كاردوك
مشاوره كسب و كار كاريابي كاردوك

اگر به كسب و كارهاي موفق نگاهي بياندازيد مي‌بينيد كه انعطاف پذيري، برنامه‌ريزي و مهارت‌هاي خوب سازماني، آن‌ها را در برابر چالش‌هاي تجاري مقاوم كرده است. بسياري از افراد فكر مي‌كنند با روشن كردن رايانه خود و آغاز يك تجارت به راحتي مي‌توانند به درآمد برسند، اما غافل از اينكه كسب درآمد در يك تجارت دشوارتر از آن چيزي خواهد بود كه تصور مي‌كنند. شما مي‌توانيد با صرف وقت و برنامه‌ريزي در مورد تمام اقدامات لازم براي رسيدن به موفقيت، هم مسير را براي خود هموارتر كنيد و هم كسب و كار موفقي براي راه‌اندازي نماييد. با دريافت مشاوره كسب و كار مي‌توانيد موفقيت خود را تضمين كنيد.

براي ثبت نام يا دريافت مشاوره در زمينه كسب و كارهاي موفق مي توانيد با مشاوران مركز مشاوره كسب و كار كاردوك از طريق شماره 09351520300 تماس بگيريد.

 

منبع : كسب و كارهاي موفق

كسب و كارهاي موفق

كسب و كارهاي موفق وقتي بتوانند با يك برنامه‌ريزي دقيق و قابل پيش بيني پيش بروند، در مسير درست قرار مي‌گيرند. آن‌هايي كه توانستند تجارت خود را سربلند نگه دارند؛ در هر شرايطي از هدف خود دست نكشيدند و در جريان رقابت يك تنه خود را حفظ كردند. نتيجه آن تجارت‌هايي شد كه همه ما به عنوان مشتري از آن سود مي‌بريم، مثل ديجي كالا، اسنپ و…. . در ادامه چند كسب و كار موفق و عوامل موفق شدن در تجارت را به شما توضيح مي‌دهيم. شما با دريافت كمك و استفاده از ايده هاي افراد ديگر نيز مي توانيد يك كسب و كار موفق راه بياندازيد.

كسب و كارهاي موفق | چند نكته براي رشد يك تجارت موفق

سازماندهي شويد

براي موفقيت در تجارت، بايد سازماندهي شويد. سازمان‌دهي به شما در انجام وظايف كمك مي‌كند تا هميشه در بالا باقي بمانيد. يك راه خوب براي انجام اين كار، ايجاد ليست كارهاي انجام شده در هر روز است. با تكميل هر مورد، آن را از ليست خود حذف كنيد. اين ليست تضمين مي‌كند كه شما چيزي را فراموش نخواهيد كرد و تمام وظايف ضروري براي بقا را انجام داديد.

كسب و كارهاي موفق | رقابت خود را تجزيه و تحليل كنيد

رقابت بهترين نتايج را پرورش مي‌دهد. براي موفقيت، نبايد از تحصيل و يادگيري از رقباي خود هراس داشته باشيد. از اين گذشته، آنها ممكن است كاري را درست انجام دهند كه شما بتوانيد در كسب و كار خود پياده كنيد تا درآمد بيشتري كسب كنيد.

خطرات و پاداشها را بشناسيد

مهم‌ترين راز موفقيت انجام ريسك محاسبه شده براي كمك به رشد مشاغل شماست. يك سوال خوب براي پرسيدن اين است كه “روند نزولي چيست؟” اگر مي‌توانيد به اين سؤال پاسخ دهيد، مي‌دانيد كه بدترين سناريو چيست. اين دانش به شما كمك مي كند تا از انواع خطرات محاسبه شده را جلوگيري كنيد، به اين ترتيب پاداش فوق العاده‌اي به وجود آورند.

كسب و كارهاي موفق | خلاق باشيد

هميشه به دنبال راه‌هايي براي بهبود شغل خود و ايستادگي آن در مقابل رقابت‌ها باشيد. از ايده‌ها و تكنيك‌هاي جديد براي بالا بردن سطح كيفيت كاري خود استفاده كنيد. خلاقيت به شما كمك مي‌كند در رقابت براي برنده شدن، هميشه برنده باقي بمانيد، چون با خلاقيت هميشه حرف‌هاي تازه‌اي براي گفتن خواهيد داشت.

آماده فداكاري باشيد

وقتي مي‌خواهيد در كسب و كار خود موفق شويد، بايد فداكاري كنيد. شركت‌هاي بزرگي كه در دنيا مي‌بينيد، حاصل فداكاري اعضا و صاحبان آن شركت‌ها هستند. براي موفق شدن بايد وقت كمتري را با خانواده و دوستان بگذرانيد و بيشتر كار كنيد تا بتوانيد به نتايج بزرگ دست پيدا كنيد.

تمركز در اهداف كوتاه مدت

جمله‌ي قديمي “روم در يك روز ساخته نشده بود” در اينجا صدق مي‌كند. فقط به اين دليل كه يك تجارت را افتتاح مي‌كنيد، به اين معني نيست كه بلافاصله شروع به درآمدزايي خواهيد كرد. زمان لازم است تا مردم بدانند شما چه كسي هستيد، بنابراين در رسيدن به اهداف كوتاه مدت خود متمركز شويد.

معرفي چند كسب و كار موفق ايراني

ديجي كالا

يك فروشگاه اينترنتي موفق در ايران كه در صدر فروشگاه‌هاي اينترنتي قرار دارد، ديجي كالا است. اين فروشگاه موفق با همكاري دو برادر ايراني به نام‌هاي سعيد و حميد محمدي در سال 1383 شكل گرفت و تا به امروز هم پر قدرت به فعاليت خود ادامه مي‌دهد. شايد در سال‌هاي 80 مردم زياد تمايلي به خريد اينترنتي نداشتند و بسياري از افراد هم اطلاعات زيادي در اين زمينه نداشتند، اما آن‌ها بدون اينكه تصميم بگيرند شانه خالي كنند، محكم سر جاي خود ايستادند و حالا به برترين فروشگاه اينترنتي كشور تبديل شدند. همكاري، صرف وقت، تمركز در اهداف كوتاه مدت و شناخت رقبا به آن‌ها كمك كرد تا در كار خود موفق باشند.

اسنپ

اسنپ از جمله شركت‌هاي حمل و نقل است كه توانسته با شناخت نياز ايرانيان، كار خود را شروع كند. اين شركت با استخدام افراد زيادي به عنوان راننده توانست در تمام شهرهاي ايران فعاليت كند. راحتي استفاده، هزينه پايين و هميشه در اختيار بودن از جمله كاربردهاي اين برنامه به شمار مي‌رود و توانسته نظر بيشتر مردم را به خود جلب كند.

تخفيفان

تخفيفان اولين، معتبرترين و محبوب‌ترين بستر تخفيف و خريد گروهي است كه هدف آن تبديل شدن به بزرگ‌ترين بستر تخفيف، تجارت و تبليغات اينترنتي در ايران است. شما با تخفيفان هيچ تخفيفي را از دست نخواهيد داد و مي‌توانيد هزينه‌هاي زندگي خود را كاهش دهيد و از بهترين خدمات با ارزان‌ترين قيمت‌ها استفاده كنيد. تخفيفان در روز ده‌ها تخفيف ويژه و جذاب برايتان دارد و شما مي‌توانيد از تخفيف هاي چهل تا صد درصدي استفاده كنيد. تخفيفان علاوه بر تهران در شهرهاي مشهد، تبريز، اصفهان، كرج، شيراز و استان مازندران نيز فعاليت دارد و شما مي‌توانيد محصولات مورد نظر خود را با تخفيف‌هاي بالايي خريد كنيد. اين شركت با تمركز روي هدف خود يعني تخفيف توانسته نظر بسياري از مشتريان را به خود جلب كند.

اين‌ موارد تنها چند نمونه از موفق‌ترين كسب و كارهايي است كه در ايران در حال فعاليت هستند. راز موفقيت كسب و كارها در شناخت توانايي، بررسي نيازهاي يك كشور، همكاري و تلاش بي‌وقفه است. در صورتي كه شما هم بخواهيد يك كسب و كار را راه‌اندازي كنيد بايد هدف مشخصي را براي خود تعريف كنيد و در همان راستا نيز قدم‌هاي بزرگي را برداريد.

سؤالات متداول در مورد كسب و كارهاي موفق

چگونه در كسب و كار خود هزينه‌ها را كنترل كنيم؟

با كنترل هزينه‌هاي اضافي مي‌توانيد اين كار را انجام دهيد. بهترين كار اين است كه يك دفتر حساب داشته باشيد و هزينه‌هاي ضروري و غيرضروري را شناسايي كنيد تا بتوانيد هزينه‌هاي اضافي خود را كنترل كنيد.

آيا داشتن يك مشاوره مي‌تواند باعث موفقيت در كسب و كار شود؟

ممكن است فكر كنيد كه صاحبان مشاغل موفق هيچ ارتباطي با مشاوره ندارند. با اين حال، شما اشتباه مي‌كنيد. بسياري از صاحبان مشاغل موفق مايلند تجربه خود را با مشاوران حرفه‌اي به اشتراك بگذارند. مشاوران مي‌فهمند كه شما در كدام مرحله از پيشرفت و يا مشكلات قرار داريد و مي‌توانند شما را به خوبي راهنمايي كنند. با دريافت مشاوره از كارشناسان كاردوك در كار خود تغييرات اساسي ايجاد كنيد.

براي ثبت نام يا دريافت مشاوره در زمينه كسب و كارهاي موفق مي توانيد با مشاوران مركز مشاوره كسب و كار كاردوك از طريق شماره 09351520300 تماس بگيريد.

 

منبع : كسب و كارهاي موفق

امتیاز:
بازدید:
برچسب: كسب و كارهاي موفق،
موضوع:
[ ۷ فروردين ۱۳۹۹ ] [ ۰۲:۳۴:۲۵ ] [ كاردوك ] [ نظرات (0) ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : 2
همه : ---
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی