كاردوك
مشاوره كسب و كار كاريابي كاردوك

رمز ارز را مي‌توان يك پول ديجيتال به حساب آورد كه توسط عده‌اي كه هنوز هويت آن‌ها دقيق مشخص نيست ساخته شده و روز به روز مردمان بيشتري از آن‌ها استفاده مي‌كنند. البته ميزان استفاده از رمز ارز در كشورهاي اروپايي و آمريكايي بيشتر از ايران است، چرا كه پول‌هاي ديجيتالي در اين كشورها بيشتر شناخته شده هستند. ارزهاي ديجيتال با ارزهاي ديگر فرق دارند و چون دولت‌ها در ساخت آن نقشي ندارند از قوانين سخت گيرانه كمتري برخوردار هستند. بنابراين با خود فرصت هايي به وجود مي آورند، در ادامه با ما همراه باشيد تا بيشتر با اين رمز ارزها آشنا شويد. 

براي ثبت نام يا دريافت مشاوره در زمينه رمز ارزها مي توانيد با مشاوران مركز مشاوره كسب و كار كاردوك از طريق شماره 09351520300 تماس بگيريد.

 

منبع : رمز ارز

انواع رمز ارز ها

رمز ارزها از پيمان‌نامه‌هاي و كدهاي بسيار پيچيده براي رمزگذاري داده‌ها و انتقال آن‌ها استفاده مي‌كنند. كساني كه اين ارزها را ساخته‌اند از پروتكل‌هاي بسيار پيچيده با استفاده از محاسبات دقيق رياضي آن ساخته‌اند. اين عامل باعث شده تا اين نوع از ارزها غير قابل نفوذ باشد. در پيمان‌نامه رمز ارزها هويت كساني كه از آن‌ها استفاده مي‌كنند غير قابل شناسايي است. به دليل اهميت اين موضوع امروز در مورد انواع رمز ارزها با شما صحبت خواهيم كرد. لطفاً تا انتهاي اين مقاله همراه ما باشيد.

بيت كوين از معروف ترين رمز ارز ها

يكي از مهم‌ترين و اصلي‌ترين رمز ارز معروف و محبوب بيت كوين است. مشخصاً معلوم نيست كه چه كسي اين ارز را اختراع كرده است. اما شواهدي دال بر اين است كه اين ارز ديجيتالي در سال 2009 توسط يك برنامه نويس يا يك گروه و يا توسط داستان يك نمايش نامه به نام ناكاماتو ايجاد شده است. اين ارز از زمان ظهورش تا به امروز فراز و نشيب‌هاي زيادي را طي كرده و بارها به ورطه سقوط رسيده است. اما با گسترش افرادي كه از اين ارز استفاده مي‌كنند امروزه روند رو به رشدي به خود گرفته است. خبر خوب آنكه در ايران هم مجاز شده است. براي اطلاع بيشتر مقاله قانوني شدن بيت كوين را بخوانيد.

اتريوم

اين يك ارز پر طرفدار و مطرح است و به عنوان دومين ارز محبوب و شناخته شده مورد استفاده قرار مي‌گيرد. اين ارز به عنوان رقيب اصلي بيت كوين شناخته مي‌شود. بيت كوين به توسعه و ايجاد اپليكيشن‌هاي غير متمركز مورد استفاده قرار مي‌گيرد. اتريوم اپليكيشن‌هايي كه مي‌سازد را توزيع مي‌كند و افراد با استفاده از آن شبكه اتريوم را زنده و پويا نگه مي‌دارند. اترويم اين قابليت را دارد كه به عنوان ارز قابل برنامه‌نويسي نيز مورد استفاده قرار گيرد.

ريپل از رمز ارز هاي شناخته شده

اين ارز نسبت به بيت كوين و اترويم جديدتر است و از لحاظ ارزش بازار عنوان دومين ارز بزرگ را به خود اختصاص داده است. اما اين ارز هم فراز و نشيب زيادي را طي كرده و باعث شده در مدت زمان‌هاي مختلف افت زيادي تجربه كند. برخي مدعي هستند كه ريپل رقيب بيت كوين است، اما بايد بگويم اهداف اين دو با يكديگر كاملاً متفاوت است. ريپل يك شبكه قدرتمندي است كه بانك‌ها از آن براي انتقال پول استفاده مي‌كنند. برخي معتقدند سرعت كار ريپل از بيت كوين بيشتر است و كارايي بهتري دارد.

Eos رقابت در رمز ارز ها را بيشتر كرد

اين ارز ديجيتالي براي رقابت با اتريوم ساخته شده است و پلتفرم بلاك چين است. اين ارز توسط دان لاريمر طراحي و ساخته شده است. اين پلتفرم به اين علت ايجاد شده تا محدوديت‌هاي موجود در تعداد تراكنش‌هاي اتريوم را برطرف كند و خودش اين مهم را به خوبي انجام دهد. اين شبكه مي‌تواند در هر ثانيه تعداد بسيار زيادي (حدود 50 هزار) تراكنش را به راحتي و بدون مشكلي انجام دهد. به همين دليل رقيب جدي و سرسخت اتريوم محسوب مي‌شود چون از سرعت بسيار خوبي برخوردار است.

لايت كوين سريع ترين رمز ارز

اسم لايت كوين افراد را به ياد بيت كوين مي‌اندازد. اين به عنوان يك ارز همتا به همتا شناخته مي‌شود و به نوعي يك عضو كوچك بيت كوين در نظر گرفته مي‌شود. فرق آن با بيت كوين در سرعت بالاي تراكنش آن است. از اين ارز به عنوان نقره ديجيتال ياد مي‌كنند.

بيت كوين كش رمز ارز ناشناخته

به دليل محدوديت‌ها و سرعت پاييني كه بيت كوين داشت اختلاف نظر زيادي بين جامعه استفاده كننده از بيت كوين به وجود آمد. جامعه ارزهاي ديجيتال شاهد ظهور بيت كوين كش شد. با اينكه اين ارز قابليت‌هاي زيادي را دارد اما هنوز نتوانسته بين استفاده كنندگان از محبوبيت خوبي برخوردار شود.

استلار براي انتقال ارز بين كشورها

يكي از موفق‌ترين ارزهاي ديجيتال در بازار است كه توانسته در سال 2017 به فروش خوبي برسد. اين ارز در اثر اختلاف نظر با ريپل به وجود آمد. اين ارز مانند ريپل يك شبكه قوي براي تراكنش‌هاي بانكي و انتقال سريع پول بين مرزها است. تفاوت آن با ريپل در منبع باز بودن آن است.

ترون رمز ارز دنياي سرگرمي

اين ارز ديجيتالي توسط يك سنگاپوري به نام جاستين سان بنيانگذاري شده است. هدف اين ارز ديجيتالي توسعه و گسترش دنياي سرگرمي، از بين بردن واسطه‌ها بين توليد كنندگان محتوا و كاربران، از بين بردن وابستگي به فيسبوك و ساير ترافيك‌ها است. اين ارز مانند بسياري از ارزهاي ديجيتال به صورت غيرمتمركز عمل مي‌كند.

رمز ارزها و يا ارزهاي ديجيتال گزينه‌هايي هستند كه اقتصاد جهان را به سمت بهتر شدن سوق مي‌دهند و براي افراد مختلفي فرصتي را فراهم مي‌كنند كه با سرمايه‌گذاري بر روي اين ارزها سود خوبي به دست آورند. اين ارزها با سرعت باورنكردني رو به رشد هستند و مي‌توانند بخش مهمي از پيشرفت اقتصادي را به دست بگيرند. شما مي توانيد براي رفع مشكلات مريوط به استفاده از هر كدام اين رمز ارزها با مشاوران مركز كاردوك صحبت نماييد.

سؤالات متداول در مورد رمز ارز ها

ارزهايي كه براي سرمايه‌گذاري انتخاب مي‌كنيم چه ويژگي‌هايي بايد داشته باشند؟

قابل معامله در صرافي‌هاي بزرگ و معتبر (شناخته‌شده بودن)، داراي حجم معاملات بالا، تيم باتجربه و شناخته ‌شده و قابليت مقياس‌پذيري بايد از ويژگي‌هاي ارز انتخابي شما باشد.

براي شروع خريد ارز ديجيتال با كدام ارز شروع كنيم؟

براي خريد ارزهاي ديجيتال، بايد از خريد اتريوم يا خريد بيت‌كوين شروع كنيد، زيرا با خريد اين دو ارز است كه مي‌توانيد آنها را به راحتي به ساير ارزها تبديل كنيد. به عبارتي ابتدا بيت‌كوين يا اتريوم را خريداري مي‌كنيد سپس آنرا وارد صرافي‌ها كرده و به ساير ارزها تبديل مي‌كنيد.

براي ثبت نام يا دريافت مشاوره در زمينه رمز ارزها مي توانيد با مشاوران مركز مشاوره كسب و كار كاردوك از طريق شماره 09351520300 تماس بگيريد.

 

منبع : رمز ارز

امتیاز:
بازدید:
برچسب: رمز ارز يا ارز ديجيتال،
موضوع:
[ ۷ فروردين ۱۳۹۹ ] [ ۱۱:۳۶:۴۹ ] [ كاردوك ] [ نظرات (0) ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : 1
همه : ---
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی