كاردوك مشاوره كسب و كار كاريابي كاردوك
|
منتور كيست و منتورينگ به چه صورت است؟ دنياي تجارت و مديريت نيز مانند ديگر علوم دچار تغييرات و پيشرفت هايي شده است. يكي از مفاهيم تازه اي كه به اين عرصه وارد شده منتوري است كه معناي بسيار نزديكي با كوچينگ دارد. اما تفاوت هاي اجرايي و نتايج حاصل از به كارگيري اين دو استراتژي در سازمان ما را بر آن داشت تا مقاله مختص منتوري بنويسيم. براي درك بهتر منتوري و منتورينگ در ادامه مطلب با ما همراه باشيد.
براي دريافت مشاوره كسب و كار از كارشناسان مجرب مركز كاردوك مي توانيد از طريق شماره 02166418908 تماس حاصل نماييد. منبع: منتورينگ منتور و منتورينگ چيست؟منتورينگ به عنوان يك رابطه حرفهاي اطلاق ميشود كه در آن يك فرد با تجربه (منتور) به يك فرد ديگر با تجربه و دانش كمتر (منتوري) كمك ميكند تا مهارت و دانشش را در يك زمينه تخصصي مشخص ارتقا دهد. منتور در واقع شخصي است حرفهاي در يك زمينه كاري كه ميتواند به كسي كه داراي مهارت و تجربه كمتر هست، براي شروع و يادگيري فوت و فن كار به عنوان يك راهنما و همراه حضور داشته باشد و تا حد امكان از اتلاف انرژي بكاهد. در اين رابطه به كسي كه تجربه كمتري دارد منتوري گفته ميشود. منتور چي كار مي كند؟زماني كه رابطه منتور و منتوري شكل ميگيرد، منتور كارهاي زير را انجام ميدهد؛
چرا سازمان ها برنامه رسمي منتوري را اجرا مي كنند؟علاقه به منتورينگ در طي سالها تحت تاثير وضعيت اقتصادي تغييرات زيادي كرده است. براي مثال نيروي كار متشكل از زنان نسبت به گذشته بيشتر شده است و يا با پيشرفت تكنولوژي و خودكار شدن بسياري از كارها، كارمندان خود را در جايگاه متفاوتي ميبينند، همين موضوع بر عملكرد آنها تاثير ميگذارد. با اين تغييرات، استخدام و حفظ پرسنل براي كارفرمايان دشوارتر ميشود. با كوچكتر شدن شركتها، كارفرمايان به دنبال ايجاد محيطي هستند كه كارمندان فرصت كافي براي رشد و پيشرفت داشته باشند. از طرفي نگاه بالا به پايين به كارمند ديگر نميتواند موجب ترقي و رسيدن به اهداف سازمان شود. از طرفي سازمانها دريافتهاند كه امروزه كارمندان رويكرد انعطاف پذيرتري نسبت به كار دارند. همين موضوع باعث شده كاركنان وفاداري كمتري نسبت به سازمان داشته باشند. با توجه به مطالب گفته شده سازمانها به دنبال يك برنامه استراتژيك با كمك منتوري هستند. يك نمونه برنامه منتوري شامل موارد زير ميباشد.
آيا منتوري به طور طبيعي اتفاق مي افتد؟بله منتوري به طور طبيعي در يك سازمان اتفاق ميافتد؛ اما در اين حالت تنها تعداد معدودي از كاركنان ميتوانند از مشاوره و مزاياي منتور استفاده كنند. در حالي كه آموزش رسمي يا ساختاري منتوري را در سطح گستردهتر شركت اجرا ميكند، اين گونه سود و ارزش شركت رشد بيشتري خواهد داشت. چرا سازمان ها به يك برنامه ساختاري منتوري احتياج دارند؟با وجود آن كه مديران بسياري از رفتارهاي منتوري را به صورت غيررسمي انجام ميدهند، اما شكل دهي يك برنامه ساختار يافته آموزشي تفاوت زيادي دارد. تفاوت كيفي مشخصي بين روابط مدير- كارمند و منتور ومنتوري وجود دارد. نقش مديريتيمدير در رابطه با كارمندان تلاش ميكند تا به اهداف بخش و شركت برسد. مدير وظايف را تعيين ميكند، نتيجه و عملكرد را ارزيابي ميكند و بر اين اساس افزايش حقوق و ارتقا را در نظر ميگيرد. كاركنان در رابطه با مديرشان تنها نقاط قوت خود را نشان ميدهند و نقاط ضعف خود را در محيط كار پنهان ميكنند. چرا كه زندگي كاري آنها به نگرش مديرشان نسبت به آنها ارتباط دارد. نقش منتوري و منتورينگيك رابطه منتور و منتورينگ بر توسعه مهارتهاي حرفهاي و ابعاد شخصيتي تمركز دارد. به اين ترتيب منتور كار فعلي منتوري را ارزيابي نميكند و در مورد افزايش حقوق و ارتقا تصميم گيري نميكند. اين نوع رابطه منجر به ايجاد يك محيط امن براي يادگيري ميشود. جايي كه منتوري احساس ميكند ميتواند به صورت آزادانه و صادقانه بحث كند و نگران پيامدهاي منفي آن هم نباشد. پس نقش مدير و منتور متفاوت است، به همين دليل هيچ وقت برنامه منتوري با گزارش كار منتور در يك رديف قرار نميگيرند. منافع حاصل از منتورينگ چيست؟برنامه ساختار يافته منتورينگ براي سازمان، منتور و منتورينگ عوايدي زيادي دارد. يك برنامه موفق منتوري براي سازمان فوائد زير را به ارمغان ميآورد.
چطور يك سازمان زمان مناسب منتوري به صورت يك ساختار را تشخيص دهد؟در سازمانهايي كه كارمندان مورد ارزيابي قرار ميگيرند و فرصتهايي براي آنها فراهم ميشود تا بتوانند رشد كنند؛ ميتوان گفت شروع يك برنامه منتوري نتيجه بخش خواهد بود. در بهترين حالت براي شروع برنامه منتوري سازمان داراي ويژگيهاي زير ميباشد.
به علاوه تمام موارد گفته شده بايد افرادي در ردههاي بالاتر وجود داشته باشند كه داراي ابتكار عمل در برنامه منتوري باشند و به پيشروي و اجراي برنامه كمك كنند. براي اجرا و هماهنگي برنامه منتوري يك مدير نيز لازم است. اين شخص بايد فردي مورد اعتماد، با اقتدار، داراي مهارتهاي ارتباطي و مديريتي باشد. سمت مديريت برنامه منتوري تمام وقت نيست، بنابراين اين فرد معمولا شخصي در واحد منابع انساني يا بخش آموزش است. بنابر آن چه كه گفته شد، منتورينگ يكي از راههاي توسعه و پيشرفت كاري است كه شما ميتوانيد از همان شروع كارتان از مزايا و كمك افراد متخصص بهره مند شويد. در مركز مشاوره كسب و كار كاردوك با استفاده از تجربه افراد موفق و آموزههاي لازم براي موفقيت در مشاغل مختلف ميتوانيم شما را جهت شروع به كار در هر زمينه شغلي راهنمايي كنيم. مشاوران ما ميتوانند به شما كمك كنند تا با برآورد سرمايه لازم، بهرهمندي از امكانات موجود، استفاده از يارانهها و تسهيلات مربوطه براي ايجاد كار و…. شما را در ارتقاي سازمانتان ياري دهند. همچنين مشاوران مركز كاردوك به شما ميتوانند در زمينه عارضه يابي سازماني جهت ارتقاي بهرهوري فعاليتتان مشاوره ارائه دهند.
براي دريافت مشاوره در زمينه كسب و كار ميتوانيد با مشاوران مركز مشاوره كاردوك از طريق شماره 02166418908 تماس بگيريد.
منبع: منتورينگ ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
آدرس اداره صنايع و معادن استان قزوين را چيست؟ بسياري از كسب و كارها و صاحبان مشاغل براي دريافت خدمات مربوطه، بايد به اداره صنايع معادن مراجعه كنند. اما قبل از مراجعه بايد بدانيد كه بسياري از اين خدمات به صورت اينترنتي از طريق سامانه بهين ياب ارائه ميشود. كارشناسان كاردوك به شما براي دريافت خدمات هر چه بهتر راهنمايي لازم را ارائه ميدهند. براي دريافت خدمات از كارشناسان با تجربه كاردوك ميتوانيد از طريق شماره 02166418908 تماس بگيريد. منبع: صنايع و معادن استان قزوين آدرس اداره صنايع و معادن و تجارت استان قزوينآدرس و اطلاعات مهم در مورد صنعت، معدن و تجارت استان قزوين به شرح زير ميباشد: آدرس اداره صنعت و معدن استان استان قزوين :
قزوين – خيابان نواب شمالي – مجتمع ادارات – سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قزوين
شماره تماس : ۳۳۳۷۲۱۹۰_0281
۳۳۳۷۴۴۲۹_0281 آدرس وب سايت: qaz.mimt.gov.ir
7:30 تا 14:30) و پنجشنبه ها از ساعت 7:30 تا 13:30) خدمات صنايع معادن استان قزوينتمام كساني كه با حوزه صنعت، معدن و تجارت درگير هستند ميدانند كه اين سازمان خدمات بسياري از گرفتن وام تا ارائه جواز را انجام ميدهد. مهمترين خدمات صنعت و معدن عبارتند از؛ بررسي و ارائه جواز و پروانه براي طرحهاي صنعتي ارائه واحدي با امكانات صنعتي در شهركهاي صنعتي ارائه وام براي طرحهايي با توجيه اقتصادي ارائه سهميه مواد اوليه اعلام آمارهاي واحدهاي توليدي و صنعتي و…. خدمات الكترونيكي صنايع معادنسازمان صنايع، معادن و تجارت (صمت) با توجه به پيشرفت تكنولوژي همانند ساير حوزهها بسياري از خدمات خود را به صورت آنلاين و از طريق اينترنت ارائه ميدهد. بهين ياب يكي از جامع ترين سامانه هاي مربوطه به صنايع، معادن و تجارت كشوري است.
خدمات قابل ارائه كاردوكشركت كاردوك به صاحبان مشاغل و كارآفرينان در تمامي مراحل انجام پروژه خدمات ارائه ميدهد. شما ميتوانيد در زمينه هاي زير با كارشناسان تماس گرفته و راهنمايي لازم را دريافت كنيد. اصلاح طرح توجيهي و نوشتن طرح توجيهي انجام تمام امور مربوط به سامانه بهين ياب عيب يابي پروژه مكان يابي و اجراي پروژه دريافت جواز تاسيس صنعتي و پروانه بهره برداري تامين مالي و دريافت وام تامين تجهيزات و معرفي دستگاه هاي مناسب براي دريافت خدمات از كارشناسان با تجربه كاردوك ميتوانيد از طريق شماره 02166418908 تماس بگيريد.
منبع: صنايع و معادن استان قزوين ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
از گذشته تا به امروز داد و ستد دچار تغيير و تحولات بسياري شده است. شركت هاي بازرگاني نيز بر اساس قوانين كشورها تفاوتهايي دارند، اما همه آنها در كليت و اهداف به يك شكل عمل ميكنند. هر چه شركتهاي بازرگاني كلانتر و گستردهتر باشند، طبعا افراد بيشتري از آن كسب و كار سود خواهند برد. اما چگونه يك تجارت ميتواند داراي سودهاي كلان شود؟ آيا تنها سرمايه لازمه شروع يك كار تجاري است؟ در ادامه با ما همراه باشيد تا با تعريف شركتهاي بازرگاني، نوع فعاليت و نحوه احداث آنها آشنا شويد.
براي دريافت مشاوره كسب و كار در زمينه انواع شركت ها ميتوانيد با مشاوران مركز مشاوره كاردوك از طريق شماره 02166418908 تماس بگيريد. منبع: شركت بازرگاني تعريف شركت هاي بازرگانيشركت هاي بازرگاني يا شركتهاي تجاري درواقع واحدهايي هستند كه در حوزه خريد و فروش كالا يا خدمات به منظور كسب سود و درآمد فعاليت ميكنند. شركت هاي بازرگاني ميتوانند در قالب يكي از انواع شركتها در قانون تجارت فعاليت خود را شروع كنند. براي اطلاع از ساير انواع شركت ها كليك كنيد. شركت هاي بازرگاني بر اساس حيطه فعاليتحيطه فعاليت شركت هاي بازرگاني از يك منطقه تا ساير كشورها قابل گسترش هست. براي مثال شركت هاي بازرگاني بين المللي تجارت خود را ميان چند كشور انجام ميدهند. صاحبان شركتهاي بين المللي ممكن است حتي از چند مليت مختلف تشكيل شوند. فعاليت اين شركتها شامل خدمات، كالا، پشتيباني و ساير حوزههاي صنعتي را شامل ميشود. لازمه تجارت ميان كشورها ثبت شركتهاي بازرگاني صادرات و واردات هست. اين شركتها علاوه بر رعايت قوانين كشور مبدا و مقصد لازم به رعايت قوانين تجارت بين الملل هستند. در صورت بروز مشكل در اين تجارتها سازمانهاي تجارت جهاني حكم خواهد داد. شركتهاي بازرگاني بر اساس نوع فعاليتبر اساس نوع فعاليتي كه شركتهاي بازرگاني ميكنند به دو نوع خدماتي و تجاري تقسيم ميشوند. شركتهاي تجاري با خريد و فروش كالا شناخته ميشوند. از ديگر ويژگيهاي اين شركتها عبارت است از:
اما شركتهاي خدماتي بر خلاف شركتهاي تجاري هيچ نوع كالايي براي فروش ندارند. بلكه با استفاده از ابزارها، منابع و پشتيباني به مراجعين، درآمد كسب ميكنند. همچنين كساني كه مشغول به فعاليت در حوزه بازرگاني هستند، به دو صورت خرده فروش و عمده فروش تجارت ميكنند. برخي از تجار به صورت توام سياست عمده فروشي و خرده فروشي را در پيش ميگيرند. نحوه كار شركتهاي بازرگانيمعمولا شركت هاي بازرگاني كه امروزه به ثبت رسيدهاند، كار خود را قبل از آن كه به صورت رسمي در دفاتر ثبت كنند شروع كردهاند. با توجه به نوع و حرفه فعاليت، كار بازرگاني اشكال مختلفي به خود ميگيرد. اما به طور كلي شركتهاي بازرگاني با اطلاع و شناخت بازار (ميزان تقاضا، توان خريدار، نوع تقاضا و…) سرمايه خود را به گردش در آورده و از سودي كه به دست ميآورند به گسترش كسب و كار خود ميپردازند. پيش تر تجار با مسافرت به نقاط مختلف دنيا تجارت ميكردند. اما امروزه با استفاده از راههاي مختلف ارتباطي شركتها قادرند حتي خدمات خود را به مشتريانشان در ساير كشورها عرضه كنند. براي مثال كشور هند يكي از بزرگترين صادركنندگان خدمات در حوزه آي تي ميباشد. شما هم ميتوانيد با كسب اطلاعات بيشتر در زمينه تكنولوژيهاي مدرن و يا راههاي ارتباطي سودهاي بزرگتري به دست بياوريد. استفاده از تجارب و مشورت با افراد آگاه در اين زمينه به شما ايدههاي باور نكردني ميدهد. ثبت شركت بازرگانيبراي شروع به كار و ثبت شركت بازرگاني بايد پيش از هر چيز مشخص كنيد كه چه نوع شركتي ميخواهيد به ثبت برسانيد. بعد از آن كه نوع شركت و اعضاي شركت را مشخص كرديد، بايد از طريق سامانه ثبت شركت ها به صورت اينترنتي اقدام كنيد. در اين ميان شركتهاي مختلفي هستند كه ميتوانند مراحل ثبت را براي شما آسان كرده و بدون هيچ سختي كار خود را جلو ببريد. مركز خدمات مشاوره كسب و كار كاردوك علاوه بر ارائه خدمات ثبت شركتها شما را در مراحل مختلف كسب و كارتان راهنمايي ميكنند. براي مثال ميتوانيد با دريافت مشاوره از كارشناسان كاردوك از درستي انتخابتان در پلن كاري، نوع قرارداد با شريكان، نوع شركت، نوع فعاليت و… اطمنيان حاصل نماييد. براي اطلاع از نحوه ثبت شركت كليك كنيد.
براي دريافت مشاوره در زمينه انواع شركت ها ميتوانيد با مشاوران مركز مشاوره كاردوك از طريق شماره 02166418908 تماس بگيريد.
منبع: شركت بازرگاني ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
از گذشته تا به امروز داد و ستد دچار تغيير و تحولات بسياري شده است. شركت هاي بازرگاني نيز بر اساس قوانين كشورها تفاوتهايي دارند، اما همه آنها در كليت و اهداف به يك شكل عمل ميكنند. هر چه شركتهاي بازرگاني كلانتر و گستردهتر باشند، طبعا افراد بيشتري از آن كسب و كار سود خواهند برد. اما چگونه يك تجارت ميتواند داراي سودهاي كلان شود؟ آيا تنها سرمايه لازمه شروع يك كار تجاري است؟ در ادامه با ما همراه باشيد تا با تعريف شركتهاي بازرگاني، نوع فعاليت و نحوه احداث آنها آشنا شويد.
براي دريافت مشاوره كسب و كار در زمينه انواع شركت ها ميتوانيد با مشاوران مركز مشاوره كاردوك از طريق شماره 02166418908 تماس بگيريد. منبع: شركت بازرگاني تعريف شركت هاي بازرگانيشركت هاي بازرگاني يا شركتهاي تجاري درواقع واحدهايي هستند كه در حوزه خريد و فروش كالا يا خدمات به منظور كسب سود و درآمد فعاليت ميكنند. شركت هاي بازرگاني ميتوانند در قالب يكي از انواع شركتها در قانون تجارت فعاليت خود را شروع كنند. براي اطلاع از ساير انواع شركت ها كليك كنيد. شركت هاي بازرگاني بر اساس حيطه فعاليتحيطه فعاليت شركت هاي بازرگاني از يك منطقه تا ساير كشورها قابل گسترش هست. براي مثال شركت هاي بازرگاني بين المللي تجارت خود را ميان چند كشور انجام ميدهند. صاحبان شركتهاي بين المللي ممكن است حتي از چند مليت مختلف تشكيل شوند. فعاليت اين شركتها شامل خدمات، كالا، پشتيباني و ساير حوزههاي صنعتي را شامل ميشود. لازمه تجارت ميان كشورها ثبت شركتهاي بازرگاني صادرات و واردات هست. اين شركتها علاوه بر رعايت قوانين كشور مبدا و مقصد لازم به رعايت قوانين تجارت بين الملل هستند. در صورت بروز مشكل در اين تجارتها سازمانهاي تجارت جهاني حكم خواهد داد. شركتهاي بازرگاني بر اساس نوع فعاليتبر اساس نوع فعاليتي كه شركتهاي بازرگاني ميكنند به دو نوع خدماتي و تجاري تقسيم ميشوند. شركتهاي تجاري با خريد و فروش كالا شناخته ميشوند. از ديگر ويژگيهاي اين شركتها عبارت است از:
اما شركتهاي خدماتي بر خلاف شركتهاي تجاري هيچ نوع كالايي براي فروش ندارند. بلكه با استفاده از ابزارها، منابع و پشتيباني به مراجعين، درآمد كسب ميكنند. همچنين كساني كه مشغول به فعاليت در حوزه بازرگاني هستند، به دو صورت خرده فروش و عمده فروش تجارت ميكنند. برخي از تجار به صورت توام سياست عمده فروشي و خرده فروشي را در پيش ميگيرند. نحوه كار شركتهاي بازرگانيمعمولا شركت هاي بازرگاني كه امروزه به ثبت رسيدهاند، كار خود را قبل از آن كه به صورت رسمي در دفاتر ثبت كنند شروع كردهاند. با توجه به نوع و حرفه فعاليت، كار بازرگاني اشكال مختلفي به خود ميگيرد. اما به طور كلي شركتهاي بازرگاني با اطلاع و شناخت بازار (ميزان تقاضا، توان خريدار، نوع تقاضا و…) سرمايه خود را به گردش در آورده و از سودي كه به دست ميآورند به گسترش كسب و كار خود ميپردازند. پيش تر تجار با مسافرت به نقاط مختلف دنيا تجارت ميكردند. اما امروزه با استفاده از راههاي مختلف ارتباطي شركتها قادرند حتي خدمات خود را به مشتريانشان در ساير كشورها عرضه كنند. براي مثال كشور هند يكي از بزرگترين صادركنندگان خدمات در حوزه آي تي ميباشد. شما هم ميتوانيد با كسب اطلاعات بيشتر در زمينه تكنولوژيهاي مدرن و يا راههاي ارتباطي سودهاي بزرگتري به دست بياوريد. استفاده از تجارب و مشورت با افراد آگاه در اين زمينه به شما ايدههاي باور نكردني ميدهد. ثبت شركت بازرگانيبراي شروع به كار و ثبت شركت بازرگاني بايد پيش از هر چيز مشخص كنيد كه چه نوع شركتي ميخواهيد به ثبت برسانيد. بعد از آن كه نوع شركت و اعضاي شركت را مشخص كرديد، بايد از طريق سامانه ثبت شركت ها به صورت اينترنتي اقدام كنيد. در اين ميان شركتهاي مختلفي هستند كه ميتوانند مراحل ثبت را براي شما آسان كرده و بدون هيچ سختي كار خود را جلو ببريد. مركز خدمات مشاوره كسب و كار كاردوك علاوه بر ارائه خدمات ثبت شركتها شما را در مراحل مختلف كسب و كارتان راهنمايي ميكنند. براي مثال ميتوانيد با دريافت مشاوره از كارشناسان كاردوك از درستي انتخابتان در پلن كاري، نوع قرارداد با شريكان، نوع شركت، نوع فعاليت و… اطمنيان حاصل نماييد. براي اطلاع از نحوه ثبت شركت كليك كنيد.
براي دريافت مشاوره در زمينه انواع شركت ها ميتوانيد با مشاوران مركز مشاوره كاردوك از طريق شماره 02166418908 تماس بگيريد.
منبع: شركت بازرگاني ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
از گذشته تا به امروز داد و ستد دچار تغيير و تحولات بسياري شده است. شركت هاي بازرگاني نيز بر اساس قوانين كشورها تفاوتهايي دارند، اما همه آنها در كليت و اهداف به يك شكل عمل ميكنند. هر چه شركتهاي بازرگاني كلانتر و گستردهتر باشند، طبعا افراد بيشتري از آن كسب و كار سود خواهند برد. اما چگونه يك تجارت ميتواند داراي سودهاي كلان شود؟ آيا تنها سرمايه لازمه شروع يك كار تجاري است؟ در ادامه با ما همراه باشيد تا با تعريف شركتهاي بازرگاني، نوع فعاليت و نحوه احداث آنها آشنا شويد.
براي دريافت مشاوره كسب و كار در زمينه انواع شركت ها ميتوانيد با مشاوران مركز مشاوره كاردوك از طريق شماره 02166418908 تماس بگيريد. منبع: شركت بازرگاني تعريف شركت هاي بازرگانيشركت هاي بازرگاني يا شركتهاي تجاري درواقع واحدهايي هستند كه در حوزه خريد و فروش كالا يا خدمات به منظور كسب سود و درآمد فعاليت ميكنند. شركت هاي بازرگاني ميتوانند در قالب يكي از انواع شركتها در قانون تجارت فعاليت خود را شروع كنند. براي اطلاع از ساير انواع شركت ها كليك كنيد. شركت هاي بازرگاني بر اساس حيطه فعاليتحيطه فعاليت شركت هاي بازرگاني از يك منطقه تا ساير كشورها قابل گسترش هست. براي مثال شركت هاي بازرگاني بين المللي تجارت خود را ميان چند كشور انجام ميدهند. صاحبان شركتهاي بين المللي ممكن است حتي از چند مليت مختلف تشكيل شوند. فعاليت اين شركتها شامل خدمات، كالا، پشتيباني و ساير حوزههاي صنعتي را شامل ميشود. لازمه تجارت ميان كشورها ثبت شركتهاي بازرگاني صادرات و واردات هست. اين شركتها علاوه بر رعايت قوانين كشور مبدا و مقصد لازم به رعايت قوانين تجارت بين الملل هستند. در صورت بروز مشكل در اين تجارتها سازمانهاي تجارت جهاني حكم خواهد داد. شركتهاي بازرگاني بر اساس نوع فعاليتبر اساس نوع فعاليتي كه شركتهاي بازرگاني ميكنند به دو نوع خدماتي و تجاري تقسيم ميشوند. شركتهاي تجاري با خريد و فروش كالا شناخته ميشوند. از ديگر ويژگيهاي اين شركتها عبارت است از:
اما شركتهاي خدماتي بر خلاف شركتهاي تجاري هيچ نوع كالايي براي فروش ندارند. بلكه با استفاده از ابزارها، منابع و پشتيباني به مراجعين، درآمد كسب ميكنند. همچنين كساني كه مشغول به فعاليت در حوزه بازرگاني هستند، به دو صورت خرده فروش و عمده فروش تجارت ميكنند. برخي از تجار به صورت توام سياست عمده فروشي و خرده فروشي را در پيش ميگيرند. نحوه كار شركتهاي بازرگانيمعمولا شركت هاي بازرگاني كه امروزه به ثبت رسيدهاند، كار خود را قبل از آن كه به صورت رسمي در دفاتر ثبت كنند شروع كردهاند. با توجه به نوع و حرفه فعاليت، كار بازرگاني اشكال مختلفي به خود ميگيرد. اما به طور كلي شركتهاي بازرگاني با اطلاع و شناخت بازار (ميزان تقاضا، توان خريدار، نوع تقاضا و…) سرمايه خود را به گردش در آورده و از سودي كه به دست ميآورند به گسترش كسب و كار خود ميپردازند. پيش تر تجار با مسافرت به نقاط مختلف دنيا تجارت ميكردند. اما امروزه با استفاده از راههاي مختلف ارتباطي شركتها قادرند حتي خدمات خود را به مشتريانشان در ساير كشورها عرضه كنند. براي مثال كشور هند يكي از بزرگترين صادركنندگان خدمات در حوزه آي تي ميباشد. شما هم ميتوانيد با كسب اطلاعات بيشتر در زمينه تكنولوژيهاي مدرن و يا راههاي ارتباطي سودهاي بزرگتري به دست بياوريد. استفاده از تجارب و مشورت با افراد آگاه در اين زمينه به شما ايدههاي باور نكردني ميدهد. ثبت شركت بازرگانيبراي شروع به كار و ثبت شركت بازرگاني بايد پيش از هر چيز مشخص كنيد كه چه نوع شركتي ميخواهيد به ثبت برسانيد. بعد از آن كه نوع شركت و اعضاي شركت را مشخص كرديد، بايد از طريق سامانه ثبت شركت ها به صورت اينترنتي اقدام كنيد. در اين ميان شركتهاي مختلفي هستند كه ميتوانند مراحل ثبت را براي شما آسان كرده و بدون هيچ سختي كار خود را جلو ببريد. مركز خدمات مشاوره كسب و كار كاردوك علاوه بر ارائه خدمات ثبت شركتها شما را در مراحل مختلف كسب و كارتان راهنمايي ميكنند. براي مثال ميتوانيد با دريافت مشاوره از كارشناسان كاردوك از درستي انتخابتان در پلن كاري، نوع قرارداد با شريكان، نوع شركت، نوع فعاليت و… اطمنيان حاصل نماييد. براي اطلاع از نحوه ثبت شركت كليك كنيد.
براي دريافت مشاوره در زمينه انواع شركت ها ميتوانيد با مشاوران مركز مشاوره كاردوك از طريق شماره 02166418908 تماس بگيريد.
منبع: شركت بازرگاني ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
براي آن كه بتوانيد يك سرمايه گذاري موفق در استان لرستان داشته باشيد، ابتدا بايد با اين منطقه آشنايي كافي داشته باشيد. كاردوك به منظور ايدهيابي فعاليتهاي اقتصادي داراي مزيتهاي نسبي و رقابتي در هر استان ضمن بررسي و ارايه سيماي اجمالي اقتصادي استان، رشته فعاليتهاي اولويتدار استانهاي كشور را براساس مطالعات آمايشي و اسناد توسعه بخشي كشور طي سلسله مطالبي به مرور ارايه مينمايد. براي دريافت مشاوره كسب و كار در ايران و ديگر كشورها ميتوانيد با كارشناسان مركز كاردوك از طريق شماره 02166418908 تماس بگيريد.
منبع: سرمايه گذاري لرستان سرمايه گذاري در لرستان | معرفي اجمالي استان لرستاناستان لرستان در غرب ايران داراي وسعتي بالغ بر ۲۸۲۹۴كيلومتر ميباشد و سهمي حدود 1.7درصدي از مساحت كشور را به خود اختصاص داده. اين استان از شمال با استانهاي همدان و مركزي، از شرق با استان اصفهان، از جنوب با استان خوزستان و از غرب با استانهاي كرمانشاه و ايلام همجوار است. از طريق باريكهاي در سمت جنوب شرقي با استان چهارمحال و بختياري همسايه ميباشد. لرستان به لحاظ مساحت رتبه شانزدهم را در ميان استانهاي كشور دارد و طبق سرشماري سال 1395 تعداد 1760649 نفر جمعيت دارد كه از اين تعداد 45.64درصد در نقاط شهري و 43.35درصد در نقاط روستايي ساكن هستند. جمعيت استان در 10 شهرستان، 27 بخش، 23 شهر، 83 دهستان و 2750 آبادي سكونت دارند. شهرستانهاي اين استان عبارتند از؛ خرم آباد به عنوان مركز استان، بروجرد، اليگودرز، ازنا، دورود، كوهدشت، نورآباد، الشتر، پلدختر و دوره. مركز استان جمعيتي 506471نفري و بروجرد 326452نفر از كل جمعيت استان را در خود جاي دادهاند. لرستان سومين استان پرآب كشور است كه با داشتن ۱۲درصد آبهاي كشور منطقهاي كوهستاني است كه بهجز تعدادي دره آبرفتي و چند دشت كوچك، فاقد ناحيه هموار است. ارتفاعات اصلي زاگرس ناهمواريهاي اصلي اين استان را تشكيل ميدهد. لرستان از آب و هواي متنوعي شامل سه نوع اقليم سرد كوهستاني، معتدل مركزي و گرم جنوبي برخوردار است. بارش ميانگين سالانه در اين استان ۵۵۰ الي ۶۰۰ ميليمتر است و سومين استان كشور از نظر بارندگي محسوب ميشود. سرمايه گذاري در لرستان | سيماي اجمالي اقتصاد استان لرستاناستان لرستان به دليل داشتن كوهستانهاي پهناور و مراتع بسيار وسيع، از مزيت دامپروري و كشاورزي برخوردار است، از همين رو پيشه سنتي مردم لرستان دامپروري و كشاورزي بودهاست. به لحاظ صنعتي نيز استاني در حال توسعه ميباشد. عمدهترين صنايع استان توليد مصالح ساختماني، سيمان، مصنوعات فلزي، سراميك، محصولات غذايي، پوشاك، صنايع دستي و صنايع شيميائي هستند و معادن اين استان شامل سنگ تراورتن، مرمريت، فلدسپات، تالك، سنگ آهك، سرب وروي است. بررسي بخش صنايع دستيدر لرستان دهها گونه محصول صنايع دستي در استان توليد ميشود. حجم توليدات كشاورزي استان حدود 3ميليون تن است كه از اين ميزان 2ميليون و ٢٠٠هزار تن محصولات زراعي، ٣٠٠ هزار تن محصولات باغي و ٤٠٠ هزار تن انواع محصولات دامي در استان توليد ميشود. ارزش ريالي توليدات بخش كشاورزي استان را بالغ بر هفت هزارميليارد تومان برآورد مينمايند. بررسي بخش كشاورزي و آباز ۱۸۵هزار هكتار اراضي آبي لرستان ۵۷هزار هكتار آن از سامانههاي آبياري نوين استفاده مينمايند و سطح زيركشت گياهان دارويي سه هزار هكتار است كه ١٤هزار تن محصول از آن برداشت ميشود. در استان 7هزار و ۵۰۰هكتار زمين كشاورزي زير كشت چغندر قند قرار دارد كه از آن ۳۵۰ تا 400هزار تن محصول برداشت ميشود. پرورش ماهيان سردآبي با توليد سالانه 61هزار تن ماهي در اليگودرز، دورود، سلسله و ازنا و ظرفيت مناسب توليد عسل، روغن حيواني، حبوبات در اقتصاد استان مورد توجه است. بررسي حوزه زيرساختيدر حوزه زير ساختي لرستان با دسترسي مناسب به شبكه ارتباطي ريلي و جادهاي كشور و خطوط انرژي شامل برق، نفت و گاز وضعيت مناسبي دارد. حول شاهراه ارتباطي شمال به جنوب كشور شامل بروجرد و خرم آباد مشاغل و بنگاههاي خدماتي زيادي شكل گرفته است. تراكم معادن سنگ و استخراج سنگهاي تزييني و صنايع وابسته به سنگ استان جايگاه ويژهاي به لرستان در سطح ملي داده است. براساس اين مزيت منطقه ويژه اقتصادي سنگ و مواد معدني در شهرستان ازنا با وسعت 273 هكتار و امكان استقرار واحدهاي صنعتي فراهم شده است. شبكه حمل و نقل زميني و كاميون داري و خدمات وابسته به دليل وجود معادن، صنعت سنگ و محصولات بخش كشاورزي بخش مهمي از اقتصاد و اشتغال استان را تشكيل ميدهد و طبيعت زيباي استان از مزيتهاي اصلي توسعه فعاليتهاي گردشگري محسوب ميشود.
سرمايه گذاري در لرستان | گروهها و بخشهاي عمده اقتصاديلرستان در بخش اقتصاد شهري به طور چشمگيري بر فعاليتهاي خدماتي و در بخش روستايي عمدتاً متكي بر فعاليتهاي كشاورزي و دامداري است. نرخ بيكاري استان در سال 1395 معادل 13درصد بوده و گروههاي عمده فعاليتي استان داراي سهم ارزش افزوده به شرح ذيل هستند.
بررسي ظرفيت هاي توسعه اقتصادي استانبا توجه به توزيع و پراكنش نامتعادل جغرافيايي واحدهاي موجود صنعتي استان، بايد ارتباط پسين- پيشين آنها بر اين اساس راهبردهاي مشخصي به منظور ايجاد پيوندهاي عمودي و افقي بين فعاليتهاي صنعتي شكل گيرد تا امكان شكلگيري توسعه صنعتي استان مبتني بر تعادل فضايي و تكميل حلقههاي مفقوده زنجيرههاي صنعتي و برقراري ارتباط ارگانيك مابين بنگاههاي موجود براساس مزيتهاي نسبي و رقابتي استان فراهم گردد. امكانسنجي فعاليتهاي متكي بر مزيتهاي استان همانند ايجاد خوشههاي صنعتي مبتني بر فراوريهاي دامي، محصولات كشاورزي و معدني و منابع طبيعي، كشت و صنعتها، مجتمع صنعتي گوشت، كشتارگاه صنعتي، توليد پودر خون و استخوان، توليد سوسيس و كالباس، بستهبندي انواع گوشت، كشت علوفه، پرورش ماهي، واحد فرآوري پوست و چرم با ارتباطي مؤثر عمودي يا افقي در صنعت استان در همين راستا قرار ميگيرد. توسعه صنايع غذايي و آشاميدني با استفاده از آرد و ميوه توليدي استان و توسعه واحدهاي كاني غيرفلزي استان با استفاده از مواد معدني، واحدهاي توليد مصالح ساختماني و سازهاي، كاشي سازي، شيشه سازي و توجه به خدمات پشتيباني مشترك در تمركز و صرفههاي تجيمع و مقياس توليد و تأثيرهاي كليدي اين حرفهها در توسعه اقتصادي استان را نيز ميتوان بررسي نمود. در اين راستا توجه به آموزش، برند سازي، توسعه مراكز پشتيباني توليد، صنايع بستهبندي، سردخانه و مراكز ذخيره و نگهداري محصولات فسادپذير و توسعه منابع انساني در استان اهميت دارد. سرمايه گذاري در لرستان | وضعيت موجود بنگاههاي صنعتيدر استان لرستان تعداد 1195واحد صنعتي با اشتغال 22669نفر وجود دارد كه نشان از كوچك مقياس بودن بنگاههاي صنعتي استان با توزيع جغرافيايي به شرح زير را دارد.
توزيع شهرستاني بنگاههاي صنعتي نشان از تمركز صنايع در دو شهرستان خرم آباد و بروجرد را نشان ميدهد.
جدول و نمودار زير نحوه توزيع صنايع غذايي استان لرستان را نشان ميدهد. عليرغم وجود قريب به سه ميليون تن محصولات باغي، زراعي و دامي استان با دارا بودن 143 واحد توليدي سهم كوچكي از توليدات خود را فرآوري ميكند.
اهم ويژگيها و مزيتهابرخورداري استان از توانمنديهاي كشاورزي و دامي، ذخاير معدني به ويژه سنگهاي تزئيني، منابع غني آبهاي سطحي، شبكههاي ارتباطي و امكان استفاده بهينه از محور شمال به جنوب از جمله ويژگيهايي است كه اين استان را منحصر به فرد ميكند. سرمايه گذاري در لرستان | رويكرد و جهت گيري فعاليتهادر استان رويكرد توسعه ميتوان به سمت ايجاد و توسعه در زمينههاي صنايع دارويي، معدن و صنايع فراوري معدني، تجهيزات پزشكي، صنايع غذايي و صنايع پايين دستي پتروشيمي شكل گيرد. فهرست فعاليتهاي پيشران و داراي اولويتماشين آلات و دستگاههاي برقي، وسايل ارتباطي و تجهيزات پزشكي
محصولات شيميايي و پتروشيمي
غذايي و آشاميدني
عناوين طرحهاي مرتبط با صنايع تبديلي
خدمات قابل ارائه كاردوك به طرحها و واحدهاي
براي دريافت مشاوره كسب و كار در ايران و ديگر كشورها ميتوانيد با كارشناسان مركز كاردوك از طريق شماره 02166418908 تماس بگيريد.
منبع: سرمايه گذاري لرستان ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
اهميت برند و برندسازي در كسب وكار چيست؟ برند يك نام، عبارت، نشان، سمبل ،طرح، لوگو، تصوير، صوت يا تركيبي از اين عناصر است كه بمنظور هويت بخشي به يك محصول يا خدمت بمنظور بيان تفاوت آن نسبت به محصولات رقبا در بازار هدف بكار گرفته ميشود و توسط عقل، منطق، حواس و احساسات مشتريان مورد قضاوت قرار ميگيرد. شركتها براي موفقيت در كسب و كارشان بايد با سنجش ديدگاه هاي مخاطبين برند خود را بسيار به تصوير مورد نظر مشتريان نزديك كنند.
براي دريافت مشاوره كسب و كار در زمينه برندسازي و دريافت برند اختصاصي از مركز مشاوره كاردوك با شماره 02166418908 تماس بگيريد. منبع: برندسازي مراحل برندسازي و تجارت چيستفعاليتهاي برندسازي فقط مخصوص شركتهاي بزرگ تجاري نيست و كسب و كارهاي كوچك و متوسط كارآفرين نيز جهت سازگاري و ماندگاري در محيط كسب و كار از برند سازي به عنوان يك تكنيك محوري بازاريابي كارآفرينانه بايد استفاده نمايند. شما هم اگر شركتي داريد كه نياز به ثبت برند دارد، ميتوانيد از خدمات ثبت برند كاردوك استفاده نماييد. مديريت برنددر مديريت بازاريابي يكي از حوزههاي مهم مديريت برند است، علل الخصوص زماني كه رقابت در بازار شديد و بنگاه خود را درمخاطره اقتصادي ميبينيد. مديريت برند فرايند ساخت، مقايسه، سنجش و مديريت كيفيت برند بنگاه و محصولات آن ميباشد و فرايندي پويا، مستمر و هميشگي در بخش بازاريابي و فروش و ارتباط با مشتريان است. طراحي برندمعماري نام و نشانهاي محصول و بنگاه به يك مجموعه از اقداماني اطلاق ميشود كه هدف آن تدوين نقشه راهي براي پوشش دادن صحيح محصولات با نام و نشان تجاري مناسب است. به گونهاي كه بتواند در بازار هدف و در ذهن و در قضاوت مشتريان جايگاه شايسته ومطلوب خود را پيدا نمايد. از آنجا كه فقط شناخت نام تجاري و تصوير ذهني از آن باعث خريد كالا و خدمات شركت نميشود؛ ضروري است بنگاهها بر روي استمرار نمايش برند خود جهت ماندگاري و تثبيت آن در اذهان مشتريان سرمايهگذاري كنند. اين نفوذ تا بدانجا ميتواند پيش برود كه مشتريان محصول را بخاطر برند خريداري نمايند. شايد هيچ سرمايهاي بيشتر از يك نام و نشان معتبر، قدرتمند و ارزش آفرين براي بنگاههاي افتصادي كارآمدتر نباشد؛ از اين جهت مديران بازاريابي و فروش شركت ها بايد براي برند سازي و معماري آن استراتژيهاي مناسبي را اتخاذ نمايند. المان هاي برندسازيهويت و شكل بصري مناسب برند قدرت آن را در ميان مشتريان افزايش ميدهد، به بياني ديگر ارزشها و ويژگيهاي يك بنگاه بايد در هويت ديداري برند نمايان شود المانها و هويت برند از طرح، رنگ، نوشتار، شعار، نام و لوگو نشكيل ميشود. اين المانها بهتر است بگونهاي طراحي شوند كه به راحتي در ذهن مشتريان و مخاطبين قرار گرفته و تثبيت شود. جايگاه يابي برندسازيجايگاه يابي برند طراحي و تصوير سازي نام و نشان شركت و محصولات آن بمنظور كسب مكان متمايز در اذهان مشتريان است. در واقعيت جايگاه يابي برند با احساسات و ادراك مخاطبين محصول و برند ارتباط برقرار ميكند و سعي دارد با يك سلسله فعاليتها همانند حضور در رسانه، مشاركت در مناسبتهاي محلي و منطقهاي، شركت در جشنوارهها و نمايشگاههاي نوآوري، انجام تبليغات و انتقال پيام موقعيت ممتازي را براي برند خود در اذهان مشتريان بدست آورد. هدف اصلي برندسازي ايجاد شناخت در مشتريان و حفظ آگاهي نسبت به برند جهت معنا بخشيدن به مصرف محصولات در فرايند ارزش آفريني بنگاه است. برنامهريزي برندسازي همان فرايند ايجاد، توسعه و ترسيم يك هويت مطلوب از نام و نشان شركت در اذهان مصرفكنندگان بازار هدف نسبت به خدمات و محصولات ساير شركتها است. تاثيرات برند سازي در دارايي هاي بنگاهبرند سازي تكنيكي مهم در عملكرد بازاريابي و توليد ثروت كارآفرينانه است كه منجر به ماندگاري موفق كسب و كار در بازار رقابتي ميشود. بنگاه با برند سازي ميتواند ارزش افزودهاي ناشي از دارايي برند خود را به قيمت محصولات و خدمات خود بيفزايد. برند همانند سرمايه، فناوري، مواد اوليه و نيروي انساني در ايجاد ارزش افزوده بيشتر براي بنگاه اقتصادي موثر است. دارايي برند همان صف كشيدنهاي طولاني و پرداخت هزينه بيشتر براي خريدن محصولات خوشنام در مقايسه با ساير محصولات رقيب است. برندهاي قوي همانند ساير داراييهاي نامشهود شركت من جمله دانش فني، حق اختراع منجر به جريانهاي درآمدي بيشتر براي بنگاه و براي مصرف كننده را به همراه دارد. از اين رو ايجاد برند قوي در دستوركار و الزام مديريتي اغلب بنگاههاي اقتصادي است. در فرايند برندسازي هم مصرف كننده و هم بنگاه هر دو بموزات هم از مزاياي برند بهره مند ميشوند. زماني كه مصرف كننده استفاده از يك برندرا تجربه ميكند و از آن رضايت پيدا ميكند، تمايل به استفاده از آن برند گسترش پيدا ميكند و ميزان فروش بنگاه نيزافزايش يافته و بازار با ثباتتري را براي محصول از طرف مشتريان فراهم مينمايد. چرا و چگونه بايد برندسازي كرد؟برند ميتواند اطلاعاتي از كيفيت كالا و خدمات، عملكرد و مشخصات محصول را ارايه دهد. از آنجا كه برندها در بازارهاي رقابتي نسبت به ساير پارامترهاي فيزيكي كسب وكار داراي ثبات بسيار كمتري هستند، در دنياي رقابتي برند هيچ چيز ماندگار نيست، لذا ادامه حيات موفق برند در ذهن مصرف كنندگان منوط به ارائه محصول مناسب، تصويرسازي مناسب محصول و ايجاد يك شبكه ارتباطي كارآمد و تبليغات بمنظور تثبيت آن است. شركتهايي كه نتوانند برند و نام و نشان تجاري خود را در رقابت باساير رقبا بدرستي معماري و معرفي و تثبيت نمايند با تحمل هزينه زياد شكست مواجه هستند. ضرورت برندسازي چيست؟افزايش طول عمرحفظ، دوام و بقا شركتها در بازار اساسيترين مسئله پيش روي آنها در شرايط رقابتي و جهاني شدن اقتصاد، اطلاعات و ارتباطات است. شركتها در اين فضاي بسيار بيثبات و متغير نه تنها به بقا ميانديشند بلكه كوشش ميكنند از طريق ايجاد مزيت رقابتي محصول و خدمات خود نسبت به سايررقبا رهبري بازار را بطور مستمر در دست داشته باشند. يكي از حوزههاي ظهور و نمايش تمايز نسبت به رقبا برندينگ است كه مزيت رقابتي بنگاه را درسطح بازار و در ذهن و زندگي مشتريان به يادگار ميگذارد. ايجاد رضايت و مطلوبيت نسبت به نام ونشان تجاري محصول نقش مهمي در رفتار بازار و مصرف كننده به جاي ميگذارد و موجب وفاداري مشتريان، توسعه بازار وسودآوري شركت ميشود. شركتها با توجه به نيازهاي مشتريان نه تنها بهتر است رضايت وي را جلب نمايد بلكه بايد وي را از طريق تامين كيفيت مطلوب كالا و خدمات خود مشعوف و ذوق زده نمايد. به تصوير كشيدن برند اين گونه شركتها در اذهان مخاطبين موجب درك تفاوت و تمايز آنها نسبت به ساير رقبا وايجاد مزيت رقابتي و رهبري بازار و افزايش دارايي برند خواهد شد. رفع ابهام و ترديد مشتريدر شرايط افتصادي امروزي كه مشتريان براي رفع نيازهاي خود با انتخابهاي زيادي مواجه هستند و زمان زيادي جهت خريد كالا و خدمات مورد نياز را ندارد برندهايي كه بتوانند اين يقين و اطمينان را براي مصرف كننده ايجاد نمايد هدايت بازار را بدست خواهند گرفت. پس امروزه تنها جنبههاي كاركردي محصول و خدمات براي ارتباط با مشتري ديگر كفايت نميكند و برند معتبر است كه عامل تمايز يك شركت تجاري را با رقبا مشخص ميكند. اين تمايز بعنوان يك دارايي با ارزش است كه در ذهن وخاطره مشتريان شكل گرفته و شركت ميتواند در سايه اين دارايي منافع بيشتري را از مشتريان بدست آورد. امروزه بسياري از سازمانها ميدانند كه مهمترين دارايي آنها اعتبار نام و نشان تجاري آنها در بازار است. ساخت ذهنيت مشتريبرندها در بازارهاي خدماتي و كسب و كارهاي توليد محصولات صنعتي نقش اصلي را ايفا ميكنند؛ چرا كه امروزه برندها به بخشي از زندگي و ذهنيت خريداران تبديل شده و غالب انتخابها و تصميمات براي خريد محصولات بر اساس برند شكل ميگيريد. تعداد قابل توجهي از مشتريان حتي حاضرند از خدمات جانشين ديگر با قيمتهاي پايينتر در بازار، صرف نظر كرده و متقاضي برند مطلوب خود باشند. از اين رو بنگاههاي اقتصادي در پي آن هستند تا يك برند مطلوب، بي نظير و قوي را در ذهن مشتريان ايجاد كنند تا موفق به جلب اعتماد و وفاداري مشتريان نسبت به محصولاتشان گردند. ايجاد، توسعه و تثبيت برندهاي قوي، علاوه بر ايجاد ارزش افزوده فراوان و ماندگاري نام محصولات در اذهان عمومي، مزيتهاي ديگري من جمله در دست گرفتن بازارهاي وسيع منطقه و جهاني را نيز به دنبال خواهد داشت. اعتبار بخشي به فروشندهداشتن برند قوي در نزد مشتري به خريدار در انتخاب كالا كمك ميكند و مشتري داراي برند معتبر را به ساير محصولات رغيب ترجيح ميدهد. اين اولويت در انتخاب كه نتيجه وفاداري، رضايت و تشكر خريدار در مقابل برآورد انتظارات از برند است، به توليد كننده اجازه ميدهد كه كالاهايش را در شرايط يكسان و غالبا با قيمت بالاتر فروخته و در نتيجه سود و سهم بيشتري از بازار تصاحب كند. از همين رو برند را ميتوان اين چنين تعريف كرد: ب”رند عبارت است از مجموعه آگاهي و مزاياي كالا يا خدمت همراه با مزيتهاي اضافي كه در ذهن خريدار شكل ميگيرد و موجب جلب اعتماد و استمرار خريد كالا و خدمات ميشود”. چزا كه هر سازمان زماني ميتواند به بقاي خود ادامه دهد كه بتواند نيازها و خواستههاي مشتريان خود را با دركي صحيح و جامع برآورده نمايد. براي دريافت مشاوره در زمينه برندسازي و دريافت برند اختصاصي از مركز مشاوره كاردوك با شماره 02166418908 تماس بگيريد.
منبع: برندسازي ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
آدرس اداره صنايع و معادن استان البرز را چيست؟ بسياري از كسب و كارها و صاحبان مشاغل براي دريافت خدمات مربوطه، بايد به اداره صنايع معادن مراجعه كنند. اما قبل از مراجعه بايد بدانيد كه بسياري از اين خدمات به صورت اينترنتي از طريق سامانه بهين ياب ارائه ميشود. كارشناسان كاردوك به شما براي دريافت خدمات هر چه بهتر راهنمايي لازم را ارائه ميدهند. براي دريافت خدمات از كارشناسان با تجربه كاردوك ميتوانيد از طريق شماره 02166418908 تماس بگيريد. منبع: صنايع معادن البرز و كرج آدرس اداره صنايع و معادن و تجارت استان البرزآدرس و اطلاعات مهم در مورد صنعت، معدن و تجارت استان البرز به شرح زير ميباشد: آدرس اداره صنعت و معدن استان استان البرز:
كرج، خيابان شهيد بهشتي، بعد از 45متري گلشهر، خيابان وليعصر(عج)، جنب شهرداري منطقه 6
كد پستي: ۳۱۹۳۶۶۳۱۳۴
تلفن: ۰۲۶-۳۵۷۲۰
آدرس وب سايت: alb.mimt.gov.ir
7:30 تا 14:30) و پنجشنبه ها از ساعت 7:30 تا 13:30) خدمات صنايع معادن استان البرزتمام كساني كه با حوزه صنعت، معدن و تجارت درگير هستند ميدانند كه اين سازمان خدمات بسياري از گرفتن وام تا ارائه جواز را انجام ميدهد. مهمترين خدمات صنعت و معدن عبارتند از؛ بررسي و ارائه جواز و پروانه براي طرحهاي صنعتي ارائه واحدي با امكانات صنعتي در شهركهاي صنعتي ارائه وام براي طرحهايي با توجيه اقتصادي ارائه سهميه مواد اوليه اعلام آمارهاي واحدهاي توليدي و صنعتي و…. خدمات الكترونيكي صنايع معادنسازمان صنايع، معادن و تجارت (صمت) با توجه به پيشرفت تكنولوژي همانند ساير حوزهها بسياري از خدمات خود را به صورت آنلاين و از طريق اينترنت ارائه ميدهد. بهين ياب يكي از جامع ترين سامانه هاي مربوطه به صنايع، معادن و تجارت كشوري است.
خدمات قابل ارائه كاردوكشركت كاردوك به صاحبان مشاغل و كارآفرينان در تمامي مراحل انجام پروژه خدمات ارائه ميدهد. شما ميتوانيد در زمينه هاي زير با كارشناسان تماس گرفته و راهنمايي لازم را دريافت كنيد. اصلاح طرح توجيهي و نوشتن طرح توجيهي انجام تمام امور مربوط به سامانه بهين ياب عيب يابي پروژه مكان يابي و اجراي پروژه دريافت جواز تاسيس صنعتي و پروانه بهره برداري تامين مالي و دريافت وام تامين تجهيزات و معرفي دستگاه هاي مناسب براي دريافت خدمات از كارشناسان با تجربه كاردوك ميتوانيد از طريق شماره 02166418908 تماس بگيريد. منبع: صنايع معادن البرز و كرج ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
كسب و كار اينترنتي يكي از راههاي كسب درآمد سريع بدون نياز به داشتن سرمايه اوليه و سرمايهگذار است كه اكثرا در خانهها آغاز ميگردد و با طي سير رشد تبديل به شركتهاي بزرگ شدهاند. برخلاف باور عمومي كه راهاندازي كسب و كار اينترنتي با سرمايهگذاري زياد امكانپذير است و بايد براي شروع هزينههاي زيادي براي راه اندازي وب سايت، تبليغات و … صرف شود يا بايد مسلط به برنامه نويسي بود تا از پس كارهاي پيچيده يك كسب و كار اينترنتي برآمد، اما يكي از راههاي كسب درآمد سريع و بدون نياز به سرمايه گذاري، كسب و كارهاي اينترنتي است. امروزه خيليها براي رفع نيازهاي خود به اينترنت رجوع ميكنند. در اين مقاله ميتوانيد نحوه راه اندازي يك كسب و كار اينترنتي را بياموزيد.
براي دريافت مشاوره در زمينه سفارش سايت و كسب و كار اينترنتي ميتوانيد با مشاوران مركز مشاوره كسب و كار كاردوك از طريق شماره 02166418908 تماس بگيريد. منبع: راه اندازي كسب و كار اينترنتي راه اندازي كسب و كار اينترنتيروشي چند مرحله وجود دارد كه با استفاده از آن مي توانيد يك كسب و كار اينترنتي كوچك را راه اندازي كنيد. افراد زيادي را ديديم كه طي اين چند سال با استفاده از اين روش توانستند كسب و كارهاي موفقي را شكل و توسعه دهند. گامهايي كه براي اين كار بايد طي كنيد عبارتند از:
همه آدمها از يك كارآفرين تازه كار گرفته تا يك متخصص و با تجربه ميتوانند از اين فرايند براي شروع يك كسب و كار اينترنتي سودآور استفاده كنند. گام اول | يك نياز در بازار پيدا كنيدبيشتر كارآفرينان تازه كار مرتكب اين اشتباه ميشوند كه قبل از هر چيزي شروع به توليد يك محصول ميكنند و بعد به فكر بازاريابي آن ميافتند. براي اينكه بتوانيد شانس بيشتري براي باز كردن راه خود در يك بازار داشته باشيد، بايد ابتدا كار را با بازاريابي شروع كنيد. رمز موفقيت در اين است كه ابتدا كساني را پيدا كنيد كه به دنبال پاسخ براي يك مشكل هستند، ولي در پيدا كردن راه حل موفقيت زيادي پيدا نكردهاند. اينترنت اين كار را براي شما ساده كرده است، ميتوانيد با استفاده از روشهاي زير اطلاعات مفيدي را كسب كنيد:
گام دوم راه اندازي كسب و كار | تبليغ و بازاريابيرعايت نكاتي ميتواند اين اطمينان خاطر را بدهد كه كساني كه از كسب و كار اينترنتيتان ديدن ميكنند، از لحظه ورود تا زمان خريد، درگير خدمات فروش شما هستند. از جمله اين نكات ميتوان به موارد زير اشاره داشت:
از طرح اين فرايند ميتوانيد بايد بتوانيد مردم را آگاه سازيد كه خدمات يا محصولتان به شكلي منحصر به فرد مشكل آنان را حل ميكند و كيفيت زندگي آنان بهبود پيدا خواهد كرد. براي كسب و كار اينترنتي خود پرسونا (مشتري فرضي) بسازيد و به سوالات او پاسخ دهيد. گام سوم راه اندازي كسب و كار اينترنتي | سايت خود را طراحي كنيدهنگامي كه بازار و محصول خود را مشخص كرديد. آماده طراحي سايت براي كسب و كار اينترنتي خودتان هستيد. به خاطر داشته باشيد كه طراحي سايتان بايد ساده باشد. شما تنها 4 ثانيه براي جلب نظر مشتري زمان داريد، در غير اينصورت آنها از سايت شما خواهند رفت. جهت سفارش، طراحي، راه اندازي و ساخت سايت اينترنتي با جديدترين طراحي هاي روز كليك كنيد. چند نكته بسيار مهم كه در زمان طراحي سايت بايد به ياد داشته باشيد عبارتند از :
گام چهارم راه اندازي كسب و كار اينترنتي | موتورهاي جستجويكي از روشهاي آسان براي جذب ترافيك سايت استفاده از شيوه پرداخت به ازاي كليك است. اين كار در مقايسه با استفاه از تكنيك سئو دو مزيت دارد. اول اينكه سايت شما را به سرعت در صفحه اول جستجو نشان خواهد داد و دوم اينكه تبليغات به شيوه پرداخت به ازاي هر كليك اين فرصت را به شما ميدهد كه قيمتها، رويكردهاي فروش، تيترها و… مختلفي را امتحان كنيد. اين شيوه علاوه بر اينكه بازديد سايت را افزايش ميدهد، به شما كمك ميكند تا بتوانيد بهترين كليد واژهها را براي كسب و كار خود انتخاب كنيد. گام پنجم راه اندازي كسب و كار اينترنتي | اعتبار كسب كنيداز اينترنت مردم به عنوان يك منبع براي بدست آوردن اطلاعات استفاده ميكنند. ميتوانيد اطلاعاتتان را به رايگان در اختيار سايتهاي ديگر قرار دهيد تا بتوانيد ترافيك بيشتري را جذب كنيد.
به اين صورت ميتوانيد خوانندگان بيشتري را براي سايت خود پيدا كنيد. موتورهاي جستجو ارتباط برقرار كردن سايت هاي مرتبط را دوست دارد و جايگاه شما را در جستجو بهتر ميكند. گام ششم | ارسال پيشنهادات ويژهدر تلاش باشيد كه يك راه ارتباطي بين خوانندگان و خودتان ايجاد كنيد. با ارزشترين دارايي شما در كسب و كار اينترنتي مشتريان و مشتركينتان هستند. براي آنها ايميل يا پيامك ارسال كنيد.
گام هفتم | استفاده از تكنيك هاي مختلفيكي از بهترين تكنيكهاي بازاريابي اينترنتي، توسعه ارزش طول عمر مشتري است. دست كم 36درصد مشتريان و مشتركين شما در صورتي كه مورد پيگيري قرار گيرند. دوباره از شما خريد خواهند كرد. نهايي كردن اولين خدمت شما به مشتريانتان قطعا سختترين كار خواهد بود. استفاده از روشهاي اپ سلينگ و بك اند ميتواند براي وادار كردن مشتريانتان به خريد دوباره بسيار كمك كند. اين دو روش شامل تكنيكهاي زير ميباشند:
مشاوره كسب و كاردوك كاردوككاردوك در تمامي مراحل راه اندازي كسب و كار اينترنتيتان همراه شماست. در اين روزها كه اينترنت بسيار سريع در حال تغيير است به طوري كه يك سال در فضاي مجازي معادل با چيزي حدود پنج سال در دنياي واقعي است. اگر در حال حاضر مدتي است كه كارتان را شروع كرديد، حتما بر روي كسب و كارتان با توجه به اين مراحل يك بازبيني بكنيد و ببنيد كه در چه مرحلهاي هستند. ميتوانيد در هر زماني كه احساس نياز كرديد از خدمات كاردوك بهرمند شويد.
براي دريافت مشاوره كسب و كار در ايران و ديگر كشورها ميتوانيد با كارشناسان مركز كاردوك از طريق شماره 02166418908 تماس بگيريد. منبع: راه اندازي كسب و كار اينترنتي
ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
كسب و كار اينترنتي يكي از راههاي كسب درآمد سريع بدون نياز به داشتن سرمايه اوليه و سرمايهگذار است كه اكثرا در خانهها آغاز ميگردد و با طي سير رشد تبديل به شركتهاي بزرگ شدهاند. برخلاف باور عمومي كه راهاندازي كسب و كار اينترنتي با سرمايهگذاري زياد امكانپذير است و بايد براي شروع هزينههاي زيادي براي راه اندازي وب سايت، تبليغات و … صرف شود يا بايد مسلط به برنامه نويسي بود تا از پس كارهاي پيچيده يك كسب و كار اينترنتي برآمد، اما يكي از راههاي كسب درآمد سريع و بدون نياز به سرمايه گذاري، كسب و كارهاي اينترنتي است. امروزه خيليها براي رفع نيازهاي خود به اينترنت رجوع ميكنند. در اين مقاله ميتوانيد نحوه راه اندازي يك كسب و كار اينترنتي را بياموزيد.
براي دريافت مشاوره در زمينه سفارش سايت و كسب و كار اينترنتي ميتوانيد با مشاوران مركز مشاوره كسب و كار كاردوك از طريق شماره 02166418908 تماس بگيريد. منبع: راه اندازي كسب و كار اينترنتي راه اندازي كسب و كار اينترنتيروشي چند مرحله وجود دارد كه با استفاده از آن مي توانيد يك كسب و كار اينترنتي كوچك را راه اندازي كنيد. افراد زيادي را ديديم كه طي اين چند سال با استفاده از اين روش توانستند كسب و كارهاي موفقي را شكل و توسعه دهند. گامهايي كه براي اين كار بايد طي كنيد عبارتند از:
همه آدمها از يك كارآفرين تازه كار گرفته تا يك متخصص و با تجربه ميتوانند از اين فرايند براي شروع يك كسب و كار اينترنتي سودآور استفاده كنند. گام اول | يك نياز در بازار پيدا كنيدبيشتر كارآفرينان تازه كار مرتكب اين اشتباه ميشوند كه قبل از هر چيزي شروع به توليد يك محصول ميكنند و بعد به فكر بازاريابي آن ميافتند. براي اينكه بتوانيد شانس بيشتري براي باز كردن راه خود در يك بازار داشته باشيد، بايد ابتدا كار را با بازاريابي شروع كنيد. رمز موفقيت در اين است كه ابتدا كساني را پيدا كنيد كه به دنبال پاسخ براي يك مشكل هستند، ولي در پيدا كردن راه حل موفقيت زيادي پيدا نكردهاند. اينترنت اين كار را براي شما ساده كرده است، ميتوانيد با استفاده از روشهاي زير اطلاعات مفيدي را كسب كنيد:
گام دوم راه اندازي كسب و كار | تبليغ و بازاريابيرعايت نكاتي ميتواند اين اطمينان خاطر را بدهد كه كساني كه از كسب و كار اينترنتيتان ديدن ميكنند، از لحظه ورود تا زمان خريد، درگير خدمات فروش شما هستند. از جمله اين نكات ميتوان به موارد زير اشاره داشت:
از طرح اين فرايند ميتوانيد بايد بتوانيد مردم را آگاه سازيد كه خدمات يا محصولتان به شكلي منحصر به فرد مشكل آنان را حل ميكند و كيفيت زندگي آنان بهبود پيدا خواهد كرد. براي كسب و كار اينترنتي خود پرسونا (مشتري فرضي) بسازيد و به سوالات او پاسخ دهيد. گام سوم راه اندازي كسب و كار اينترنتي | سايت خود را طراحي كنيدهنگامي كه بازار و محصول خود را مشخص كرديد. آماده طراحي سايت براي كسب و كار اينترنتي خودتان هستيد. به خاطر داشته باشيد كه طراحي سايتان بايد ساده باشد. شما تنها 4 ثانيه براي جلب نظر مشتري زمان داريد، در غير اينصورت آنها از سايت شما خواهند رفت. جهت سفارش، طراحي، راه اندازي و ساخت سايت اينترنتي با جديدترين طراحي هاي روز كليك كنيد. چند نكته بسيار مهم كه در زمان طراحي سايت بايد به ياد داشته باشيد عبارتند از :
گام چهارم راه اندازي كسب و كار اينترنتي | موتورهاي جستجويكي از روشهاي آسان براي جذب ترافيك سايت استفاده از شيوه پرداخت به ازاي كليك است. اين كار در مقايسه با استفاه از تكنيك سئو دو مزيت دارد. اول اينكه سايت شما را به سرعت در صفحه اول جستجو نشان خواهد داد و دوم اينكه تبليغات به شيوه پرداخت به ازاي هر كليك اين فرصت را به شما ميدهد كه قيمتها، رويكردهاي فروش، تيترها و… مختلفي را امتحان كنيد. اين شيوه علاوه بر اينكه بازديد سايت را افزايش ميدهد، به شما كمك ميكند تا بتوانيد بهترين كليد واژهها را براي كسب و كار خود انتخاب كنيد. گام پنجم راه اندازي كسب و كار اينترنتي | اعتبار كسب كنيداز اينترنت مردم به عنوان يك منبع براي بدست آوردن اطلاعات استفاده ميكنند. ميتوانيد اطلاعاتتان را به رايگان در اختيار سايتهاي ديگر قرار دهيد تا بتوانيد ترافيك بيشتري را جذب كنيد.
به اين صورت ميتوانيد خوانندگان بيشتري را براي سايت خود پيدا كنيد. موتورهاي جستجو ارتباط برقرار كردن سايت هاي مرتبط را دوست دارد و جايگاه شما را در جستجو بهتر ميكند. گام ششم | ارسال پيشنهادات ويژهدر تلاش باشيد كه يك راه ارتباطي بين خوانندگان و خودتان ايجاد كنيد. با ارزشترين دارايي شما در كسب و كار اينترنتي مشتريان و مشتركينتان هستند. براي آنها ايميل يا پيامك ارسال كنيد.
گام هفتم | استفاده از تكنيك هاي مختلفيكي از بهترين تكنيكهاي بازاريابي اينترنتي، توسعه ارزش طول عمر مشتري است. دست كم 36درصد مشتريان و مشتركين شما در صورتي كه مورد پيگيري قرار گيرند. دوباره از شما خريد خواهند كرد. نهايي كردن اولين خدمت شما به مشتريانتان قطعا سختترين كار خواهد بود. استفاده از روشهاي اپ سلينگ و بك اند ميتواند براي وادار كردن مشتريانتان به خريد دوباره بسيار كمك كند. اين دو روش شامل تكنيكهاي زير ميباشند:
مشاوره كسب و كاردوك كاردوككاردوك در تمامي مراحل راه اندازي كسب و كار اينترنتيتان همراه شماست. در اين روزها كه اينترنت بسيار سريع در حال تغيير است به طوري كه يك سال در فضاي مجازي معادل با چيزي حدود پنج سال در دنياي واقعي است. اگر در حال حاضر مدتي است كه كارتان را شروع كرديد، حتما بر روي كسب و كارتان با توجه به اين مراحل يك بازبيني بكنيد و ببنيد كه در چه مرحلهاي هستند. ميتوانيد در هر زماني كه احساس نياز كرديد از خدمات كاردوك بهرمند شويد.
براي دريافت مشاوره كسب و كار در ايران و ديگر كشورها ميتوانيد با كارشناسان مركز كاردوك از طريق شماره 02166418908 تماس بگيريد. منبع: راه اندازي كسب و كار اينترنتي
ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
|
|
[قالب وبلاگ : سایت آریا] [Weblog Themes By : sitearia.ir] |