كاردوك
مشاوره كسب و كار كاريابي كاردوك

براي فروش ساعت و لوازم يدكي آن فرد مي بايست در خصوص اين رشته آموزش هاي لازم را ديده باشد تا بتواند خدمات خود را به خوبي ارائه كند. خرده فروشي انواع ساعت و لوازم يدكي آن مي تواند يك شغل جذاب براي جوانان به شمار برود. براي فعاليت در اين رسته شغلي جذاب مي بايست حتما از اتحاديه جواز كسب دريافت شود. در ادامه قصد داريم در خصوص دريافت جواز كسب براي خرده فروشي انواع ساعت و لوازم يدكي آن توضيحات مفيدي را در اختيارتان قرار دهيم، با ما همراه باشيد. براي گرفتن پروانه كسب كليك كنيد.

براي دريافت جواز كسب با كمترين دردسر مي‌توانيد با كارشناسان مركز مشاوره كاردوك از طريق شماره 02166418908 و واتس آپ 09351520300 تماس بگيريد.

 منبع: جواز كسب خرده فروشي انواع ساعت

جواز كسب خرده فروشي انواع ساعت و لوازم‌يدكي آن از طرف كدام اتحاديه صادر مي شود؟

خرده فروشي انواع ساعت و لوازم يدكي آن زير مجموعه اتحاديه صنف فروشندگان و سازندگان ساعت مي باشد و داراي كد آيسيك ۵۲۳۸۲۱است. در اين اتحاديه براي رسته هاي شغلي زير جواز كسب صادر مي شود:

  • توليد كنندگان و مونتاژ كاران ساعت
  • فروشندگان ساعت
  • بنكداران و فروشندگان ساعت
  • تعمير كنندگان و فروشندگان‌ساعت
  • سازندگان ابزار و قطعات يدكي ساعت

شرايط دريافت جواز كسب خرده فروشي انواع ساعت و لوازم يدكي آن

براي دريافت مجوز خرده فروشي انواع ساعت و لوازم يدكي آن مي بايست داراي شرايطي بود تا اتحاديه جواز كسب را به راحتي صادر كند. اين شرايط به شرح زير مي باشند:

  • واحد صنفي مي بايست حداقل شش متر مربع مساحت داشته باشد.
  • لوازم و اسباب كار بايد بر اساس ضرورت كارو طبق عرف اتحاديه باشند.
  • ارائه گواهي فني از وزارت كار و امور اجتماعي و يا سازمان ذيربط جهت رسته هاي شغلي يك، چهار، پنج

 

مراحل دريافت پروانه كسب خرده فروشي انواع ساعت و لوازم يدكي آن

براي دريافت مجوز خرده فروشي انواع ساعت و لوازم يدكي آن از اتحاديه مي بايست مراحل زير را انجام دهيد:

  • از طريق سامانه ايرانيان اصناف درخواست خود را ارسال مي‌كنيد
  • پس از بررسي‌هاي اوليه از طرف ارگان مربوطه در مرحله اوليه درخواست مورد بررسي قرار مي‌گيرد. حدودا 10 روز طول مي‌كشد.
  • در صورت پذيرش اوليه امكان ارسال مدارك به وجود مي‌آيد.
  • پس از ارسال مدارك و پذيرش اسناد، به واحد مذكور بازرسي جهت بازديد از اتحاديه ارسال مي‌شود.
  • در مرحله بعد هيئت مديره اتحاديه با توجه به شرايط فرد، در مورد او تصميم‌گيري نموده و اگر داراي صلاحيت بود، تاييديه دريافت جواز كسب را به او ارايه مي‌نمايند.
  • در مرحله آخر پرداخت وجوه الزاميه اتحاديه از طريق سامانه ايرانيان اصناف بايد انجام شود. (حق عضويت سالانه ۸۴۰۰۰۰۰ريال و وروديه سال اول 800۰۰۰۰ريال)

در مرحله آخر اگر فرد صلاحيت دريافت جواز كسب را داشت رئيس اتحاديه جواز كسب او را براي يك سال صادر نموده و بعد از يك سال براي يك دوره پنج ساله يا ده ساله تمديد مي‌نمايد.

مدارك مورد نياز براي گرفتن پروانه كسب خرده فروشي انواع ساعت و لوازم يدكي آن

  • تصوير شناسنامه
  • تصوير كارت ملي
  • تصوير اجاره نامه يا سند مالكيت واحد صنفي
  • يك تصوير 3*4
  • تصوير آخرين مدرك تحصيلي
  • كارت پايان خدمت يا گواهي معافيت دائم و يا دفترچه اعزام به خدمت براي آقايان
  • فيش واريز حق عضويت در اتحاديه
  • گواهي گذراندن ده ساعت آموزش لازم براي يادگيري كار
  • گواهي موافقت اداره اماكن نيروي انتظامي
  • گواهي عدم سو پيشينه كيفري
  • گواهي عدم اعتياد
  • گواهي صلاحيت فني
  • كارت سلامت از وزارت بهداشت

فرد متقاضي سه ماه فرصت دارد كه مدارك بالا را به اتحاديه تحويل دهد تا جواز كسب صادر شود. پس از اينكه مدارك بالا به اتحاديه تحويل داده شد رئيس اتحاديه شرايط فرد را مي‌سنجد و اگر او صلاحيت فعاليت در اين حوزه را داشت براي او جواز كسب صادر مي‌كند.

هزينه دريافت پروانه كسب               

برخي از افراد تصور مي‌كنند كه دريافت جواز براي خرده فروشي انواع ساعت و لوازم يدكي آن  نياز به صرف هزينه زيادي دارد و به همين‌خاطر از دريافت مجوز و آغاز فعاليت خودداري مي‌كنند كه در اين باره بايد بگوييم دريافت مجوز در اين زمينه هزينه زيادي ندارد. هزينه دريافت مجوز چيزي حدود پانصد هزار تومان تا دو ميليون تومان مي‌باشد كه با توجه به نوع واحد صنفي فرد تعيين مي‌گردد.

مدت زمان صدور پروانه كسب

براي دريافت مجوز كسب خرده فروشي انواع ساعت و لوازم يدكي آن زمان زيادي لازم نيست و همين كه فرد از طريق سامانه درخواست مجوز نمايد، حدود يك الي دو ماه كل فرايند صدور جواز طول مي‌كشد. با سيستماتيك شدن فرايند ثبت نام و به حداقل رسيدن مراجعه حضوري، اتلاف وقت بين سازمان هاي مربوطه نيز كاهش يافته و متقاضيان واجد شرايط به راحتي مي‌توانند شروع به كار نمايند. 

براي دريافت جواز كسب با كمترين دردسر مي‌توانيد با كارشناسان مركز مشاوره كسب و كار كاردوك از طريق شماره 02166418908 و واتس آپ 09351520300 تماس بگيريد.  

منبع: جواز كسب خرده فروشي انواع ساعت


ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
[ ۲۳ بهمن ۱۳۹۹ ] [ ۰۱:۵۲:۳۳ ] [ كاردوك ] [ نظرات (0) ]

چگونه بايد جواز كسب ريخته گري فلزات در قالب هاي فلزي را گرفت؟ هر فرد براي اينكه بتواند در جامعه مشغول به كاري شود و شغلي داشته باشد مي‌بايست ابتدا از نظر فني در خصوص آن شغل آموزش ببيند. اما آموزش ديدن نيز كافي نيست و افراد بايد از نظر قانوني نيز تاييد شوند. تنها راهي كه يك‌فرد مي‌تواند صلاحيت فني خود را تاييد كند گرفتن جواز كسب از اتحاديه است. در ادامه قصد داريم در مورد دريافت‌ جواز كسب يكي از رسته‌هاي شغلي با عنوان ريخته گري فلزات درون قالب‌هاي فلزي توضيحات كاملي را در اختيارتان قرار دهيم و شما را با روش دريافت جواز كسب بيشتر آشنا كنيم،با ما همراه باشيد. براي گرفتن پروانه كسب كليك كنيد.

 

براي دريافت جواز كسب با كمترين دردسر مي‌توانيد با كارشناسان مركز مشاوره كاردوك از طريق شماره 02166418908 و واتس آپ 09351520300 تماس بگيريد.

 

منبع: جواز كسب ريخته گري فلزات در قالب

جواز كسب ريخته گري فلزات درون قالب هاي فلزي از طرف كدام اتحاديه صادر مي‌شود؟

ريخته گري فلزات درون قالب هاي فلزي در تهران زير مجموعه اتحاديه اصناف ذوب فلزات با كد آيسيك ۲۷۳۱۲۴ است. در اين اتحاديه براي رسته‌هاي شغلي زير جواز كسب صادر مي‌شود:

  1. ريخته‌گري فلزات درون قالب‌هاي ماسه‌اي
  2. سازندگي مدل ريخته گري
  3. ريخته گري فلزات درون قالب‌هاي فلزي
  4. خدمات ريخته گري
  5. سازنده و فروشنده تجهيزات و ابزار و مصالح ريخته گري
  6. دفتر فني و طراحي مربوط به ريخته گري
  7. فروشندگان ضايعات فلزي غير آهني
  8. دفتر كار و سفارش
  9. سازنده مقاطع فلزي غير آهني

شرايط دريافت جواز كسب ريخته گري فلزات درون قالب هاي فلزي

براي دريافت مجوز كسب ريخته گري فلزات درون قالب‌هاي فلزي بايد داراي شرايطي بود تا اتحاديه به آساني جواز كسب را صادر كند. اين شرايط به شرح زير هستند:

  • واحد صنفي مي‌بايست حداقل صدمتر مربع مساحت داشته باشد.
  • ايجاد دفتر در مكان‌هايي با كاربري اداري جهت رسته شغلي رديف نه بلامانع است.
  • صدور پروانه كسب در رسته شغلي رديف نه منوط به داشتن كارگاه توليدي است.
  • فروشندگي ضايعات فلزي غيرآهني در طبقات همكف و با كاربري‌هاي غيرحساس (بافت مسكوني، آموزشي، فضاي سبز و مذهبي) بالامانع مي‌باشد.
  • لوازم و ابزار كار براي رسته‌هاي شغلي يك الي هشت شامل حداقل دو دستگاه كوره زميني – يك دستگاه جرثقيل و ساير وسايل طبق عرف و ضوابط اتحاديه مي‌باشد.
  • رعايت ضوابط صلاحيت و رعايت ضوابط فني (موضوع تبصره ذيل ماده 13 قانون نظام صنفي) و طي دوره‌هاي آموزشي لازم طبق مقررات مربوط 
  • رعايت ضوابط سازمان محيط زيست، اخذ تاييديه بهداشت فردي شاغلين و محيط كار از وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشكي طبق مقررات مربوط، داشتن هواكش فيلتردار و داشتن فيلتر لازم جهت تصفيه هوا متناسب با نوع فعاليت كاري الزامي است.
  • رعايت ضوابط و مقررات ايمني محيط كار و كاركنان شامل : لباس كار مخصوص – ماسك – كپسول آتش نشاني – جعبه كمك‌هاي اوليه

مراحل دريافت پروانه كسب ريخته گري فلزات درون قالب هاي فلزي

براي دريافت مجوز ريخته گري فلزات درون قالب‌هاي فلزي مي‌بايست مراحل زير را انجام دهيد:

  • از طريق سامانه ايرانيان اصناف درخواست خود را ارسال مي‌كنيد
  • پس از بررسي‌هاي اوليه از طرف ارگان مربوطه در مرحله اوليه درخواست مورد بررسي قرار مي‌گيرد. حدودا 10 روز طول مي‌كشد.
  • در صورت پذيرش اوليه امكان ارسال مدارك به وجود مي‌آيد.
  • پس از ارسال مدارك و پذيرش اسناد، به واحد مذكور بازرسي جهت بازديد از اتحاديه ارسال مي‌شود.
  • در مرحله بعد هيئت مديره اتحاديه با توجه به شرايط فرد، در مورد او تصميم‌گيري نموده و اگر داراي صلاحيت بود، تاييديه دريافت جواز كسب را به او ارايه مي‌نمايند.
  • در مرحله آخر پرداخت وجوه الزاميه اتحاديه از طريق سامانه ايرانيان اصناف بايد انجام شود. (حق عضويت سالانه ۲۰۰۰۰۰۰ريال تومان و وروديه سال اول 800۰۰۰۰ريال)

در مرحله آخر اگر فرد صلاحيت دريافت جواز كسب را داشت رئيس اتحاديه جواز كسب او را براي يك سال صادر نموده و بعد از يك سال براي يك دوره پنج ساله يا ده ساله تمديد مي‌نمايد.

مدارك مورد نياز براي گرفتن پروانه كسب ريخته گري فلزات درون قالب هاي فلزي

  • تصوير شناسنامه
  • تصوير كارت ملي
  • تصوير اجاره نامه يا سند مالكيت واحد صنفي
  • يك تصوير 3*4
  • تصوير آخرين مدرك تحصيلي
  • كارت پايان خدمت يا گواهي معافيت دائم و يا دفترچه اعزام به خدمت براي آقايان
  • فيش واريز حق عضويت در اتحاديه
  • گواهي گذراندن ده ساعت آموزش لازم براي يادگيري كار
  • گواهي موافقت اداره اماكن نيروي انتظامي
  • گواهي عدم سو پيشينه كيفري
  • گواهي عدم اعتياد
  • گواهي صلاحيت فني
  • كارت سلامت از وزارت بهداشت

فرد متقاضي سه ماه فرصت دارد كه مدارك بالا را به اتحاديه تحويل دهد تا جواز كسب صادر شود. پس از اينكه مدارك بالا به اتحاديه تحويل داده شد رئيس اتحاديه شرايط فرد را مي‌سنجد و اگر او صلاحيت فعاليت در حوزه فروش لبنيات را داشت براي او جواز كسب صادر مي‌كند. براي آشنايي با روش تمديد پروانه كسب كليك كنيد.

براي آشنايي بيشتر با مراحل گرفتن جواز كسب كليك كنيد.

هزينه دريافت پروانه كسب

برخي از افراد تصور مي‌كنند كه دريافت جواز براي ريخته گري فلزات نياز به صرف هزينه زيادي دارد و به همين‌خاطر از دريافت مجوز و آغاز فعاليت خودداري مي‌كنند كه در اين باره بايد بگوييم دريافت مجوز در اين زمينه هزينه زيادي ندارد. هزينه دريافت مجوز چيزي حدود پانصد هزار تومان تا دو ميليون تومان مي‌باشد كه با توجه به نوع واحد صنفي فرد تعيين مي‌گردد.

مدت زمان صدور پروانه كسب چقدر است؟

براي دريافت مجوز كسب ريخته گري فلزات درون قالب هاي فلزي زمان زيادي لازم نيست و همين كه فرد از طريق سامانه درخواست مجوز نمايد، حدود يك الي دو ماه كل فرايند صدور جواز طول مي‌كشد. با سيستماتيك شدن فرايند ثبت نام و به حداقل رسيدن مراجعه حضوري، اتلاف وقت بين سازمان هاي مربوطه نيز كاهش يافته و متقاضيان واجد شرايط به راحتي مي‌توانند شروع به كار نمايند. براي آشنايي بيشتر با سامانه ايرانيان اصناف كليك كنيد.

 

براي دريافت جواز كسب با كمترين دردسر مي‌توانيد با كارشناسان مركز مشاوره كسب و كار كاردوك از طريق شماره 02166418908 و واتس آپ 09351520300 تماس بگيريد.

 

منبع: جواز كسب ريخته گري فلزات در قالب


ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
[ ۲۱ بهمن ۱۳۹۹ ] [ ۱۲:۰۸:۲۰ ] [ كاردوك ] [ نظرات (0) ]

طرح توجيهي ورق كارتن براي چه كساني بايد نوشته شود؟ در اين مقاله واحدي كه داراي جواز صنعتي موفق به ساخت و راه‌اندازي خطوط توليد ورق كارتن با عرض 2000ميلي‌متر پنچ لايه و 1600ميلي‌متر سه و چهار لايه را مورد بررسي قرار داده‌ايم. با در نظر گرفتن اين كه خطوط توليد با ظرفيت‌هاي ساليانه 20000 الي 50000متر مربع نياز به حداقل5000 متر مربع زمين و سه سوله جهت انبار كاغذ و محصول، خط توليد و تاسيسات صنعتي را دارند؛ تيم فني ماشين سازي براي اولين بار در كشور اقدام به طراحي و پياده سازي خط توليدي با طول كمتر جهت امكان پذيري استقرار در سالن‌هاي صنعتي با طول كمتر و با مساحت 1000متر مربع نمود.

اين تغيير تكنيكال در فرايند طراحي و ساخت خط توليد ورق كارتن داراي دو سايز سينگل فيسر مجزا با رول‌گيرهاي مشترك جهت كوتاه كردن طول خط توليد به صورت كاملا موفق پياده سازي شده است و منجر به صرفه‌جويي زيادي در سرمايه‌گذاري ثابت طرح و به كارگيري فرايند در سالن‌هايي با محدوديت زمين و زيربنا مي‌شود.

براي دريافت مشاوره كسب و كار در زمينه توليد و استاندارد توليد دارو در ايران و ديگر كشورها مي‌توانيد با كارشناسان مركز كاردوك از طريق شماره 02166418908 تماس بگيريد.

منبع: طرح توجيهي ورق كارتن

 

طرح توجيهي ورق كارتن | نقش ماشين آلات واحد در خط توليد

اتوماتيك بودن كامل خط توليد با استفاده از ماشين آلات پيشرفته داراي كنترلر  و مانيتورها در بخش‌هاي فني، امكانات توليد را به ظرفيت اقتصادي با كمترين ميزان مصرف انرژي و نيروي انساني را  فراهم نموده است در اين ساختار فرايند توليد از ابتداي هدباكس و رول‌گير تا بخش كاتر به صورت اتوماتيك و با قابليت فرمان‌پذيري از سيستم كنترلي plc انجام مي‌گيرد. به دليل نوع محصولات مورد استفاده در توليد قطعات و دقت فني در طراحي و ساخت ماشين آلات امكان توليد با كيفيت با كمترين ضايعات در ظرفيت‌هاي رقابتي فراهم گرديده است. براي دريافت مشاوره و نوشتن طرح توجيهي كليك كنيد.

 

فرايند توليد مقوا و كارتن بسته بندي 

در خط توليد مقوا يك لايه پوششي در سنگل فيسر با لايه فلوت و چين‌داري كه با چسب روي آن چسبيده  مي‌شود، به سمت خط پوشش دوم دبل فيسر هدايت مي‌شود در مرحله دوم لايه‌هاي دو جداره به هم الحاق شده و سپس با  اضافه شدن يك لايه پوشش اضافي مطابق طرح شماتيك زير در مجاورت صفحات داغ بهم فيكس و سپس خشك و اتو شده و به سمت روتاري كاتر هدايت مي‌گردد.

 

شكل و اندازه لايه فلوت‌ها (چين‌دار) و كاروگيت شده را با توجه به نحوه استفاده و كاربرد مورد انتظار از بسته بندي مقوا راه راه مي‌سازند. اين تغيير در طراحي ساخت شبكه بندي ورق در خط توليد قابل انجام است. 

 

اين سيستم توليد به لحاظ فني داراي الكترو موتور و گيربكس‌هاي صنعتي خارجي بوده و خط توليد اتوماتيك محصول كانتيتويس و به صورت كاملا اتوماتيك مطابق سايز ورق درخواستي تنظيم و در انتها ورق در دو جهت عمودي و افقي بريده و آماده چاپ و توليد مي‌شود.  براي مشاهده انواع طرح توجيهي صنعتي نزد كاردوك كليك كنيد.

طرح توجيهي ورق كارتن | ماشين آلات خط توليد ورق مقواي  كارتن 

 

ماشين آلات خط توليد كارتن مقوا شامل رول گيرهاي كاغذ چند لا، سينگل فيسر، دبل فيسر، پل و بالابر گونيا، چسب زن، سيستم پخت چسب، خشك كن و پتو كش كامل، كات اف روتاري NC را مي‌توانيد با كيفيت رقابتي در خط توليد بكار بگيريد.

كدهاي آيسيك محصول

مقواي دوبلكس

2101412348

ورق كارتن سه لا

2102412321

ورق كارتن دولا

2102412320

بررسي بازار و رقبا

بازار مصرف اين‌گونه محصولات ويژه تمامي صنايع و خدماتي است كه نياز به بسته بندي محصولات خود دارند تا بتوانند محصولات و مواد اوليه را از توليد تا مصرف به صورت سالم انتقال دهند. گسترش تنوع محصولات صنعتي و كشاورزي  و افزايش نياز به مصرف آن‌ها روز به روز بر ميزان نياز به كارتن‌هاي بسته‌بندي افزوده است. به گونه‌اي كه هم اكنون تعداد 272 بنگاه صنعتي داراي پروانه بهره‌برداري ساليانه نزديك به سوم و نيم ميليون تن كارتن مقوا را براي تامين نياز كارتن سازها توليد مي‌نمايند.

 

آمار واحدهاي داراي پروانه بهره برداري توليد انواع مقوا كارتن

تعداد

سرمايه  (م.ر)

اشتغال (نفر)

ظرفيت

واحد سنجش

272

30951379

13062

3619384

تن

 

سرمايه گذاري مورد نياز

بر اساس طرح توجيهي و پروژه اجرا شده يك واحد توليد ورق كارتن با ظرفيت اقتصادي 50000 مترمربع ساليانه در يك شيفت كاري در سال 65ميليارد ريال سرمايه گذاري ثابت نياز دارد.

مشخصات عمومي طرح

رديف

موضوع

برآرود

واحد

1

زمين  

2000

متر مربع

2

زيربنا كل توليدي ،خدماتي و ستادي )

1100

متر مربع

3

دستگاههاي  خريد  داخلي

34950

ميليون ريال

4

ماشين آلات خارجي

0

يورو

 

جدول سرمايه گذاري طرح

رديف

موضوع

هزينه‌ها (ميليون ريال)

1

سرمايه گذاري ثابت

98086

2

سرمايه گذاري  درگردش

62440

3

كل سرمايه گذاري

35646

 

شاخص هاي مالي

موضوع

 

نرخ بازده داخلي IRR

4/38  درصد

دوره برگشت سرمايه

48/2

 مزاياي اجراي طرح توجيهي ورق كارتن

با توجه به تجربه اجرايي تيم فني كاردوك در اجراي طرح مطابق با طرح توجيهي فني اقتصادي و فني و پلان‌هاي اجرايي سيويل، مكانيكال، الكتريكال و صنعتي اجراي پروژه مي‌تواند از مزيت‌هاي ذيل برخوردار باشد. 

  1. سودآوري، بازدهي و دوره برگشت مناسب سرمايه­ گذاري
  2. كاربرد رو به گسترش بسته‌بندي محصولات شده و نياز روز افزون به توليد مقوا كارتن
  3. تكنولوژي در دسترس در داخل كشور
  4. عدم نياز به نيروي انساني زياد
  5. امكان توسعه سطح تكنولوژي دستگاه‌ها و افزايش ظرفيت توليد   

طرح توجيهي ورق كارتن | نتايج مطالعات فني، اقتصادي و مالي و اجراي طرح

اخذ مجوزهاي لازم و تامين زيرساخت براساس پلان‌هاي مهندسي حوزه‌هاي ساختماني، فناوري اطلاعات، مكانيكال و الكتريكي و پياده‌سازي طرح با استفاده از همكاران متخصص كاردوك توجيه پذيري و رقابت طرح را با توجه به سطح تكنولوژي و هزينه‌هاي ثابت كمتر به موازات ظرفيت و كيفيت بالاتر محصول فراهم نموده است. جهت اخذ مشاوره و اطلاعات در تمامي مراحل انجام كار از زمان بررسي اوليه طرح تا پياده سازي و به بهره برداري رساندن آن از كارشناسان خبره و با تجربه كاردوك كمك بگيريد.

خدمات قابل ارايه كاردوك به طرح‌ها و واحدهاي

  • تهيه طرح توجيهي و امكان سنجي طرح با استفاده از نرم افزار اختصاصي  توسط متخصصين كارآمد مهندسي
  • ارائه خدمات در انتخاب ماشين آلات، تاسيسات عمومي و طراحي سايت پلان
  • ارايه فرمولاسيون انواع مكمل هاي غذايي و دارويي قابل استفاده در توليد محصولات 
  • مشاوره بازاريابي و صادرات محصول با كيفيت به كشورهاي ديگر
  • مشاوره اصلاح تكنولوژي، نوسازي و بازسازي واحدهاي قديمي
  • مشاوره ارتقا بهروري بنگاه

 

براي دريافت مشاوره كسب و كار در ايران و ديگر كشورها مي‌توانيد با كارشناسان مركز كاردوك از طريق شماره 02166418908 تماس بگيريد.

منبع: طرح توجيهي ورق كارتن


ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
برچسب: طرح توجيهي ورق كارتن،
موضوع:
[ ۱۹ بهمن ۱۳۹۹ ] [ ۰۲:۳۶:۰۳ ] [ كاردوك ] [ نظرات (0) ]

آيا گرفتن مجوز فروش لوازم ورزشي نيز ضروري است؟ رشته‌هاي ورزشي از محبوبيت خاصي ميان افراد برخوردار هستند، به همين دليل باعث شده است كه لوازم ورزشي نيز خريداران بسيار زيادي داشته باشند. تاسيس يك واحد صنفي با عنوان خرده فروشي لوازم ورزشي مي‌تواند يك شغل پر در آمد براي افراد جوياي كار باشد و مي‌تواند آن‌ها را در مدت زمان كوتاهي به سود و درآمد خوبي برساند. براي تاسيس خرده فروشي لوازم ورزشي ابتدا بايد از اتحاديه جواز كسب دريافت نمود. در ادامه نحوه دريافت مجوز كسب خرده فروشي لوازم ورزشي را شرح داده‌ايم، با ما همراه باشيد. براي گرفتن پروانه كسب كليك كنيد.

 

براي دريافت جواز كسب با كمترين دردسر مي‌توانيد با كارشناسان مركز مشاوره كاردوك از طريق شماره 02166418908 و واتس آپ 09351520300 تماس بگيريد.

 منبع: مجوز فروش لوازم ورزشي

جواز كسب خرده فروشي لوازم ورزشي تهران از طرف كدام اتحاديه صادر مي‌شود؟

خرده فروشي لوازم ورزشي در تهران زير مجموعه اتحاديه صنف فروشندگان لوازم ورزشي با كد آيسيك ۵۲۳۸۱۶ است. در اين اتحاديه براي رسته‌هاي شغلي زير نيز جواز كسب صادر مي‌شود:

  • فروشنده لوازم‌ شكار و ماهيگيري
  • فروشنده لوازم ورزشي
  • مونتاژ و توليد لوازم ورزشي
  • بازي هاي تصويري و رايانه‌اي

شرايط دريافت جواز كسب خرده فروشي لوازم ورزشي در تهران

براي دريافت مجوز كسب خرده فروشي لوازم ورزشي مي‌بايست داراي شرايطي بود تا اتحاديه به آساني جواز كسب را صادر كند. اين شرايط به شرح زير مي‌باشند:

  • واحد صنفي بايد حداقل ۱۵متر مربع مساحت داشته باشد.
  • وسايل كار بايد بر اساس عرف اتحاديه و مناسب رسته شغلي باشند.
  • تمام نكات بهداشتي بايد رعايت شوند.
  • رعايت مقررات و ضوابط اتحاديه نيز الزامي است.

مراحل دريافت پروانه كسب خرده فروشي لوازم ورزشي

براي دريافت مجوز خرده فروشي لوازم ورزشي از اتحاديه مي‌بايست مراحل زير را انجام دهيد:

  • از طريق سامانه ايرانيان اصناف درخواست خود را ارسال مي‌كنيد
  • پس از بررسي‌هاي اوليه از طرف ارگان مربوطه در مرحله اوليه درخواست مورد بررسي قرار مي‌گيرد. حدودا 10 روز طول مي‌كشد.
  • در صورت پذيرش اوليه امكان ارسال مدارك به وجود مي‌آيد.
  • پس از ارسال مدارك و پذيرش اسناد، به واحد مذكور بازرسي جهت بازديد از اتحاديه ارسال مي‌شود.
  • در مرحله بعد هيئت مديره اتحاديه با توجه به شرايط فرد، در مورد او تصميم‌گيري نموده و اگر داراي صلاحيت بود، تاييديه دريافت جواز كسب را به او ارايه مي‌نمايند.
  • در مرحله آخر پرداخت وجوه الزاميه اتحاديه از طريق سامانه ايرانيان اصناف بايد انجام شود. (حق عضويت سالانه 4۰۰۰۰۰۰ريال و وروديه سال اول 80۰۰۰۰۰ريال)

در مرحله آخر اگر فرد صلاحيت دريافت جواز كسب را داشت رئيس اتحاديه جواز كسب او را براي يك سال صادر نموده و بعد از يك سال براي يك دوره پنج ساله يا ده ساله تمديد مي‌نمايد. براي آشنايي با روش تمديد پروانه كسب كليك كنيد.

براي آشنايي بيشتر با مراحل گرفتن جواز كسب كليك كنيد.

مدارك مورد نياز براي گرفتن پروانه كسب خرده فروشي لوازم ورزشي

  • تصوير شناسنامه
  • تصوير كارت ملي
  • تصوير اجاره نامه يا سند مالكيت واحد صنفي
  • يك تصوير 3*4
  • تصوير آخرين مدرك تحصيلي
  • كارت پايان خدمت يا گواهي معافيت دائم و يا دفترچه اعزام به خدمت براي آقايان
  • فيش واريز حق عضويت در اتحاديه
  • گواهي گذراندن ده ساعت آموزش لازم براي يادگيري كار
  • گواهي موافقت اداره اماكن نيروي انتظامي
  • گواهي عدم سو پيشينه كيفري
  • گواهي عدم اعتياد
  • گواهي صلاحيت فني
  • كارت سلامت از وزارت بهداشت

فرد متقاضي سه ماه فرصت دارد كه مدارك بالا را به اتحاديه تحويل دهد تا جواز كسب صادر شود. پس از اينكه مدارك بالا به اتحاديه تحويل داده شد رئيس اتحاديه شرايط فرد را مي‌سنجد و اگر او صلاحيت فعاليت در اين حوزه را داشت براي او جواز كسب صادر مي‌كند.

هزينه دريافت پروانه كسب چقدر است؟

برخي از افراد تصور مي‌كنند كه دريافت جواز براي خرده فروشي لوازم ورزشي  نياز به صرف هزينه زيادي دارد و به همين‌خاطر از دريافت مجوز و آغاز فعاليت خودداري مي‌كنند كه در اين باره بايد بگوييم دريافت مجوز در اين زمينه هزينه زيادي ندارد. هزينه دريافت مجوز چيزي حدود پانصد هزار تومان تا دو ميليون تومان مي‌باشد كه با توجه به نوع واحد صنفي فرد تعيين مي‌گردد.

مدت زمان صدور پروانه كسب چقدر است؟

براي دريافت مجوز كسب خرده فروشي لوازم ورزشي زمان زيادي لازم نيست و همين كه فرد از طريق سامانه درخواست مجوز نمايد، حدود دو الي سه ماه كل فرايند صدور جواز طول مي‌كشد. با سيستماتيك شدن فرايند ثبت نام و به حداقل رسيدن مراجعه حضوري، اتلاف وقت بين سازمان هاي مربوطه نيز كاهش يافته و متقاضيان واجد شرايط به راحتي مي‌توانند شروع به كار نمايند. براي آشنايي بيشتر با سامانه ايرانيان اصناف كليك كنيد.

 

براي دريافت جواز كسب با كمترين دردسر مي‌توانيد با كارشناسان مركز مشاوره كسب و كار كاردوك از طريق شماره 02166418908 و واتس آپ 09351520300 تماس بگيريد.

منبع: جواز كسب فروش لوازم ورزشي


ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
برچسب: مجوز فروش لوازم ورزشي،
موضوع:
[ ۱۸ بهمن ۱۳۹۹ ] [ ۰۵:۴۵:۰۳ ] [ كاردوك ] [ نظرات (0) ]

چه راه هايي براي دريافت جواز كسب فروش فرش وجود دارد؟ توليد و فروش فرش هاي ماشيني يك‌شغل پردرآمد در كشور به شمار مي‌رود و ميزان تقاضا براي اين شغل بسيار زياد است. براي توليد فرش‌هاي ماشيني و موكت‌ قطعه‌اي نياز به تخصص زيادي نيست چون اين دو محصول توسط دستگاه‌هاي مخصوص توليد مي‌شوند و به همين خاطر است كه به اين فرش‌ها ماشيني گفته مي‌شود. براي فعاليت در رسته شغلي عمده فروشي فرش ماشيني و موكت قطعه‌اي مي بايست جواز كسب دريافت كنيد كه در ادامه توضيحات كامل‌تري در اين خصوص داده شده است، با ما همراه باشيد. براي گرفتن پروانه كسب كليك كنيد.

 

براي دريافت جواز كسب با كمترين دردسر مي‌توانيد با كارشناسان مركز مشاوره كاردوك از طريق شماره 02166418908 و واتس آپ 09351520300 تماس بگيريد.

 

 منبع: جواز كسب عمده فروشي فرش

جواز كسب عمده فروشي فرش ماشيني و موكت قطعه اي از طرف كدام اتحاديه صادر مي شود؟

عمده فروشي فرش ماشيني و موكت قطعه اي زير مجموعه اتحاديه صنف فروشندگان فرش ماشيني و موكت با كد آيسيك ۵۱۳۲۱۳ است. در اين اتحاديه براي رسته‌هاي شغلي زير جواز كسب صادر مي‌شود:

  • فروشنده فرش ماشيني و موكت قطعه‌اي
  • تبديل كننده موكت رول به قطعه‌اي و پادري دوز

شرايط دريافت مجوز كسب عمده فروشي فرش ماشيني و موكت قطعه اي

براي دريافت جواز كسب عمده فروشي فرش ماشيني و موكت قطعه‌اي مي‌بايست داراي شرايطي بود تا اتحاديه به آساني جواز كسب را صادر كند. اين شرايط به شرح زير مي‌باشند:

  • حداقل مساحت براي رسته يك ۹و رسته دو ۳۰متر مربع است.
  • مقرر شدن دفتر عمده فروشي فرش ماشيني و موكت قطعه‌اي در طبقات فوقاني بلامانع است.
  • لوازم و ابزار كار بايد طبق ضرورت و عرف اتحاديه باشند.
  • دارا بودن چرخ ريشه دوزي و چرخ زيگزاگ براي رسته دو الزامي است.

مراحل دريافت پروانه كسب عمده فروشي فرش ماشيني و موكت قطعه اي

براي دريافت مجوز عمده فروشي فرش ماشيني و موكت قطعه‌اي از اتحاديه بايد مراحل زير را انجام دهيد:

  • از طريق سامانه ايرانيان اصناف درخواست خود را ارسال مي‌كنيد
  • پس از بررسي‌هاي اوليه از طرف ارگان مربوطه در مرحله اوليه درخواست مورد بررسي قرار مي‌گيرد. حدودا 10 روز طول مي‌كشد.
  • در صورت پذيرش اوليه امكان ارسال مدارك به وجود مي‌آيد.
  • پس از ارسال مدارك و پذيرش اسناد، به واحد مذكور بازرسي جهت بازديد از اتحاديه ارسال مي‌شود.
  • در مرحله بعد هيئت مديره اتحاديه با توجه به شرايط فرد، در مورد او تصميم‌گيري نموده و اگر داراي صلاحيت بود، تاييديه دريافت جواز كسب را به او ارايه مي‌نمايند.
  • در مرحله آخر پرداخت وجوه الزاميه اتحاديه از طريق سامانه ايرانيان اصناف بايد انجام شود. (حق عضويت سالانه 4۲۰۰۰۰۰ريال و وروديه سال اول 8000000ريال)

در مرحله آخر اگر فرد صلاحيت دريافت جواز كسب را داشت رئيس اتحاديه جواز كسب او را براي يك سال صادر نموده و بعد از يك سال براي يك دوره پنج ساله يا ده ساله تمديد مي‌نمايد. براي آشنايي با روش تمديد پروانه كسب كليك كنيد.

براي آشنايي بيشتر با مراحل گرفتن جواز كسب كليك كنيد.

مدارك مورد نياز براي گرفتن پروانه كسب عمده فروشي فرش ماشيني و موكت قطعه‌اي

  • تصوير شناسنامه
  • تصوير كارت ملي
  • تصوير اجاره نامه يا سند مالكيت واحد صنفي
  • يك تصوير 3*4
  • تصوير آخرين مدرك تحصيلي
  • كارت پايان خدمت يا گواهي معافيت دائم و يا دفترچه اعزام به خدمت براي آقايان
  • فيش واريز حق عضويت در اتحاديه
  • گواهي گذراندن ده ساعت آموزش لازم براي يادگيري كار
  • گواهي موافقت اداره اماكن نيروي انتظامي
  • گواهي عدم سو پيشينه كيفري
  • گواهي عدم اعتياد
  • گواهي صلاحيت فني
  • كارت سلامت از وزارت بهداشت

فرد متقاضي سه ماه فرصت دارد كه مدارك بالا را به اتحاديه تحويل دهد تا جواز كسب صادر شود. پس از اينكه مدارك بالا به اتحاديه تحويل داده شد رئيس اتحاديه شرايط فرد را مي‌سنجد و اگر او صلاحيت فعاليت در اين حوزه را داشت براي او جواز كسب صادر مي‌كند.

هزينه دريافت پروانه كسب چقدر است؟

برخي از افراد تصور مي‌كنند كه دريافت جواز براي عمده فروشي فرش ماشيني و موكت قطعه‌اي نياز به صرف هزينه زيادي دارد و به همين‌خاطر از دريافت مجوز و آغاز فعاليت خودداري مي‌كنند كه در اين باره بايد بگوييم دريافت مجوز در اين حوزه هزينه زيادي ندارد. هزينه دريافت مجوز چيزي حدود پانصد هزار تومان تا دو ميليون تومان مي‌باشد كه با توجه به نوع واحد صنفي فرد تعيين مي‌گردد.

مدت زمان صدور پروانه كسب  چقدر است؟

براي دريافت مجوز كسب عمده فروشي فرش ماشيني و موكت قطعه‌اي زمان زيادي لازم نيست و همين كه فرد از طريق سامانه درخواست مجوز نمايد، حدود يك الي دو ماه كل فرايند صدور جواز طول مي‌كشد. با سيستماتيك شدن فرايند ثبت نام و به حداقل رسيدن مراجعه حضوري، اتلاف وقت بين سازمان‌هاي مربوطه نيز كاهش يافته و متقاضيان واجد شرايط به راحتي مي‌توانند شروع به كار نمايند. براي آشنايي بيشتر با سامانه ايرانيان اصناف كليك كنيد.

 

براي دريافت جواز كسب با كمترين دردسر مي‌توانيد با كارشناسان مركز مشاوره كسب و كار كاردوك از طريق شماره 02166418908 و واتس آپ 09351520300 تماس بگيريد.

 منبع: جواز كسب عمده فروشي فرش


ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
برچسب: جواز كسب فروش فرش،
موضوع:
[ ۱۷ بهمن ۱۳۹۹ ] [ ۱۲:۳۳:۵۹ ] [ كاردوك ] [ نظرات (0) ]

براي راه اندازي مركز شستشوي خودرو حتما بايد از اتحاديه مربوطه جواز كسب كارواش را دريافت كنيد. با گسترش توليد و عرضه خودرو، بازار مناسبي براي مراكز خدماتي به اتومبيل ايجاد شده است. با وجود مشغله‌ها و نبود تجهيزات كافي در منازل براي شستشو، اغلب دارندگان خودرو ترجيح مي‌دهند به كارواش براي نظافت مراجعه نمايند. بنابراين براي فعاليت در زمينه كارواش موقعيت مناسبي فراهم است. براي اطلاع از نحوه شروع و گرفتن جواز كار با ما در ادامه همراه باشيد. براي گرفتن پروانه كسب كليك كنيد.

براي دريافت جواز كسب با كمترين دردسر مي‌توانيد با كارشناسان مركز مشاوره كاردوك از طريق شماره 02166418908 و واتس آپ 09351520300 تماس بگيريد.

 

منبع: جواز كسب كارواش

جواز كسب شستشو و خشكشويي اتومبيل از طرف كدام‌اتحاديه صادر مي شود؟

كارواش در تهران زير مجموعه اتحاديه دارندگان اتو سرويس، تعميرگاه، پاركينگ و كارواش خودرو با كد آيسيك ۵۰۲۰۵۳ است. در اين اتحاديه براي رسته‌هاي شغلي زير نيز جواز كسب صادر مي شود:

  • اتو سرويس و تعمير گاه
  • تعميرگاه
  • خودرو شويي يا كارواش
  • موتور شويي
  • نصب كيت مخزن گاز خودرو هاي دوگانه سوز
  • جايگاه عرضه و فروش فرآورده هاي نفتي
  • كارواش داخل خودرو
  • دفتر امداد خودرو

شرايط دريافت جواز كسب كارواش يا شستشوي اتومبيل

براي دريافت جواز كسب‌كارواش مي‌بايست فرد متقاضي داراي برخي شرايط باشد كه اين شرايط به شرح زير هستند:

  • واحد صنفي حداقل ۴۰۰متر مربع مساحت داشته باشد.
  • وسايل و ابزار كار مطابق عرف اتحاديه باشند.
  • واحد صنفي مي‌بايست داراي لوازم ايمني مثل اطفا حريق و داراي لوازم بهداشتي باشد.
  • تمامي نكات بهداشتي حين كار رعايت شوند.
  • فرد مي‌بايست از لحاظ جسماني مشكلي نداشته باشد.

مراحل دريافت پروانه كسب شستشوي اتومبيل و كارواش

براي دريافت مجوز كارواش به راحت‌ترين روش از اتحاديه مراحل زير را انجام دهيد و يا با شماره هاي درج شده تماس گرفته و پرونده خود را به كارشناسان ما بسپاريد.

  • از طريق سامانه ايرانيان اصناف درخواست خود را ارسال مي‌كنيد
  • پس از بررسي‌هاي اوليه از طرف ارگان مربوطه در مرحله اوليه درخواست مورد بررسي قرار مي‌گيرد. حدودا 10 روز طول مي‌كشد.
  • در صورت پذيرش اوليه امكان ارسال مدارك به وجود مي‌آيد.
  • پس از ارسال مدارك و پذيرش اسناد، به واحد مذكور بازرسي جهت بازديد از اتحاديه ارسال مي‌شود.
  • در مرحله بعد هيئت مديره اتحاديه با توجه به شرايط فرد، در مورد او تصميم‌گيري نموده و اگر داراي صلاحيت بود، تاييديه دريافت جواز كسب را به او ارايه مي‌نمايند.
  • در مرحله آخر پرداخت وجوه الزاميه اتحاديه از طريق سامانه ايرانيان اصناف بايد انجام شود. (حق عضويت سالانه ۴۴۰۰۰۰۰ريال و وروديه سال اول ۸۰۰۰۰۰۰ريال)

در مرحله آخر اگر فرد صلاحيت دريافت جواز كسب را داشت، رئيس اتحاديه جواز كسب او را براي يك سال صادر نموده و بعد از يك سال براي يك دوره پنج ساله يا ده ساله تمديد مي‌نمايد. براي آشنايي با روش تمديد پروانه كسب كليك كنيد.

براي آشنايي بيشتر با مراحل گرفتن جواز كسب كليك كنيد.

مدارك مورد نياز براي گرفتن پروانه كسب كارواش

  • تصوير شناسنامه
  • تصوير كارت ملي
  • تصوير اجاره نامه يا سند مالكيت واحد صنفي
  • يك تصوير 3*4
  • تصوير آخرين مدرك تحصيلي
  • كارت پايان خدمت يا گواهي معافيت دائم و يا دفترچه اعزام به خدمت براي آقايان
  • فيش واريز حق عضويت در اتحاديه
  • گواهي گذراندن ده ساعت آموزش لازم براي يادگيري كار
  • گواهي موافقت اداره اماكن نيروي انتظامي
  • گواهي عدم سو پيشينه كيفري
  • گواهي عدم اعتياد
  • گواهي صلاحيت فني
  • كارت سلامت از وزارت بهداشت

متقاضي سه ماه فرصت دارد كه مدارك بالا را به اتحاديه تحويل دهد تا جواز كسب صادر شود. پس از اينكه مدارك بالا به اتحاديه تحويل داده شد، رئيس اتحاديه شرايط فرد را مي‌سنجد و اگر او صلاحيت فعاليت در حوزه كارواش را داشت براي او جواز كسب صادر مي‌كند.

هزينه هاي دريافت پروانه كسب 

برخي از افراد تصور مي‌كنند كه دريافت جواز براي كارواش نياز به صرف هزينه زيادي دارد و به همين‌خاطر از دريافت مجوز و آغاز فعاليت خودداري مي‌كنند كه در اين باره بايد بگوييم دريافت مجوز كارواش هزينه زيادي ندارد. هزينه دريافت مجوز چيزي حدود پانصد هزار تومان تا دو ميليون تومان مي‌باشد كه با توجه به نوع واحد صنفي فرد تعيين مي‌گردد.

مدت زمان صدور پروانه كسب چقدر است؟

براي دريافت مجوز كسب كارواش زمان زيادي لازم نيست و همين كه فرد از طريق سامانه درخواست مجوز نمايد، حدود يك الي دو ماه كل فرايند صدور جواز طول مي‌كشد. با سيستماتيك شدن فرايند ثبت نام و به حداقل رسيدن مراجعه حضوري، اتلاف وقت بين سازمان‌هاي مربوطه نيز كاهش يافته و متقاضيان واجد شرايط به راحتي مي‌توانند شروع به كار نمايند. براي آشنايي بيشتر با سامانه ايرانيان اصناف كليك كنيد.

 

براي دريافت جواز كسب با كمترين دردسر مي‌توانيد با كارشناسان مركز مشاوره كسب و كار كاردوك از طريق شماره 02166418908 و واتس آپ 09351520300 تماس بگيريد.

منبع: جواز كسب كارواش


ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
برچسب: جواز كسب كارواش،
موضوع:
[ ۱۴ بهمن ۱۳۹۹ ] [ ۰۴:۴۳:۰۵ ] [ كاردوك ] [ نظرات (0) ]

جواز كسب توليد كليد خام به چه كساني اعطا مي‎‌شود؟ امروزه تنوع شغلي درجامعه به گونه اي است كه فرد مي تواند بنا به سليقه و علاقه خود مشغول به كار در رشته‌هاي مختلف شغلي شود. اما براي كار در اكثر رشته‌هاي شغلي مي‌بايست ابتدا جواز كسب دريافت شود. جواز كسب سندي است كه اطلاعات كامل فرد متقاضي و واحد صنفي او در آن ذكر شده و در واقع مجوز فعاليت او در آن رشته شغلي به حساب مي‌آيد.  در ادامه قصد داريم در خصوص نحوه دريافت جواز كسب يكي از رسته‌هاي شغلي با عنوان توليد كليد خام توضيحات مفصلي را خدمت‌تان ارائه دهيم، با ما همراه باشيد و براي گرفتن پروانه كسب كليك كنيد.

 

براي دريافت جواز كسب با كمترين دردسر مي‌توانيد با كارشناسان مركز مشاوره كاردوك از طريق شماره 02166418908 و واتس آپ 09351520300 تماس بگيريد.

 

منبع: جواز كسب توليد كليد خام

مجوز توليد كليد خانم از طرف كدام اتحاديه صادر مي شود؟

توليد كليد خام در تهران زير مجموعه اتحاديه صنف تعميركاران قفل و كليد با كد آيسيك ۲۸۹۱۱۱ است. همچنين در اين اتحاديه براي رسته‌هاي شغلي زير جواز كسب صادر مي‌شود:

  • كليد ساز، تعميركار شيشه بالابر اتومبيل، تعميركار قفل و كليد اتومبيل و ساختمان
  • ساخت و فروش كليد و قطعات داخلي قفل‌هاي ايمني اتومبيل و ساختمان
  • توليدكنندگان كليد خام
  • دفتر كار
  • ساخت و تكثير انواع كليدهاي ضدسرقت اتومبيل و منازل (ريمو بلايزر)
  • تكثير و تعمير انواع كليدهاي كنترل ضدسرقت درب منازل، اماكن و اتومبيل

شرايط دريافت جواز كسب توليد كليد خام

براي دريافت جواز كسب توليد كليد خام مي‌بايست داراي شرايطي بود تا اتحاديه به آساني جواز كسب را صادر كند. اين شرايط به شرح زير مي‌باشند:

  • واحد صنفي بايد حداقل داراي ۱۲متر مربع مساحت باشد.
  • صدور پروانه كسب در رسته دفتر كار صرفا جهت دارندگان پروانه كسب معتبر در رديف سه با حداقل مساحت ۱۲متر مربع بلامانع است.
  • در دفاتر كار فروش مستقيم و تعمير كالا ممنوع است.
  • لوازم و اسباب كار مي‌بايست بر اساس ضرورت كار و طبق عرف و ضوابط اتحاديه باشند.
  • رعايت ضوابط صلاحيت فني از وزارت كار و امور اجتماعي
  • سپردن تعهد لازم مبني بر رعايت ضوابط و مقررات خاص نيروي انتظامي براي متصدي و شاغلين در واحدهاي صنفي

 

مراحل دريافت پروانه كسب توليد كليد خام

براي دريافت مجوز توليد كليد خام از اتحاديه  مراحل زير را بايد انجام دهيد:

  • از طريق سامانه ايرانيان اصناف درخواست خود را ارسال مي‌كنيد
  • پس از بررسي‌هاي اوليه از طرف ارگان مربوطه در مرحله اوليه درخواست مورد بررسي قرار مي‌گيرد. حدودا 10 روز طول مي‌كشد.
  • در صورت پذيرش اوليه امكان ارسال مدارك به وجود مي‌آيد.
  • پس از ارسال مدارك و پذيرش اسناد، به واحد مذكور بازرسي جهت بازديد از اتحاديه ارسال مي‌شود.
  • در مرحله بعد هيئت مديره اتحاديه با توجه به شرايط فرد، در مورد او تصميم‌گيري نموده و اگر داراي صلاحيت بود، تاييديه دريافت جواز كسب را به او ارائه مي‌نمايند.
  • در مرحله آخر پرداخت وجوه الزاميه اتحاديه از طريق سامانه ايرانيان اصناف بايد انجام شود. (حق عضويت سالانه ۳۰۰۰۰۰۰ريال و وروديه سال اول 8۰۰۰۰۰۰ريال)

در مرحله آخر اگر فرد صلاحيت دريافت جواز كسب را داشت رئيس اتحاديه جواز كسب او را براي يك سال صادر نموده و بعد از يك سال براي يك دوره پنج ساله يا ده ساله تمديد مي‌نمايد. براي آشنايي با روش تمديد پروانه كسب كليك كنيد.

براي آشنايي بيشتر با مراحل گرفتن جواز كسب كليك كنيد.

مدارك مورد نياز براي گرفتن پروانه كسب توليد كليد خام

  • تصوير شناسنامه
  • تصوير كارت ملي
  • تصوير اجاره نامه يا سند مالكيت واحد صنفي
  • يك تصوير 3*4
  • تصوير آخرين مدرك تحصيلي
  • كارت پايان خدمت يا گواهي معافيت دائم و يا دفترچه اعزام به خدمت براي آقايان
  • فيش واريز حق عضويت در اتحاديه
  • گواهي گذراندن ده ساعت آموزش لازم براي يادگيري كار
  • گواهي موافقت اداره اماكن نيروي انتظامي
  • گواهي عدم سوء پيشينه كيفري
  • گواهي عدم اعتياد
  • گواهي صلاحيت فني
  • كارت سلامت از وزارت بهداشت

فرد متقاضي سه ماه فرصت دارد كه مدارك بالا را به اتحاديه تحويل دهد تا جواز كسب صادر شود. پس از اين كه مدارك بالا به اتحاديه تحويل داده شد، رئيس اتحاديه شرايط فرد را مي‌سنجد و اگر او صلاحيت فعاليت در اين حوزه را داشت براي او جواز كسب صادر مي‌كند.

هزينه دريافت پروانه كسب

برخي از افراد تصور مي‌كنند كه دريافت جواز براي رسته شغلي توليد كليد خام نياز به صرف هزينه زيادي دارد و به همين‌خاطر از دريافت مجوز و آغاز فعاليت خودداري مي‌كنند كه در اين باره بايد بگوييم دريافت مجوز در اين زمينه هزينه زيادي ندارد. هزينه دريافت مجوز چيزي حدود پانصد هزار تومان تا دو ميليون تومان مي‌باشد كه با توجه به نوع واحد صنفي فرد تعيين مي‌گردد.

مدت زمان صدور پروانه كسب چقدر است؟

براي دريافت مجوز كسب توليد كليد خام زمان زيادي لازم نيست و همين كه فرد از طريق سامانه درخواست مجوز نمايد، حدود يك الي دو ماه كل فرايند صدور جواز طول مي‌كشد. با سيستماتيك شدن فرايند ثبت نام و به حداقل رسيدن مراجعه حضوري، اتلاف وقت بين سازمان هاي مربوطه نيز كاهش يافته و متقاضيان واجد شرايط به راحتي مي‌توانند شروع به كار نمايند. براي آشنايي بيشتر با سامانه ايرانيان اصناف كليك كنيد.

 

براي دريافت جواز كسب با كمترين دردسر مي‌توانيد با كارشناسان مركز مشاوره كسب و كار كاردوك از طريق شماره 02166418908 و واتس آپ 09351520300 تماس بگيريد.

 

منبع: جواز كسب توليد كليد خام


ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
برچسب: جواز كسب توليد كليد خام،
موضوع:
[ ۱۳ بهمن ۱۳۹۹ ] [ ۱۲:۴۱:۳۹ ] [ كاردوك ] [ نظرات (0) ]

راه اندازي ماشين آلات صنعتي توسط چه كساني انجام مي‌شود؟ طراحي و اجراي تاسيسات صنعتي با هدف رفع نياز ساختارها و بهينه سازي مصرف انرژي صورت مي‌پذيرد. در كشورهاي پيشرفته جهت تحقق اهداف سازماني و به حداكثر رساندن بازدهي در تمامي مراحل يعني برآورد طرح، انتخاب مكان، خريد دستگاه‌ها، تهيه مواد اوليه، استخدام نيرو، تقسيم وظايف، توليد، بسته بندي، توزيع، فروش و … از متخصصين مجرب بهره مي‌برند. در اين مقاله برآنيم تا خدمات مهندسان در زمينه راه اندازي واحدهاي صنعتي را معرفي كنيم.

براي دريافت مشاوره كسب و كار در ايران و ديگر كشورها مي‌توانيد با كارشناسان مركز كاردوك از طريق شماره 02166418908 تماس بگيريد.

 

منبع: راه اندازي ماشين آلات صنعتي

راه اندازي ماشين آلات صنعتي | زمينه هاي كاربردي  

كاربرد طراحي مهندسي، تامين، اجرا و پياده سازي انواع سيستم‌هاي تاسيسات را در مبدل‌هاي برودتي، سيستم‌هاي تهويه مطبوع نظير برج‌هاي خنك كننده، چيلر، هواساز، ميني چيلر، داكت اسپيلت و سيستم‌هاي تبخير، فن كويل  و همچنين در موتور خانه‌هاي مركزي ديگ‌هاي بخار، ،سيستم‌هاي تصفيه آب كه  از نيازهاي اصلي حوزه‌هاي مختلف صنعت و انرژي محسوب مي‌شود مي‌توان ديد.

 

راه اندازي ماشين آلات صنعتي | مراحل انجام كار

فعاليت‌هاي مهندسي تاسيسات در دو حوزه مستقل و تركيبي مكانيكي و الكتريكي اجرا مي‌شود.

در طراحي تاسيسات سرمايشي و گرمايشي ابنيه‌ها و واحدهاي صنعتي ديناميك، نگهداري و انتقال هدفمند مايعات و ساير سيالات از نقطه‌اي به نقطه ديگر مورد توجه قرار مي‌گيرد. بخش اعظم هزينه پروژه‌هاي صنعتي پالايشگاهي و نيروگاه‌ها صرف طراحي و پياده سازي تاسيسات صنعتي سازه‌ها مي‌شود و مهندسين با استفاده از تكنولوژي روز دنيا سعي مي‌نمايند بهينه‌ترين شرايط  مصرف انرژي را بمنظور كاهش هزينه‌ها در طراحي ساخت و نصب به كار گيرند.

در فرايند طراحي ابتدا براساس نيازهاي صنعتي واحد، نقشه‌هاي تاسيسات مكانيكي و الكتريكي به همراه دفترچه محاسبات مربوط به پلان‌ها تمامي وسايل و تجهيزات مكانيكي و تاسيساتي، پايپينگ، محل داكت‌ها، رايزرها و مجاري خروج تاسيسات مكانيكي بر اساس بهترين كيفيت و مناسب‌ترين قيمت انتخاب مي‌شود.

 

 متناسب با بخش مكانيكي طراحي و نقشه‌هاي الكتريكال شامل تابلوها، نحوه تامين برق، انتقال و توزيع المان‌هاي كنترلي آن نيز انتخاب مي‌گردد. بديهي است نيازسنجي و برآورد مصارف الكتريكي تاسيسات با توجه به زيرساخت‌هاي موجود طراحي مي‌شود و نقشه‌ها و مشخصات فني المان‌هاي الكتريكي مرتبط با طراحي و ساخت نيز ارايه مي‌گردد.

عوامل موثر بر طراحي و پياده سازي سيستم هاي تاسيساتي

در طراحي سيستم تاسيساتي عواملي چون هزينه‌هاي سرمايه گذاري، محدوديت‌هاي فضا، موقعيت محلي و طراحي سازه، تعداد سيستم‌هاي تاسيساتي مورد نياز، ضوابط فني، ايمني، بهداشتي، فني و الزامات استاندارد به عنوان عوامل موثر بايد در نظر گرفته شوند.

 

راه اندازي ماشين آلات صنعتي | كاركرد سيستم هاي تاسيساتي

سيستم‌هاي مختلف تاسيساتي بايد نيازهاي پروژه را با بيشترين كيفيت تامين نمايد. براي مثال كمترين وظايف يك سيستم تهويه مطبوع عبارتند از كنترل دما، رطوبت و سرعت وزش هوا و همچنين زدودن گرد و غبار، الودگي‌هاي هوا است كه بسته به نوع سيستم تهويه مورد استفاده همانند سيستم انبساط مستقيم، سيستم انتقال حرارتي با سيال آب، سيستم انتقال حرارت با سيال هوا مانند هوا ساز، سيستم انتقال حرارتي تركيبي با سيال هوا-آب و سيستم پمپ حرارتي مانند اسپيلت و محل و ظرفيت كاربرد داراي طراحي فني متفاوتي است.

شرح خدمات قابل انجام تيم تخصصي كاردوك

شرح خدمات:

  • طراحي، تامين و اجراي تاسيسات تصفيه و انتقال آب و سيالات صنعتي
  • طراحي و ساخت سيستم‌هاي برودتي و سرمايش صنعتي شامل چيلرها، تجهيزات خشك كن هوا، سردخانه و تجهيزات مربوطه
  • طراحي، تامين و اجراي تاسيسات توليد و توزيع بخار
  • بازسازي و بهينه سازي سيستم‌هاي تاسيساتي موجود
  • تامين، عيب يابي، تعمير و راه اندازي تجهيزات صنعتي مانند چيلرها، كمپرسورها، پمپ‌ها و غيره

 

نمونه پروژه هاي اجرا شده تيم همكار كاردوك

طراحي و اجراي تاسيسات برودتي (نگهداري مواد قابل اشتعال) كارخانه پتروشيمي. نگهداري مواد اشتعال پذير يكي از حساس‌ترين بخش‌هاي مجتمع‌هاي پتروشيمي مي‌باشد كه با توجه به نوع ماده شرايط نگهداري شامل دما و رطوبت بسيار مهم بوده بايد در محدوده مجاز حفظ شود. از سوي ديگر خطر اشتعال و انفجار اين مواد بر نوع تجهيزات و حساسيت آن‌ها مي‌افزايد.

 

طراحي و اجراي تاسيسات برودتي (تونل انجماد، پيش سرد و نگهداري) كارخانه توليد مواد پروتئيني.

 

صنايع غذايي جهت انجماد سريع محصولات، وتاسيسات برودتي حين فرآيند به دماهاي پايين و شدت بالاي برودت نيازمند هستند كه با توجه به شرايط دمايي و نوع محصول توليدي سرعت انجماد و نگهداري طي مراحل پيش سرمايش و فريزينگ صورت مي‌پذيرد.

 

راه اندازي ماشين آلات صنعتي | سيستم تصفيه و انتقال آب

جهت تامين آب مورد نياز جهت فرآيندهاي صنعتي با خواص فيزيكي مشخص شامل سختي هدايت و … ، لازم است فرآيند تصفيه و انتقال آب طراحي و اجرا گردد. در اين راستا از سيستم‌هايي چون اسمز معكوس و فيلتري‌هاي پليمري و كربني استفاده مي‌شود.

 

خدمات قابل ارايه  كاردوك به پروژه هاي عمراني، طرح‌ها و بنگاه‌هاي صنعتي

  • تهيه طرح‌ها و پلان‌هاي فني و طرح اقتصادي تاسيسات صنعتي توسط متخصصين كارآمد
  • ارايه خدمات در انتخاب قطعات و تجهيزات تاسيسات مطابق با طراحي سايت پلان
  • تامين نيروي نصب و راه‌اندازي تاسيسات ابنيه، پروژه‌هاي عمراني، طرح‌ها و بنگاه‌هاي صنعتي   

 

براي دريافت مشاوره كسب و كار در ايران و ديگر كشورها مي‌توانيد با كارشناسان مركز كاردوك از طريق شماره 02166418908 تماس بگيريد.

 

منبع: راه اندازي ماشين آلات صنعتي


ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
[ ۱۱ بهمن ۱۳۹۹ ] [ ۰۵:۴۷:۱۵ ] [ كاردوك ] [ نظرات (0) ]

راه هاي گرفتن جواز كسب فروش لوازم خانگي چيست ؟ امروزه زندگي بدون دارا بودن لوازم خانگي مثل تلويزيون، يخچال، گاز و …تقريبا ممكن نيست. فروش لوازم خانگي در كشور امروزه با رونق خوبي مواجه است و به دليل سود زيادي كه دارد افراد زيادي در اين رسته فعاليت مي‌كنند. براي فعاليت در رسته فروش لوازم خانگي بايد افراد جواز كسب دريافت كنند كه در ادامه توضيحات كامل تري در اين خصوص ارائه نموده ايم، با ما همراه باشيد. براي گرفتن پروانه كسب كليك كنيد.

 

براي دريافت جواز كسب با كمترين دردسر مي‌توانيد با كارشناسان مركز مشاوره كاردوكاز طريق شماره 02166418908 و واتس آپ 09351520300 تماس بگيريد.

 منبع : جواز كسب فروش لوازم خانگي

جواز كسب فروش لوازم خانگي از طرف كدام اتحاديه صادر مي شود؟

فروش لوازم خانگي در تهران زير مجموعه اتحاديه صنف فروشندگان مصنوعات نفت سوز، گازسوز، الكتريك يا لوازم خانگي با كد آيسيك ۵۳۳۳۱۹۷ است. در اين اتحاديه براي رسته‌هاي شغلي زير جواز كسب صادر مي‌گردد:

۱)فروشگاه انواع لوازم خانگي نفت يوز، گازسوز و الكتريكي

۲)فروشگاه انواع لوازم خانگي كوچك

۳)فروشگاه يخچال‌هاي ويتريني و صندوقي

۴)دفتر عمده فروشي لوازم خانگي مصنوعات گازسوز، نفت سوز و الكتريكي

شرايط دريافت جواز كسب فروش لوازم خانگي

براي دريافت جواز كسب فروش لوازم خانگي بايد شرايط زير را دارا بود:

  • فروشندگان اين رسته 2 مي‌توانند به فروش لوازم رسته دو در واحد صنفي خود بپردازند، اما فروشندگان رشته دو مجاز به فروش لوازم رشته يك نخواهند بود.
  • لوازم مورد استفاده در واحد صنفي مي‌بايست مطابق عرف اتحاديه باشند.
  • واحد صنفي بايد داراي تجهيزات ايمني باشد.
  • تمامي نكات بهداشتي بايد در واحد صنفي رعايت گردند.
  • رسته چهارم امكان تك فروشي كالاهاي خود را ندارد.
  • واحدهاي صنفي رسته چهار مي‌توانند در تمام طبقات فعاليت كنند، اما واحدهاي صنفي مربوط به رسته يك و ‌دو مي‌بايست تنها در طبقه همكف يا زير زمين قرار داشته باشند.
  • حفظ تمامي نكات بهداشتي در واحد صنفي الزامي است.

مراحل دريافت پروانه كسب فروش لوازم خانگي

براي دريافت مجوز فروش لوازم خانگي از اتحاديه مي‌بايست مراحل زير را انجام دهيد:

  • از طريق سامانه ايرانيان اصناف درخواست خود را ارسال مي‌كنيد
  • پس از بررسي‌هاي اوليه از طرف ارگان مربوطه در مرحله اوليه درخواست مورد بررسي قرار مي‌گيرد. حدودا 10 روز طول مي‌كشد.
  • در صورت پذيرش اوليه امكان ارسال مدارك به وجود مي‌آيد.
  • پس از ارسال مدارك و پذيرش اسناد، به واحد مذكور بازرسي جهت بازديد از اتحاديه ارسال مي‌شود.
  • در مرحله بعد هيئت مديره اتحاديه با توجه به شرايط فرد، در مورد او تصميم‌گيري نموده و اگر داراي صلاحيت بود، تاييديه دريافت جواز كسب را به او ارايه مي‌نمايند.
  • در مرحله آخر پرداخت وجوه الزاميه اتحاديه از طريق سامانه ايرانيان اصناف بايد انجام شود. (حق عضويت سالانه ۴۲۰۰۰۰۰ريال و وروديه سال اول۸۰۰۰۰۰۰ريال )

در مرحله آخر اگر فرد صلاحيت دريافت جواز كسب را داشت رئيس اتحاديه جواز كسب او را براي يك سال صادر نموده و بعد از يك سال براي يك دوره پنج ساله يا ده ساله تمديد مي‌نمايد. براي آشنايي با روش تمديد پروانه كسب كليك كنيد.

براي آشنايي بيشتر با مراحل گرفتن جواز كسب كليك كنيد.

مدارك مورد نياز براي گرفتن پروانه كسب فروش لوازم خانگي

  • تصوير شناسنامه
  • تصوير كارت ملي
  • تصوير اجاره نامه يا سند مالكيت واحد صنفي
  • يك تصوير 3*4
  • تصوير آخرين مدرك تحصيلي
  • كارت پايان خدمت يا گواهي معافيت دائم و يا دفترچه اعزام به خدمت براي آقايان
  • فيش واريز حق عضويت در اتحاديه
  • گواهي گذراندن ده ساعت آموزش لازم براي يادگيري فروش لوازم‌خانگي
  • گواهي موافقت اداره اماكن نيروي انتظامي
  • گواهي عدم سو پيشينه كيفري
  • گواهي عدم اعتياد
  • گواهي صلاحيت فني
  • كارت سلامت از وزارت بهداشت

فرد متقاضي سه ماه فرصت دارد كه مدارك بالا را به اتحاديه تحويل دهد تا جواز كسب صادر شود. پس از اينكه مدارك بالا به اتحاديه تحويل داده شد رئيس اتحاديه شرايط فرد را مي‌سنجد و اگر او صلاحيت فعاليت در حوزه فروش لوازم خانگي را داشت براي او جواز كسب صادر مي‌كند.

هزينه دريافت پروانه كسب

برخي از افراد تصور مي‌كنند كه دريافت جواز براي فروش لوازم خانگي نياز به صرف هزينه زيادي دارد و به همين‌خاطر از دريافت مجوز و آغاز فعاليت خودداري مي‌كنند كه در اين باره بايد بگوييم دريافت مجوز فروش لوازم خانگي هزينه زيادي ندارد. هزينه دريافت مجوز چيزي حدود پانصد هزار تومان تا دو ميليون تومان مي‌باشد كه با توجه به نوع واحد صنفي فرد تعيين مي‌گردد.

مدت زمان صدور پروانه كسب چقدر است؟

براي دريافت مجوز كسب فروش لوازم خانگي زمان زيادي لازم نيست و همين كه فرد از طريق سامانه درخواست مجوز نمايد، حدود يك الي دو ماه كل فرايند صدور جواز طول مي‌كشد. با سيستماتيك شدن فرايند ثبت نام و به حداقل رسيدن مراجعه حضوري، اتلاف وقت بين سازمان هاي مربوطه نيز كاهش يافته و متقاضيان واجد شرايط به راحتي مي‌توانند شروع به كار نمايند. براي آشنايي بيشتر با سامانه ايرانيان اصناف كليك كنيد.

 

براي دريافت جواز كسب با كمترين دردسر مي‌توانيد با كارشناسان مركز مشاوره كسب و كار كاردوك از طريق شماره 02166418908 و واتس آپ 09351520300 تماس بگيريد.

 

منبع : جواز كسب فروش لوازم خانگي


ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
[ ۱۰ بهمن ۱۳۹۹ ] [ ۱۰:۰۰:۵۹ ] [ كاردوك ] [ نظرات (0) ]

اين  واحد داراي پروانه بهره برداري صنعتي و تاييديه معاونت غذا و دارو براي توليد انواع ماسك هاي بهداشتي با بهترين نوع مواد اوليه است و محصولات خود را توليد و درسطح ملي و صادرات توزيع مي‌نمايد.   

 

اتوماتيك بودن كامل خط توليد با استفاده از ماشين آلات خارجي و كنترلر و مانيتورها زيمنس در بخش‌هاي فني امكانات توليد را به ظرفيت 110 ماسك در دقيقه به صورت كاملا بهداشتي با كمترين ميزان مصرف انرژي را فراهم نموده است. اين ساختار داراي دوخت التراسونيك بوده و فنرزني ماسك به صورت اتوماتيك انجام مي‌گيرد. به دليل نوع محصول بدنه ماشين آلات و تجهيزات خارجي از استيل پزشكي بوده و كنترلرهاي آن قابليت عيب يابي و هشدار دهندگي به اپراتور را دارند.  

براي دريافت جواز كسب با كمترين دردسر مي‌توانيد با كارشناسان مركز مشاوره كاردوك از طريق شماره 02166418908 تماس بگيريد.

 

منبع : ماسك سه لايه

 

خط توليد ادو بلاس به گونه‌اي است كه فيدر پس از لايه بندي محصول را به دو خط كاملا مستقل جهت ادامه فرايند توليد، تكميل، استريل و بسته‌بندي هدايت مي‌نمايد. سيستم داراي كنترل سرعت انتقال، صفحات لمسي زيمنس و سنسورهاي بالانسر فرايندي مي‌باشد.   

 

  فرايند كش زني، اتو كشي در دماي قابل كنترل كاملا اتوماتيك و بدون دخالت دست انجام مي‌گيرد. 

 

 سيستم توليد داراي سروو موتور صنعتي خارجي بوده و در خط بسته بندي اتوماتيك محصول پس از عبور كانتيتويس از تونل UV توسط اشعه ماوراءبنفش استريل و به صورت كاملا اتوماتيك و بهداشتي در بسته‌هاي پنچ تايي در دستگاه اوليه  و در جعبه‌هاي 50 تايي در دستگاه ثانويه قرار مي‌گيرد.

 

اين واحد با توجه به سطح تكنولوژي، كيفيت مواد اوليه و محصول آمادگي تامين نياز حوزه‌هاي بهداشتي را دارا مي‌باشد. جهت كسب اطلاعات و هماهنگي بيشتر مي‌توانيد با كارشناسان دفتر كاردوك در تهران تماس حاصل فرماييد.

 

 

براي دريافت جواز كسب با كمترين دردسر مي‌توانيد با كارشناسان مركز مشاوره كسب و كار كاردوك از طريق شماره 02166418908 تماس بگيريد.

 

منبع : ماسك سه لايه


ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
برچسب: ماسك سه لايه،
موضوع:
[ ۹ بهمن ۱۳۹۹ ] [ ۰۱:۲۴:۵۶ ] [ كاردوك ] [ نظرات (0) ]
[ ۱ ][ ۲ ][ ۳ ][ ۴ ][ ۵ ][ ۶ ][ ۷ ][ ۸ ][ ۹ ][ ۱۰ ][ ۱۱ ][ ۱۲ ][ ۱۳ ][ ۱۴ ][ ۱۵ ][ ۱۶ ][ ۱۷ ][ ۱۸ ][ ۱۹ ][ ۲۰ ][ ۲۱ ][ ۲۲ ][ ۲۳ ][ ۲۴ ][ ۲۵ ][ ۲۶ ][ ۲۷ ][ ۲۸ ][ ۲۹ ][ ۳۰ ][ ۳۱ ][ ۳۲ ][ ۳۳ ][ ۳۴ ][ ۳۵ ][ ۳۶ ][ ۳۷ ][ ۳۸ ][ ۳۹ ][ ۴۰ ][ ۴۱ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : ---
همه : ---
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب

خرید فالوور و لایک

لینک ساز ، سامانه خرید و فروش بک لینک و رپورتاژ آگهی

سئو کار حرفه ای / ثبت آگهی رایگان / خدمات نظافتی در مشهد / باربری / بسته بندی لوازم منزل / دانلود بازی اندروید / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی آریا / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد   / ربات افزایش فالوور عضوگرام / تربیت سگ / خرید گوشی شیائومی / بروز کالا / قیمت یاب / قیمت تلویزیون / قیمت گوشی آیفون  / چگونه جذب خود کنیم  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  / چت روم / خدمات گرافیک آریا گستر