كاردوك
مشاوره كسب و كار كاريابي كاردوك

يكي از راه هاي رسيدن به ثروت دريافت نمايندگي هاي پرسود است. داشتن يك كسب و كار سودآور با كمترين دردسر خواسته‌‌ي هر كسي در جامعه مي‌تواند باشد. براي اينكه بتوانيم هم به چرخ اقتصاد كشور كمك كنيم و هم به عنوان يك فعال اقتصادي سود بسيار خوبي از كسب و كار خود داشته باشيم، دريافت نمايندگي مي‌تواند ما را به اين مهم برساند. اگر شما هم مي‌خواهيد از طريق دريافت نمايندگي‌ كسب و كاري تازه ايجاد كنيد، مشاوران مركز كاردوك شما را براي رسيدن به اين هدف راهنمايي مي‌كنند.

 

براي دريافت مشاوره جهت دريافت انواع نمايندگي مي توانيد با مشاوران مركز مشاوره كسب و كار كاردوك از طريق شماره 09351520300 تماس بگيريد.

 منبع: دريافت نمايندگي هاي پرسود

 

 

 

دريافت نمايندگي هاي پرسود

بسياري از افراد ضمن داشتن سرمايه لازم مطمئن نيستند كه چگونه يك كسب و كاري را راه بيندازند. از طرفي شايد شما هم تمايل نداريد بارها و بارها كاري را از صفر شروع كنيد. بنابراين دريافت نمايندگي هاي پرسود بهترين گزينه براي اين دست از افراد است، تا هم در وقت خود صرفه‌جويي كنند و هم در زمان كوتاه‌تري به سود برسند. براي اطلاع از كسب و كارهاي موفق كليك كنيد.

1- دريافت نمايندگي هاي پرسود با تحقيق و بررسي

قبل از ورود به اين نوع كسب و كار حتماً در مورد آن تحقيق كنيد. در اين مورد از علاقه‌ي خود غافل نشويد. حتماً به سراغ كسب و كاري برويد كه به آن علاقه‌منديد. دريافت نمايندگي‌هايي كه با علايق شما متضاد است مي‌تواند در كارتان اختلال ايجاد كند. پس انجام تحقيقات لازم قبل از هر اقدامي ضروري و مهم است.

مثلاً اگر به صنعت غذا علاقه‌منديد در اين زمينه نمايندگي دريافت كنيد.

2- اخذ نمايندگي با سود بالا

براي اينكه بتوانيد از طريق دريافت نمايندگي سود بسيار بالايي دريافت كنيد بايد با سرمايه بالا كار خود را شروع كنيد. شركت‌هاي بزرگ داخلي و خارجي كه نامشان به گوش همه خورده است با اعطاي نمايندگي مي‌توانند شما را به سود زيادي برسانند. براي دريافت اين نوع از نمايندگي‌ها بايد با پشتوانه قوي و زير ساخت مناسب وارد شويد.

براي شروع كار بايد به دنبال برندهايي باشيد كه مورد توجه عموم هستند و از جايگاه خوبي برخوردارند. اين نوع از شركت‌هاي معروف در طول سال‌ها فعاليت خود توانسته‌اند تا با خدمات خود اعتبار خوبي به دست آورند.

سعي كنيد نمايندگي شركت‌هايي را دريافت كنيد كه از تيم حرفه‌اي و متخصصي برخوردار باشند. هرچقدر كيفيت شركتي كه شما نمايندگي آن را دريافت مي‌كنيد بالاتر باشد موفقيت شما بيشتر خواهد بود.

3- دريافت نمايندگي هاي پرسود رايگان

برخي از شركت‌ها نمايندگي رايگان اعطا مي‌كنند. اگر سرمايه‌ شما به حد كافي نيست، مي‌توانيد كار خود را با دريافت نمايندگي‌هاي رايگان آغاز كنيد. با اين كه اين نوع نمايندگي از تنوع كمتري برخوردار است و در مواردي شما را محدود مي‌كند، اما براي شروع فرصت خوبي است. البته نكته مهمي كه شما بايد آن را رعايت كنيد اين است كه حتماً در مورد شركتي كه مي‌خواهيد نمايندگي آن را دريافت كنيد، تحقيق كرده و از اعتبار آن مطمئن شويد، تا دچار ضرر و زيان نگرديد.

4- هدف خود را از دريافت نمايندگي روشن كنيد

شروع هر كاري نيازمند يك هدف است. ببينيد كه از دريافت يك نمايندگي چه هدفي داريد و قرار است چه كاري انجام دهيد. مي‌توانيد از سؤالات زير استفاده كنيد و خودتان را مورد ارزيابي قرار دهيد كه آيا از انجام چنين كاري مطمئن هستيد و انتخاب درستي انجام مي‌دهيد يا نه:

  • من توانايي فروش چه چيزي را دارم؟
  • نيازهاي منطقه‌اي كه من در آن سكونت دارم چيست؟
  • چه محصولي بيشترين خريدار را دارد؟
  • چه شركت‌هايي نمايندگي رايگان اعطا مي‌كنند؟ چه محصولاتي توليد مي‌كنند؟
  • در منطقه و يا شهري كه من زندگي مي‌كنم چه كمبودي وجود دارد كه با كار من مي‌تواند برطرف شود؟

5- بررسي وضعيت مالي

برخي افراد به دليل كمبود سرمايه، جذب دريافت نمايندگي‌هاي رايگان مي‌شوند. اما رايگان بودن نمايندگي به اين معنا نيست كه شما هيچ پولي خرج نمي‌كنيد. آن‌ها به شما نمايندگي رايگان اعطا مي‌كنند اما خودتان بايد محل كار، ابزار و وسايل، تبليغات و بازاريابي آن را انجام دهيد كه همه اينها نيازمند پرداخت پول است. متأسفانه بسياري از كسب و كارهايي كه بسته مي‌شوند اغلب به دلايل مشكل مالي است. دقيقاً مشخص كنيد كه در چه وضعيت مالي قرار داريد و هزينه‌هاي پيش بيني نشده را هم در نظر بگيريد تا كسب و كار شما پُر رونق باقي بماند.

6- ريسك پذير بودن

وقتي شما به سراغ شركت‌هايي مي‌رويد كه نمايندگي رايگان اعطا مي‌كند بايد به اين نكته توجه كنيد كه سود كمي دارند. اصولاً رايگان بودن اين نوع از شركت‌ها به دليل سود پايين‌شان است. حتي ممكن است به دليل ناشناخته بودن مشتري كمتري داشته باشند و به همين دليل هم سودشان كم است. بنابراين اگر اهل ريسك هستيد وارد توافق با اين شركت‌ها شويد. چون ممكن است سود خوبي به دست نياوريد.

كوتاه سخن اينكه...

بهترين كار براي رونق كسب و كار، دريافت نمايندگي از برندها و شركت‌هاي معتبر است. شما با سرمايه‌گذاري روي اين كار به كسب و كار نوپاي خود هويت مي‌بخشيد. يكي از مهم‌ترين مزاياي دريافت نمايندگي شركت‌ها و سازمان‌ها اين است كه شما مطمئن مي‌شويد سرمايه‌تان در جاي درستي هزينه مي‌شود. در اين راه از تجربه و دانش افراد متخصص استفاده كنيد تا ضمن برطرف كردن شك و ترديد به شما كمك كنند كه در اين راه محكم‌تر قدم بگذاريد. براي اطلاع ايده هاي كار با سرمايه كم كليك كنيد.

سؤالات متداول

از نظر شما دريافت نمايندگي هايپر ماركت‌ها مي‌تواند سودمند باشد؟

بله. هايپر ماركت‌ها گزينه بسيار خوبي براي دريافت نمايندگي هستند. با توجه به اين اينكه اين نوع فروشگاه‌ها از رونق اقتصادي خوبي برخوردارند و روز به روز در حال گسترش هستند مي‌توانند انتخاب خوبي براي شروع يك كسب و كار حرفه‌اي باشند. اما با دريافت مشاوره كسب و كار مي توانيد به طور دقيق تر از ميزان سود آتي و ديگر گزينه‌هاي سرمايه‌گذاري اطلاع كسب كنيد.

آيا مي‌توان نمايندگي چند شركت را داشت؟

بله. با توجه به سرمايه‌تان مي‌توانيد نمايندگي چندين شركت و برند معتبر را داشته باشيد و از آن سود خوبي به دست آورديد. البته اين كار به توان مديريتي بالاي شما نيازمند است تا بتوانيد بهترين نتيجه را دريافت كنيد.

براي دريافت مشاوره جهت دريافت انواع نمايندگي مي توانيد با مشاوران مركز مشاوره كسب و كار كاردوك از طريق شماره09351520300 تماس بگيريد.

 

منبع: دريافت نمايندگي هاي پرسود

امتیاز:
بازدید:
[ ۱۰ فروردين ۱۳۹۹ ] [ ۰۱:۱۴:۲۱ ] [ كاردوك ] [ نظرات (0) ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : 2
همه : ---
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی