كاردوك
مشاوره كسب و كار كاريابي كاردوك

انواع مختلفي از كسب و كار وجود دارد و شناخت همه آن‌ها براي افرادي كه مي‌خواهند وارد دنيا تجارت شوند لازم و ضروري است. اگر قصد داريد كاري را شروع كنيد بايد بدانيد در كدام زمينه قصد فعاليت داريد، كه از طريق آن مي‌توانيد نوع و ميزان كاري كه بايد انجام دهيد را به راحتي شناسايي كنيد و به موفقيت برسيد. شما با دريافت مشاوره كسب و كار از مركز كاردوك نيز مي توانيد بهترين موقعيت سرمايه‌گذاري را بيابيد.

براي ثبت نام يا دريافت مشاوره در انوع كسب و كار مي توانيد با مشاوران مركز مشاوره كسب و كار كاردوك از طريق شماره 09351520300 تماس بگيريد.

 

منبع : انواع كسب و كار

انواع كسب و كار

كسب و كار به فعاليت‌هايي گفته مي‌شود كه براي افراد درآمد ايجاد مي‌كند. هر فعاليتي كه در زمينه توليد، خريد و يا فروش صورت مي‌گيرد به جهت به دست آوردن سود است. كسب و كارها به انواع و اقسام مختلفي تقسيم مي‌شوند كه ما در ادامه به مهم‌ترين اين تقسيم‌بندي‌ها مي‌پردازيم.

انواع كسب و كار خانگي

يكي از انواع كسب و كارها كه امروزه مورد حمايت‌هاي قانوني نيز قرار گرفته، كسب و كار خانگي است. در اين نوع از كسب و كار افراد مشاغل مورد نظر خود را در خانه آغاز مي‌كنند و به كسب درآمد مي‌پردازند. كسب و كار خانگي محدوديت‌هاي زيادي نسبت به كسب و كارهاي ديگر دارد، چون فرد بايد در يك مكان كوچك و با مواد اوليه محدود كار خود را انجام دهد. اين نوع از كسب و كار ويژگي‌هاي خاص خود را دارد از جمله؛ به راحتي راه‌اندازي مي‌شود، از هر قشري مي‌توانند وارد اين نوع از كسب و كار شوند، به سرمايه‌ي زياد براي شروع فعاليت نيازي ندارند و داشتن ساعات كاري منعطف از جمله ويژگي‌هاي اين نوع از كسب و كار است. براي راه اندازي كسب و كار خانگي كليك كنيد.

انواع كسب و كار اينترنتي

كسب و كار اينترنتي خودش به انواع مختلفي تقسيم مي‌شود. به دليل گسترش اينترنت و در دسترس بودن آن، مي‌تواند براي بسياري از افراد مناسب باشد. اين نوع از كسب و كار هم به صورت حضوري و هم به صورت دوركاري قابل انجام است. يعني در يك نمونه از آن فرد بايد براي فعاليت خود در يك مكان مشخص حضور داشته باشد و هم مي‌تواند در منزل نيز فعاليت كند. البته اين نوع از كسب و كار به دليل داشتن ويژگي دوركاري در رديف كسب و كارهاي خانگي هم قرار مي‌گيرد.

مزاياي كسب و كار اينترنتي عبارتند از؛ در دسترس بودن، سهولت در استفاده، عدم نياز به سرمايه‌هاي كلان و... مي‌باشد.

انواع كسب و كارهاي روستايي

كسب و كارهاي روستايي به مشاغلي گفته مي‌شوند كه در روستاها صورت مي‌گيرند. اين كسب و كارها محصولاتي را توليد كرده و براي فروش به روستاها و شهرها فرستاده مي‌شود، البته بخش مهمي از آن محصولات به مصرف داخلي روستاها مي‌رسند. امروزه نيز با بيشتر شدن محصولات اُرگانيك، كسب و كارهاي روستايي بسيار مورد توجه سرمايه‌گذاران مختلف قرار گرفته‌ است.

البته كسب و كارهاي روستايي فقط شامل توليد محصولات غذايي نمي‌شود، در زمينه صنعت، كشاورزي، دامپروري و گردشگري فعاليت‌هاي مختلفي صورت مي‌گيرد.

انواع كسب و كارهاي بين المللي

كسب و كارهاي بين المللي نيازمند داشتن بودجه بالايي است. افرادي كه در اين زمينه فعاليت مي‌كنند به صادرات، واردت و توليدات در عرصه بين المللي مي‌پردازند. لازم به ذكر است شرط ورود به اين نوع از كسب و كار داشتن سرمايه‌هاي زياد است. از جمله مزاياي آن سوددهي بالا، امكان كار به صورت برون مرزي و سفرهاي ويژه كاري اشاره كرد. كسب و كارهاي بين المللي در شرايطي كه رونق اقتصادي وجود داشته باشد بسيار سودآور خواهد بود.

انواع كسب و كارهاي دولتي

اين نوع از كسب كار از طريق استخدام صورت مي‌گيرد و افراد با آزمون‌هاي مختلف به استخدام شركت‌ها و اُرگان‌هاي دولتي درمي‌آيند. تفاوت كسب و كارهاي دولتي با خصوصي در تنوع پذيري آن است. كسب و كارهاي خصوص و شخصي تنوع بيشتري نسبت به كارهاي دولتي دارد. از مزاياي كسب و كار دولتي بيمه، پرداخت‌هاي مشخص و در زمان‌هاي معين، حقوق بازنشستگي و ساير مزايايي كه شامل مشاغل دولتي مي‌شود.

انواع مختلفي از كسب و كارها وجود دارند كه در اينجا به چند نمونه از مهم‌ترين آن‌ها پرداختيم. شرط ورود به هر كسب و كاري شناخت انواع مختلف آن است. وقتي فرد بداند كه در چه نوعي از كسب و كار فعاليت مي‌كند، هميشه در مسير درست‌تري حركت خواهد كرد.

سؤالات متداول در مورد انواع كسب و كارها

آيا كسب و كارهاي دولتي را هم مي‌توان در جايگاه كسب و كار خانگي قرار داد؟

خير. كسب و كارهاي دولتي بايد در محيط و مكان مشخصي انجام شوند و نمي‌توان آن را در رديف كسب و كارهاي خانگي قرار داد.

آيا كسب و كارهاي بين المللي را مي‌توان در رديف دوركاري قرار داد؟

الزاماً هميشه اينطور نخواهد بود. در برخي از مواقع مي‌توان برخي از وظايف كسب و كارهاي بين المللي را به صورت دوركاري انجام داد. مثل خريد و فروش، مشاوره‌هاي مالي و برخي از چانه‌زني‌هاي بين المللي.

براي ثبت نام يا دريافت مشاوره در انوع كسب و كار مي توانيد با مشاوران مركز مشاوره كسب و كار كاردوك از طريق شماره09351520300 تماس بگيريد.

 

منبع : انواع كسب و كار

امتیاز:
بازدید:
برچسب: انواع كسب و كار،
موضوع:
[ ۱۰ فروردين ۱۳۹۹ ] [ ۰۱:۲۲:۱۴ ] [ كاردوك ] [ نظرات (0) ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : 7
همه : ---
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی