كاردوك
مشاوره كسب و كار كاريابي كاردوك

پردرآمدترين شغل ها در هر جاي دنيا از محبوبيت بالايي برخوردار هستند. همه ما لازمه قبل از ورود به دانشگاه دنبال يك ليست از مشاغل پر درآمد باشيم، اينگونه يك چشم اندازي از آينده زندگي كاري خود به دست مي آوريم. اين چشم انداز در جهت‌دهي به مسير شغلي شما كمك زيادي مي‌كند و باعث مي‌شود راه درستي براي انتخاب شغل مورد علاقه خود پيدا كنيد. در ادامه به برخي از آشناترين مشاغل پردرآمد پرداخته‌ايم. براي شروع كار با سرمايه كم كليك كنيد.

براي دريافت مشاوره در زمينه يافتن پردرآمدترين شغل ها در ايران  مي‌توانيد با مشاوران مركز مشاوره كاردوك از طريق شماره 09351520300 تماس بگيريد.

 

منبع : پردرآمدترين مشاغل در ايران

 

 

 

پردرآمدترين شغل ها در ايران

در ايران نيز برخي مشاغل به دليل درآمد زيادشان طرفداران زيادي دارند. اما در اين ميان شغل هايي وجود دارند كه كمتر شناخته شده هستند و در عوض درآمد زيادي به همراه دارند. شناخت بازار كار به شما اجازه مي دهد تا فرصت هاي خود را بهتر بشناسيد و درآمدتان را افزايش دهيد. مركز كاردوك به شما براي ورود به بازار و انتخاب مسيري ارزشمند جهت كسب درآمد بيشتر راهنمايي و مشاوره ارائه مي دهد. با ما در ادامه مطلب براي معرفي پردرآمدترين مشاغل همراه باشيد.

مشاغل مرتبط با كامپيوتر

در ايران مردم بيشتر از آنكه تمايل به انجام كارهاي دفتر و به نوعي كاغذ بازي را داشته باشند، جذب دنياي سيستم‌ها و تكنولوژي‌هاي مختلف شده‌اند. از اين رو اگر بتوانيد در زمينه علوم كامپيوتر از قبيل سخت افزار و نرم افزار دانش و اطلاعات لازم را به دست آوريد و در اين زمينه شروع به فعاليت كنيد، آينده كاري خوبي خواهيد داشت.

مشاغلي چون برنامه‌نويسي، راه اندازي كسب و كار آنلاين، راه اندازي وبسايت، ساخت اپليكيشن، نويسندگي، مترجمي، طراحي سايت و گرافيك يكي از مهم‌ترين مشاغل در زمينه انواع علوم كامپيوتر است.

پردرآمدترين شغل ها | مشاغل علوم پزشكي

پزشكي در ايران هميشه در رتبه نخست پر طرفدارترين و پردرآمدترين مشاغل قرار داشته است. اوضاع اقتصادي در كشور به هر طريقي كه باشد باز هم مشاغل حوزه پزشكي از بهترين‌ها محسوب مي‌شود. البته شما بايد توانايي كار كردن در اين دست از مشاغل را داشته باشيد. داشتن اعصابي آرام و تحمل ديدين وضعيت ناخوش بيماران بايد از جمله مهم‌ترين شرايط و توانايي شما براي قدم گذاشتن در اين شغل باشد.

دامنه فعاليت در پزشكي بسيار زياد است. اما اگر بخواهيم به پردرآمدترين آن‌ها اشاره كنيم بايد بگوييم كه دندان‌پزشكي، پزشك متخصص داخلي، چشم پزشك، متخصص گوش، حلق و بيني، مامايي و مشاغل جانبي مانند پرستاري از جمله اين مشاغل پردرآمد محسوب مي‌شوند.

وكالت

حقيقتاً شغل وكالت يكي از گران‌ترين و از جمله سخت‌ترين مشاغل بعد از پزشكي است. اگر شما هم سرتان براي حل دردسرهاي پيش آمده در دنيا آدم‌هاي اطرافتان درد مي‌كند، توصيه مي‌كنم كه اين شغل را انتخاب كنيد. بعد از اينكه آموزش كامل دانشگاهي و دوره‌هاي مختلف جهت اخذ پروانه وكالت را گذرانديد، حالا مي‌توانيد يك دفتر باز كنيد و از طريق حل پرونده‌هاي مختلف ميليون‌ها و ميلياردها تومان درآمد در ماه داشته باشيد.

پردرآمدترين شغل ها | مشاغل كشاورزي

كشاورزي هنوز هم در كشور ايران پردرآمد است، البته به شرطي كه فرد كشاورز از شيوه‌هاي پيشرفته براي انجام اين نوع از فعاليت استفاده كند و روش‌هاي سنتي را كنار بگذارد. بسته به محصولاتي كه زير كشت مي‌رود درآمد كشاورزان متفاوت است. اگر شما داراي مدرك كشاورزي هستيد و از طرفي ديگر از كار كردن روي زمين و انجام فعاليت‌هاي بدني لذت مي‌بريد، اين دست از مشاغل مناسب شما خواهد بود.

شما مي‌توانيد محصولاتي چون چغندر قند، پنبه، تأمين بذر محصولات كشاورزي از داخل، توسعه گلخانه‌ها، توسعه باغات در اراضي شيبدار، توسعه و فرآوري گياهان دارويي، تأمين نهال‌هاي اصلاح شده و.. را راه اندازي كنيد. در ضمن شما مي‌توانيد با صادرات موارد ذكر شده به درآمد بيشتري دست پيدا كنيد.

مشاغل در زمينه صنعت گردشگري

ايران مقصد بسياري از گردشگران خارجي است. از اين رو با توجه به وسعت كشور و وجود آثار و بناهاي تاريخي فراوان، فعاليت در اين صنعت حرفه‌اي ضمن رشد و رونق گردشگري در ايران باعث كسب درآمد بسيار زيادي خواهد شد. فعاليت در صنعت گردشگري بسيار گسترده است. به طوري كه برخي از كشورها از طريق اين صنعت توانسته‌اند به پيشرفت برسند.

البته براي اينكه درآمد بيشتري كسب كنيد لازم است در زمينه‌اي خاصي فعاليت خود را شروع كنيد. همه ما مي‌دانيم كه در همه جاي اين كره خاكي هتل‌هايي پنج ستاره با امكانات رفاهي فراوان وجود دارد. اما با توجه به بافت سنتي و قديمي ايران شما مي‌توانيد در زمينه اقامتگاه‌هاي بومگردي فعاليت كنيد. اين موضوع براي توريست‌هاي خارجي بسيار جذاب است و مي‌توانيد از اين طريق به درآمدهاي ميلياردي دست پيدا كنيد.

پردرآمدترين شغل ها | فعاليت در زمينه بازار بورس

تا چند سال قبل مردم بهترين روش پس انداز و افزايش سرمايه خود را در بانك‌ها مي‌ديدند. اما امروزه همه چيز برعكس شده و افراد براي اينكه اندك سرمايه‌شان رشد خوبي را داشته باشد اقدام به خريد سهام در بازار بورس مي‌كنند. البته براي انجام اين فعاليت شما بايد از قبل درآمد داشته باشيد. اگر درآمد داريد اين مهم مي‌تواند براي شما بسيار سود بخش باشد. چرا كه اگر سهام خريداري شما توسط شما رشد خوبي داشته باشد به راحتي در يك دقيقه چند ده و يا چند صد ميليون سود خواهيد كرد.

اين يك روش درآمدي آسان اما پر خطر است كه امروزه طرفداران زيادي را پيدا كرده است.

اگر مي‌خواهيد در هر شغلي در ايران به موفقيت برسيد بايد سختكوشي و صبر را به عنوان دو ارزش مهم در خود نهادينه كنيد.

ساير مشاغل پردرآمد در ايران

علاوه بر مشاغل ذكر شده شما مي توانيد در بسياري از زمينه هاي ديگر نيز درآمد بالايي كسب كنيد. اما براي رسيدن به هدف تان بايد مهارت هايي را در خود پرورش دهيد. در نظر داشته باشيد فردي را كه سرمايه زيادي دارد، اما نمي داند با آن چگونه درآمد ايجاد كند؛ اينگونه او با انتخاب هاي نادرست خود تنها سرمايه شان را از دست مي دهند. شما مي توانيد با دريافت مشاوره از مركز كاردوك با ديگر شغل هاي پردرآمد و فرصت هاي سرمايه گذاري آشنا بشيد. همچنين مي توانيد براي اطلاع از نحوه راه اندازي كسب و كار كليك كنيد.

سؤالات متداول در مورد پردرآمدترين شغل ها در ايران

آيا براي مشاغل گفته شده نيازمند مدرك دانشگاهي هستيم؟

به غير از بورس براي ساير مشاغل بايد تحصيلات مرتبط با شغل مورد نظر خود را گذرانده باشيد.

در زمينه تكنولوژي كداميك از موارد نام برده شده بيشترين درآمد را دارد؟

همه مشاغل در زمينه تكنولوژي و كامپيوتر درآمد خوبي دارند. اما مهم‌ترين آن‌ها برنامه‌نويسي و تأسيس فروشگاه آنلاين است. از اين طريق مي‌توانيد روزانه چند ده تا چند صد ميليون تومان درآمد كسب كنيد.

براي دريافت مشاوره در زمينه مشاغل پر درآمد در ايران  مي‌توانيد با مشاوران مركز مشاوره كسب و كار كاردوك از طريق شماره 09351520300 تماس بگيريد.

 

منبع : پردرآمدترين مشاغل در ايران

امتیاز:
بازدید:
[ ۲۱ فروردين ۱۳۹۹ ] [ ۰۱:۲۰:۲۷ ] [ كاردوك ] [ نظرات (0) ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : 6
همه : ---
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی