كاردوك
مشاوره كسب و كار كاريابي كاردوك

اگر اصول موفقيت به درستي شناخته و رعايت شوند، شما و هر كسي قادر خواهيد بود تا تغييرات اساسي در زندگي خود ايجاد كنيد. 80 درصد موفقيت در هر كاري ذهن و باورهاي شما و بيست درصد باقي مانده قدرت اجرايي‌تان است. اگر مي‌خواهيد در هر تلاشي كه انجام مي‌دهيد موفق شويد بايد ذهن خود را به درستي طراحي كنيد. ايده ها، خلاقيت ها، حل مساله و.... همگي به افكار و باورهايي مرتبط هستند كه شما نسبت به محيط و خودتان داريد. در ادامه با 5 اصل موفقيت براي رسيدن به اهدافتان آشنا خواهيد شد.

براي دريافت مشاوره در زمينه اصول موفقيت مي‌توانيد با مشاوران مركز مشاورهكاردوك از طريق شماره 09351520300 تماس بگيريد.

 

منبع : اصول موفقيت

 

 

اصول موفقيت

در زير پنج اصل كليدي را بيان مي‌كنيم كه در صورت اعمال صحيح آنها، تغييرات پايداري در اختيار شما قرار مي‌دهد. تغيير فقط با خواندن مطالب موفقيت حاصل نمي‌شود و نبايد منتظر معجزه باشيد، تغيير واقعي ناشي از اقدام روزانه به منظور پيشرفت مناسب خود فرد است. موفقيت بهترين چيزي است كه شما مي‌توانيد در زندگي آن را به دست آوريد. با اين اصول مي‌توانيد به سطوح جديدي قدم بگذاريد و روز به روز به چيزي كه هميشه رويايش را داشتيد، نزديك‌تر شويد. براي يادگيري اين اصول لطفاً تا انتها همراه ما باشيد.

1- اصول موفقيت | استانداردهاي خود را بالا ببريد

اگر مي‌خواهيد تغييراتي پايدار مشاهده كنيد، بايد هويت خود را در درون خود تغيير دهيد. خيلي‌ها اقدام يا فعاليتي مورد علاقه‌شان هست، اما به نظر مي‌رسد هرگز آنها را عملي نمي‌كنند. آنها هرگز وقت، پول و منابع خود را براي انجام كاري كه واقعاً مي‌خواهند، اختصاص نمي‌دهند. زيرا مشغول انجام كارهاي تكراري و بيهوده در زندگي خود هستند. مثل تماشاي طولاني تلويزيون، بازي‌هاي ويدئويي، تماشاي ساعت‌ها سرگرمي‌هاي آنلاين، چت كردن چت و.... .

كاري كه بايد بكنيد:

يك ليست ايجاد كنيد، مواردي كه بايد طي 6 ماه آينده آنها را تكميل كنيد را در آن بنويسيد. افرادي كه در مورد موفقيت جدي هستند براي هر كاري كه مي‌خواهند انجام دهند، راهي پيدا مي‌كنند بدون اينكه بهانه بياورند. اگر مي‌خواهيد زندگي خود را به يك سطح جديد برسانيد، بايد در برنامه‌هاي زندگي خود تغيير ايجاد كنيد.

2- اصول موفقيت | اعتقادات محدود خود را تغيير دهيد

اعتقادات شما همان چيزي است كه زندگي شما را كنترل مي‌كند. آن‌ها مي‌توانند به شما كمك كنند تا اقدامي انجام دهيد و يا خود را به زندگي متوسطي محدود كنيد. بايد خود را از شر محدوديت‌هاي اعتقادي كه در درون خود داريد خلاص كنيد و فقط به افكاري فكر كنيد كه براي دستيابي به اهداف شما هماهنگ هستند.

به خودتان ايمان داشته و اقدام كنيد. ترس و ترديد، درگيري‌هاي دروني است كه افراد را از انجام كارهايي كه مي‌خواهند نتيجه مثبت آن را دريافت كنند، غير ممكن مي‌كند. هنگامي كه همه چيز در درون شما با آنچه كه مي‌خواهيد هماهنگ باشد، هيچ محدوديتي بر سر راه شما معنايي ندارد.

كاري كه بايد بكنيد:

ليستي از ده اعتقاد محدودكننده و برتر درباره خودتان را بر روي يك تكه كاغذ، در سمت چپ، و سپس ليستي از اعتقادات مثبت دروني خود را در سمت راست بنويسيد. از هر عمل يا اقداماتي كه بايد انجام دهيد تا عقايد محدود كننده خود را دور بريزيد، استفاده كنيد. زيرا اقدامات و تأييدهاي مثبت باعث ايجاد اعتماد به نفس در درون خود شده و به شما كمك مي‌كند تا از نظر ذهني قوي‌تر شويد.

3- مدل‌هايي از استراتژي كه كار مي‌كنند

موفقيت را از افرادي كه آن مسير را طي كرده‌اند، تقليد كنيد. موفقيت‌ها سرنخ‌هايي را به وجود مي‌آورد. از كساني كه موفق شده‌اند و زندگي جديدي را تجربه مي‌كنند، تقليد كنيد كه چگونه مي‌خواهيد زندگي كنيد. نيازي به اختراع مجدد چرخ نيست، آنچه كه براي ديگران نيز مفيد خواهد بود براي شما مفيد است. يادگيري و اجراي استراتژيهايي كه نتايج مورد نظرتان را توليد مي‌كند شما را به موفقيت نزديك مي‌كند. با استفاده از تاكتيك‌هاي موفقيت ديگران، سالها تلاش خود را كاهش مي‌دهيد تا بفهميد چگونه موفق شويد.

كاري كه بايد بكنيد:

درباره سبك زندگي، شخصيت و اتفاقاتي كه براي افراد موفق افتاده جستجو كرده و از آن ها بياموزيد. به طور روزانه مشخص كنيد كه آن‌ها چه كاري انجام مي‌دادند. پس شروع كنيد تا شما هم نتايج دلخواهتان را به دست آوريد.

4- اصول موفقيت |  احساسات خود را شدت بخشيد

در مورد موفقيت و رسيدن به آن جدي باشيد. بايد از درون عصباني شويد كه به هيچ يك از موانع و مشكلات زندگي اجازه نخواهيد داد كه شما را از پاي درآورند. كساني كه موفق مي‌شوند همان‌هايي هستند كه در درون خود ايستاده و تصميم دارند هر كاري را انجام دهند. از نظر عاطفي براي چيزي كه مي‌خواهيد، در درون خود بجنگيد و اجازه ندهيد هيچ حس منفي شما را احاطه كند.

كاري كه بايد بكنيد:

از نظر عاطفي خود را براي رفع مشكلات و فراز و نشيب‌هاي زندگي آماده كنيد، بدانيد كه شما از آنچه خودتان را درك مي‌كنيد، قوي‌تر هستيد. زندگي نبرد است و از نظر روحي، كساني كه قوي هستند در نهايت پيروز مي‌شوند. از لحاظ عاطفي بر روي حيات روياهاي خود كار كنيد. اشكالي ندارد اگر هر روز عجيب و غريب به نظر برسيد. زندگي خود را به آنجا كه بايد، برسانيد.

5- خيلي بيشتر از آنچه انتظار داريد دريافت كنيد

فراهم آوردن ارزش براي كساني كه در خدمت شما هستند، كليد اصلي موفقيت است. ارزش‌ها هر روز بايد به شما كمك كند تا تأثير مثبتي بر جامعه بگذارد. كسي كه نهايتا امتياز بيشتري كسب مي‌كند بيشتر دريافت مي‌كند. اگر به ديگران كمك كنيد تا به سعادت برسند، بايد سعادتمند شويد. اين قانون سعادت است. اگر به ديگران كمك كنيد تا از اعماق ميانه روي برخيزند، زندگي شما در مراحل بالاتر به ارتفاعات بالاتري مي‌رود.

كاري كه بايد بكنيد:

فردي باشيد كه با كارهايتان به زندگي ديگران وفور مي‌بخشد. تا مي‌توانيد به ديگران كمك كنيد تا بتوانيد زندگي خود را به ارتفاعات عظمت و خوشبختي برسانيد.

در پايان...

اصول موفقيت خود به خود به وجود نمي‌آيد و شما بايد براي به دست آوردن آن از جاي خود بلند شويد. حقيقتاً هم هيچ رازي در اين بين جز تلاش و ايستادگي شما وجود خارجي ندارد. بخواهيد موفق مي‌شويد و نخواهيد به راحتي در سايه‌ها قرار مي‌گيرد. حال تصميم آخر با شماست كه كدام را انتخاب مي‌كنيد.

سؤالات متداول در خصوص اصول موفقيت

تفاوت بزرگ بين افراد بازنده و برنده در چيست؟

يكي از تفاوتهاي بزرگ بين كساني كه در طول مسير رشد شخصي در مسير باقي مي‌مانند در مقايسه با كساني كه از مسير خارج مي‌شوند، توانايي بازگشت سريع از خطرات است. افراد موفق مي‌فهمند كه زندگي منصفانه نيست و هيچ چيز به سادگي به دست نمي‌آيد. آنها همچنين مي‌فهمند كه ديواركشي و بهانه گرفتن براي خودشان فقط قدرت شخصي آنها را از بين مي‌برد. اين تفاوت بين بازنده و برنده است.

آيا مي‌توان موفقيت را اندازه‌گيري كرد؟

موفقيت قابل اندازه‌گيري نيست و ميزان مشخصي ندارد. وقتي براي چيزي كه مي‌خواهيد تلاش مي‌كنيد، آن احساس دروني و آن شوق بيرون زده، نشانه‌ي موفقيت شماست. موفقيت چيزي است كه هر شخصي به سبك خود و به تنهايي آن را درك و احساس مي‌كند. مشاوره كسب و كار به شما كمك مي كند تا زودتر به اهداف‌تان برسيد.

 

براي دريافت مشاوره در زمينه اصول موفقيت مي‌توانيد با مشاوران مركز مشاوره كاردوك از طريق شماره 09351520300 تماس بگيريد.

 

منبع : اصول موفقيت

امتیاز:
بازدید:
برچسب: اصول موفقيت،
موضوع:
[ ۲۵ فروردين ۱۳۹۹ ] [ ۱۱:۵۰:۳۲ ] [ كاردوك ] [ نظرات (0) ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : 1
همه : ---
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی