كاردوك
مشاوره كسب و كار كاريابي كاردوك

چرا بايد براي سرمايه گذاري در طرح توجيهي توليد بيت كوين از متخصصان اقتصادي كمك دريافت كرد؟ سرمايه گذاري بر روي طرح توليد ارزهاي مجازي همانند بيت كوين بر اساس تقاضاي موجود و رو به گسترش جهاني و مصوبه قانوني اين فعاليت در كشور از مزيت اقتصادي مناسبي برخوردار بوده و سودآوري قابل توجهي در يك ظرفيت اقتصادي دارد. يكي از مزيت هاي چشمگير آن دوره برگشت شريع سرمايه نسبت به ساير فعاليت‌هاي اقتصادي است. با توجه به اين كه مزيت و قانوني شدن اين صنعت در صورتي كه داراي توجيه اقتصادي نباشد، چگونه نمي تواند براي شما و كشور سودآوري داشته باشد. بنابراين براي استخراج از اين صنعت مدرن نياز به بررسي و تحليل دقيق وجود دارد. در ادامه خلاصه‌اي از طرح توجيهي بيت كوين ارائه شده است.

 

براي دريافت مشاوره كسب و كار در ايران و ديگر كشورها در زمينه طرح توجيهي مي‌توانيد با كارشناسان مركز كاردوك از طريق شماره09351520300 تماس بگيريد.

 

منبع : طرح توجيهي بيت كوين

 

 

 

طرح توجيهي بيت كوين | معرفي محصول

بيت كوين و ساير رمز ارزهاي ديجيتال، نوعي ارز مجازي هستند كه هيچ فرم فيزيكي نداشته و ماهيت ديجيتالي دارند. ارزهاي ديجيتال شامل پول مجازي و رمز ارزها هستند. پول ديجيتال مي‌تواند به صورت پول سنتي براي خريد و فروش كالاها مورد استفاده واقع شود، با اين تفاوت كه امكان تراكنش و مبادله فوري و انتقال بدون محدوديت در مالكيت آن وجود دارد.

داشتن و استفاده از پول ديجيتال براي همگان آزاد است. استخراج آن مي‌تواند غيرمتمركز بوده و در مناطق مختلف جهان صورت بگيرد. بدون اينكه  هيچ قدرت مركزي در فرآيند انتشار آن نقش داشته باشد، اين رمز ارزها را مي‌توان توسط ساير ارزها و يا دارايي‌هاي نقدي حمايت كرد، اما بدون حمايت مالي آن‌ها نبز بكار گرفته مي‌شود. اگرچه ارزهاي ديجيتال مفيد و مدرن هستند، اما هنوز استفاده از آن‌ها كاملا در جهان همه‌گير نشده و اكثر بانك‌هاي كشورهاي مختلف با آن كار نمي‌كنند.

ارزهاي ديجيتال روش‌هاي پرداخت را افزوده‌ند، بنابراين در حال تغيير فضاي كسب و كار و مبادلات پولي جهان هستند بگونه اي كه برخي از دولت‌ها پول ديجيتال را به عنوان يك روش پرداخت پذيرفته‌اند.

طرح توجيهي بيت كوين | ويژگي‌هاي بيت كوين  

رمز ارزها چندين ويژگي دارند كه باعث تفاوت آن با ارزهاي رايج مي‌شود. در ادامه به هفت ويژگي منحصر به فرد اين ارزها پرداخته‌ايم.

۱. مركزيت توليد وسياست گذاري ندارد

شبكه رمز ارزها توسط هيچ بانك مركزي توليد و كنترل نمي‌شود. هر دستگاهي كه بيت كوين را استخراج و تراكنش‌هاي آن را تاييد مي‌كند بخشي از شبكه غير متمركز ارز ديجيتال محسوب مي‌شود. بنابراين هيچ دستگاه دولتي يا بانكي نمي‌تواند با اتخاذ سياست‌هاي پولي و مالي سبب ايجاد بحران در آن شود و يا اينكه بيت كوين‌هاي افراد را ضبط، مصادره و بلوكه كند. در ضمن اگر بخشي از شبكه سايبري آن به هر دليلي خاموش شود، رمز ارز همچنان به كار و فعاليت خود ادامه مي‌‌دهد.

۲. راه‌اندازي واحد توليد آن ساده است

توليد پول ملي و حتي افتتاح انواع حساب‌هاي بانكي، تجاري، ريالي و ارزي معمولاً داراي شرايط سخت و پيچيدگي‌هاي اداري خاصي دارد. در حالي كه افتتاح حساب رمز ارز مثل بيت كوين خيلي ساده و سريع بوده و حتي براي آن نيازي به پرداخت هزينه‌اي نيز وجود ندارد.

۳. حريم خصوصي در آن رعايت مي‌شود

در  شبكه رمز ارزهاي ديجيتال مي‌توانيد صاحب چندين حساب كاربري باشيد و به هيچ نام و نشاني هم مرتبط نباشيد. تبادل رمز ارز كاملاً بصورت شفاف  انجام مي‌پذيرد.

۴. شفافيت در استخراج و تبادل بيت كوين

در مبادلات مالي با بيت كوين جزئيات هر تراكنشي كه در شبكه انجام شده در يك قالب بلاك چين ذخيره مي شود؛ بدين معنا كه اگر شما يك آدرس بيت كوين را مورد استفاده قرار داده باشيد، بيت كوين موجود در آن آدرس كاملا مشخص است اما دارنده آدرس را نمي توان شناسايي كرد.

۵. هزينه انتقال ناچيز است

بانك‌ها بدليل دارا بودن زيرساخت‌هاي عظيم فيزيكي و نيروي انساني شاغل متمركز و گسترده براي انتقال پول در سطح ملي و بين‌المللي، كارمزد خاصي را با در نظر گرفتن ضوابط خود از مشتري اخذ مي‌كنند، اما بر عكس هزينه انتقال بيت كوين ناچيز است.

۶. انتقال و مبادله بيت كوين بسيار سريع است

در تبادل رمز ارز به محض اينكه شبكه، پرداخت را تاييد كند، در زماني كوتاه مي‌توانيد پول را به هر جايي كه مي‌خواهيد، انتقال دهيد.

۷. تبادل قابل بازگشت نيست

وقتي پولي را براي شخص ديگري مي‌فرستيد، امكان بازگشت آن وجود ندارد مگر اينكه دريافت‌كننده، آن را به شما مسترد نمايد.

طرح توجيهي بيت كوين | كالاهاي رقيب انواع رمز ارز

پول ها و ارزهاي رايج موجود در كشورهاي مختلف جهان در حال حاضر كالاهاي اصلي و رقيب رمز ارزهايي هستند كه در روند توسعه قصد دارند به عنوان جايگزيني مدرن در مقابل آن‌ها قدعلم نمايد. چرا كه توليد، توزيع و مبادله آنها بسيار مشكل و پر هزينه شده است. انتشار پول و اوراق مالي، پشتوانه و سياست گذاري ملي و بين المللي حاكم بر آن‌ها داراي تمركز و مناسبات گسترده و پيچيده‌اي است، اما رمز ارزهاي مدرن همانند بيت كوين ماهيتي غير متمركز داشته و در روند توسعه و گسترش خود نه تنها بخش خصوصي بلكه حتي تعدادي از دولت‌ها را به سوي توليد راغب نموده است.

موارد كاربرد بيت كوين و ساير رمز ارزها

رمز ارزهايي همانند بيت‌كوين را مانند پول رايج مي‌توان براي پرداخت هزينه‌ها، خريدهاي آنلاين و آفلاين، سرمايه‌گذاري، معامله و نقل و انتقال پول مابين طرفين معامله استفاده نمود. در حال حاضر بيت كوين قابليت تبديل، خريد و فروش و معاوضه به انواع ارزهاي رايج بين المللي را دارد. لذا با توجه به موج رو به گسترش استفاده از آن و بالا رفتن تقاضا در زمان كوتاه ارزش خود را درمقابل ساير ارزها ترقي داده و گرايش به خريد آن به عنوان يك سپرده با ارزش نيز افزايش پيدا كرده است.

لذا پيش بيني مي‌شود طي سال‌هاي آينده نقش موثرتري را در اكوسيستم‌هاي اقتصادي و در زندگي مردم دنيا بعنوان جايگزين پول سنتي ايفا نمايد. به نظر مي‌رسد جوامع و افرادي كه آموزش استفاده، كاربرد و تكنيك‌هاي استخراج آن را در دستور كار قرار دهند در آينده نزديك موفق‌تر خواهند بود.

دانش فني پروژه و روش توليد  بيت كوين

از محسنات اين نوع فعاليت اين است كه بر خلاف سرمايه گذاري صنعتي افراد به تناسب توان سرمايه گذاري و تخصصي خود قادرند در ظرفيت‌هاي متفاوت اين فعاليت را شروع كرده و به مرور از محل درآمد طرح و يا جذب سرمايه‌گذار فعاليت خود را گسترش دهند.

مهمترين مقوله در كشور ما تامين محل و زيرساخت‌هاي فيزيكي و انرژي مورد نياز در مناطق صنعتي مصوب براي استقرار دستگاه‌ها و تاسيسات عمومي مطابق پلان‌هاي طراحي شده است. در انتخاب ماينرها توجه به استاندارد نسبت ظرفيت پردازش و ميزان برق مصرفي بسيار اهميت دارد. توجه به معماري صحيح نصب دستگاه‌ها، تراكينگ شبكه فناوري اطلاعات و سيستم‌هاي برودتي مورد نياز دستگاه و انتخاب كيف پول بيت كوين بموازات پيوستن به استخر استخراج و شروع فعاليت از اهم مراحل توليد بيت كوين يا هر رمز ارز ديگري است.

استخر استخراج مجازي چيست؟

استخر استخراج محل‌هاي مجازي در اين شبكه جهاني فناوري اطلاعات است كه استخراج‌كنندگان در آن توان پردازش خود را با هم جمع كرده و همه تحت شبكه براي استخراج يك بلاك فعاليت مي‌كنند. در اين فرايند هر دستگاه ماينر بر اساس ظرفيت عملي پردازشي خود سود مي‌برد.

بدون پيوستن به استخر استخراج شانس شما براي ماينيگ يك بلاك اندك است و فقط مزارع استخراج بزرگ مي‌توانند به صورت مستقل اين فعاليت را انجام دهند. پس بعد از استقرار ماينرها و سيستم‌هاي پشتيبان براي شروع كار استخراج انجام تنظيمات نرم افزاري و برقراري ارتباط دستگاه‌هاي خود با استخر استخراج بيت كوين و پياده سازي سيستم مانيتورينگ شبكه داخلي  مورد نياز است تا فعاليت خود را شروع كنيد.

طرح توجيهي بيت كوين | بررسي بازار و رقبا

در كشور ما در فاصله سه ماهه آخر سال 1398 به دليل قانوني شدن فعاليت استخراج رمز ارز 314 جواز تاسيس با پيش بيني سرمايه گذاري 45194  ميليارد ريال و ظرفيت توليد 2113043 تراهاش در ثانيه از وزارت صنعت معدن و تجارت در استان‌هاي مختلف كشور جواز دريافت نموده اند.

از اين تعداد استان تهران با 53 جواز تاسيس و پيش‌بيني سرمايه گذاري 4154 ميليارد ريال جهت استخراج 350652 تراهاش در ثانيه بيشترين سهم را به خود اختصاص داده است. تعداد جوازهاي صادره براي ظرفيت پردازش  بيش از 50000 تراهاش 30فقره مي‌باشد كه پيش بيني سرمايه گذاري 2503 ميليارد ريال را براي توليد 5509993 تراهاش درثانيه را دارند. براي درخواست مجوز رمز ارزكليك كنيد.

اما موضوع مهمي كه در اين بازار وجود دارد اين است كه تا كنون هيچ پروانه بهره برداري براي توليد رمز ارز از زمان قانوني شدن اين فعاليت و تدوين دستور العمل اجرايي صادر نشده است. رقباي اين فعاليت غالباً كساني هستند كه از قبل تجربه در خريد و فروش رمز ارز داشته و يا با استفاده از انرژي ارزان صنعتي يا كشاورزي در سنوات گذشته مشغول به توليد رمز ارز بوده اند. باقانوني شدن اين فعاليت و اعمال تعرفه‌هاي جديد قيمت برق مصرفي به عنوان يك ايتم تعيين كننده در قيمت تمام شده محصول؛ فقط طرح‌هايي موفق به بهره برداري اقتصادي در اين زمينه مي‌شوند كه بسيار تخصصي بوده و با استفاده از مشاورين مجرب فني و اقتصادي كار را با بهترين شيوه و پايين‌ترين قيمت تمام شده به سرانجام رسانند.

طرح توجيهي بيت كوين | سرمايه گذاري مورد نياز

بر اساس  مطالعات انجام شده احداث يك واحد استخراج رمز ارز با حداقل ظرفيت اقتصادي موجه جهت استخراج ساليانه  38 بيت كوين و توان  7800 تراهاش پردازش در ثانيه معادل 32ميليارد ريال سرمايه اوليه نياز دارد. نرخ بازدهي سرمايه گذاري با احتساب 9 ماه فعاليت در دماي سرد و يك ماه در دماي گرم سال بيشتر از 38 درصد بوده و كمتر از ۳ سال برگشت سرمايه اوليه خود را خواهد داشت.

در ادامه خلاصه‌اي از نيازمندي‌هاي احداث اين واحد ارائه شده است. بديهي با گذشت زمان و تغييرشرايط اقتصادي لازم است مطالعات پيش امكان‌سنجي بروزرساني شود.

مشخصات عمومي طرح

رديف موضوع برآرود واحد
1 زمين   2000 متر مربع
2 زيربنا كل توليدي ،خدماتي و ستادي ) 203 متر مربع
3 دستگاههاي  خريد  داخلي 22315 ميليون ريال
4 ماشين آلات خارجي 0 يورو

جدول سرمايه گذاري طرح

رديف موضوع هزينه ها  (ميليون ريال )
1 سرمايه گذاري ثابت 29549
2 سرمايه گذاري  درگردش 3646
3 كل سرمايه گذاري 33196
4 هزينه توليد ساليانه 22975

شاخص هاي مالي

موضوع  
نرخ بازده داخلي IRR 39/04  درصد
دوره برگشت سرمايه 2/36

طرح توجيهي بيت كوين | مزاياي اجراي طرح

رمز ارزها با توجه به مصارف متعدد در حوزه هاي اقتصادي به عنوان ابزار مبادلات مالي، كالاي جايگزين و رقيب انواع پول و ارزهاي سنتي با تكيه به عدم تمركز و سهولت در تبادل، شفافيت و قابليت ذخيره سازي و از همه مهم‌تر امكان استخراج و توليد بدون محدويت و انحصار دولت‌ها توسعه وسيعي يافته و خواهد يافت. لذا در كشورهايي كه مزيت توليد انرژي الكتريكي ارزان‌تري دارند به عنوان يك فعاليت اقتصادي موجه با كمترين نيروي انساني قابليت اجراي دارد. بنابراين با توجه به افزايش كاربرد اين كالاي مجازي در سطح بين الملل و قانوني شدن اين فعاليت در ايران و تقاضاي بالاي آن، جذابيت قابل قبولي براي سرمايه گذاري بر اساس مزيت‌هاي ذيل دارد:

  1. سودآوري، بازدهي و دوره برگشت مناسب سرمايه­ گذاري
  2. كاربرد رو به گسترش رمز ارزها هم به عنوان كالاي جايگزين هم به عنوان محصول جديد
  3. امكان خريد و فروش ساده و آنلاين محصول
  4. عدم نياز به نيروي انساني زياد
  5. امكان توسعه سطح تكنولوژي دستگاه‌ها و افزايش ظرفيت توليد و ايجاد تنوع در توليد انواع رمز ارز
  6. امكان تامين مالي و جذب سرمايه ديگران با تخصيص كيف پول‌هاي اختصاصي

نتايج  مطالعات فني، اقتصادي و مالي

اخذ مجوزهاي لازم و تامين زيرساخت بر اساس پلان‌هاي مهندسي حوزه‌هاي ساختماني، فناوري اطلاعات، مكانيكال، الكتريكي و پياده سازي ارتباطات فرا ملي به منظور برقراري ارتباطات مورد نياز فعاليت شبكه اي در بستر اينترنت و حتي واردات دستگاهاي ماينر جديد مورد نياز از كمپاني‌هاي خارجي به صورت قانوني فراهم شده است.

لذا با توجه به قابليت ساماندهي ميزان سرمايه گذاري متناسب با ظرفيت و تنوع رمز ارز توليدي مي‌توان راه اندازي اين طرح را در ظرفيت‌هاي مختلف افتصادي در دستوركار قرار داد. براي اين كار لازم است جهت اخذ مشاوره و اطلاعات در تمامي مراحل انجام كار از زمان بررسي اوليه طرح تا پياده سازي و به بهره‌برداري رساندن آن از كارشناسان خبره و باتجربه كاردوك كمك بگيريد. براي شروع مي توانيد جهت نوشتن طرح توجيهي خود كليك كنيد.

 

براي دريافت مشاوره كسب و كار در ايران و ديگر كشورها در زمينه طرح توجيهي مي‌توانيد با كارشناسان مركز كاردوك از طريق شماره09351520300 تماس بگيريد.

 

منبع : طرح توجيهي بيت كوين

امتیاز:
بازدید:
برچسب: طرح توجيهي بيت كوين،
موضوع:
[ ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۹ ] [ ۰۵:۳۵:۵۶ ] [ كاردوك ] [ نظرات (0) ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : 9
همه : ---
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی