كاردوك
مشاوره كسب و كار كاريابي كاردوك

با توجه به گسترش استفاده از اينترنت و تمايل مردم به خريد و دريافت خدمات در خانه، راه اندازي سايت اينترنتي مي‌تواند براي شما فرصت مناسبي باشد. يك سايت اينترنتي اين امكان را به شما مي‌دهد تا خدمات و كالاي خود را راحت تر به مخاطبان معرفي كنيد. در واقع ديگر مسافت نمي تواند براي شما مانع محسوب شود. براي داشتن يك سايت لازم هست تا حدي با اينترنت و كاركرد آن آشنايي داشته باشيد. نوشتن و طراحي يك سايت نياز به دانش كد نويسي دارد. اما با ورود نرم افزارهاي جديدي مثل ووردپرس با كمي تلاش شما هم مي‌توانيد يك طراح سايت شويد. مركز كاردوك به شما جهت راه اندازي يك سايت اينترنتي خدمات ارائه مي دهد.

 

براي دريافت مشاوره در زمينه طراحي سايت اينترنتي مي‌توانيد با مشاوران مركز مشاوره كاردوك از طريق شماره 09351520300 تماس بگيريد.

 

منبع : راه اندازي سايت اينترنتي

 

 

راه اندازي سايت اينترنتي

طراحي سايت يكي از مشاغلي است كه امروزه در دنيا به عنوان شغلي با درآمد بالا شناخته مي شود. اگر توانايي طراحي سايت را داشته باشيد مي توانيد از اين دانش خود براي گرفتن پروژه هاي ديگران استفاده كنيد و يا سايت خودتان را راه اندازي نماييد. در ادامه 6 گام اصلي براي راه اندازي سايت را برشمرده ايم.

گام اول راه اندازي سايت اينترنتي | انتخاب نام مناسب

نام سايت شما نشان دهنده كاري است كه آن را انجام مي‌دهيد. به همين دليل نامي كه انتخاب مي‌كنيد بايد دقيقاً با كاري كه انجام مي‌دهيد، مرتبط باشد. نام‌هاي انتخابي براي دامنه خود را بايد كوتاه، مختصر و مفيد انتخاب كنيد تا مخاطب به راحتي آن را به ذهن بسپارد و به راحتي نيز به خاطر بياورد. هر چقدر نام انتخابي توسط شما حرفه‌اي‌تر باشد، سئو سايت‌تان نيز بالا‌تر خواهد رفت.

گام دوم | انتخاب هاست مناسب

هاست جايي است كه فضاي سايت شما در آن بارگذاري مي‌شود كه به فارسي معني ميزبان را هم مي‌دهد. شما مي‌توانيد با پرداخت پول فضاي زياد و يا محدودي را براي سايت خود در نظر بگيريد. با كمي جست و جو در اينترنت مي‌توانيد يك سايت معتبر در زمينه هاست پيدا كرده و فضاي مورد نظر خود را خريداري كنيد.

گام سوم راه اندازي سايت اينترنتي | تهيه قالب مناسب

جوملا قالبي است كه معمولاً براي طراحي سايت مورد استفاده قرار مي‌گيرند. ظاهر سايت شما بسيار مهم است. كاربر وقتي وارد سايتي مي‌شود اولين چيزي كه به آن توجه مي‌كند ظاهر سايت است. در واقع ظاهر اوليه باعث مي‌شود كه او بخواهد مدت زمان بيشتري و يا كمتري در سايت شما به جست و جو بپردازد.

گام چهارم | يادگيري وردپرس

يكي از راه‌هاي اساسي براي اينكه بتوانيد در ظاهر و شكل سايت خود و محتوايي كه توليد مي‌كنيد اثرگذارتر عمل كنيد، بايد كار با وردپرس را ياد بگيريد. در اين زمينه بهترين كار اين است كه دوره‌هاي آموزشي كه به صورت اينترنتي در سايت‌هاي مختلف وجود دارد را بگذرانيد تا بتوانيد به خوبي از پس كنترل و اداره سايت خود برآييد.

گام پنجم راه اندازي سايت اينترنتي | تسلط بر افزونه‌ها

افزونه يا پلاگين‌ها نوعي نرم افزار كوچك و كاربردي هستند كه به برنامه اصلي امكانات جانبي و مكملي را اضافه مي‌كنند. در اكثر برنامه‌هاي كاربردي افزونه به صورت مجزا وجود دارد و شما مي‌توانيد افزونه مربوطه را دانلود كرده و سپس به نرم افزار اضافه نماييد.

اگر سايت خود را طراحي مي‌كنيد بايد كار كردن با افزونه‌ها را ياد بگيريد و بايد بتوانيد تشخيص دهيد كه كدام افزونه براي سايت شما مناسب است.

گام ششم | توليد محتوا

وقتي توانستيد ظاهر سايت خود را مديريت كنيد حالا نيازمند توليد محتوا هستيد. فرقي نمي‌كند در چه زمينه‌اي فعاليت مي‌كنيد. شما بايد توليد محتوا را انجام دهيد. چه سايت شما در مورد خدمات و آموزش در زمينه بازاريابي باشد و چه فروش مواد غذايي، بايد محتواي مفيد را توليد كنيد.

گوگل هر چند وقت يك بار دستورات جديدي را در مورد سئو منتشر مي‌كند. از اين رو شما بايد بتوانيد محتواي توليدي خود را بر اساس قوانين به روز سئو منتشر كنيد تا آمار بازديد سايت‌تان بالا رود. از طرف ديگر براي انتشار مقالات بايد زمان مشخصي را تعيين كنيد. مثلاً هر روز در رأس يك ساعت مشخص و يا در هفته سه بار اين كار را انجام دهيد. تا گوگل شما را بشناسد و به مرور زمان بالا بياييد.

اقدامات لازم بعد از راه اندازي سايت چيست؟

طراحي سايت تنها بخشي از شروع يك سايت است. براي آن كه بتوانيد در زمينه ديجيتال ماركتينگ موفق شويد، دائم بايد بر روي سايت تان كار كرده و آن را رها نكنيد. سئوي سايت، كيفيت محتوا، ميزان فعاليت، گرفتن تبليغات از ساير سايت‌ها، برند سازي، شناخت نياز مخاطب از جمله عواملي است كه شما بايد براي بالا بردن امتياز سايت‌تان به آن ها توجه كنيد. براي آشنايي با ديگر روش هاي ديجيتال ماركتينگ كليك كنيد.

يكي ديگر از عوامل مهم در تعيين امتياز سايت، قوانين گوگل است. از آن جا كه اين قوانين دائم در حال به روز شدن هستند، پس شما براي ماندن در اين رقابت بايد از آن ها اطلاع داشته و تغييرات لازم را اعمال كنيد. 

تعداد نيرو و هزينه هاي سايت

هر سايتي براي ماندن و پيشرفت نياز به نيروهاي متخصص دارد. مدير سايت، طراح و گرافيست، محتوا نويس، بلاگر، برنامه نويس، ويراستار، سئو كار و... از جمله افرادي هستند كه بايد براي راه اندازي و پشتيباني سايت حضور داشته باشند. اگر شما بودجه مورد نياز براي گردهم آوري اين افراد را نداريد؛ مي توانيد بخش هايي از كار را به موسساتي چون كاردوك بسپاريد و از مشاوره و خدمات آن ها استفاده نماييد. 

سخن پاياني...

طراحي سايت مي‌تواند موجب رونق كسب و كار شما شود به همين دليل بايد با آگاهي زياد در اين عرصه قدم بگذاريد. از طرفي ديگر بايد صبور باشيد و انتظار نداشته باشيد تا يك شبه يا در ظرف چند روز بتوانيد از سايت خود درآمدزايي كنيد. اين پروسه شش ماه تا يك سال طول مي‌كشد تا سايت‌تان در صفحات اوليه گوگل قرار بگيرد. با صبر و آموزش مي‌توانيد تحول بزرگي در كسب و كار خود ايجاد كنيد. براي دريافت مشاوره كسب و كار از متخصصان كاردوك كليك كنيد.

سؤالات متداول در خصوص طراحي سايت اينترنتي

آيا قالب‌هاي سايت رايگان هم وجود دارد؟

بله. براي طراحي سايت خود مي‌توانيد از قالب‌هاي رايگان هم استفاده كنيد اما امكانات و سرعت اين قالب‌ها پايين است. به همين دليل سعي كنيد با صرف هزينه‌اي بيشتر قالب‌هايي را انتخاب كنيد كه از سرعت بهتري برخوردار باشند.

چگونه ديگران مي‌توانند به سايت كه طراحي كرديم اطمينان كنند؟

براي اينكه كسب و كارتان معتبر و قانوني باشد و مردم به آن اعتماد كنند بايد نماد اعتماد بگيريد. سايت‌هايي وجود دارد كه اين خدمات را ارائه مي‌دهند. اما يادتان باشد كه براي گرفتن نماد اعتماد به آدرس ثابت و خط تلفن ثابت نيازمند هستيد.

براي دريافت مشاوره در زمينه طراحي سايت اينترنتي مي‌توانيد با مشاوران مركز مشاوره كاردوك از طريق شماره 09351520300 تماس بگيريد.

 

منبع : راه اندازي سايت اينترنتي

امتیاز:
بازدید:
[ ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۹ ] [ ۱۱:۳۵:۱۲ ] [ كاردوك ] [ نظرات (0) ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : 7
همه : ---
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی