كاردوك
مشاوره كسب و كار كاريابي كاردوك

مشاوره سرمايه گذاري بيت كوين يكي از خدمات مركز مشاوره كسب و كار كاردوك مي باشد. امروزه بازار خريد و فروش انواع ارز بسيار پر رونق تر از قبل شده است و افراد سعي مي كنند با كسب در آمد از طريق ارز به سرمايه زيادي دست پيدا كنند. يكي از انواع ارز بيت كوين مي باشد، در ادامه توضيحات مفصلي را در مورد اين نوع ارز و نحوه‌ سرمايه گذاري آن بيان نموده ايم، با ما همراه باشيد.

 

 براي دريافت مشاوره در زمينه بيت‌كوين مي‌توانيد با مشاوران مركز مشاوره كاردوك از طريق شماره 02166418908 تماس بگيريد.  

 منبع: مشاوره سرمايه گذاري بيت كوين

بيت كوين چيست؟

شايد شما نيز بارها نام بيت كوين را شنيده باشد و برايتان سوال شده باشد كه بيت كوين چيست؟ بيت كوين يك ارز ديجيتالي بسيار معتبر و پرطرفدار است كه در بستر شبكه بلاكچين توليد و خريد و فروش مي‌شود. اين ارز ديجيتالي امروزه بسيار مورد توجه افراد قرار گرفته و از آنجايي كه سرمايه‌گذاري بر روي اين ارز مي‌تواند سود زيادي داشته باشد، سرمايه‌گذاران تمايل به استخراج و خريد و فروش بيت كوين دارند.

بيت‌كوين در واقع وجود فيزيكي ندارد و با تشكيل رمزهاي بسيار پيچيده رياضي توليد مي‌شود. اين رمزارز تحت نظارت هيچ كشوري نيست و خريد و فروش آن بسيار ساده و آسان است. به همين دليل از پرطرفدارترين انواع ارز در جهان به شمار رود.

براي آشنايي بيشتر مقال بيت كوين چيست را بخوانيد.

چرا بايد بر روي بيت كوين سرمايه گذاري كنيم؟

با توجه به توضيحات بالا ممكن است برايتان سوال شود كه چرا بايد بر روي بيت كوين سرمايه كنيم? دلايل زيادي براي اين كار وجود دارد كه در زير بيان شده اند:

امنيت بسيار بالا

بيت كوين داراي امنيت بسيار بالايي است و مابين انواع ارز بيشتري ميزان امنيت را دارد. اگر تمام قواعد سرمايه گذاري را رعايت كنيدT احتمال ضرر و زيان در اين نوع سرمايه گذاري وجود ندارد.

سرمايه كم

براي سرمايه گذاري در بيت كوين نياز نيست كه حتما هزينه زيادي صرف كنيد و با كمترين سرمايه نيز مي‌توانيد در بازار بيت كوين سرمايه گذاري كنيد.

جابه جايي آسان

بيت كوين نياز به محل نگهداري فيزيكي ندارد، زيرا به صورت ديجيتالي نگهداري و خريد و فروش مي‌شود. از اين رو جابه جايي آن نيز راحت بوده و دردسرهاي چك بين بانكي و محدوديت هاي انتقال وجه را ندارد.

مشاوره سرمايه گذاري بيت كوين

همانطور كه در بالا گفته شد سرمايه گذاري بر روي ارز ديجيتالي بيت كوين مي‌تواند افراد را به سود بسيار خوبي برساند، اما از آنجا كه اين‌نوع ارز نو ظهور است و هنوز به خوبي به رسميت شناخته نشده، مي‌بايست براي سرمايه گذاري بر روي آن حتما اطلاعات كافي دريافت كرد، پس حتما از يك مشاور كاردان و مجرب كمك بگيريد تا اين سرمايه گذاري به سود خوبي برسد.

افرادي كه به تازگي وارد بازار ارز مي‌شوند و هيچ تجربه‌اي ندارند بهتر است قبل از هركاري ابتدا از يك مشاور كمك بگيرند و بعد از دريافت مشاوره به آساني بر روي ارز ديجيتالي بيت كوين سرمايه گذاري كنند. در زير توضيحاتي در خصوص مشاوره سرمايه گذاري بيت كوين شرح داده ايم:

مراحل سرمايه گذاري بيت كوين

هرگاه فردي تصميم‌ بگيرد كه وارد دنياي ارز ديجيتالي بيت كوين شود و بر روي آن‌سرمايه گذاري كند مي بايست تمام مراحل اين كار را به خوبي انجام دهد تا دچار ضرر و زيان نشود.

كسب اطلاعات كافي

در مرحله اول مي بايست اطلاعات بسيار زيادي را در مورد سرمايه گذاري بيت كوين دريافت نماييد. از آنجايي كه اين‌نوع ارز به تازگي شهرت پيدا كرده، وارد شدن به بازار آن نيز مي‌تواند داراي ريسك زيادي باشد و تنها پيشنهادي كه مي‌توان به فرد سرمايه گذار نمود اين است كه قبل از هركاري حتما با يك مشاور كاردان صحبت نمايد و از او در اين زمينه اطلاعات و راهنمايي دريافت كند.

دقت داشته باشيد كه نمي توان بازار بيت كوين را بر اساس تجربه افراد ديگري كه سرمايه گذاري كرده‌اند، پيش بيني كرد و از آنجايي كه تجربه و موقعيت هر سرمايه گذار با ديگري متفاوت است، توصيه مي‌كنيم حتما مشاوره و اطلاعات كافي دريافت كنند.

انتخاب كيف پول مناسب

همانطور كه همه در دنياي واقعي براي نگهداري از پول هايشان از يك كيف پول مناسب استفاده مي‌كنند؛ ‌براي‌نگهداري بيت كوين نيز مي‌بايست يك كيف پول مناسب انتخاب كرد. بيت كوين يك ارز ديجيتالي است و وجود فيزيكي ندارد، پس كيف پولي كه براي نگهداري از آن انتخاب مي‌شود نيز ديجيتالي خواهد بود.

اگر مقدار بيت كوين شما بسيار زياد باشد، بايد از يك كيف پول سخت افزاري براي نگهداري از آن استفاده كنيد، اگر مقدار بيت كوين شما نه كم باشد و نه زياد بهتر است از كيف پول‌هاي كاغذي و اگر حجم بيت كوين شما بسيار كم باشد بهتر است از كيف پول‌هاي آنلاين براي نگهداري از آن‌ها استفاده كنيد. شما بايد كيف پول انتخاب شده را بر روي تلفن همراه يا كامپيوتر خود نصب كنيد تا بتوانيد از آن براي نگهداري بيت كوين خود استفاده نماييد. براي ساخت كيف پول بيت كوين كليك كنيد.

انتخاب روش خريد و فروش بيت كوين

براي خريد و فروش بيت كوين بايد به روش مناسبي عمل نماييد. در روش اول شما مي توانيد بدون واسطه و از طريق كارگذاري‌ها حجم بيت كوين مورد نظر را خريداري كنيد و يا بيت كوين خود را بفروشيد. در روش دوم نيز از طريق صرافي‌هاي خارجي و ايراني بيت كوين بخريد و يا بفروشيد. اين صرافي‌ها به صورت وبسايت عمل نموده و در واقع واسطه هستند تا شما بتوانيد با خريدار يا فروشنده بيت كوين ارتباط برقرار كنيد.

نكته: در هنگام خريد و فروش بيت كوين دقت كنيد كه با هرگونه صرافي خارجي بدون‌شناخت، ‌وارد معامله نشويد؛ زيرا ايران توسط برخي از اين‌ صرافي‌ها تحريم است و امكان ضرر و زيان براي افراد وجود دارد.

يادگيري روش هاي تحليل بازار

سرمايه گذاران بايد با روش‌هاي تحليل بازار به خوبي آشنايي داشته باشند. يعني بدانيد كه در آينده قيمت بيت كوين چه تغييراتي خواهد كرد و بر اساس آن تغييرات اقدام به خريد و فروش بيت كوين كنيد.

روش هاي مختلف سرمايه گذاري در بيت كوين

روش‌هاي زيادي براي سرمايه گذاري در بيت كوين وجود دارد و افراد مي‌توانند با استفاده از اين روش‌ها به سود بسيار خوبي برسند. اما از بين روش‌هاي سرمايه گذاري در بيت كوين سه روش مرسوم‌تر بوده كه به شرح زير هستند:

تريد بيت كوين

در اين روش فرد بيت كوين را خريداري نموده و با پيش بيني كردن بازار در صورتي كه بداند بيت كوين گران مي‌شود، آن را به ديگر افراد مي فروشد. اين روش سود بسيار زيادي براي شما به همراه مي‌آورد، اما اگر فرد تجربه كافي نداشته باشد ممكن است متحمل زيان‌هاي بسيار بزرگي ‌شود؛ پس پيشنهاد مي‌شود كه در اين روش مقدار زيادي بيت كوين خريداري نشود.

استخراج بيت كوين

در اين روش فرد مي‌بايست خود بيت كوين را استخراج كند و با فروش آن به ديگران به درآمد برسد. اين روش مي‌تواند درآمد خوبي را براي افراد به همراه داشته باشد، اما چون نياز به صرف زمان زيادي دارد و همچنين بايد براي استخراج برق زيادي استفاده شود، ممكن است برخي افراد از انجام آن اجتناب نمايند. براي دريافت مجوز استخراج بيت كوين كليك كنيد. 

سرمايه گذاري بلند مدت بر روي بيت كوين

در روش سوم فرد مي‌بايست بيت كوين را بخرد و در طولاني مدت نگهداري كند. در اين روس فرد به دنبال سودهاي كوتاه مدت نيست و تا مدت زمان زيادي بيت كوين را نگهداري نموده تا قيمت آن بالا برود و سپس با فروش آن به سود برسد. در اين روش مي بايست به نكات زير توجه نمود:

  • بهتر است بيت كوين خريداري شده را در كيف پول شخصي خودتان نگهداري كنيد و پيشنهاد مي‌ شود كه از نگهداري بيت كوين در كارگذاري‌ها خودداري كنيد.
  • اگر حجم بيت كوين خريداري شده بالا بود، بهتر است آن را در كيف پول كاغذي و سخت افزاري نگهداري نماييد و از نگهداري آن در كيف پول‌هاي آنلاين خودداري نماييد.
  • در اين مورد بهتر است حتما از يك مشاور كاردان كمك بگيريد تا شما را از تغييرات قيمت بيت كوين به خوبي آگاه كند و بتوانيد سريع‌تر به سود مورد نظرتان برسيد.

 

نكات مهم در رابطه با سرمايه گذاري بر روي بيت كوين

در هنگام سرمايه گذاري بر روي بيت كوين بهتر است حتما نكات زير را مدنظر قرار دهيد:

  • اگر قصد داريد حجم بالايي بيت كوين خريداري كنيد اين‌كار را در چندين مرحله انجام دهيد و هرگز به صورت يكجا حجم بالاي بيت كوين خريداري نكنيد.
  • حتما قبل از خريد بيت كوين ار مشاور كمك بگيريد تا به شما ‌كمك كند و از بروز ضرر و زيان‌هاي احتمالي جلوگيري نمايد.
  • از كيف پول مناسب براي نگهداري بيت كوين خود استفاده كنيد و مراقب باشيد كه كيف پولتان توسط افراد سودجو و متقلب هك نشود.
  • هر روز بازار بيت كوين را تحليل كنيد و پيش بيني كنيد كه چه تغييراتي قرار است اتفاق بيفتد.

سوالات متدوال

بيت كوين وجود فيزيكي دارد؟

خير بيت كوين داراي وجود فيزيكي نيست و به صورت ديجيتالي خريد و فروش مي شود.

چرا در بازار بيت كوين سرمايه گذاري مي كنند؟

زيرا بيت كوين داراي بازار امني مي باشد و به يكباره مي تواند افراد را به سود بالايي برساند كه در متن مقاله توضيحات كامل تري ارائه داده شده است.

چه نوع كيف پولي براي نگهداري از حجم بالاي بيت كوين مناسب است؟

براي نگهداري حجم بالاي بيت كوين كيف پول سخت افزاري مناسب مي باشد.

 

براي دريافت مشاوره كسب و كار در ايران و ديگر كشورها مي‌توانيد با كارشناسان مركز كاردوك از طريق شماره 02166418908 تماس بگيريد.

منبع: مشاوره سرمايه گذاري بيت كوين

امتیاز:
بازدید:
[ ۹ آذر ۱۳۹۹ ] [ ۰۹:۲۱:۱۲ ] [ كاردوك ] [ نظرات (0) ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : 1
همه : ---
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی