كاردوك
مشاوره كسب و كار كاريابي كاردوك

طرح توجيهي ورق كارتن براي چه كساني بايد نوشته شود؟ در اين مقاله واحدي كه داراي جواز صنعتي موفق به ساخت و راه‌اندازي خطوط توليد ورق كارتن با عرض 2000ميلي‌متر پنچ لايه و 1600ميلي‌متر سه و چهار لايه را مورد بررسي قرار داده‌ايم. با در نظر گرفتن اين كه خطوط توليد با ظرفيت‌هاي ساليانه 20000 الي 50000متر مربع نياز به حداقل5000 متر مربع زمين و سه سوله جهت انبار كاغذ و محصول، خط توليد و تاسيسات صنعتي را دارند؛ تيم فني ماشين سازي براي اولين بار در كشور اقدام به طراحي و پياده سازي خط توليدي با طول كمتر جهت امكان پذيري استقرار در سالن‌هاي صنعتي با طول كمتر و با مساحت 1000متر مربع نمود.

اين تغيير تكنيكال در فرايند طراحي و ساخت خط توليد ورق كارتن داراي دو سايز سينگل فيسر مجزا با رول‌گيرهاي مشترك جهت كوتاه كردن طول خط توليد به صورت كاملا موفق پياده سازي شده است و منجر به صرفه‌جويي زيادي در سرمايه‌گذاري ثابت طرح و به كارگيري فرايند در سالن‌هايي با محدوديت زمين و زيربنا مي‌شود.

براي دريافت مشاوره كسب و كار در زمينه توليد و استاندارد توليد دارو در ايران و ديگر كشورها مي‌توانيد با كارشناسان مركز كاردوك از طريق شماره 02166418908 تماس بگيريد.

منبع: طرح توجيهي ورق كارتن

 

طرح توجيهي ورق كارتن | نقش ماشين آلات واحد در خط توليد

اتوماتيك بودن كامل خط توليد با استفاده از ماشين آلات پيشرفته داراي كنترلر  و مانيتورها در بخش‌هاي فني، امكانات توليد را به ظرفيت اقتصادي با كمترين ميزان مصرف انرژي و نيروي انساني را  فراهم نموده است در اين ساختار فرايند توليد از ابتداي هدباكس و رول‌گير تا بخش كاتر به صورت اتوماتيك و با قابليت فرمان‌پذيري از سيستم كنترلي plc انجام مي‌گيرد. به دليل نوع محصولات مورد استفاده در توليد قطعات و دقت فني در طراحي و ساخت ماشين آلات امكان توليد با كيفيت با كمترين ضايعات در ظرفيت‌هاي رقابتي فراهم گرديده است. براي دريافت مشاوره و نوشتن طرح توجيهي كليك كنيد.

 

فرايند توليد مقوا و كارتن بسته بندي 

در خط توليد مقوا يك لايه پوششي در سنگل فيسر با لايه فلوت و چين‌داري كه با چسب روي آن چسبيده  مي‌شود، به سمت خط پوشش دوم دبل فيسر هدايت مي‌شود در مرحله دوم لايه‌هاي دو جداره به هم الحاق شده و سپس با  اضافه شدن يك لايه پوشش اضافي مطابق طرح شماتيك زير در مجاورت صفحات داغ بهم فيكس و سپس خشك و اتو شده و به سمت روتاري كاتر هدايت مي‌گردد.

 

شكل و اندازه لايه فلوت‌ها (چين‌دار) و كاروگيت شده را با توجه به نحوه استفاده و كاربرد مورد انتظار از بسته بندي مقوا راه راه مي‌سازند. اين تغيير در طراحي ساخت شبكه بندي ورق در خط توليد قابل انجام است. 

 

اين سيستم توليد به لحاظ فني داراي الكترو موتور و گيربكس‌هاي صنعتي خارجي بوده و خط توليد اتوماتيك محصول كانتيتويس و به صورت كاملا اتوماتيك مطابق سايز ورق درخواستي تنظيم و در انتها ورق در دو جهت عمودي و افقي بريده و آماده چاپ و توليد مي‌شود.  براي مشاهده انواع طرح توجيهي صنعتي نزد كاردوك كليك كنيد.

طرح توجيهي ورق كارتن | ماشين آلات خط توليد ورق مقواي  كارتن 

 

ماشين آلات خط توليد كارتن مقوا شامل رول گيرهاي كاغذ چند لا، سينگل فيسر، دبل فيسر، پل و بالابر گونيا، چسب زن، سيستم پخت چسب، خشك كن و پتو كش كامل، كات اف روتاري NC را مي‌توانيد با كيفيت رقابتي در خط توليد بكار بگيريد.

كدهاي آيسيك محصول

مقواي دوبلكس

2101412348

ورق كارتن سه لا

2102412321

ورق كارتن دولا

2102412320

بررسي بازار و رقبا

بازار مصرف اين‌گونه محصولات ويژه تمامي صنايع و خدماتي است كه نياز به بسته بندي محصولات خود دارند تا بتوانند محصولات و مواد اوليه را از توليد تا مصرف به صورت سالم انتقال دهند. گسترش تنوع محصولات صنعتي و كشاورزي  و افزايش نياز به مصرف آن‌ها روز به روز بر ميزان نياز به كارتن‌هاي بسته‌بندي افزوده است. به گونه‌اي كه هم اكنون تعداد 272 بنگاه صنعتي داراي پروانه بهره‌برداري ساليانه نزديك به سوم و نيم ميليون تن كارتن مقوا را براي تامين نياز كارتن سازها توليد مي‌نمايند.

 

آمار واحدهاي داراي پروانه بهره برداري توليد انواع مقوا كارتن

تعداد

سرمايه  (م.ر)

اشتغال (نفر)

ظرفيت

واحد سنجش

272

30951379

13062

3619384

تن

 

سرمايه گذاري مورد نياز

بر اساس طرح توجيهي و پروژه اجرا شده يك واحد توليد ورق كارتن با ظرفيت اقتصادي 50000 مترمربع ساليانه در يك شيفت كاري در سال 65ميليارد ريال سرمايه گذاري ثابت نياز دارد.

مشخصات عمومي طرح

رديف

موضوع

برآرود

واحد

1

زمين  

2000

متر مربع

2

زيربنا كل توليدي ،خدماتي و ستادي )

1100

متر مربع

3

دستگاههاي  خريد  داخلي

34950

ميليون ريال

4

ماشين آلات خارجي

0

يورو

 

جدول سرمايه گذاري طرح

رديف

موضوع

هزينه‌ها (ميليون ريال)

1

سرمايه گذاري ثابت

98086

2

سرمايه گذاري  درگردش

62440

3

كل سرمايه گذاري

35646

 

شاخص هاي مالي

موضوع

 

نرخ بازده داخلي IRR

4/38  درصد

دوره برگشت سرمايه

48/2

 مزاياي اجراي طرح توجيهي ورق كارتن

با توجه به تجربه اجرايي تيم فني كاردوك در اجراي طرح مطابق با طرح توجيهي فني اقتصادي و فني و پلان‌هاي اجرايي سيويل، مكانيكال، الكتريكال و صنعتي اجراي پروژه مي‌تواند از مزيت‌هاي ذيل برخوردار باشد. 

  1. سودآوري، بازدهي و دوره برگشت مناسب سرمايه­ گذاري
  2. كاربرد رو به گسترش بسته‌بندي محصولات شده و نياز روز افزون به توليد مقوا كارتن
  3. تكنولوژي در دسترس در داخل كشور
  4. عدم نياز به نيروي انساني زياد
  5. امكان توسعه سطح تكنولوژي دستگاه‌ها و افزايش ظرفيت توليد   

طرح توجيهي ورق كارتن | نتايج مطالعات فني، اقتصادي و مالي و اجراي طرح

اخذ مجوزهاي لازم و تامين زيرساخت براساس پلان‌هاي مهندسي حوزه‌هاي ساختماني، فناوري اطلاعات، مكانيكال و الكتريكي و پياده‌سازي طرح با استفاده از همكاران متخصص كاردوك توجيه پذيري و رقابت طرح را با توجه به سطح تكنولوژي و هزينه‌هاي ثابت كمتر به موازات ظرفيت و كيفيت بالاتر محصول فراهم نموده است. جهت اخذ مشاوره و اطلاعات در تمامي مراحل انجام كار از زمان بررسي اوليه طرح تا پياده سازي و به بهره برداري رساندن آن از كارشناسان خبره و با تجربه كاردوك كمك بگيريد.

خدمات قابل ارايه كاردوك به طرح‌ها و واحدهاي

  • تهيه طرح توجيهي و امكان سنجي طرح با استفاده از نرم افزار اختصاصي  توسط متخصصين كارآمد مهندسي
  • ارائه خدمات در انتخاب ماشين آلات، تاسيسات عمومي و طراحي سايت پلان
  • ارايه فرمولاسيون انواع مكمل هاي غذايي و دارويي قابل استفاده در توليد محصولات 
  • مشاوره بازاريابي و صادرات محصول با كيفيت به كشورهاي ديگر
  • مشاوره اصلاح تكنولوژي، نوسازي و بازسازي واحدهاي قديمي
  • مشاوره ارتقا بهروري بنگاه

 

براي دريافت مشاوره كسب و كار در ايران و ديگر كشورها مي‌توانيد با كارشناسان مركز كاردوك از طريق شماره 02166418908 تماس بگيريد.

منبع: طرح توجيهي ورق كارتن

امتیاز:
بازدید:
برچسب: طرح توجيهي ورق كارتن،
موضوع:
[ ۱۹ بهمن ۱۳۹۹ ] [ ۰۲:۳۶:۰۳ ] [ كاردوك ] [ نظرات (0) ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : 9
همه : ---
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی