كاردوك
مشاوره كسب و كار كاريابي كاردوك

با توسعه شهرسازي و نياز به ساخت ساختمان‌ها و توجه روز افزون مردم به معماري و دكوراسيون داخلي ساختمان‌ها تهيه و توليد ابزار و مواد مورد نياز براي ساخت دكوراسيون بسيار حائز اهميت است. به گونه‌اي كه امروزه براي ساخت هر سبك از دكوراسيون بايد ابزار و مواد متفاوت و مخصوص آن سبك را تهيه نمود. يكي از اين ابزارها كه امروزه در سايزها، جنس‌ها و اشكال گوناگوني عرضه مي‌شود، قلمو نقاشي است كه هر كدام از انواع آن براي فعاليت خاص و براي رسيدن به نتيجه و انجام كار خاصي برنامه‌ريزي شده استفاده مي‌شود. در ادامه خلاصه‌اي از طرح توجيهي توليد قلموي نقاشي آورده شده است. براي سفارش و نوشتن طرح توجيهي كليك كنيد.

 

براي دريافت مشاوره كسب و كار در زمينه توليد و استاندارد توليد دارو در ايران و ديگر كشورها مي‌توانيد با كارشناسان مركز كاردوك از طريق شماره 02166418908 تماس بگيريد.

 منبع: طرح توجيهي توليد قلمو نقاشي

طرح توجيهي توليد قلمو نقاشي | معرفي قلم مو نقاشي

قلمو نقاشي وسيله‌اي دستي است كه اجزاي اصلي آن رشته مو، پايه فلزي و دسته مي‌باشد. رشته‌هاي موي قلمو رنگ را به خود جذب مي‌كند. دسته ابزار راحتي و تعادل مناسبي را براي انجام دقيق و راحت‌تر رنگ‌آميزي فراهم مي‌كند. پايه فلزي نيز موها را محكم كنار هم نگه مي‌دارد. قلمو در صنعت رنگ كاري و طراحي دكوراسيون براي رنگ آميزي استفاده مي‌شود و از لحاظ جنس مو، اندازه قلم، شكل برش مو، ضخامت دسته مو و جنس دسته انواع متفاوتي دارد كه هركدام از ويژگي‌هاي آن‌ها كاربردهاي متفاوتي دارد و براي كارهاي متفاوتي مورد استفاده قرار مي‌گيرند. به همين دليل توجه به نوع قلم و كاربرد آن بسيار مهم است.

 

طرح توجيهي توليد قلمو نقاشي | معرفي كد هاي آيسيك

بر اساس سيستم طبقه‌بندي آيسيك كد‌‌‌‌ محصولات طرح جاري به شرح جدول ذيل مي‌باشد.

جدول كد آيسيك محصولات مورد نظر

نام كالا

كد ISIC

قلم مو نقاشي

3699412338

قلمهاي ترسيمي

36991150

قلم مو نقاشي

36991292

قلم مو پلاستيكي

36991293

طرح توجيهي توليد قلمو نقاشي | ويژگي‌هاي  قلم مو نقاشي

انواع متنوع قلم موها در بازار و كاربردهاي مختلف آن‌ها در ابعاد و اندازه مختلف براي رنگ آميزي سطوح مختلف از لحاظ اندازه، فرم، ضخامت و جنس موهاي قلم مو موجب به وجود آمدن ويژگي‌هاي متعددي شده كه بايد در انتخاب مناسب‌ترين نوع قلمو به آن‌ها توجه كنيم.

اندازه‌هاي كوچك‌تر قلم مو، براي كارهاي باريك‌تر و گوشه‌هاي دور از دسترس مناسب است. اندازه طولي قلم مو باعث مي شود كه رنگ بهتر در قلم مو نگه داشته شده و كاربرد آن روان‌تر باشد. پايه فلزي كه موها بر روي آن نصب شده، موها را كنار هم نگه مي‌دارد و محكم بودن پايه باعث مي‌شود كه هنگام استفاده از قلم موي نقاشي ساختمان، موها شل نشوند.     

طرح توجيهي توليد قلمو نقاشي | موارد كاربرد

كاربرد اصلي قلمو در رنگ كاري و نقاشي ساختمان مي‌باشد كه با توجه به نوع رنگ و طرح مورد نياز از آن‌ها استفاده مي‌شود. به همين دليل قلموهاي مورد استفاده براي رنگ‌هاي روغني، پلاستيكي، اكليلي باهم متفاوتند. از انواع قلم مو نقاشي ساختمان  مي‌توان بادبزني، تخت و گرد را نام برد. قلم‌ موها از موي جانوران يا الياف مصنوعي پلاستيكي تهيه مي‌كنند. قلموهايي كه از موي حيوانات ساخته مي‌شوند كيفيت بهتري دارند و انعطاف پذير بيشتري از خود نشان مي‌دهند. همچنين اين قلم‌ موها توانايي بالاتري براي جذب آب دارند. پس از استفاده و اتمام رنگ كاري، قلم را بايد با حلال‌هاي نوع خود شستشو بدهيد.

مواد اوليه براي توليد قلمو نقاشي

موهاي مورد استفاده در ساخت قلم مو مي‌توانند از نوع طبيعي و موي حيوانات بخصوص موي گراز باشند يا مي‌توانند از الياف پلاستيكي يا مصنوعي از جنس پلي استر و نايلون يا هردو آن‌ها ساخته شوند. همچنين انواعي از قلم مو هستند كه از فوم ساخته مي‌شوند. دسته‌ها ممكن است از چوب يا پلاستيك باشند.

نقاشان مواد خاص دسته را دوست دارند. به طور كلي، نقاشان حرفه‌اي دستگيره‌هاي چوبي را ترجيح مي‌دهند. براي چسباندن رشته مو در نوار فلزي كه فرول نام دارد از چسب اپوكسي استفاده مي‌شود. فرول نيز مي‌تواند از انواع مختلف فلزات ساخته شود، ولي مناسب‌ترين آنها فولاد است. همچنين در قسمت مركزي بالاترين ناحيه موها كه در داخل نوار فلزي قرار دارد، تيغه‌اي قرار مي‌دهند كه با ايجاد حفره‌اي بين موها نقش مخزن رنگ را در قلم مو دارد و به نام شاخه اسپيسر شناخته مي‌شود. جنس اين تيغه مي‌تواند از چوب باشد.

طرح توجيهي توليد قلمو نقاشي | دانش فني پروژه و فرايند  توليد محصول

بيشتر برس‌ها به صورت انبوه توليد مي‌شوند، اما برس‌هاي گران قيمت و با كيفيت حرفه‌اي اغلب با دست مونتاژ مي‌شوند، فرايند ساخت قلم موي ساخته شده از الياف طبيعي با دسته پلاستيكي را توصيف مي‌كند.                                            

 

مخلوط كردن مو

ابتدا موها را كه در بسته‌هايي با طول يكسان هستند را باز كرده و باهم مخلوط مي‌كنند. آن‌ها را با تمام موهاي تراز شده در يك جهت در دستگاه مخلوط قرار مي‌دهيم تا زماني كه موها كاملاً مخلوط شود، اما نبايد جهت آن‌ها به هم بخورد.

افزودن فرول

موهاي مخلوط شده در دستگاهي قرار مي‌گيرند كه وزن مشخصي از مو را جدا كرده و داخل يك فرول و قاپ فريم فلزي فرو مي‌كند.

افزودن تيغه

موهاي قرار گرفته در فرول در روي نوار نقاله قرار داده مي‌شود و سپس يك قطعه چوبي يا سلولزي مناسب، متناسب با اندازه فرول در انتهاي آن قرار مي‌دهند.  

چسب اپوكسي

قلموها پس از قرارگيري در قفسه مناسب به ايستگاه چسب كاري انتقال مي‌يابد. در اينجا، يك انتهاي قلم مو را توسط دستگاه تزريق اپوكسي با چسب آغشته مي‌شود. در شيوه‌هاي منوال اين كار چسباندن مو به قلم مو با پمپ دستي انجام مي‌شود. قلم چسب كاري شده در شرايطي قرار مي‌گيرد تا چسب خشك شود.

پاكسازي موها

پس از چسب كاري موها توسط تجهيزات مخصوصي پاك سازي مي‌شوند به صورتي كه تمام موهاي شل شده جدا مي‌شوند. سپس سر قلم به صورت زاويه دار برش مي‌خورد تا بتواند رنگ را راحت‌تر بگيرد.

ساخت دستگيره ها

دستگيره‌هاي قلم مو هم مي‌توانند در همان محل با تجهيزات مخصوص توليد شود و يا واسپاري شده و از سازندگان ديگري خريداري شوند. به طور كلي، برس‌هاي با كيفيت پرمصرف داراي دسته‌هاي پلاستيكي هستند كه توسط دستگاه تزريق پلاستيك در قالب‌هاي مخصوصي توليد مي‌شوند. به طوري كه پلاستيك پس از ذوب شدن و تزريق به سرعت در قالب سفت شده و وقتي قالب باز مي‌شود. دسته توسط پران‌هاي دستگاه به خارج هدايت مي‌شود و پس از پليسه‌گيري قابل استفاده مي‌باشد. در اين فرايند تعداد زيادي دستگيره مي‌تواند با توجه به ظرفيت دستگاه تزريق و قالب آن به طور همزمان توليد شود.

قرار دادن دستگيره ها

سر برس پس از خشك شدن روي هم چيده مي‌شوند و به ترتيب و به طور خودكار دسته پلاستيكي ساخته شده را وارد محفظه فرول آن مي‌شود. پس از قرار گرفتن دستگيره‌ها مجموعه حاضر توسط ماشين ميخ مي‌خورند تا سر برس به طور ايمن و محكم‌تر بر روي دسته قرار بگيرد.

بسته بندي

دستگاه بسته بندي دستگيره را درون فرول قرار گرفته و آماده شده‌اند را گرفته و به صورت جداگانه بسته‌بندي مي‌كند. با اين حال، تعدادي از برس‌ها با حداقل بسته بندي و يا بدون بسته بندي ارائه مي‌شوند و در محل فروش در كارتن‌ها فروخته مي‌شوند.

براي مشاهده ساير طرح توجيهي صنعتي هاي نوشته شده توسط تيم كاردوك كليك كنيد.

طرح توجيهي توليد قلمو نقاشي | آمار توليد قلم نقاشي كشور

آمار ظرفيت اسمي مجوزهاي توليد انواع قلم نقاشي در روز

كشور

63

2271801

1345

88940000

عدد

پروانه

11

117966

398

43433000

عدد

جواز

52

2153835

947

45507000

عدد

خدمات قابل ارايه  كاردوك به  طرحها و واحدهاي

  • تهيه طرح توجيهي و امكان سنجي طرح توسط متخصصين كارآمد مهندسي
  • ارائه خدمات در انتخاب ماشين آلات، تاسيسات عمومي و طراحي سايت پلان
  • ارائه خدمات نصب و راه اندازي ماشين آلات  
  • مشاوره بازاريابي و صادرات محصول با كيفيت به كشورهاي ديگر
  • مشاوره اصلاح تكنولوژي، نوسازي و بازسازي واحدهاي قديمي
  • مشاوره ارتقا بهروري بنگاه

 

براي دريافت مشاوره كسب و كار در ايران و ديگر كشورها مي‌توانيد با كارشناسان مركز كاردوك از طريق شماره 02166418908 تماس بگيريد.

منبع: طرح توجيهي توليد قلمو نقاشي

امتیاز:
بازدید:
[ ۸ ارديبهشت ۱۴۰۰ ] [ ۰۴:۳۳:۰۲ ] [ كاردوك ] [ نظرات (0) ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : 4
همه : ---
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی