كاردوك
مشاوره كسب و كار كاريابي كاردوك

آيا با مشاغل پر درآمد براي زنان آشنايي داريد؟ امروزه كسب درآمد مي‌تواند براي هر خانمي مفيد باشد، چون احساس قوي بودن و موفقيت را به فرد منتقل مي‌كند. يكي از دلايل مهم پرطرفدار بودن برخي از مشاغل، درآمد بالاي آن است. با توجه به افزايش خانم‌هاي تحصيل كرده و تمايل آن‌ها به انجام فعاليت‌هاي اجتماعي و كسب درآمد، تعداد خانم‌هاي شاغل روز به روز در حال افزايش است. در اين مقاله به سراغ راهكارهايي مي‌رويم كه شايد در نگاه اول سودآور به نظر نرسند اما مي‌توانند شما را به استقلال مالي برسانند. براي دريافت مشاوره كسب و كار كليك كنيد.

براي دريافت مشاوره در زمينه مشاغل پر درآمد براي خانم‌ها مي توانيد با شماره 09351520300 تماس بگيريد.

 

منبع : مشاغل پر درآمد براي زنان

مشاغل پر درآمد براي خانم‌ها

وقتي از شغل پردرآمد براي خانم‌ها صحبت مي‌كنيم، ذهن اكثر افراد به دنبال مشاغل معروف و جامعه پسند مثل پزشكي، پرستاري و يا مهندسي كشيده مي‌شود. در مورد آن‌ها همه ما مطالب زيادي خوانده‌ايم اما در اين ميان مشاغلي هستند كه ضمن سرمايه كم مي‌توانند به شما كمك كنند تا درآمد بسيار بالايي داشته باشيد. در ادامه به چند نمونه از مهم‌ترين مشاغل پردرآمد براي خانم‌ها اشاره كرده ايم، شما نيز مي توانيد از خلاقيت خود استفاده كرده و شغل خودتان را پيدا كنيد. اين موضوع را هم در نظر داشته باشيد هر شغلي كه بخواهيد شروع كنيد نياز به مهارت هايي داريد، براي درك بهتر موضوع مقاله مهارت شغلي را بخوانيد.

1- پرورش گياه

استفاده از گل و گياه در تزئينات خانگي رو به افزايش است. اگر شما هم از علاقه مندان به گل و گياه هستيد، پرورش گياه كار مناسبي براي شما است. پرورش گياه از جمله مشاغلي است كه براي شروع به هزينه‌ي اوليه كمي نياز دارد. حتي مي‌توانيد به طور تخصصي فقط روي يك گياه كار كنيد و درآمد به دست آوريد؛ مثلاً كاكتوس.

بله درسته. پرورش كاكتوس مي‌تواند يك شغل پردرآمد با سرمايه‌ي بسيار كم براي خانم‌ها باشد. شما مي‌توانيد اين كار را به راحتي در اينترنت و شبكه‌هاي مختلف مجازي پيدا كنيد. هزينه اوليه براي خريد مواد لازم جهت شروع كار بسيار پايين است و در مقابل سود خوبي نصيبتان مي شود. اين كار به مكان زيادي نياز ندارد، شما مي‌توانيد از بالكن منزل و يا حياط خانه خود براي شروع استفاده كنيد. محصول به دست آمده را مي‌توانيد در گلفروشي‌ها و يا اينستاگرام به فروش برسانيد.

در صورتي كه به طور مستمر اين كار را انجام دهيد از سودي كه به دست مي‌آيد مي‌توانيد يك مكان مناسب براي پرورش كاكتوس‌هاي خود پيدا كنيد.

2- فروش غذاهاي فوري

شايد تعجب كنيد كه پختن غذا مي‌تواند براي خانم‌ها پردرآمد باشد. اما چه بپذيريد يا نه، اين يك واقعيت است. غذا هيچ وقت نمي‌تواند جزو مشاغل كم درآمد محسوب شود. با گرفتن مجوزهاي لازم (مجوز بهداشت و…) مي‌توانيد اين كار را شروع كنيد.

به عنوان مثال شما مي‌توانيد روي فروش فلافل كار كنيد. هزينه مواد لازم براي تهيه اين غذاي خوشمزه بسيار كم است. نخود، روغن، نان فانتزي و يكسري از ادويه‌ها و چاشني‌ها، پايه‌ي اصلي تشكيل دهنده اين غذاي معروف است. سودي كه شما از اين كار به دست مي‌آوريد حيرت آور است. بنابراين به سادگي از كنار فلافل فروشي‌ها رد نشويد، بدانيد كه كلي سود پشت اين غذاي خوشبو و خوشمزه پنهان شده است.

3- فروش گياهان دارويي

علي رغم پيشرفت چشم‌گير پزشكي، اين روزها بيشتر مردم علاقه بسيار زيادي به گياهان دارويي و طب سنتي پيدا كرده‌اند. داشتن يك عطاري و حتي افتتاح يك سايت فروش گياهان دارويي مي‌تواند براي خانم‌ها كسب و كاري بسيار سودآور را به دنبال داشته باشد. شما مي‌توانيد هم خودتان آن را پرورش دهيد و يا به صورت عمده خريداري كرده و خرده بفروشيد. در هر صورت توليد و تكثير و همچنين خريد عمده اين گياهان، سرمايه كمي مي‌خواهد و شما به سادگي مي‌توانيد اين كار را آغاز كنيد.

البته اگر به صورت تخصصي روي يك يا چند گياهِ به خصوص هم كار كنيد، به نتيجه مطلوب مي رسيد. مثلاً تحقيق كنيد در شهرتان چه گياهان دارويي رشد بهتري دارند و تقاضا براي آن زياد است. اين كار ضمن كسب سود بيشتر باعث مي‌شود شما در حوزه پرورش و يا فروش يك گياه خاص متخصص شويد.

4- برنامه‌نويسي حرفه‌اي

اينترنت، جزء جدانشدني از زندگي بشر شده است. هر روز برنامه‌ها و سايت‌هاي مختلفي روي كار مي‌آيند و محصولات و خدمات بسيار زياد و ارزاني را در اختيار كاربران اينترنتي قرار مي‌دهند. شما با داشتن يك لپ تاپ و يادگيري برنامه‌نويسي، مي‌توانيد بهترين سايت‌ها و اپليكيشن‌ها را طراحي كرده و با سود بسيار نجومي به فروش برسانيد. اين كار نيازي به خروج از منزل و صرف وقت در ترافيك و مشكلات روزمره ندارد. پس به راحتي مي‌توانيد در رختخواب و يا پشت ميز اتاقتان اين كار را انجام دهيد.

در صورتي كه بتوانيد يك برنامه نويس حرفه‌اي باشيد و حتي ابداعاتي هم در اين زمينه با كمك خلاقيت‌هاي خودتان انجام دهيد، درآمد ماهيانه‌ شما از چند ده و حتي چند صد ميليون فراتر خواهد رفت.

5- آتليه عكاسي

عكاسي نوعي تفريح براي اكثر افراد جامعه به خصوص خانم‌ها است. اما چرا از اين كار تفريحي كسب درآمد نكنيم؟ اگر در رشته عكاسي درس خوانده‌ايد و يا دوره‌هاي اين كار را گذرانده‌ايد، بهتر است همين حالا براي شروع كار اقدام كنيد. شما مي‌توانيد كار خود را از گرفتن عكس‌هاي تبليغاتي شروع كرده و با سودي كه به دست مي‌آوريد يك آتليه بزنيد. آتليه عكاسي يكي از شغل‌هاي مناسب و پردرآمد براي خانم‌هاست كه هيچ وقت تعطيلي ندارد چون هميشه سوژه‌هاي زيادي براي عكس گرفتن وجود دارد.

مي‌توانيد فقط در يك حوزه عكسبرداري كنيد. مثلاً به صورت تخصصي روي عكسبرداري از مراسم‌هاي عروسي كار كنيد. سودي كه شما از گرفتن چند عكس از يك عروس و داماد به دست مي‌آوريد، ميليوني است.

6- صنايع دستي

علاقه مردم به هنر و صنايع دستي امروزه شدت بيشتري به خود گرفته است. از اين رو اين صنعت در شهرهاي مختلف رو به رشد است. اگر شما به هنر و صنايع دستي علاقه‌مند هستيد، مي‌توانيد وارد اين كار شده و سود خيلي خوبي به دست آوريد.

به عنوان مثال شما مي‌توانيد به صورت تخصصي روي قالي‌بافي به عنوان يك هنر ديرينه كار كنيد. هر شهري به شكلي متفاوت و با طرح‌هاي خاص خود قالي مي‌بافد. مي‌توانيد طرح خاص و ويژه‌ي منطقه خود را شناسايي كرده و روي آن به صورت حرفه‌اي كار كنيد.

7- ترجمه تخصصي

با گسترش علم و دانش نياز به آموزش زبان الزامي است. از طرفي ديگر اگر شما در اين حوزه تخصص داريد اما تا به حال از آن كسب درآمد نكرده‌ايد، مي‌توانيد به ترجمه متون تخصصي زبان اصلي بپردازيد.

به عنوان مثال سايت‌هاي مختلفي وجود دارند كه به دنبال مترجم‌هاي دور كار هستند. به راحتي در منزل بنشينيد و از دانش ويژه‌ي خود كسب درآمد كنيد. حتي مي‌توانيد از طريق برگزاري كلاس‌هاي آنلاين به كساني كه به دنبال آموزش زبان تخصصي مورد نظر خود هستند، زبان ياد بدهيد و كسب درآمد كنيد.

8- معلم موسيقي

دانش موسيقي به فرد كمك مي‌كند زيباترين آهنگ‌ها را بسازد و يا بنوازد. اگر شما مي‌توانيد با صداي ساز خود آهنگ‌هايي زيبايي را بنوازيد از اين توانايي خود در جهت كسب درآمد استفاده كنيد.

به عنوان مثال اگر مسلط به كار با گيتار هستيد مي‌توانيد از طريق برگزاري كلاس‌هاي آنلاين، حضور به عنوان مربي در آموزشگاه‌هاي موسيقي و يا پذيرش هنرجو در منزل خود به اين كار مشغول شويد و كسب درآمد كنيد.

آيا مشاغل پر درآمد براي زنان اشباع شده؟

ممكن است براي شروع هر كدام از شغل هاي ذكر شده و يا كاري كه در ذهن داريد، بعد از كمي جستجو متوجه شويد كه رقباي زيادي داريد و شما نمي توانيد وارد آن بازار شويد. اما در نظر داشته باشيد كه هيچ كاري بي عيب و نقص نيست و مسلما شما هم مي توانيد با كمي بررسي نقاط قوت كار خود را پيدا كرده و براي ورود به بازار بر روي آن ها مانور دهيد. حتي با يك سرمايه كم هم مي توانيد شروع كنيد. توصيه مي كنيم مقاله كار با سرمايه كم را مطالعه نماييد و از يا از مشاوره كارشناسان مركز كاردوك بهره مند شويد.

جان كلام ما…

تمام ايده‌ها گفته شده براي خانم‌ها، قابليت اجرا دارند. اگر در هيچ كدام از ايده‌هاي بالا تخصص نداريد به راحتي مي‌توانيد با گذراندن دوره‌هاي آن در آموزشكده‌هاي مختلف، در آن‌ها متخصص شويد. بهترين تغيير در زندگي شما به عنوان يك خانم زماني اتفاق مي‌افتد كه بخواهيد تغييري ايجاد كنيد. با توجه به سليقه خودتان با اجراي هر يك از ايده‌هاي بالا مي‌توانيد به درآمدي نجومي برسيد. يادتان باشد از فاصله رويا تا واقعيت، اقدام است.
مركز مشاوره كسب و كار كاردوك به شما براي تحقق اهداف تان خدمات ارائه مي دهد، با استفاده از كمك هاي كارشناسان كاردوك مي توانيد مسير موفقيت را راحت تر بشناسيد.

سوالات متداول

آيا وارد شدن به شغل فلافل فروشي از نظر شخصيت كاري مناسب يك خانم است؟

نگاه جامعه ما بيشتر روي مشاغل پزشكي و مهندسي است. اما همه نمي‌توانند پزشك يا مهندس شود و شايد اصلاً علاقه‌اي نداشته باشند. اين ما هستيم كه با كيفيت كار خود و علاقه‌اي كه وارد كار مي‌كنيم، به آن ارزش و اعتبار مي‌بخشيم. اين شغل براي هر خانمي كه به آن علاقه داشته باشد داراي شخصيت كاري است.

آموزش برنامه نويسي را از كجا ياد بگيريم؟

دوره‌هاي برنامه‌نويسي هم به صورت آنلاين و هم به صورت حضوري وجود دارد. با يك جست و جو در سايت‌هاي مختلف و معتبر مي‌توانيد اين دوره‌ها را بگذرانيد. همچنين در مراكز معتبري مثل آموزشگاه‌هاي فني و حرفه‌اي و يا جهاد دانشگاهي اين دوره‌ها وجود دارند و شما مي‌توانيد تحت آموزش حرفه‌اي قرار بگيريد.

براي دريافت مشاوره در زمينه مشاغل پر درآمد براي خانم‌ها مي توانيد با شماره 09351520300 تماس بگيريد.

 

منبع : مشاغل پر درآمد براي زنان



:: بازديد از اين مطلب : 177

امتیاز:
بازدید:
[ ۸ خرداد ۱۴۰۰ ] [ ۱۱:۰۰:۳۶ ] [ كاردوك ] [ نظرات (0) ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : 7
همه : ---
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی