كاردوك
مشاوره كسب و كار كاريابي كاردوك

مهاجرت از طريق سرمايه گذاري چگونه است؟ در سال‌هاي اخير تب و تاب مهاجرت شدت زيادي به خود گرفته است. اغلب افراد براي تغيير و بهبود شرايط زندگي خود اقدام به مهاجرت مي‌كنند. از اين رو آن‌ها روش‌هاي مختلفي را براي مهاجرت انتخاب مي‌كنند كه يكي از آن‌ها، مهاجرت از طريق سرمايه گذاري است. اگر شما هم قصد داريد تا از طريق سرمايه‌گذاري مهاجرت كنيد، خواندن اين مقاله مناسب شما خواهد بود. مركز مشاوره كاردوك به شما براي بهترين انتخاب راهنمايي مي كند.

براي دريافت مشاوره در زمينه مهاجرت از طريق سرمايه‌گذاري مي توانيد با شماره 09351520300 تماس بگيريد.

 

 منبع : مهاجرت از طريق سرمايه گذاري

مهاجرت از طريق سرمايه‌گذاري

اصولاً مهاجرت با دست خالي امكان پذير نيست. به خصوص اگر مي‌خواهيد از طريق سرمايه‌گذاري مهاجرت كنيد بايد نكات مهمي را مورد توجه خود قرار دهيد تا هم سرمايه‌ ارزشمندتان هدر نرود و هم بتوانيد به خواسته خود برسيد. در اين مقاله ما اصول و نكات مهم مهاجرت از طريق سرمايه‌گذاري را برايتان توضيح خواهيم داد. لطفاً تا انتهاي مقاله همراه ما باشيد.

1- مهاجرت از طريق سرمايه گذاري با اخذ ويزاي سرمايه‌گذاري

اگر شما مي‌خواهيد از طريق سرمايه‌گذاري به كشوري مهاجرت كنيد، پس در قدم اول بايد ويزاي سرمايه‌گذاري بگيريد. شرايط كشورها در اين زمينه با هم يكسان نيستند. اما كشورهاي اروپايي و همچنين كشور كانادا در اين زمينه خدمات خوبي ارائه مي‌دهند.

شما سرمايه خود را وارد كشور مقصد مي‌كنيد اما به مدت حدوداً 5 سال هيچ سودي دريافت نمي‌كنيد. اين مدت زمان عدم دريافت سود توسط كشور مقصد تعيين مي‌شود. اما در مقابل سرمايه‌اي كه وارد كشور مورد نظر خود كرده‌ايد به شما و اعضاي خانواده‌تان اجازه اقامت مي‌دهند.

2- مقدار سرمايه‌گذاري

اين مقدار از كشوري به كشور ديگر متفاوت است و شما مي‌توانيد با بررسي و گرفتن مشاوره در اين زمينه از حداقل و حداكثر مبلغ براي سرمايه‌گذاري در كشور مقصد خود باخبر شويد. اما به طور كلي نرخ مشخص برخي از كشورها به شرح زير است:

آمريكا 200 هزار دلار

كانادا 210 هزار دلار

استراليا 2.5 ميليون دلار

3- مهاجرت از طريق سرمايه گذاري و عدم نياز به مدرك زبان

در بيشتر روش‌هاي دريافت اقامت داشتن مدرك زبان الزامي است. اما وقتي شما از طريق سرمايه‌گذاري وارد كشور مقصد مي‌شويد به دليل اعتباري كه سرمايه‌ شما به همراه دارد، نيازي به مدرك زبان نداريد. خودتان مي‌تواند با آسودگي در كشور مقصد مورد نظر، زبان آنجا را ياد بگيريد.

4- مدارك لازم براي مهاجرت از طريق سرمايه گذاري

قبل از هر اقدامي از كامل بودن مدارك خود اطمينان كسب كنيد. براي مهاجرت از طريق سرمايه‌گذاري شما نياز به پاسپورت معتبر، عدم سوء پيشينه، سند ملكي معتبر و قانوني، تمكن و استقلال مالي و مجوز كسب و كار هستيد. تمام اين مدارك بايد ترجمه شده و مورد تأييد سفارت كشور مقصد برسد. در صورتي كه مدارك شما معتبر بود اجازه كسب و كار به شما داده مي‌شود. سعي كنيد مراحل تكميل مدارك را از طريق يك وكيل حرفه‌اي پيگيري كنيد تا هم سريع‌تر پيش برود و هم در صورت بروز هر گونه مشكلي وكيل آن را برطرف مي‌كند.

5- اقدام براي اقامت اعضاي خانواده

بعد از اينكه فرد تمامي مراحل ثبت اقامت و سرمايه‌گذاري خود را انجام داد، مي‌تواند كارهاي مربوط به اقامت اعضاي خانواده را انجام دهد. از مزيت سرمايه‌گذاري در كشورهاي ديگر، اجازه اقامت ساير اعضاي خانواده است. اين گزينه مثبت به دليل اعتباري است كه فرد متقاضي وارد كشور مورد نظر مي‌كند. هر سرمايه‌اي كه وارد كشورهاي هدف مي‌شود رونق و توليد اقتصادي را به همراه دارد و كشورهاي مقصد به اعتبار سرمايه‌اي كه فرد وارد مي‌كند اجازه اقامت به اعضاي خانواده را مي‌دهند.

6- تمديد اقامت با سرمايه‌گذاري

فرد مورد نظر بايد تعهداتي را در قبال اين سكونت موقت و سرمايه‌گذاري‌اش رعايت كند تا كشور مقصد اقامت او را تمديد كند. اگر فرد بتوانيد ماليات خود را به موقع پرداخت كند، به كشور مورد نظر اين اطمينان را بدهد كه توان پرداخت هزينه بيمه را تا يك سال آينده را دارد و كسب و كاري كه راه انداخته سودآور خواهد بود، كشور مقصد اقامت او و خانواده‌اش را تمديد خواهد كرد.

مشكلات مهاجرت و اقامت از طريق سرمايه‌گذاري

چند مشكل اساسي در ارتباط با اقامت از طريق سرمايه‌گذاري وجود دارد. شما بايد با مبالغ بالايي اقدام به سرمايه‌گذاري كنيد. به همين جهت راه براي خيلي از افراد بسته مي‌شود. البته برخي از كشورها مانند تركيه با آسان‌تر كردن شرايط سرمايه‌گذاري اين مشكل را حل كرده‌اند. اما بسياري از كشورهاي پيشرفته حداقل سرمايه‌اي كه مي‌خواهند نجومي است. از طرف ديگر شما بايد به كشور مقصد اين اطمينان را بدهيد كه فعال اقتصادي بوديد كه اين كار نيازمند داشتن مدارك معتبر است. مشكل مهم ديگر هزينه اقامت است. كشورهايي كه از طريق سرمايه‌گذاري اجازه اقامت مي‌دهند، هنگام تمديد اقامت مبالغ بسيار بالايي را دريافت مي‌كنند.

بهترين كار براي اقامتي آسان با سرمايه‌گذاري

بهترين كار گرفتن وكيل  و دريافت مشاوره حرفه‌اي است. چون كوچكترين اشتباهي منجر به نابودي سرمايه‌ي چندين و چند ساله‌تان خواهد شد. با كمك وكلاي حرفه‌اي، شما با بايد و نبايدهاي اين نوع از مهاجرت آشنا خواهيد شد. مهم‌تر از همه اينكه يك كارشناس به شما كمك مي‌كند تا مراحل قانوني را آسان‌تر و سريع‌تر طي كنيد و درگير بسياري از كاغذ‌ بازي‌ها نشويد.

سؤالات متداول

آيا براي مهاجرت از طريق سرمايه‌گذاري محدوديت سني وجود دارد؟

بله. اگر شما مي‌خواهيد به عنوان يك سرمايه‌گذار وارد كشوري شويد و اقامت دريافت كنيد سن‌تان بايد بالاي 18 سال باشد. در غير اين صورت نمي‌توانيد براي اقامت اقدام كنيد.

آيا كشوري برنامه اقامت از طريق سرمايه‌گذاري را دارد؟

بله كشورهايي هستند كه برنامه ثابت و مشخصي براي اقامت دارند. از جمله بلغارستان، پرتغال، يونان و مالتا.

چرا مهاجرت از طريق سرمايه گذاري در كشورهاي ديگر مزيت محسوب مي‌شود؟

هيچ وقت شرايط يك كشور يكسان نيست. اگر كشور مبدأ شما دچار بحران‌هاي بزرگي مانند جنگ و عدم امنيت شد، نگراني براي شما وجود ندارد، چون سرمايه و اعتبار شما در كشور ديگري است و مي‌توانيد زندگي آرامي را در كشور مقصد مورد نظر خود داشته باشيد. بنابراين سرمايه‌گذاري در كشورهاي ديگر مي‌تواند يك مزيت بزرگ و امن براي شما باشد.

براي دريافت مشاوره كسب و كار در زمينه مهاجرت از طريق سرمايه‌گذاري از كارشناسان كاردوك مي توانيد با شماره09351520300تماس بگيريد.

 منبع : مهاجرت از طريق سرمايه گذاري



:: بازديد از اين مطلب : 183

امتیاز:
بازدید:
[ ۸ خرداد ۱۴۰۰ ] [ ۱۱:۴۶:۰۳ ] [ كاردوك ] [ نظرات (0) ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : 10
همه : ---
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی