كاردوك
مشاوره كسب و كار كاريابي كاردوك

قبل از همه گيري كرونا مسافرت و جهانگردي از هر 4 شغل جديد ايجاد شده در سراسر جهان يك شغل را به خود اختصاص مي‌داد. در مجموع 6/10درصد از مشاغل بين المللي برابر 334 ميليون نفر در جهان درحوزه‌هاي مرتبط با  گردشگري فعاليت مي‌نمايند و 1/4درصد از توليد ناخالص داخلي جهان  معادل 9.2تريليون دلار از محل فعاليت‌هاي مرتبط با گردشگري حاصل شده است. جهانگردي به توسعه اقتصادي، سياسي، فرهنگي-اجتماعي ياري مي‌رساند و موجب اشتغال زايي، درآمد و كارآفريني مي‌شود و قادر است دوستي و صلح را بين كشورها تقويت و موجب ارتقاء سطح دانش و آگاهي انسان‌ها شود. در ادامه خلاصه طرح توجيهي احداث مجتمع گردشگري را آورده‌ايم، شما مي‌توانيد براي سفارش و نوشتن طرح توجيهي واحد خودتان كليك كنيد.  

 براي دريافت مشاوره كسب و كار در ايران و ديگر كشورها مي‌توانيد با كارشناسان مركز كاردوك از طريق شماره 02166418908 تماس بگيريد.

منبع:  طرح توجيهي مجتمع گردشگري

طرح توجيهي مجتمع گردشگري | تعريف  گردشگري و جهانگردي

گردشگري به معناي سفر و بازديد به منظور انجام شغل حرفه‌اي و يا براي تعطيلات و تفريح است كه گاهي هدف انجام آن بيش از يك موضوع را دربر مي‌گيرد و مجموعه‌اي از فعاليت‌هاي مورد نياز افرادي كه به مكان‌هاي خارج از محل زندگي با هدف‌هايي همانند شركت در كنفرانس‌هاي تجاري و رويدادهاي فروش، جشنواره‌هاي موسيقي، سيمنارهاي حرفه‌اي و جلسات آكادميك يا تعطيلات و تفريح سفر مي‌كنند و در آنجا اقامت مي‌كنند را در برمي‌گيرد.

مناطق گردشگري با اطلاع رساني، مخاطبان را در سطح ملي و بين المللي جذب مي‌كنند. وقوع برخي رويدادها به گسترش گردشگر به عنوان يك صنعت كمك مي‌كند. يه دليل تاثير و ارزش گردشگري و جهانگردي براي اقتصاد ملي و منطقه‌اي كشورها، توجه به آن از اهميت حياتي برخوردار است. اين صنعت ضمن درآمدزايي و ايجاد اشتغال به حفظ، نگهداري و توسعه ساختارهاي اقتصادي، اجتماعي و فرهنگي جوامع كمك مي‌كند و سرمايه‌هاي ملي را بهبود مي‌بخشد.

 

طرح توجيهي مجتمع گردشگري | موضوع فعاليت طرح

منطقه مورد بررسي موضوع طرح داراي مزيت‌هاي طبيعي و ترانزيت داخل و خارج كشور است و هرساله چندين هزار بازديدكننده دارد. گردشگري در اين منطقه به طور مستقيم اشتغال منطقه را تحت تاثير قرارداده و توانسته به اقتصاد محلي كمك نمايد.

پروژه احداث مجتمع گردشگري با سرمايه‌گذاري بخش خصوصي و با همكاري بخش‌هاي عمومي و دولتي با ايجاد زيرساخت و الزامات به تقويت اقتصاد محلي كمك شاياني مي‌نمايد. اين پروژه توجه خاصي بر حلقه‌هاي مفقود صنعت گردشگري منطقه را دارد.

الزماتي همانند ارتقا فناوري اطلاعات، بازاريابي، حفظ ميراث طبيعي و فرهنگي، رعايت ضوايط و مقررات قانوني، لجستيك و حمل ونقل را در برنامه ريزي احداث زيرساخت‌هاي مورد نياز همانند اقامتگاه، رستوران، مشاوره و ارايه خدمات گردشگري سلامت نمايشگاه و فروشگاه صنايع دستي ملحوظ نموده است. در بررسي احداث طرح به استفاده فرصت‌هاي پيش رو به موازات توجه به تهديدات در برنامه ريزي مبتني بر جلب مشارك ذي‌نفعان اهميت داده شده است. بررسي و به كارگيري نقاط قوت در تهيه پلان‌ها، داده‌ها و تكنيك‌هاي احداث و بهره‌برداري طرح به عنوان هاب گردشگري منطقه مورد توجه بوده است.

طرح توجيهي مجتمع گردشگري | معرفي خدمات

در اين طرح با توجه به موقعيت اقليمي، شبكه‌هاي ارتباطي و مكان سنجي با هماهنگي دستگاه‌هاي اجراي مرتبط همانند جهاد كشاورزي، اداره كل ميراث‌فرهنگي، صنايع‌دستي و گردشگري دانشگاه علوم پزشكي و خدمات درماني؛ مجتمع‌ها اردوگاهي و محوطه‌هاي گردشگري جهت راه‌اندازي تاسيسات خدمات اقامتي هتل و متل- تاسيسات پذيرايي، نمايشگاه، فروشگاه و بازاچه صنايع دستي و سوغات، دفتر خدمات مسافرتي جهانگردي، مركز گردشگري سلامت، مجموعه خدمات فني و دفتر اطلاع رساني و مركز خدمات مشاوره‌اي  در توجيه اقتصادي – فني و مالي واحد پروژه ايجاد مجتمع گردشگري ملحوظ شده است.   

 

كد فعاليـت‌هـاي گردشگري در طبقه بندي  استاندار  (SICTA)

طبقه‌بندي استاندارد بين‌المللي SICTA براي فعاليت‌هاي گردشگري براسـاس فعاليت اقتصـادي است، هدف از طبقه بندي استاندارد بين المللي فعاليت‌هاي گردشگري به عنوان بخشي از زيرساخت آماري حوزه گردشگري است كه به منظور ساماندهي داده‌هاي مرتبط و قابليت ارائه اطلاعات آمار گردشـگري ايجاد شده است.

سازمان ميراث فرهنگي و گردشگري به عنوان دستگاه متولي صدور مجوز از اين سيستم طبقه‌بندي براي كديشن فعاليت‌هاي مرتبط با حوزه گردشگري استفاده مي‌نمايد. طبقه‌بندي استاندارد بين المللي فعاليت‌هاي گردشگري از 10 قسمت، 20 بخش، 45 گروه، 86 طبقه اصلي و 121 طبقه فرعي تشكيل شده است. طبقه‌بندي فعاليت‌هاي گردشگري ايران در 10 قسمت، 20 بخش، 45 گروه، 86 طبقه اصلي و 144 طبقه فرعي تدوين شده است.

تفاوت ميان طبقه بندي بين المللي با طبقه بندي ايران عمدتا مربوط به كدهاي چهار رقمي تفكيك نشده به طبقات فرعي در نسخه بين المللي مي‌باشد كه در طبقه بندي ايران با اضافه نمودن صفر به طبقات مذكور، آخرين سطح طبقه بندي در پنج رقم تنظيم شده است. براساس طبقه بندي بين المللي ارتباط فعاليت‌هاي كسب و كار با گردشگري با حروف P و T نمايش داده شده است، در طبقه بندي ايران نيز از حروف “و” به معني “ويژه گردشگري” و “م” به معني “مرتبط با گردشگري” مشخص شده‌اند؛ براين اساس تعداد از كد فعاليت‌هاي طرح به شرح جدول زير ارايه شده است. 

كد (SICTA)

ارتباط

فعاليت

45001

و

تسهيلات تجاري- هتل‌ها، خرده‌فروشي‌ها و غيره

45009

و

ساخت بناي مراكز اداري گردشگري

52396

و

فروشگاه‌هاي خرده‌فروشي هديه و سوغات

55101

و

هتل‌ها و متل‌هاي داراي رستوران

55105

و

اقامتگاه‌هاي مراكز گردشگري سلامت

55202

م

رستوران‌ها با خدمات كامل

63041

و

دفاتر اطلاع رساني گردشگري ,فعاليت‌هاي نمايشگاهي داخلي و خارجي

74141

و

خدمات مشاور مديريت و كسب  و كار گردشگري

 

طرح توجيهي مجتمع گردشگري | طبقه بندي هاي گردشگري

گردشگري و جهانگردي بر اساس اهداف و شاخص جغرافياي به شيوه‌ها مختلفي به شرح زير دسته بندي شده‌اند. 

 گردشگري برون مرزي

گردشگراني كه از كشور مبدا خود به كشور ديگر و به يك منطقه خارجي سفر مي‌كنند، وقتي مردم از يك كشور خارجي بازديد مي‌كنند به عنوان جهانگردي بين‌المللي تلقي مي‌شوند. براي سفر به كشور خارجي نياز به گذرنامه معتبر، ويزا، مدارك بهداشتي و ارز است. 

گردشگري داخلي

گردشگري مردم در داخل مرزهاي كشور خود به عنوان گردشگري داخلي شناخته مي‌شود. سفر در همان كشور آسان‌تر است، زيرا به اسناد رسمي سفر و تشريفات خسته كننده مانند كنترل‌هاي اجباري بهداشتي و ارز ويزا و پاسپورت نياز نيست. در جهانگردي داخلي، يك مسافر معمولاً با مشكلات زبان يا مبادله ارز روبرو نبوده و هنگامي كه افراد در خارج به داخل كشور مادري خود نيز برمي‌گيردند در اين زمره قرار مي‌گيرند.

اشكال گردشگري

گردشگري براساس هدف از سفر اشكال مختلفي دارد. اين دسته‌بندي بيشتر با توجه به ماهيت آن اشكال مختلفي به شرح ذيل را در برمي‌گيرد؛ گردشگري مراسم و سمينارها، تورهاي و جهانگردي ورزشي، جهانگردي ساحلي، گردشگري فرهنگي، اكوتوريسم، ژئوتوريسم، جهانگردي صنعتي، جهانگردي پزشكي، جهانگردي مذهبي، گردشگري روستايي، گردشگري فضايي، جهانگردي مجازي، جهانگردي جنگي، جهانگردي طبيعت و حيات وحش.

گردشگري تفريحي

گردشگري تفريحي يا اوقات فراغت، فرد را از هياهوي زندگي روزمره دور مي‌كند. در اين حالت افراد اوقات فراغت خود را در تپه‌ها، سواحل دريايي و زيست بوم يك منطقه به گونه‌اي سپري مي‌كنند كه به ويژگي‌هاي محيطي، فرهنگي، طبيعي، اجتماعي منطقه آسيبي جدي وارد نشود. دسترسي به مناطق بكر در جهان براي طبيعت گردي با پيشرفت تكنولوژي و وسايل حمل و نقل بسيار آسانتر شده است.

گردشگري فرهنگي

گردشگري فرهنگي كنجكاوي فرهنگي و فكري را برآورده مي‌كند و شامل بازديد از بناهاي باستاني، مكان‌هايي با اهميت تاريخي يا مذهبي و مردم و جامعه شناسي است.

گردشگري ورزش و ماجراجويي

مسافرت‌هايي كه افراد با هدف شركت در مسابقات ورزشي و يا در ورزش‌هاي انفرادي همانند بازي گلف، اسكي و پياده روي و كوهنوردي انجام مي‌دهند در اين گروه قرار دارند.

گردشگري سلامت

در اين گروه افراد براي حفظ سلامت، معالجه و كنترل‌هاي پزشكي به مكان‌هايي مراجعه مي‌كنند كه امكان درماني در آنجا  وجود دارد، به عنوان مثال چشمه‌هاي آب گرم، يوگاي آسيا و غيره.

زير شاخه‌هاي گردشگري سلامت

گردشگري سلامت در صورت تامين زيرساخت‌هاي مادي انساني و معنوي آن مي‌تواند بيماران حوزه‌هاي دندان پزشكي، ناباوري، جراحي‌هاي زييايي‌، جراحي قلب، درمان سرطان، آب درماني و افراد داراي تمايل به حفظ سلامتي در مناطق زيبا داراي آرامش و آسايش را از كشورهاي همسايه جذب نمايد.

گردشگري پزشكي

گردشگري پزشكي به منظور تشخيص و درمان بيماري و بعضا انجام عمل جراحي و يا انجام آزمابشات چكاپ سلامتي در مراكز درماني، كلينيك‌ها و بيمارستان‌هاي كشوري ديگر با امكانات پزشكي پيشرفته و هزينه‌هاي درماني مناسب انجام مي‌گيرد. وجود متخصصين حوزه پزشكي ماهر و با تجربه پزشكي، بموازات وجود زيرساخت‌هاي درماني استاندارد مجهز به تجهيزات مدرن پزشكي بعنوان جاذيه‌هاي گردشگري سلامت محسوب مي‌شوند كه مي‌تواند زمينه تقويت و فعال سازي ساير خدمات اقامتي و گردشگري را نيز فعال نمايد.

گردشگري طبيعت درماني 

سفر به مناطق و مراكز داراي منابع و خدمات طبيعي درماني تحت نظارت شامل چشمه‌هاي آب گرم، درياچه نمك، آفتاب درخشان، لجن طبي، حمام گياهي و  ماساژ تخصصي در كنار طبيعتي زيبا، پاك و آرام مي‌تواند منزلگاه موقت گردشگران متقاضي بهبود بيماران پوستي، تنفسي و عضلاني باشد كه تمايل به سپري نمودن دوران درمان و يا نقاهت بعد از عمل‌هاي جراحي مي‌باشند.

گردشگري تندرستي

گردشگراني كه طالب آرامش هستند، براي حفظ تندرستي و رهايي از محيط‌هاي آلوده و  تجديد روحيه و قوا و دوري از تنش‌هاي زندگي روزمره شهري  بدون مداخلات و نظارت پزشكي راهي سفر مي‌شوند. معمولا اين افراد بيماري ندارند و در پي آرامش در طبيعت و دوري از مشغله، تنش‌ها و آلودگي‌هاي شهري هستند.

جهانگردي شغلي و حرفه

اين امر در حال تبديل شدن به يك مولفه فزاينده مهم در گردشگري است. مردم براي شركت در كنوانسيون‌هاي مربوط به تجارت و علم، حرفه يا علاقه خود در داخل يك كشور يا به خارج از كشور سفر مي‌كنند.

گردشگري تشويقي 

سفرهاي تعطيلات به عنوان مشوق شركت‌هاي بزرگ به فروشندگان و فروشندگاني كه به اهداف بالايي در فروش دست مي‌يابند، ارائه مي‌شود. اين يك پديده جديد و در حال گسترش در گردشگري است، اينها به جايگزين مشوق‌هاي نقدي يا هدايا است، امروزه گردشگري تشويقي يك تجارت 3ميليارد دلاري فقط در ايالات متحده آمريكا است.

 

نمايشگاه صنايع دستي

نمايشگاه‌ها به عنوان ابزاري كارآمد تجاري. محلي مقرون به صرفه را براي رودررويي مستقيم توليد كنندگان كالا و خدمات صنايع دستي و  مشتريان فراهم مي‌كنند و محلي براي نمايش زنده محصولات و ارايه خدمات مي‌باشد. صنايع دستي اصيل ايران با توجه به ريشه در سنن، هنر و  فرهنگ مردم صنعتي ارز آور از منظر جهانگردي محسوب مي‌شود.

توسعه توريسم با صنايع دستي ارزش فرهنگي و اقتصادي داده است. صنايع  دستي همانند فرش دستبافت، البسه محلي، سراميك سازي ( شيشه گري ـ سفال سازي ـ كاشي سازي ـ چيني سازي)، معماري، گچ بري، تزئين، مصنوعات چوبي و منبت كاري، مجسمه سازي، مصنوعات سنگي، مصنوعات فلزي، زيورآلات، مصنوعات چرمي، منسوجات گار دست، نقاشي، پارچه، توليد كاغذ، گليم و جاجيم مي‌تواند با عرضه در نمايشگاه محل تلاقي و داد و ستد بازديدكنندگان و عرضه‌كنندگان كالاها و خدمات باشد.

در يك نمايشگاه عرضه‌كنندگان محصولات توليدي داراي نوآوري‌ها، خلاقيت‌ها، ابتكارات و قيمت مناسب مي‌تواند بازديدكنندگان را بر اساس ذوق و سليقه، تمايلات و امكانات خود متمايل به خريد و سفارش نمايد. مجموعه حاضر همزمان با راه اندازي نمايشگاه فيزيكي راه اندازي وب سايت و نمايشگاه فضاي مجازي بمنظور اطلاع رساني و بيان مزيت‌هاي مجموعه گردشگري برنامه ريزي شده است.

 عكس5

طرح توجيهي مجتمع گردشگري | نقش فناوري  اطلاعات در گردشگري

گردشگران نيازمند دستيابي آسان و سريع  اطلاعات سازمان يافته جهت تصميم‌گيري سفرشان هستند. وجود اطلاعات پراكنده و ناقص، سيستم جذب گردشگران را مختل مي‌نمايد. تامين شرايط سهل دستيابي به اطلاعاتي هدف‌دار و جهت يافته براي يك هدف يا مقصد گردشگري كمك شاياني را در تصميم‌گيري مسافرين براي انتخاب مقصد سفر دارد.

طرح توجيهي مجتمع گردشگري | دفتر خدماتي و  آژانس هاي مسافرتي

اين دفاتر مكان و موقعيتي براي حضور فيزيكي و مجازي را براي مشتريان سفر  فراهم مي‌آورند تا وظايف رساندن آگاهي به مشتريان در فراهم بودن برنامه تور، رزرو، صندلي هواپيما يا تخت هتل و ديگر نيازمندي‌هاي مسافرتي مشتريان به موازات مشاور و راهنمايي براي گذراندن بهتر سفر فراهم نمايند.

آژانس مي‌توانند بخش‌هاي گوناگون فعاليت‌هاي صنعت گردشگري را به مشتريان ارائه كنندو  نقش واسطه‌اي مابين مشتريان و عرضه‌كنندگان محصولات سفر همانند هتل‌ها، خطوط هوايي، زميني، ريلي و جاده‌اي با استفاده از سيستم  رزرو آنلاين تحت شبكه را فراهم نمايد. مسافران با تعداد زيادي گزينه در انتخاب مقاصد داراي جاذبه گردشگري روبرو هستند. لذا حضور مثبت و رقابتي در آژانس‌ها در موتورهاي جستجوي اينترنت و استفاده از سرويس مجازي دنياي وب امكان تامين و ارايه اطلاعات موردنظر گردشگران را مي‌تواند فراهم نمايند.

طرح توجيهي مجتمع گردشگري |  مشاوره سرمايه گذاري وتجاري

مجتمع‌هاي گردشگري مي‌توانند براي كمك به بنگاه‌هاي اقتصادي در جهت ورود به بازارهاي جهاني و افزايش صادرات كالا و خدمات نقش ارزنده را با ايجاد دفاتر مشاوره سرمايه‌گذاري و تجاري علل الخصوص در استان‌هاي مرزي ايفا نمايند و امكاني را فراهم  آورند تا براساس رويارويي مزيت‌هاي كشورهاي مقصد و مبدا امكان سرمايه‌گذاري و تجارت در حوزه‌هاي مختلف اقتصادي تسهيل و تقويت گردد.

فراهم آوردن كارشناس خبره در اين مركز مشاوره امكان رايزني و تقويت ارتباطات  تجاري و سرمايه‌گذاري را به خصوص در مجتمع‌هايي كه مزيت نزديكي به مرزهاي صادراتي را داشته باشند، تقويت مي‌نمايد. بنگاه‌هاي اقتصادي نيز بسته به شرايط و نياز مي‌توانند مديريت تمام و يا بخشي از فعاليت‌هاي صادراتي بنگاه‌هاي اقتصادي به شركت مشاوره مديريت صادرات واگذار نمايند كه همانند يك دپارتمان بازاريابي و فروش صادراتي عمل مي‌كند.

بررسي خدمات  جايگزين

صنعت توريسم جايگزين ندارد ولي شيوه‌هاي ارائه خدمات در صنعت گردشگري  به شدت با رشد تكنولوژي‌هاي نوين زيرساخت و اطلاعات و ارتباط  متحول مي‌گردد و مزيتي كه مناطق و كشورهاي مختلف مي‌تواند  از آن براي توسعه اقتصادي ملي و منطقه‌اي بهره برداري نمايند.

طرح توجيهي مجتمع گردشگري | مشخصات خدمات گردشگري

مراكز اقامتي (هتل)

هتل يك مجتمع اقامتي و ارايه خدماتي به مسافران است كه با هدف كسب درآمد و سود تكوين يافته است. اقتصاد آن به كل اقتصاد در شبكه توريسم بشدت گره خورده است. مجهزترين هتل ها قاعدتا در مراكز شهرهاي بزرگ ساخته مي‌شوند، تعدادي از هتل‌ها هزمان با سرويس‌هاي پذيرايي و اقامت تسهيلات برگزاري كنفرانس و سمينار نيز در آن‌ها پيش‌بيني شده است. هتل‌ها در پنج سطح يك، دو، سه، چهار و پنج ستاره درجه‌بندي مي‌شوند.

مجتمع هاي توريستي بين راهي

براي مسافران عبوري در مسير مسافرت اقامتگاه‌هاي بين راهي ايجاد مي‌شود كه ساده‌ترين تسهيلات بين راهي براي پذيرايي و تامين اقامتگاه محل خواب و  استفاده از پاركينگ خودروها را در اختيار مسافرين قرار مي‌دهند.

رستوران

محلي است كه در آن براي مشتريان خوراك و نوشيدني تهيه و در همان‌جا صرف مي‌شود. در رستوران مطلوبيت و كيفيت خوراك ارائه شده نوع و شكل چيدمان مناسب، پاكيزگي و نظافت فضاي سالن وسرويس‌ها مي‌تواند در شهرت آن نقش به سزايي را ايفا نمايد. در مجتمع‌هاي بزرگ غذاخوري‌ها، بخشي از بنگاه  گردشگري مي‌باشد.

رستوران‌ها غالبا غير از سالن اصلي رستوران. آشپزخانه، سرويس بهداشتي، بخش اداري، گريل روم طبخ غذا، فود كورت، سرويس غذاهاي خاص يا دسرهاي مختلف، تريا براي ارايه بستني، نوشابه، چاي، قهوه، كيك و غذاهاي ساده مانند همبرگر و ساندويچ و بوفه براي چيدن انواع غذاهاي مختلف و متنوع همراه با دسر آماده روي ميز بدون محدوديت براي استفاده چند باره را دارا هستند.  

 

طرح توجيهي مجتمع گردشگري | اهميت استراتژيك  صنعت گردشگري

وجود مزيت‌هاي طبيعي، تاريخي و فرهنگي همگام با رشد جمعيت جوان كشور نيازمند اتخاذ راهكارهاي جديد اشتغال سازي و افزايش درآمد ملي است. تامين بسترهاي ضروري و استفاده از پتانسيل‌ها و توانمندي‌هاي گوناگون گردشگري مي‌تواند يكي از راهيردهاي اصلي در مناطق جغرافيايي مستعد كشور باشد. بنابراين صنعت گردشگري يكي از روش‌هاي مولد فرصت‌هاي شغلي و در نتيجه، توسعه مناطق است كه زمينه اشتغال افرادي با مهارت‌هاي گوناگون را فراهم مي‌سازد و هم در بخش روستايي و هم درمكان‌هاي شهري مستعد و در فصول مختلف مي‌تواند مورد استفاده قرار گيرد.

توسعه گردشگري اثر متقابلي را برتوسعه ساير بخش‌هاي اقتصادي مرتبط همانند كارهاي ساختماني، تعميرات، حمل ونقل و كرايه خودرو، صنايع ساختماني و غذايي و علل الخصوص صنايع دستي و مراقبت‌هاي پزشكي دارد و مي‌تواند با افزايش درآمدهاي مالياتي دولت، در توسعه ساير بخش‌ها نيز تاثير بگذارد.

مجموعه فعاليت‌هايي كه به صورت مستقيم با اين صنعت در تماس هستند عبارتند از هتل‌ها، كاركنان خدمات غذايي، سرويس‌هاي هواپيمايي و جاده‌اي، ريلي و كشتيراني، آژانس‌ها و دفاتر مسافربري، كاركنان مراكز تفريحي، رستوران‌ها، صنعت حمل و نقل شهري و فروشگاه‌هاي مواد غذايي و مراكز جهانگردي سلامت. براي آشنايي با ساير طرح توجيهي خدماتي نوشته شده توسط تيم كاردوك كليك كنيد.

طرح توجيهي مجتمع گردشگري | ظرفيت خدمات طرح مجتمع اقامتي

ظرفيت اسمي ساليانه مركز اقامتي رستوران خدمات گردشگري سلامت و خدمات پشتيباني گردشگري جهت اقامت 15600نفر خواهد بود.

طرح توجيهي مجتمع گردشگري / چكيده مطالعات  اقتصادي- مالي

مساحت كل  زمين :                                  4500   متر مربع 

فضاي اختصاصي  مراكز مختلف:                  3200   متر مربع است

زير بنا:                                                   2400  متر مربع

سرمايه‌گذاري:                                         112,542  ميليون ريال

نرخ بازده داخلي                                        28.4 در صد

دور برگشت سرمايه :                                  3.1سال

خدمات قابل ارايه  كاردوك به  طرح‌ها و واحدهاي

  • تهيه طرح توجيهي و امكان سنجي طرح  توسط متخصصين كارآمد مهندسي
  • ارائه خدمات در انتخاب تاسيسات عمومي و طراحي سايت پلان
  • ارائه خدمات  مديريت پيمان راه اندازي طرح  
  • مشاوره بازاريابي و  و ارايه   خدمات
  • مشاوره نوسازي و بازسازي واحدهاي قديمي
  • مشاوره ارتقا بهروري بنگاه

 

براي دريافت مشاوره كسب و كار در ايران و ديگر كشورها مي‌توانيد با كارشناسان مركز كاردوك از طريق شماره 02166418908 تماس بگيريد.

 

منبع:  طرح توجيهي مجتمع گردشگري



:: بازديد از اين مطلب : 4

امتیاز:
بازدید:
[ ۲۲ خرداد ۱۴۰۰ ] [ ۰۲:۱۸:۲۰ ] [ كاردوك ] [ نظرات (0) ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : 2
همه : ---
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی