كاردوك
مشاوره كسب و كار كاريابي كاردوك

كسب و كار اينترنتي يكي از راه‌هاي كسب درآمد سريع بدون نياز به داشتن سرمايه اوليه و سرمايه‌گذار است كه اكثرا در خانه‌ها آغاز مي‌گردد و با طي سير رشد تبديل به شركت‌هاي بزرگ شده‌اند. برخلاف باور عمومي كه راه‌اندازي كسب و كار اينترنتي با سرمايه‌گذاري زياد امكان‌پذير است و بايد براي شروع هزينه‌هاي زيادي براي راه اندازي وب سايت، تبليغات و … صرف شود يا بايد مسلط به برنامه نويسي بود تا از پس كارهاي پيچيده يك كسب و كار اينترنتي برآمد، اما يكي از راه‌هاي كسب درآمد سريع و بدون نياز به سرمايه گذاري، كسب و كارهاي اينترنتي است. امروزه خيلي‌ها براي رفع نيازهاي خود به اينترنت رجوع مي‌كنند. در اين مقاله مي‌توانيد نحوه راه اندازي يك كسب و كار اينترنتي را بياموزيد.

 

براي دريافت مشاوره در زمينه سفارش سايت و كسب و كار اينترنتي مي‌توانيد با مشاوران مركز مشاوره كسب و كار كاردوك از طريق شماره 02166418908 تماس بگيريد.

 منبع: راه اندازي كسب و كار اينترنتي

راه اندازي كسب و كار اينترنتي

روشي چند مرحله وجود دارد كه با استفاده از آن مي توانيد يك كسب و كار اينترنتي كوچك را راه اندازي كنيد. افراد زيادي را ديديم كه طي اين چند سال با استفاده از اين روش توانستند كسب و كارهاي موفقي را شكل و توسعه دهند. گام‌هايي كه براي اين كار بايد طي كنيد عبارتند از:

  • يك نياز در بازار پيدا كنيد و به آن پاسخ دهيد.
  • برنامه‌اي صحيح براي تبليغ و بازاريابي خود داشته باشيد كه به فروش و كسب درآمد شما كمك كند.
  • يك سايت طراحي كنيد كه متناسب با بازار شما و علم روز باشد.
  • از موتورهاي جستجو (گوگل، ياهو، بينگ و…) براي جذب ترافيك به سايت‌تان استفاده كنيد.
  • براي كسب و كارتان به عنوان يك برند متخصص در زمينه خودش اعتبار جمع كنيد.
  • مشتريان خود را پيگيري كنيد.
  • با استفاده از تكنيك‌هاي مختلف درآمد خود را افزايش دهيد.

همه آدم‌ها از يك كارآفرين تازه كار گرفته تا يك متخصص و با تجربه مي‌توانند از اين فرايند براي شروع يك كسب و كار اينترنتي سودآور استفاده كنند.

گام اول | يك نياز در بازار پيدا كنيد

بيشتر كارآفرينان تازه كار مرتكب اين اشتباه مي‌شوند كه قبل از هر چيزي شروع به توليد يك محصول مي‌كنند و بعد به فكر بازاريابي آن مي‌افتند.

براي اينكه بتوانيد شانس بيشتري براي باز كردن راه خود در يك بازار داشته باشيد، بايد ابتدا كار را با بازاريابي شروع كنيد. رمز موفقيت در اين است كه ابتدا كساني را پيدا كنيد كه به دنبال پاسخ براي يك مشكل هستند، ولي در پيدا كردن راه حل موفقيت زيادي پيدا نكرده‌اند. اينترنت اين كار را براي شما ساده كرده است، مي‌توانيد با استفاده از روش‌هاي زير اطلاعات مفيدي را كسب كنيد:

  • سراغ انجمن‌هاي انلاين (فروم، سايت‌هاي تبادل نظر، كامنت‌هاي سايت‌هاي مختلف و … ) برويد و ببنيد كه مردم چه سوالاتي را مي‌پرسند و چه مشكلاتي دارند.
  • با استفاده از ابزارهاي مختلف مي‌توانيد ببنيد مردم چه كليد واژه‌هايي را بيشتر جستجو مي‌كنند و چه سايت‌هايي در اين زمينه‌ها كار كرده‌اند.
  • سايت‌هاي رقيبان خود را آناليز كنيد. متدها و روش‌هاي آنان براي پاسخ‌گويي به مشتريان را بررسي نماييد. ممكن است كه دقيقا در حال ارائه خدمات يا محصول شما باشند. در اين صورت ممكن است راهكاري مفيد بيابيد.

گام دوم راه اندازي كسب و كار | تبليغ و بازاريابي

رعايت نكاتي مي‌تواند اين اطمينان خاطر را بدهد كه كساني كه از كسب و كار اينترنتي‌تان ديدن مي‌كنند، از لحظه ورود تا زمان خريد، درگير خدمات فروش شما هستند. از جمله اين نكات مي‌توان به موارد زير اشاره داشت:

  1. از تيترهاي جذاب، مشتريان را ترغيب به ديدن محصولات بيشتري كنيد.
  2. مشكلي كه محصول‌تان آن را حل مي‌كند توضيح دهيد.
  3. در مشتري اين اطمينان را ايجاد كنيد كه شما مي‌توانيد مشكل او را حل كنيد و انتظاراتش را انجام دهيد.
  4. نظرات كساني كه قبلا از خدمات يا محصولات شما استفاده كرده‌اند را در سايت نمايش دهيد.
  5. در مورد منفعت آنان در صورت استفاده از محصولات‌تان توضيح دهيد.
  6. پيشنهادات ويژه به مشتريان بدهيد
  7. كيفيت محصول خود را تضمين كنيد.
  8. احساس ضرورت استفاده از خدمات يا محصولاتان را در مخاطب ايجاد كنيد.
  9. از آنان بخواهيد كه از محصول و خدمات شما استفاده كند.

از طرح اين فرايند مي‌توانيد بايد بتوانيد مردم را آگاه سازيد كه خدمات يا محصول‌تان به شكلي منحصر به فرد مشكل آنان را حل مي‌كند و كيفيت زندگي آنان بهبود پيدا خواهد كرد. براي كسب و كار اينترنتي خود پرسونا (مشتري فرضي) بسازيد و به سوالات او پاسخ دهيد.

گام سوم راه اندازي كسب و كار اينترنتي | سايت خود را طراحي كنيد

هنگامي كه بازار و محصول خود را مشخص كرديد. آماده طراحي سايت براي كسب و كار اينترنتي خودتان هستيد. به خاطر داشته باشيد كه طراحي سايتان بايد ساده باشد. شما تنها 4 ثانيه براي جلب نظر مشتري زمان داريد، در غير اينصورت آنها از سايت شما خواهند رفت. جهت سفارش، طراحي، راه اندازي و ساخت سايت اينترنتي با جديدترين طراحي هاي روز كليك كنيد. چند نكته بسيار مهم كه در زمان طراحي سايت بايد به ياد داشته باشيد عبارتند از :

  • فونت سايت شما بسيار مهم است. از يك يا دو فونت ساده بر روي پس زمينه سفيد استفاده كنيد.
  • منوي سايت را ساده طراحي كنيد.
  • از تصوير، صوت يا ويدئو فقط براي تقويت پيامتان استفاده كنيد.
  • پيشنهاد عضويت بدهيد. از اين طريق مي‌توانيد ايميل يا شماره تماس آن‌ها را جمع كنيد.
  • فرايند خريد سايت را ساده كنيد.
  • سايت شما، مغازه‌اي آنلاين است. آن را به شكلي مشتري پسند طراحي كنيد.

گام چهارم راه اندازي كسب و كار اينترنتي | موتورهاي جستجو

يكي از روش‌هاي آسان براي جذب ترافيك سايت استفاده از شيوه پرداخت به ازاي كليك است. اين كار در مقايسه با استفاه از تكنيك سئو دو مزيت دارد. اول اينكه سايت شما را به سرعت در صفحه اول جستجو نشان خواهد داد و دوم اينكه تبليغات به شيوه پرداخت به ازاي هر كليك اين فرصت را به شما مي‌دهد كه قيمت‌ها، رويكردهاي فروش، تيترها و… مختلفي را امتحان كنيد. اين شيوه علاوه بر اينكه بازديد سايت را افزايش مي‌دهد، به شما كمك مي‌كند تا بتوانيد بهترين كليد واژه‌ها را براي كسب و كار خود انتخاب كنيد.

گام پنجم راه اندازي كسب و كار اينترنتي | اعتبار كسب كنيد

از اينترنت مردم به عنوان يك منبع براي بدست آوردن اطلاعات استفاده مي‌كنند. مي‌توانيد اطلاعات‌تان را به رايگان در اختيار سايت‌هاي ديگر قرار دهيد تا بتوانيد ترافيك بيشتري را جذب كنيد.

  • محتواي تخصصي مجاني در اختيار ديگران قرار دهيد. مقاله، ويديو يا هر محتواي ديگري را كه براي ديگران مفيد باشد، اين محتوا را در سايت‌هاي معتبر و شبكه‌هاي اجتماعي نيز قرار دهيد.
  • بر روي محتواهاي سايت‌تان لينك‌هاي ارسال براي دوستان را قرار دهيد.
  • در تبادل نظرها، فروم‌هاي تخصصي شركت كنيد و در آنجا فعال باشيد.

به اين صورت مي‌توانيد خوانندگان بيشتري را براي سايت خود پيدا كنيد. موتورهاي جستجو ارتباط برقرار كردن سايت هاي مرتبط را دوست دارد و جايگاه شما را در جستجو بهتر مي‌كند.

گام ششم | ارسال پيشنهادات ويژه

در تلاش باشيد كه يك راه ارتباطي بين خوانندگان و خودتان ايجاد كنيد. با ارزش‌ترين دارايي شما در كسب و كار اينترنتي مشتريان و مشتركين‌تان هستند. براي آن‌ها ايميل يا پيامك ارسال كنيد.

  • به آنها چيزي ارائه دهيد كه به دنبال آن هستند.
  • از اين طريق يك رابطه پايدار بين شما و مشتركين‌تان شكل مي‌گيرد.
  • نتايج به دست آمده را بسنجيد.
  • بازاريابي ايميلي ارزان‌تر و موثرتر از بسياري از روش‌هاي بازاريابي ديگر است.

گام هفتم | استفاده از تكنيك هاي مختلف

يكي از بهترين تكنيك‌هاي بازاريابي اينترنتي، توسعه ارزش طول عمر مشتري است. دست كم 36درصد مشتريان و مشتركين شما در صورتي كه مورد پيگيري قرار گيرند. دوباره از شما خريد خواهند كرد. نهايي كردن اولين خدمت شما به مشتريان‌تان قطعا سخت‌ترين كار خواهد بود. استفاده از روش‌هاي اپ سلينگ و بك اند مي‌تواند براي وادار كردن مشتريان‌تان به خريد دوباره بسيار كمك كند. اين دو روش شامل تكنيك‌هاي زير مي‌باشند:

  • محصول يا خدماتي را به آن‌ها پيشنهاد دهيد كه خريد را كامل كند.
  • براي آنها كوپن‌هاي وفاداري الكترونيك بفرستيد تا در مراجعه‌هاي بعدي بتوانند از آن‌ها استفاده كنند.
  • به مشتريان وفادار خود پاداش بدهيد.

 

مشاوره كسب و كاردوك كاردوك

كاردوك در تمامي مراحل راه اندازي كسب و كار اينترنتي‌تان همراه شماست. در اين روز‌ها كه اينترنت بسيار سريع در حال تغيير است به طوري كه يك سال در فضاي مجازي معادل با چيزي حدود پنج سال در دنياي واقعي است. اگر در حال حاضر مدتي است كه كارتان را شروع كرديد، حتما بر روي كسب و كارتان با توجه به اين مراحل يك بازبيني بكنيد و ببنيد كه در چه مرحله‌اي هستند. مي‌توانيد در هر زماني كه احساس نياز كرديد از خدمات كاردوك بهرمند شويد.

 

براي دريافت مشاوره كسب و كار در ايران و ديگر كشورها مي‌توانيد با كارشناسان مركز كاردوك از طريق شماره 02166418908 تماس بگيريد.

منبع: راه اندازي كسب و كار اينترنتي



:: بازديد از اين مطلب : 4

امتیاز:
بازدید:
[ ۶ تير ۱۴۰۰ ] [ ۱۱:۱۱:۰۱ ] [ كاردوك ] [ نظرات (0) ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : 2
همه : ---
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی