كاردوك
مشاوره كسب و كار كاريابي كاردوك

زندگي كارمندي و كسب درآمد با حقوق‌هاي ناچيزي كه از طرف كارفرمايان داده مي‌شود نمي‌تواند انتظارات بسياري از افراد را برآورده كند. اگر شما هم جز كساني هستيد كه به دنبال افزايش كيفيت زندگي خود هستيد و مي‌خواهيد با اندك سرمايه‌تان تغييراتي ايجاد كنيد، بايد راه‌هاي مختلف را جستجو كنيد. با دست روي دست گذاشتن و اندوه خوردن هيچ تغييري ايجاد نمي‌شود. اما چگونه مي‌توان راهي براي افزايش درآمد خود پيدا كنيم؟ شايد در سايت‌هاي مختلف ايده‌هاي مختلفي براي كسب سود و كار با سرمايه كم خوانده باشيد، اما ما در ادامه اين مقاله به شما ياد خواهيم داد كه چگونه كسب و كار مختص خودتان را راه اندازي كنيد، به طوري كه اولين و بهترين باشيد.

 

براي دريافت مشاوره در زمينه نوشتن طرح و دريافت جواز از مشاوره مركز مشاوره كسب و كار كاردوك مي توانيد با شماره 02166418908 تماس بگيريد.

منبع: كار با سرمايه كم 

 

تعيين هدف پيش از كار با سرمايه كم

لازم است پيش از آن كه كاري را شروع كنيد، ابتدا با خود صادق بوده و هدف‌تان را از انجام آن كار مشخص نماييد. پس كاغذ و قلم را برداشته و ميزان درآمدي كه در ماه و يا در سال مد نظرتان هست را بنويسيد. مشخص كنيد كه براي به دست آوردن اين هدف چقدر به خود زمان مي‌دهيد. خوب است انتظارات خود را بر اساس واقعيت و نيازي كه داريد برآورد كنيد. براي مثال اگر قرار است ماهي 5 ميليون درآمد داشته باشيد، اين را هم مشخص كنيد كه چقدر براي به دست آوردن آن حاضريد انرژي و زمان بگذاريد. مشخص كردن تمام جوانب كار به كاري كه مي خواهيد بكنيد فرم مي‌دهد.

 

به چه كار هايي علاقه داريد با سرمايه كم مشغول شويد؟

مسلما وقتي فعاليتي را از رو علاقه انجام مي‌دهيد، نتايج بهتري نيز به دست مي‌آوريد. پس بهتر است براي شروع از علايق‌تان شروع كنيد. اما به ياد داشته باشيد هميشه حركت به سمت علايق پرسودترين كار نمي‌تواند باشد. شايد مهارتي داريد، اما از انجام آن به عنوان شغل شرم داريد. براي مثال پسري به آشپزي علاقه دارد و در خانه خلاقيت زيادي در اين زمينه از خود نشان مي‌دهد، اما تنها به دليل شاُن اجتماعي خانواده به اين كار مبادرت نمي‌ورزد (البته منظور اين نيست كه آشپزي شغلي مناسب نيست، بلكه تنها اشاره به ديدگاه افراد و خانواده‌ها به مشاغل مختلف داريم).

 

مهارت هاي شما كار با سرمايه كم را آسان تر مي كند

حتما شما هم داراي مهارت‌هايي هستيد كه مي‌توانيد از آن‌ها در كسب و كارتان استفاده نماييد. لازم نيست حتما خياطي، طراحي، آشپزي، مكانيكي و… بدانيد (چه بسا داشتن چنين مهارت‌هايي به شما در شروع كار جديد، ايده‌هاي بهتري مي‌دهد)؛ با مهارت‌هاي ذاتي نيز مي‌توانيد به كسب و كار خود رونق دهيد. توانايي قانع كردن، داشتن مهارت‌هاي ارتباطي، مهارت‌هاي مديريتي، صبوري و حوصله در انجام امور نيز مهارت‌هايي هستند كه نقطه قوت محسوب شده و شما را از ديگران متمايز مي‌نمايند.

 

4 نكته براي به دست آوردن سود با سرمايه كم

بعد از آن كه مطالب گفته شده را بررسي و ارزيابي كرديد، بايد نكاتي را در مورد شروع كار بدانيد. با به كار گرفتن اين نكات مي‌توانيد خود را در مسير درست ببينيد. توصيه مي‌كنيم مقاله راه اندازي كسب و كار را نيز مطالعه نماييد.

1- نياز روز جامعه و برآورد ميزان تقاضا

در كشورهايي چون آمريكا موسساتي با استفاده از ابزارهاي مختلف نياز روز جامعه را مورد ارزيابي قرار داده و اطلاعات با ارزشي در اين زمينه به دست مي‌آورند. مسلما كساني كه به اين اطلاعات دسترسي پيدا بكنند، گويي نقشه گنجينه‌اي را به دست آورده‌اند كه تنها بايد با كشتي‌شان به سمت آن حركت كنند.

يكي از اين موسسات مشاغل پردرآمد و پرتقاضا را در حوزه‌هاي فناوري اطلاعات، پزشكي، بازاريابي و فروش اعلام كرد. اين نيازها تا حد زيادي با نيازهاي بازار كشور ما نيز مطابقت دارند. اما خبر خوش آن كه در كشور ايران نيز شركت‌هايي در حال به وجود آمدن هستند كه مي‌توانند اين اطلاعات را به طور اختصاصي در رابطه با منطقه شما ارائه دهند. يكي از اين شركت‌ها مركز مشاوره كاردوك هست كه به سرمايه داران كمك مي‌كند تا چند گام جلوتر از ديگران حركت كنند.

2- چند كار پردرآمد با سود كم را هم زمان آغاز كنيد

با شروع چند كار با سرمايه كم مي‌توانيد زودتر به نتيجه دلخواه برسيد. لازم نيست براي شروع كار همه چيز به طور كامل انجام شود، بلكه مي‌توانيد چند كار را كه مكمل يكديگرند و يا مي‌توانند همزمان انجام شوند را شروع كنيد. براي مثال كار توليد كيك و شيريني در خانه آغاز كرده‌ايد و يك صفحه اينستاگرام هم در كنار آن راه اندازي كرده‌ايد. همزمان مي‌توانيد به نوشتن دستور پخت‌هاي خود بپردازيد و آن‌ها را به فروش رسانده و يا فالور جذب نماييد.

3- كارهاي درمنزل هم مي توانند پر سود باشند

ديگر معناي كار در منزل مفهومي متفاوت به خود گرفته است. با پيشرفت تكنولوژي بسياري از مشاغل بدون نياز به مراجعه از طريق اينترنت انجام مي‌شوند. مي‌توانيد در خانه خود كلاس‌هاي آموزشي برگزار كنيد، پروژه‌هاي طراحي (در زمينه‌هاي مختلف) قبول كنيد، مشاوره بدهيد و كارهاي بزرگ‌تري انجام دهيد. لازمه همه اين‌ها داشتن كامپيوتر و اينترنت هست. از ديگر مشاغل خانگي پرسود نيز مي‌توان به پرورش گياهان خاص، توليد و بسته بندي، توليد غذا، وبلاگ نويسي، بازاريابي تلفني، ترجمه، تدريس خصوصي و…. اشاره كرد. خوب است بدانيد تنها اين كارها مختص خانم‌ها نبوده و مردان زيادي خانه خود را تبديل به دفتر كارشان كرده‌اند.

4- شغل دوم يا شغل آزاد در كنار كارمندي

اگر در مركزي مشغول به كار هستيد و درآمد ثابتي كسب مي‌كنيد؛ لازم نيست براي كسب سود بيشتر از آن جا بيرون آمده و از صفر شروع كنيد. مي‌توانيد در كنار شغل ثابت خود به دنبال شغل دومي باشيد. شايد فكر كنيد زمان كافي براي انجام كار ديگري را نداريد، اما تنها با يك برنامه ريزي ساده اين كار محقق خواهد شد. پس با توجه به آن چه كه از ابتداي مقاله گفته شد، مي‌توانيد فرصت‌هاي خود را شناسايي كرده و آن‌ها را تبديل به واقعيت نماييد.

 

نتيجه گيري براي شروع كار با سرمايه كم

بنابه آن چه كه گفته شد براي شروع به كار بايد جوانب مختلفي را درنظر بگيريد. اما بدون داشتن مهارت‌هاي مديريتي نمي‌توانيد در اين عرصه موفقيتي كسب نماييد. براي اطلاع از اصول مديريت كليك نماييد.

همچنين ياد آور مي‌شويم كه با دريافت يك مشاوره كسب و كار مي‌توانيد بهترين انتخاب را با كمترين هزينه‌ها داشته باشيد. براي اين منظور توصيه مي‌كنيم با متخصصان اين امر شرايط خود را در ميان بگذاريد.

 

براي دريافت مشاوره در زمينه هاي نوشتن طرح و دريافت جواز از مشاوره مركز كاردوك مي توانيد با شماره 02166418908 تماس بگيريد.

 

منبع: كار با سرمايه كم

امتیاز:
بازدید:
برچسب: كار با سرمايه كم،
موضوع:
[ ۱۲ مرداد ۱۴۰۰ ] [ ۱۲:۰۷:۴۶ ] [ كاردوك ] [ نظرات (0) ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : 1
همه : ---
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی