كاردوك
مشاوره كسب و كار كاريابي كاردوك

با شغل دوم ضمن كسب درآمد، فرصتي است تا در مسير علايق، اشتياق و افزايش مهارت‌‌هاي خود قدم برداريد. براي داشتن شغل دوم لازم است در نظر داشته باشيد كه شروع شغل دوم نبايد به درآمد ثابت تان آسيب بزند. فراموش نكنيد كه شما به درآمد شغل اول تان نياز داريد، حتي اگر به آن كار علاقه اي نداشته باشيد. براي شروع به منابع و استعدادهايتان بنگريد و اگر شما هم فكر مي‌كنيد داشتن شغل دوم مي‌تواند به شما كمك كند تا كنترل خوبي روي هزينه‌هاي زندگي‌تان داشته باشيد، در ادامه مطلب با ما همراه باشيد تا با هم چند ايده را مرور كنيم. براي اطلاع از پردرآمدترين شغل ها كليك كنيد.

 

براي دريافت مشاوره در زمينه ايده‌هاي كسب و كار مي توانيد با شماره 02166418908 تماس بگيريد.

 منبع: شغل دوم

 

 

ايده‌هايي براي كسب و كار بعد از ساعات اداري

در بيشتر كشورهاي دنيا به دليل شرايط سخت اقتصادي مردم به دنبال اين هستند تا بعد از ساعات كاري هم شغلي داشته باشند. با توجه به شرايط اقتصادي امروزي شغل دوم در كشور ما هم رايج شده است. براي شروع مي توانيد از خلاقيت خود نيز استفاده كنيد، براي شناخت ويژگي هاي افراد خلاق كليك كنيد. در اينجا چند ايده خوب و كاربردي به شما معرفي مي‌كنيم كه مي‌تواند براي شما منبع درآمد خوبي باشد. لطفاً تا انتها همراه ما باشيد.

1- فريلنسري از شغل هاي قرن 21

فريلنسري به كساني گفته مي‌شود كه داراي يك مهارت هستند و مي‌توانند خدماتي ارائه دهند. طراحان، برنامه نويسان، نويسندگان، مترجمان و…. همگي از جمله كساني هستند كه مي‌توانند با عضويت در سايت‌هاي فريلنسري كسب درآمد كنند.

2- توليد محتوا و شغل دوم

يكي ديگر از مشاغلي كه مي‌توانيد به كمك اينترنت انجام دهيد، توليد محتواست. امروزه بسياري از سايت‌ها و پيج هاي صفحات مجازي به نيروهايي دوركار براي توليد محتواهاي نوشتاري، تصويري و ويديوي احتياج دارند. پس مي‌توانيد با مهارت نوشتن، مهارت عكاسي، مهارت فتوشاپ و تدوين از منزل كسب درآمد كنيد.

3- تدريس و آموزش

شما مي‌توانيد از هنر و علم خود براي آموزش و ارائه به ديگران كسب درآمد كنيد. بسياري از آموزشگاه‌ها از معلمان و مدرسان نيمه وقت استقبال مي‌كند. به علاوه اينترنت بستر مناسبي براي برگزاري كلاس‌هاي آنلاين نيز فراهم كرده است.

4- راننده آژانس يك شغل دوم رايج

راننده آژانس به عنوان يكي از رايج‌ترين شغل‌هاي دوم در ايران شناخته مي‌شود. اگر شما صاحب يك خودرو هستيد به راحتي مي‌توانيد وارد اين شغل شويد. معمولاً بيشتر كارمندان تمام عصر و شب را خانه هستند، بنابراين شما مي‌توانيد در شيفت عصر و شب در يك آژانس كار كنيد و به درآمد خوبي برسيد.

5- پيك موتوري

اين روزها به دليل بالا بودن بار ترافيك در شهرهاي بزرگ، مردم ترجيح مي‌دهند در خانه بنشينند و غذاي خود را سفارش دهند. اگر شما يك موتور داريد مي‌توانيد به عنوان پيك موتوري براي رستوران‌ها و فست فودي‌ها كار كنيد. از آنجايي كه چندين پيك موتوري در يك رستوران كار مي‌كنند، بعد از رساندن يك سفارش مي‌توانيد كمي هم استراحت كنيد تا نوبت شما برسد. اين شغل اين روزها درآمد بسيار خوبي دارد.

6- صندوق دار

فروشگاه‌هاي بزرگ روز به روز در حال گسترش هستند. اگر شما علاقه‌مند به كار در فروشگاه‌ها هستيد مي‌توانيد بعد از ساعت كاري خود به عنوان صندوق‌دار فعاليت كنيد. اين كار شيفتي است و در بعضي مواقع ممكن است فقط هفته‌اي چند بار مشغول به كار شويد. اين شغل ضمن راحت بودن مي‌تواند به عنوان شغل دوم براي شما مفيد باشد.

7- معلم خصوصي شغل دوم يا شغل اصلي

اين روزها معلم خصوصي جزء يكي از شغل‌هاي كم دردسر محسوب مي‌شود. بعد از ساعات اداري مي‌توانيد به عنوان معلم خصوصي در منزل كار كنيد. ضمن اينكه محيط كاري شما آرام و بي دردسر است، درآمد خوبي هم عايدتان خواهد كرد. علاوه بر اين لازم نيست كل شب و يا كل عصر را مشغول انجام اين كار باشيد، تنها چند ساعت براي معلم خصوصي بودن كفايت مي‌كند.

8- فعاليت در ساختمان سازي شغل دوم پردرآمد

يكي از مزيت‌هاي بزرگ زندگي در كشورهاي در حال توسعه، روند رو به رشد ساخت و سازها در آن است. كارگران ساختماني هميشه مورد نياز هستند. شما بعد از ساعات اداري مي‌توانيد در ساختمان‌هاي در حال ساخت فعاليت كنيد. اين شغل ضمن سخت بودن دو مزيت دارد؛ يكي اينكه كارگران ساختماني معمولاً شب‌ها كار نمي‌كنند و دوم اينكه در اكثر مواقع تسويه حساب شما روزانه صورت خواهد گرفت و خستگي را از تن‌تان بيرون مي‌كند. در صورتي كه سرمايه اي (هر چند كم) داريد، مي توانيد خودتان شروع به ساخت و ساز بكنيد؛ اما در اين شرايط بايد براي رسيدن به سود، كمي صبور باشيد. براي به دست آوردن سرمايه اوليه اين كار مي توانيد شروع به پس انداز بكنيد، توصيه مي كنيم بهترين راه پس انداز با درآمد كم را بخوانيد.

9- همكاري در فروش شغلي با ريسك پايين

اين روزها فروش اينترنتي يكي از شعل هاي رايج است. شما با ساخت يك صفحه در فضاي مجازي مانند اينستاگرام مي‌توانيد محصولات سايت‌ها و يا مغازه‌ها را به فروش برسانيد و پورسانت خوبي دريافت كنيد. در ايران هم سيستم همكاري در فروش براي بزرگترين فروشگاه‌هاي اينترنتي وجود دارد و شما از طريق همكاري با اين سايت‌ها به منبع درآمد بزرگي مي‌رسيد.

10- ساخت اپليكيشن

با توجه به زمينه‌اي كه در آن علاقه داريد شروع به ساخت يك اپليكيشن كنيد. با يادگيري زبان برنامه‌نويسي مي‌توانيد از اين دانش خود پول خوبي به دست آوريد. شما يك بار اپليكيشني را مي‌سازيد، اما صدها بار آن را به فروش مي‌رسانيد. ساخت اپليكيشن، يك شغل دوم پُر درآمدي است كه شما ضمن كار بر روي علاقه‌ي خود، به پول هم مي‌رسيد.

11- آرايشگري به عنوان شغل دوم

آرايشگري در رديف شغل‌هايي قرار مي‌گيرد كه افراد از انجام آن لذت مي‌برند. اين شغل بسيار لطيف بوده و با روحيه‌ي بسياري سازگار است. شما مي‌تواند دوره‌هاي اين كار را در آموزشگاه‌هاي معتبر بگذرانيد و مدرك آرايشگري خود را دريافت كنيد. مي‌توانيد با اجاره و خريد يك مكان با متراژ كم كار خود را آغاز كنيد. اين كار ضمن ايجاد آرامش براي فرد مي‌تواند به عنوان يك شغل مهم بعد از ساعات اداري در نظر گرفته شود. خوبي اين كار اين است كه ساعت باز و بسته بودن آرايشگاه شما كاملاً در اختيار خودتان خواهد بود.

12- حسابداري آنلاين

اگر شغل شما حسابداري است مي‌توانيد خارج از ساعات اداري همين كار را انجام دهيد. اين روزها شركت‌هاي زيادي وجود دارند كه به دنبال حسابداران آنلاين هستند. شما مي‌توانيد به راحتي در منزل كار حسابداري شركت‌ها را بدون حضور در مكاني مشخص انجام دهيد. اين شركت‌ها از همه شهرها به دنبال حسابداران خِبره هستند. مي‌توانيد بعد از ساعت اداري با حسابداري آنلاين به منبع درآمد بسيار خوبي برسيد.

13- ورود به بازار بورس و سرمايه گذاري

يكي از مشاغل پر رونق و پرطرفدار بازار بورس و سهام است. با سرمايه گذاري در اين بازارها و خريد و فروش سهام مي‌توانيد به سودهاي كلان دست پيدا كنيد. يكي از بازارهاي امن و قابل پيش بيني بازار رمز ارزهاست كه اين روزها بسيار داغ شده‌اند. با دريافت مشاوره سرمايه گذاري ارز ديجيتال با اطمينان كامل وارد اين بازار شويد.

چند نكته كوتاه

براي اينكه بتوانيد در شغل دوم خود موفق‌تر عمل كنيد بايد به چند نكته مهم توجه داشته باشيد.

  • مطمئن شويد كه مي‌توانيد آن را مديريت كنيد.
  • به دنبال علايق خود باشيد.
  • به دنبال انعطاف‌پذيري باشيد.
  • مهارت‌هايي را كه بايد توسعه دهيد در نظر بگيريد.
  • مراقب هر گونه كلاه برداري احتمالي باشيد.

كوتاه سخن اينكه…

شغل دوم بعد از ساعات كاري مي‌تواند به موفقيت بيشتر شما كمك كند. در اين مقاله سعي شده ايده‌هاي متنوع‌تري براي شروع شغل دوم توضيح داده شود تا شما بتوانيد به درآمد بيشتري برسيد. سعي كنيد هميشه شغل دوم خود را متناسب با علايق خود انتخاب كنيد تا هم برايتان پايدارتر باشد و هم از آن لذت ببريد. بسياري از افراد داراي استعدادهايي هستند كه خودشان هم از آن ها بي خبرند، تنها كافي است با يك مشاور كسب و كار صحبت كرده تا بتوانيد استعدادهاي بالقوه خود را بالفعل كنيد. كارشناسان ما در مركز كاردوك به شما در اين زمينه خدمات ارائه مي دهند.

براي دريافت مشاوره كسب و كار در زمينه ايده‌هاي كسب و كار مي توانيد با شماره 02166418908 تماس بگيريد.

 

 

سؤالات متداول

آيا مي‌شود با شغل دوم بيشتر از شغل اول به درآمد رسيد؟

بله. اگر شما در شغل دوم خود خلاقيت به خرج دهيد مي‌توانيد چند برابر شغل اولتان درآمد كسب كنيد. به عنوان مثال «ساخت اپليكيشن» كه در بالا توضيح داديم اين امكان را براي شما فراهم مي‌كند تا درآمدتان چند برابر شغل اولتان باشد.

با خستگي شغل دوم چه كار كنيم؟

قبل از اقدام براي به دست آوردن شغل دوم، خودتان را ارزيابي كنيد تا ببينيد اصلاً توانايي انجام چنين كاري را داريد يا نه. اگر پاسختان مثبت بود شما مي‌توانيد با توان مديريتي خود، زمان كافي براي استراحت كردن را كنار بگذاريد. استراحت كردن بسيار مهم است اگر نتوانيد اين كار را انجام دهيد، ممكن است به خودتان آسيب بزنيد. بنابراين قبل از هر اقدامي به فكر زمان لازم براي آسودگي خود باشيد.

 

منبع: شغل دوم

امتیاز:
بازدید:
برچسب: شغل دوم،
موضوع:
[ ۱ شهريور ۱۴۰۰ ] [ ۰۲:۵۲:۲۰ ] [ كاردوك ] [ نظرات (0) ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : 5
همه : ---
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی