كاردوك
مشاوره كسب و كار كاريابي كاردوك

چه راه هايي براي دريافت جواز كسب فروش فرش وجود دارد؟ توليد و فروش فرش هاي ماشيني يك‌شغل پردرآمد در كشور به شمار مي‌رود و ميزان تقاضا براي اين شغل بسيار زياد است. براي توليد فرش‌هاي ماشيني و موكت‌ قطعه‌اي نياز به تخصص زيادي نيست چون اين دو محصول توسط دستگاه‌هاي مخصوص توليد مي‌شوند و به همين خاطر است كه به اين فرش‌ها ماشيني گفته مي‌شود. براي فعاليت در رسته شغلي عمده فروشي فرش ماشيني و موكت قطعه‌اي مي بايست جواز كسب دريافت كنيد كه در ادامه توضيحات كامل‌تري در اين خصوص داده شده است، با ما همراه باشيد. براي گرفتن پروانه كسب كليك كنيد.

 

براي دريافت جواز كسب با كمترين دردسر مي‌توانيد با كارشناسان مركز مشاوره كاردوك از طريق شماره 02166418908 و واتس آپ 09351520300 تماس بگيريد.

 

 منبع: جواز كسب عمده فروشي فرش

جواز كسب عمده فروشي فرش ماشيني و موكت قطعه اي از طرف كدام اتحاديه صادر مي شود؟

عمده فروشي فرش ماشيني و موكت قطعه اي زير مجموعه اتحاديه صنف فروشندگان فرش ماشيني و موكت با كد آيسيك ۵۱۳۲۱۳ است. در اين اتحاديه براي رسته‌هاي شغلي زير جواز كسب صادر مي‌شود:

  • فروشنده فرش ماشيني و موكت قطعه‌اي
  • تبديل كننده موكت رول به قطعه‌اي و پادري دوز

شرايط دريافت مجوز كسب عمده فروشي فرش ماشيني و موكت قطعه اي

براي دريافت جواز كسب عمده فروشي فرش ماشيني و موكت قطعه‌اي مي‌بايست داراي شرايطي بود تا اتحاديه به آساني جواز كسب را صادر كند. اين شرايط به شرح زير مي‌باشند:

  • حداقل مساحت براي رسته يك ۹و رسته دو ۳۰متر مربع است.
  • مقرر شدن دفتر عمده فروشي فرش ماشيني و موكت قطعه‌اي در طبقات فوقاني بلامانع است.
  • لوازم و ابزار كار بايد طبق ضرورت و عرف اتحاديه باشند.
  • دارا بودن چرخ ريشه دوزي و چرخ زيگزاگ براي رسته دو الزامي است.

مراحل دريافت پروانه كسب عمده فروشي فرش ماشيني و موكت قطعه اي

براي دريافت مجوز عمده فروشي فرش ماشيني و موكت قطعه‌اي از اتحاديه بايد مراحل زير را انجام دهيد:

  • از طريق سامانه ايرانيان اصناف درخواست خود را ارسال مي‌كنيد
  • پس از بررسي‌هاي اوليه از طرف ارگان مربوطه در مرحله اوليه درخواست مورد بررسي قرار مي‌گيرد. حدودا 10 روز طول مي‌كشد.
  • در صورت پذيرش اوليه امكان ارسال مدارك به وجود مي‌آيد.
  • پس از ارسال مدارك و پذيرش اسناد، به واحد مذكور بازرسي جهت بازديد از اتحاديه ارسال مي‌شود.
  • در مرحله بعد هيئت مديره اتحاديه با توجه به شرايط فرد، در مورد او تصميم‌گيري نموده و اگر داراي صلاحيت بود، تاييديه دريافت جواز كسب را به او ارايه مي‌نمايند.
  • در مرحله آخر پرداخت وجوه الزاميه اتحاديه از طريق سامانه ايرانيان اصناف بايد انجام شود. (حق عضويت سالانه 4۲۰۰۰۰۰ريال و وروديه سال اول 8000000ريال)

در مرحله آخر اگر فرد صلاحيت دريافت جواز كسب را داشت رئيس اتحاديه جواز كسب او را براي يك سال صادر نموده و بعد از يك سال براي يك دوره پنج ساله يا ده ساله تمديد مي‌نمايد. براي آشنايي با روش تمديد پروانه كسب كليك كنيد.

براي آشنايي بيشتر با مراحل گرفتن جواز كسب كليك كنيد.

مدارك مورد نياز براي گرفتن پروانه كسب عمده فروشي فرش ماشيني و موكت قطعه‌اي

  • تصوير شناسنامه
  • تصوير كارت ملي
  • تصوير اجاره نامه يا سند مالكيت واحد صنفي
  • يك تصوير 3*4
  • تصوير آخرين مدرك تحصيلي
  • كارت پايان خدمت يا گواهي معافيت دائم و يا دفترچه اعزام به خدمت براي آقايان
  • فيش واريز حق عضويت در اتحاديه
  • گواهي گذراندن ده ساعت آموزش لازم براي يادگيري كار
  • گواهي موافقت اداره اماكن نيروي انتظامي
  • گواهي عدم سو پيشينه كيفري
  • گواهي عدم اعتياد
  • گواهي صلاحيت فني
  • كارت سلامت از وزارت بهداشت

فرد متقاضي سه ماه فرصت دارد كه مدارك بالا را به اتحاديه تحويل دهد تا جواز كسب صادر شود. پس از اينكه مدارك بالا به اتحاديه تحويل داده شد رئيس اتحاديه شرايط فرد را مي‌سنجد و اگر او صلاحيت فعاليت در اين حوزه را داشت براي او جواز كسب صادر مي‌كند.

هزينه دريافت پروانه كسب چقدر است؟

برخي از افراد تصور مي‌كنند كه دريافت جواز براي عمده فروشي فرش ماشيني و موكت قطعه‌اي نياز به صرف هزينه زيادي دارد و به همين‌خاطر از دريافت مجوز و آغاز فعاليت خودداري مي‌كنند كه در اين باره بايد بگوييم دريافت مجوز در اين حوزه هزينه زيادي ندارد. هزينه دريافت مجوز چيزي حدود پانصد هزار تومان تا دو ميليون تومان مي‌باشد كه با توجه به نوع واحد صنفي فرد تعيين مي‌گردد.

مدت زمان صدور پروانه كسب  چقدر است؟

براي دريافت مجوز كسب عمده فروشي فرش ماشيني و موكت قطعه‌اي زمان زيادي لازم نيست و همين كه فرد از طريق سامانه درخواست مجوز نمايد، حدود يك الي دو ماه كل فرايند صدور جواز طول مي‌كشد. با سيستماتيك شدن فرايند ثبت نام و به حداقل رسيدن مراجعه حضوري، اتلاف وقت بين سازمان‌هاي مربوطه نيز كاهش يافته و متقاضيان واجد شرايط به راحتي مي‌توانند شروع به كار نمايند. براي آشنايي بيشتر با سامانه ايرانيان اصناف كليك كنيد.

 

براي دريافت جواز كسب با كمترين دردسر مي‌توانيد با كارشناسان مركز مشاوره كسب و كار كاردوك از طريق شماره 02166418908 و واتس آپ 09351520300 تماس بگيريد.

 منبع: جواز كسب عمده فروشي فرش


ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
برچسب: جواز كسب فروش فرش،
موضوع:
[ ۱۷ بهمن ۱۳۹۹ ] [ ۱۲:۳۳:۵۹ ] [ كاردوك ] [ نظرات (0) ]

براي راه اندازي مركز شستشوي خودرو حتما بايد از اتحاديه مربوطه جواز كسب كارواش را دريافت كنيد. با گسترش توليد و عرضه خودرو، بازار مناسبي براي مراكز خدماتي به اتومبيل ايجاد شده است. با وجود مشغله‌ها و نبود تجهيزات كافي در منازل براي شستشو، اغلب دارندگان خودرو ترجيح مي‌دهند به كارواش براي نظافت مراجعه نمايند. بنابراين براي فعاليت در زمينه كارواش موقعيت مناسبي فراهم است. براي اطلاع از نحوه شروع و گرفتن جواز كار با ما در ادامه همراه باشيد. براي گرفتن پروانه كسب كليك كنيد.

براي دريافت جواز كسب با كمترين دردسر مي‌توانيد با كارشناسان مركز مشاوره كاردوك از طريق شماره 02166418908 و واتس آپ 09351520300 تماس بگيريد.

 

منبع: جواز كسب كارواش

جواز كسب شستشو و خشكشويي اتومبيل از طرف كدام‌اتحاديه صادر مي شود؟

كارواش در تهران زير مجموعه اتحاديه دارندگان اتو سرويس، تعميرگاه، پاركينگ و كارواش خودرو با كد آيسيك ۵۰۲۰۵۳ است. در اين اتحاديه براي رسته‌هاي شغلي زير نيز جواز كسب صادر مي شود:

  • اتو سرويس و تعمير گاه
  • تعميرگاه
  • خودرو شويي يا كارواش
  • موتور شويي
  • نصب كيت مخزن گاز خودرو هاي دوگانه سوز
  • جايگاه عرضه و فروش فرآورده هاي نفتي
  • كارواش داخل خودرو
  • دفتر امداد خودرو

شرايط دريافت جواز كسب كارواش يا شستشوي اتومبيل

براي دريافت جواز كسب‌كارواش مي‌بايست فرد متقاضي داراي برخي شرايط باشد كه اين شرايط به شرح زير هستند:

  • واحد صنفي حداقل ۴۰۰متر مربع مساحت داشته باشد.
  • وسايل و ابزار كار مطابق عرف اتحاديه باشند.
  • واحد صنفي مي‌بايست داراي لوازم ايمني مثل اطفا حريق و داراي لوازم بهداشتي باشد.
  • تمامي نكات بهداشتي حين كار رعايت شوند.
  • فرد مي‌بايست از لحاظ جسماني مشكلي نداشته باشد.

مراحل دريافت پروانه كسب شستشوي اتومبيل و كارواش

براي دريافت مجوز كارواش به راحت‌ترين روش از اتحاديه مراحل زير را انجام دهيد و يا با شماره هاي درج شده تماس گرفته و پرونده خود را به كارشناسان ما بسپاريد.

  • از طريق سامانه ايرانيان اصناف درخواست خود را ارسال مي‌كنيد
  • پس از بررسي‌هاي اوليه از طرف ارگان مربوطه در مرحله اوليه درخواست مورد بررسي قرار مي‌گيرد. حدودا 10 روز طول مي‌كشد.
  • در صورت پذيرش اوليه امكان ارسال مدارك به وجود مي‌آيد.
  • پس از ارسال مدارك و پذيرش اسناد، به واحد مذكور بازرسي جهت بازديد از اتحاديه ارسال مي‌شود.
  • در مرحله بعد هيئت مديره اتحاديه با توجه به شرايط فرد، در مورد او تصميم‌گيري نموده و اگر داراي صلاحيت بود، تاييديه دريافت جواز كسب را به او ارايه مي‌نمايند.
  • در مرحله آخر پرداخت وجوه الزاميه اتحاديه از طريق سامانه ايرانيان اصناف بايد انجام شود. (حق عضويت سالانه ۴۴۰۰۰۰۰ريال و وروديه سال اول ۸۰۰۰۰۰۰ريال)

در مرحله آخر اگر فرد صلاحيت دريافت جواز كسب را داشت، رئيس اتحاديه جواز كسب او را براي يك سال صادر نموده و بعد از يك سال براي يك دوره پنج ساله يا ده ساله تمديد مي‌نمايد. براي آشنايي با روش تمديد پروانه كسب كليك كنيد.

براي آشنايي بيشتر با مراحل گرفتن جواز كسب كليك كنيد.

مدارك مورد نياز براي گرفتن پروانه كسب كارواش

  • تصوير شناسنامه
  • تصوير كارت ملي
  • تصوير اجاره نامه يا سند مالكيت واحد صنفي
  • يك تصوير 3*4
  • تصوير آخرين مدرك تحصيلي
  • كارت پايان خدمت يا گواهي معافيت دائم و يا دفترچه اعزام به خدمت براي آقايان
  • فيش واريز حق عضويت در اتحاديه
  • گواهي گذراندن ده ساعت آموزش لازم براي يادگيري كار
  • گواهي موافقت اداره اماكن نيروي انتظامي
  • گواهي عدم سو پيشينه كيفري
  • گواهي عدم اعتياد
  • گواهي صلاحيت فني
  • كارت سلامت از وزارت بهداشت

متقاضي سه ماه فرصت دارد كه مدارك بالا را به اتحاديه تحويل دهد تا جواز كسب صادر شود. پس از اينكه مدارك بالا به اتحاديه تحويل داده شد، رئيس اتحاديه شرايط فرد را مي‌سنجد و اگر او صلاحيت فعاليت در حوزه كارواش را داشت براي او جواز كسب صادر مي‌كند.

هزينه هاي دريافت پروانه كسب 

برخي از افراد تصور مي‌كنند كه دريافت جواز براي كارواش نياز به صرف هزينه زيادي دارد و به همين‌خاطر از دريافت مجوز و آغاز فعاليت خودداري مي‌كنند كه در اين باره بايد بگوييم دريافت مجوز كارواش هزينه زيادي ندارد. هزينه دريافت مجوز چيزي حدود پانصد هزار تومان تا دو ميليون تومان مي‌باشد كه با توجه به نوع واحد صنفي فرد تعيين مي‌گردد.

مدت زمان صدور پروانه كسب چقدر است؟

براي دريافت مجوز كسب كارواش زمان زيادي لازم نيست و همين كه فرد از طريق سامانه درخواست مجوز نمايد، حدود يك الي دو ماه كل فرايند صدور جواز طول مي‌كشد. با سيستماتيك شدن فرايند ثبت نام و به حداقل رسيدن مراجعه حضوري، اتلاف وقت بين سازمان‌هاي مربوطه نيز كاهش يافته و متقاضيان واجد شرايط به راحتي مي‌توانند شروع به كار نمايند. براي آشنايي بيشتر با سامانه ايرانيان اصناف كليك كنيد.

 

براي دريافت جواز كسب با كمترين دردسر مي‌توانيد با كارشناسان مركز مشاوره كسب و كار كاردوك از طريق شماره 02166418908 و واتس آپ 09351520300 تماس بگيريد.

منبع: جواز كسب كارواش


ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
برچسب: جواز كسب كارواش،
موضوع:
[ ۱۴ بهمن ۱۳۹۹ ] [ ۰۴:۴۳:۰۵ ] [ كاردوك ] [ نظرات (0) ]

جواز كسب توليد كليد خام به چه كساني اعطا مي‎‌شود؟ امروزه تنوع شغلي درجامعه به گونه اي است كه فرد مي تواند بنا به سليقه و علاقه خود مشغول به كار در رشته‌هاي مختلف شغلي شود. اما براي كار در اكثر رشته‌هاي شغلي مي‌بايست ابتدا جواز كسب دريافت شود. جواز كسب سندي است كه اطلاعات كامل فرد متقاضي و واحد صنفي او در آن ذكر شده و در واقع مجوز فعاليت او در آن رشته شغلي به حساب مي‌آيد.  در ادامه قصد داريم در خصوص نحوه دريافت جواز كسب يكي از رسته‌هاي شغلي با عنوان توليد كليد خام توضيحات مفصلي را خدمت‌تان ارائه دهيم، با ما همراه باشيد و براي گرفتن پروانه كسب كليك كنيد.

 

براي دريافت جواز كسب با كمترين دردسر مي‌توانيد با كارشناسان مركز مشاوره كاردوك از طريق شماره 02166418908 و واتس آپ 09351520300 تماس بگيريد.

 

منبع: جواز كسب توليد كليد خام

مجوز توليد كليد خانم از طرف كدام اتحاديه صادر مي شود؟

توليد كليد خام در تهران زير مجموعه اتحاديه صنف تعميركاران قفل و كليد با كد آيسيك ۲۸۹۱۱۱ است. همچنين در اين اتحاديه براي رسته‌هاي شغلي زير جواز كسب صادر مي‌شود:

  • كليد ساز، تعميركار شيشه بالابر اتومبيل، تعميركار قفل و كليد اتومبيل و ساختمان
  • ساخت و فروش كليد و قطعات داخلي قفل‌هاي ايمني اتومبيل و ساختمان
  • توليدكنندگان كليد خام
  • دفتر كار
  • ساخت و تكثير انواع كليدهاي ضدسرقت اتومبيل و منازل (ريمو بلايزر)
  • تكثير و تعمير انواع كليدهاي كنترل ضدسرقت درب منازل، اماكن و اتومبيل

شرايط دريافت جواز كسب توليد كليد خام

براي دريافت جواز كسب توليد كليد خام مي‌بايست داراي شرايطي بود تا اتحاديه به آساني جواز كسب را صادر كند. اين شرايط به شرح زير مي‌باشند:

  • واحد صنفي بايد حداقل داراي ۱۲متر مربع مساحت باشد.
  • صدور پروانه كسب در رسته دفتر كار صرفا جهت دارندگان پروانه كسب معتبر در رديف سه با حداقل مساحت ۱۲متر مربع بلامانع است.
  • در دفاتر كار فروش مستقيم و تعمير كالا ممنوع است.
  • لوازم و اسباب كار مي‌بايست بر اساس ضرورت كار و طبق عرف و ضوابط اتحاديه باشند.
  • رعايت ضوابط صلاحيت فني از وزارت كار و امور اجتماعي
  • سپردن تعهد لازم مبني بر رعايت ضوابط و مقررات خاص نيروي انتظامي براي متصدي و شاغلين در واحدهاي صنفي

 

مراحل دريافت پروانه كسب توليد كليد خام

براي دريافت مجوز توليد كليد خام از اتحاديه  مراحل زير را بايد انجام دهيد:

  • از طريق سامانه ايرانيان اصناف درخواست خود را ارسال مي‌كنيد
  • پس از بررسي‌هاي اوليه از طرف ارگان مربوطه در مرحله اوليه درخواست مورد بررسي قرار مي‌گيرد. حدودا 10 روز طول مي‌كشد.
  • در صورت پذيرش اوليه امكان ارسال مدارك به وجود مي‌آيد.
  • پس از ارسال مدارك و پذيرش اسناد، به واحد مذكور بازرسي جهت بازديد از اتحاديه ارسال مي‌شود.
  • در مرحله بعد هيئت مديره اتحاديه با توجه به شرايط فرد، در مورد او تصميم‌گيري نموده و اگر داراي صلاحيت بود، تاييديه دريافت جواز كسب را به او ارائه مي‌نمايند.
  • در مرحله آخر پرداخت وجوه الزاميه اتحاديه از طريق سامانه ايرانيان اصناف بايد انجام شود. (حق عضويت سالانه ۳۰۰۰۰۰۰ريال و وروديه سال اول 8۰۰۰۰۰۰ريال)

در مرحله آخر اگر فرد صلاحيت دريافت جواز كسب را داشت رئيس اتحاديه جواز كسب او را براي يك سال صادر نموده و بعد از يك سال براي يك دوره پنج ساله يا ده ساله تمديد مي‌نمايد. براي آشنايي با روش تمديد پروانه كسب كليك كنيد.

براي آشنايي بيشتر با مراحل گرفتن جواز كسب كليك كنيد.

مدارك مورد نياز براي گرفتن پروانه كسب توليد كليد خام

  • تصوير شناسنامه
  • تصوير كارت ملي
  • تصوير اجاره نامه يا سند مالكيت واحد صنفي
  • يك تصوير 3*4
  • تصوير آخرين مدرك تحصيلي
  • كارت پايان خدمت يا گواهي معافيت دائم و يا دفترچه اعزام به خدمت براي آقايان
  • فيش واريز حق عضويت در اتحاديه
  • گواهي گذراندن ده ساعت آموزش لازم براي يادگيري كار
  • گواهي موافقت اداره اماكن نيروي انتظامي
  • گواهي عدم سوء پيشينه كيفري
  • گواهي عدم اعتياد
  • گواهي صلاحيت فني
  • كارت سلامت از وزارت بهداشت

فرد متقاضي سه ماه فرصت دارد كه مدارك بالا را به اتحاديه تحويل دهد تا جواز كسب صادر شود. پس از اين كه مدارك بالا به اتحاديه تحويل داده شد، رئيس اتحاديه شرايط فرد را مي‌سنجد و اگر او صلاحيت فعاليت در اين حوزه را داشت براي او جواز كسب صادر مي‌كند.

هزينه دريافت پروانه كسب

برخي از افراد تصور مي‌كنند كه دريافت جواز براي رسته شغلي توليد كليد خام نياز به صرف هزينه زيادي دارد و به همين‌خاطر از دريافت مجوز و آغاز فعاليت خودداري مي‌كنند كه در اين باره بايد بگوييم دريافت مجوز در اين زمينه هزينه زيادي ندارد. هزينه دريافت مجوز چيزي حدود پانصد هزار تومان تا دو ميليون تومان مي‌باشد كه با توجه به نوع واحد صنفي فرد تعيين مي‌گردد.

مدت زمان صدور پروانه كسب چقدر است؟

براي دريافت مجوز كسب توليد كليد خام زمان زيادي لازم نيست و همين كه فرد از طريق سامانه درخواست مجوز نمايد، حدود يك الي دو ماه كل فرايند صدور جواز طول مي‌كشد. با سيستماتيك شدن فرايند ثبت نام و به حداقل رسيدن مراجعه حضوري، اتلاف وقت بين سازمان هاي مربوطه نيز كاهش يافته و متقاضيان واجد شرايط به راحتي مي‌توانند شروع به كار نمايند. براي آشنايي بيشتر با سامانه ايرانيان اصناف كليك كنيد.

 

براي دريافت جواز كسب با كمترين دردسر مي‌توانيد با كارشناسان مركز مشاوره كسب و كار كاردوك از طريق شماره 02166418908 و واتس آپ 09351520300 تماس بگيريد.

 

منبع: جواز كسب توليد كليد خام


ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
برچسب: جواز كسب توليد كليد خام،
موضوع:
[ ۱۳ بهمن ۱۳۹۹ ] [ ۱۲:۴۱:۳۹ ] [ كاردوك ] [ نظرات (0) ]

راه اندازي ماشين آلات صنعتي توسط چه كساني انجام مي‌شود؟ طراحي و اجراي تاسيسات صنعتي با هدف رفع نياز ساختارها و بهينه سازي مصرف انرژي صورت مي‌پذيرد. در كشورهاي پيشرفته جهت تحقق اهداف سازماني و به حداكثر رساندن بازدهي در تمامي مراحل يعني برآورد طرح، انتخاب مكان، خريد دستگاه‌ها، تهيه مواد اوليه، استخدام نيرو، تقسيم وظايف، توليد، بسته بندي، توزيع، فروش و … از متخصصين مجرب بهره مي‌برند. در اين مقاله برآنيم تا خدمات مهندسان در زمينه راه اندازي واحدهاي صنعتي را معرفي كنيم.

براي دريافت مشاوره كسب و كار در ايران و ديگر كشورها مي‌توانيد با كارشناسان مركز كاردوك از طريق شماره 02166418908 تماس بگيريد.

 

منبع: راه اندازي ماشين آلات صنعتي

راه اندازي ماشين آلات صنعتي | زمينه هاي كاربردي  

كاربرد طراحي مهندسي، تامين، اجرا و پياده سازي انواع سيستم‌هاي تاسيسات را در مبدل‌هاي برودتي، سيستم‌هاي تهويه مطبوع نظير برج‌هاي خنك كننده، چيلر، هواساز، ميني چيلر، داكت اسپيلت و سيستم‌هاي تبخير، فن كويل  و همچنين در موتور خانه‌هاي مركزي ديگ‌هاي بخار، ،سيستم‌هاي تصفيه آب كه  از نيازهاي اصلي حوزه‌هاي مختلف صنعت و انرژي محسوب مي‌شود مي‌توان ديد.

 

راه اندازي ماشين آلات صنعتي | مراحل انجام كار

فعاليت‌هاي مهندسي تاسيسات در دو حوزه مستقل و تركيبي مكانيكي و الكتريكي اجرا مي‌شود.

در طراحي تاسيسات سرمايشي و گرمايشي ابنيه‌ها و واحدهاي صنعتي ديناميك، نگهداري و انتقال هدفمند مايعات و ساير سيالات از نقطه‌اي به نقطه ديگر مورد توجه قرار مي‌گيرد. بخش اعظم هزينه پروژه‌هاي صنعتي پالايشگاهي و نيروگاه‌ها صرف طراحي و پياده سازي تاسيسات صنعتي سازه‌ها مي‌شود و مهندسين با استفاده از تكنولوژي روز دنيا سعي مي‌نمايند بهينه‌ترين شرايط  مصرف انرژي را بمنظور كاهش هزينه‌ها در طراحي ساخت و نصب به كار گيرند.

در فرايند طراحي ابتدا براساس نيازهاي صنعتي واحد، نقشه‌هاي تاسيسات مكانيكي و الكتريكي به همراه دفترچه محاسبات مربوط به پلان‌ها تمامي وسايل و تجهيزات مكانيكي و تاسيساتي، پايپينگ، محل داكت‌ها، رايزرها و مجاري خروج تاسيسات مكانيكي بر اساس بهترين كيفيت و مناسب‌ترين قيمت انتخاب مي‌شود.

 

 متناسب با بخش مكانيكي طراحي و نقشه‌هاي الكتريكال شامل تابلوها، نحوه تامين برق، انتقال و توزيع المان‌هاي كنترلي آن نيز انتخاب مي‌گردد. بديهي است نيازسنجي و برآورد مصارف الكتريكي تاسيسات با توجه به زيرساخت‌هاي موجود طراحي مي‌شود و نقشه‌ها و مشخصات فني المان‌هاي الكتريكي مرتبط با طراحي و ساخت نيز ارايه مي‌گردد.

عوامل موثر بر طراحي و پياده سازي سيستم هاي تاسيساتي

در طراحي سيستم تاسيساتي عواملي چون هزينه‌هاي سرمايه گذاري، محدوديت‌هاي فضا، موقعيت محلي و طراحي سازه، تعداد سيستم‌هاي تاسيساتي مورد نياز، ضوابط فني، ايمني، بهداشتي، فني و الزامات استاندارد به عنوان عوامل موثر بايد در نظر گرفته شوند.

 

راه اندازي ماشين آلات صنعتي | كاركرد سيستم هاي تاسيساتي

سيستم‌هاي مختلف تاسيساتي بايد نيازهاي پروژه را با بيشترين كيفيت تامين نمايد. براي مثال كمترين وظايف يك سيستم تهويه مطبوع عبارتند از كنترل دما، رطوبت و سرعت وزش هوا و همچنين زدودن گرد و غبار، الودگي‌هاي هوا است كه بسته به نوع سيستم تهويه مورد استفاده همانند سيستم انبساط مستقيم، سيستم انتقال حرارتي با سيال آب، سيستم انتقال حرارت با سيال هوا مانند هوا ساز، سيستم انتقال حرارتي تركيبي با سيال هوا-آب و سيستم پمپ حرارتي مانند اسپيلت و محل و ظرفيت كاربرد داراي طراحي فني متفاوتي است.

شرح خدمات قابل انجام تيم تخصصي كاردوك

شرح خدمات:

  • طراحي، تامين و اجراي تاسيسات تصفيه و انتقال آب و سيالات صنعتي
  • طراحي و ساخت سيستم‌هاي برودتي و سرمايش صنعتي شامل چيلرها، تجهيزات خشك كن هوا، سردخانه و تجهيزات مربوطه
  • طراحي، تامين و اجراي تاسيسات توليد و توزيع بخار
  • بازسازي و بهينه سازي سيستم‌هاي تاسيساتي موجود
  • تامين، عيب يابي، تعمير و راه اندازي تجهيزات صنعتي مانند چيلرها، كمپرسورها، پمپ‌ها و غيره

 

نمونه پروژه هاي اجرا شده تيم همكار كاردوك

طراحي و اجراي تاسيسات برودتي (نگهداري مواد قابل اشتعال) كارخانه پتروشيمي. نگهداري مواد اشتعال پذير يكي از حساس‌ترين بخش‌هاي مجتمع‌هاي پتروشيمي مي‌باشد كه با توجه به نوع ماده شرايط نگهداري شامل دما و رطوبت بسيار مهم بوده بايد در محدوده مجاز حفظ شود. از سوي ديگر خطر اشتعال و انفجار اين مواد بر نوع تجهيزات و حساسيت آن‌ها مي‌افزايد.

 

طراحي و اجراي تاسيسات برودتي (تونل انجماد، پيش سرد و نگهداري) كارخانه توليد مواد پروتئيني.

 

صنايع غذايي جهت انجماد سريع محصولات، وتاسيسات برودتي حين فرآيند به دماهاي پايين و شدت بالاي برودت نيازمند هستند كه با توجه به شرايط دمايي و نوع محصول توليدي سرعت انجماد و نگهداري طي مراحل پيش سرمايش و فريزينگ صورت مي‌پذيرد.

 

راه اندازي ماشين آلات صنعتي | سيستم تصفيه و انتقال آب

جهت تامين آب مورد نياز جهت فرآيندهاي صنعتي با خواص فيزيكي مشخص شامل سختي هدايت و … ، لازم است فرآيند تصفيه و انتقال آب طراحي و اجرا گردد. در اين راستا از سيستم‌هايي چون اسمز معكوس و فيلتري‌هاي پليمري و كربني استفاده مي‌شود.

 

خدمات قابل ارايه  كاردوك به پروژه هاي عمراني، طرح‌ها و بنگاه‌هاي صنعتي

  • تهيه طرح‌ها و پلان‌هاي فني و طرح اقتصادي تاسيسات صنعتي توسط متخصصين كارآمد
  • ارايه خدمات در انتخاب قطعات و تجهيزات تاسيسات مطابق با طراحي سايت پلان
  • تامين نيروي نصب و راه‌اندازي تاسيسات ابنيه، پروژه‌هاي عمراني، طرح‌ها و بنگاه‌هاي صنعتي   

 

براي دريافت مشاوره كسب و كار در ايران و ديگر كشورها مي‌توانيد با كارشناسان مركز كاردوك از طريق شماره 02166418908 تماس بگيريد.

 

منبع: راه اندازي ماشين آلات صنعتي


ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
[ ۱۱ بهمن ۱۳۹۹ ] [ ۰۵:۴۷:۱۵ ] [ كاردوك ] [ نظرات (0) ]

راه هاي گرفتن جواز كسب فروش لوازم خانگي چيست ؟ امروزه زندگي بدون دارا بودن لوازم خانگي مثل تلويزيون، يخچال، گاز و …تقريبا ممكن نيست. فروش لوازم خانگي در كشور امروزه با رونق خوبي مواجه است و به دليل سود زيادي كه دارد افراد زيادي در اين رسته فعاليت مي‌كنند. براي فعاليت در رسته فروش لوازم خانگي بايد افراد جواز كسب دريافت كنند كه در ادامه توضيحات كامل تري در اين خصوص ارائه نموده ايم، با ما همراه باشيد. براي گرفتن پروانه كسب كليك كنيد.

 

براي دريافت جواز كسب با كمترين دردسر مي‌توانيد با كارشناسان مركز مشاوره كاردوكاز طريق شماره 02166418908 و واتس آپ 09351520300 تماس بگيريد.

 منبع : جواز كسب فروش لوازم خانگي

جواز كسب فروش لوازم خانگي از طرف كدام اتحاديه صادر مي شود؟

فروش لوازم خانگي در تهران زير مجموعه اتحاديه صنف فروشندگان مصنوعات نفت سوز، گازسوز، الكتريك يا لوازم خانگي با كد آيسيك ۵۳۳۳۱۹۷ است. در اين اتحاديه براي رسته‌هاي شغلي زير جواز كسب صادر مي‌گردد:

۱)فروشگاه انواع لوازم خانگي نفت يوز، گازسوز و الكتريكي

۲)فروشگاه انواع لوازم خانگي كوچك

۳)فروشگاه يخچال‌هاي ويتريني و صندوقي

۴)دفتر عمده فروشي لوازم خانگي مصنوعات گازسوز، نفت سوز و الكتريكي

شرايط دريافت جواز كسب فروش لوازم خانگي

براي دريافت جواز كسب فروش لوازم خانگي بايد شرايط زير را دارا بود:

  • فروشندگان اين رسته 2 مي‌توانند به فروش لوازم رسته دو در واحد صنفي خود بپردازند، اما فروشندگان رشته دو مجاز به فروش لوازم رشته يك نخواهند بود.
  • لوازم مورد استفاده در واحد صنفي مي‌بايست مطابق عرف اتحاديه باشند.
  • واحد صنفي بايد داراي تجهيزات ايمني باشد.
  • تمامي نكات بهداشتي بايد در واحد صنفي رعايت گردند.
  • رسته چهارم امكان تك فروشي كالاهاي خود را ندارد.
  • واحدهاي صنفي رسته چهار مي‌توانند در تمام طبقات فعاليت كنند، اما واحدهاي صنفي مربوط به رسته يك و ‌دو مي‌بايست تنها در طبقه همكف يا زير زمين قرار داشته باشند.
  • حفظ تمامي نكات بهداشتي در واحد صنفي الزامي است.

مراحل دريافت پروانه كسب فروش لوازم خانگي

براي دريافت مجوز فروش لوازم خانگي از اتحاديه مي‌بايست مراحل زير را انجام دهيد:

  • از طريق سامانه ايرانيان اصناف درخواست خود را ارسال مي‌كنيد
  • پس از بررسي‌هاي اوليه از طرف ارگان مربوطه در مرحله اوليه درخواست مورد بررسي قرار مي‌گيرد. حدودا 10 روز طول مي‌كشد.
  • در صورت پذيرش اوليه امكان ارسال مدارك به وجود مي‌آيد.
  • پس از ارسال مدارك و پذيرش اسناد، به واحد مذكور بازرسي جهت بازديد از اتحاديه ارسال مي‌شود.
  • در مرحله بعد هيئت مديره اتحاديه با توجه به شرايط فرد، در مورد او تصميم‌گيري نموده و اگر داراي صلاحيت بود، تاييديه دريافت جواز كسب را به او ارايه مي‌نمايند.
  • در مرحله آخر پرداخت وجوه الزاميه اتحاديه از طريق سامانه ايرانيان اصناف بايد انجام شود. (حق عضويت سالانه ۴۲۰۰۰۰۰ريال و وروديه سال اول۸۰۰۰۰۰۰ريال )

در مرحله آخر اگر فرد صلاحيت دريافت جواز كسب را داشت رئيس اتحاديه جواز كسب او را براي يك سال صادر نموده و بعد از يك سال براي يك دوره پنج ساله يا ده ساله تمديد مي‌نمايد. براي آشنايي با روش تمديد پروانه كسب كليك كنيد.

براي آشنايي بيشتر با مراحل گرفتن جواز كسب كليك كنيد.

مدارك مورد نياز براي گرفتن پروانه كسب فروش لوازم خانگي

  • تصوير شناسنامه
  • تصوير كارت ملي
  • تصوير اجاره نامه يا سند مالكيت واحد صنفي
  • يك تصوير 3*4
  • تصوير آخرين مدرك تحصيلي
  • كارت پايان خدمت يا گواهي معافيت دائم و يا دفترچه اعزام به خدمت براي آقايان
  • فيش واريز حق عضويت در اتحاديه
  • گواهي گذراندن ده ساعت آموزش لازم براي يادگيري فروش لوازم‌خانگي
  • گواهي موافقت اداره اماكن نيروي انتظامي
  • گواهي عدم سو پيشينه كيفري
  • گواهي عدم اعتياد
  • گواهي صلاحيت فني
  • كارت سلامت از وزارت بهداشت

فرد متقاضي سه ماه فرصت دارد كه مدارك بالا را به اتحاديه تحويل دهد تا جواز كسب صادر شود. پس از اينكه مدارك بالا به اتحاديه تحويل داده شد رئيس اتحاديه شرايط فرد را مي‌سنجد و اگر او صلاحيت فعاليت در حوزه فروش لوازم خانگي را داشت براي او جواز كسب صادر مي‌كند.

هزينه دريافت پروانه كسب

برخي از افراد تصور مي‌كنند كه دريافت جواز براي فروش لوازم خانگي نياز به صرف هزينه زيادي دارد و به همين‌خاطر از دريافت مجوز و آغاز فعاليت خودداري مي‌كنند كه در اين باره بايد بگوييم دريافت مجوز فروش لوازم خانگي هزينه زيادي ندارد. هزينه دريافت مجوز چيزي حدود پانصد هزار تومان تا دو ميليون تومان مي‌باشد كه با توجه به نوع واحد صنفي فرد تعيين مي‌گردد.

مدت زمان صدور پروانه كسب چقدر است؟

براي دريافت مجوز كسب فروش لوازم خانگي زمان زيادي لازم نيست و همين كه فرد از طريق سامانه درخواست مجوز نمايد، حدود يك الي دو ماه كل فرايند صدور جواز طول مي‌كشد. با سيستماتيك شدن فرايند ثبت نام و به حداقل رسيدن مراجعه حضوري، اتلاف وقت بين سازمان هاي مربوطه نيز كاهش يافته و متقاضيان واجد شرايط به راحتي مي‌توانند شروع به كار نمايند. براي آشنايي بيشتر با سامانه ايرانيان اصناف كليك كنيد.

 

براي دريافت جواز كسب با كمترين دردسر مي‌توانيد با كارشناسان مركز مشاوره كسب و كار كاردوك از طريق شماره 02166418908 و واتس آپ 09351520300 تماس بگيريد.

 

منبع : جواز كسب فروش لوازم خانگي


ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
[ ۱۰ بهمن ۱۳۹۹ ] [ ۱۰:۰۰:۵۹ ] [ كاردوك ] [ نظرات (0) ]

اين  واحد داراي پروانه بهره برداري صنعتي و تاييديه معاونت غذا و دارو براي توليد انواع ماسك هاي بهداشتي با بهترين نوع مواد اوليه است و محصولات خود را توليد و درسطح ملي و صادرات توزيع مي‌نمايد.   

 

اتوماتيك بودن كامل خط توليد با استفاده از ماشين آلات خارجي و كنترلر و مانيتورها زيمنس در بخش‌هاي فني امكانات توليد را به ظرفيت 110 ماسك در دقيقه به صورت كاملا بهداشتي با كمترين ميزان مصرف انرژي را فراهم نموده است. اين ساختار داراي دوخت التراسونيك بوده و فنرزني ماسك به صورت اتوماتيك انجام مي‌گيرد. به دليل نوع محصول بدنه ماشين آلات و تجهيزات خارجي از استيل پزشكي بوده و كنترلرهاي آن قابليت عيب يابي و هشدار دهندگي به اپراتور را دارند.  

براي دريافت جواز كسب با كمترين دردسر مي‌توانيد با كارشناسان مركز مشاوره كاردوك از طريق شماره 02166418908 تماس بگيريد.

 

منبع : ماسك سه لايه

 

خط توليد ادو بلاس به گونه‌اي است كه فيدر پس از لايه بندي محصول را به دو خط كاملا مستقل جهت ادامه فرايند توليد، تكميل، استريل و بسته‌بندي هدايت مي‌نمايد. سيستم داراي كنترل سرعت انتقال، صفحات لمسي زيمنس و سنسورهاي بالانسر فرايندي مي‌باشد.   

 

  فرايند كش زني، اتو كشي در دماي قابل كنترل كاملا اتوماتيك و بدون دخالت دست انجام مي‌گيرد. 

 

 سيستم توليد داراي سروو موتور صنعتي خارجي بوده و در خط بسته بندي اتوماتيك محصول پس از عبور كانتيتويس از تونل UV توسط اشعه ماوراءبنفش استريل و به صورت كاملا اتوماتيك و بهداشتي در بسته‌هاي پنچ تايي در دستگاه اوليه  و در جعبه‌هاي 50 تايي در دستگاه ثانويه قرار مي‌گيرد.

 

اين واحد با توجه به سطح تكنولوژي، كيفيت مواد اوليه و محصول آمادگي تامين نياز حوزه‌هاي بهداشتي را دارا مي‌باشد. جهت كسب اطلاعات و هماهنگي بيشتر مي‌توانيد با كارشناسان دفتر كاردوك در تهران تماس حاصل فرماييد.

 

 

براي دريافت جواز كسب با كمترين دردسر مي‌توانيد با كارشناسان مركز مشاوره كسب و كار كاردوك از طريق شماره 02166418908 تماس بگيريد.

 

منبع : ماسك سه لايه


ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
برچسب: ماسك سه لايه،
موضوع:
[ ۹ بهمن ۱۳۹۹ ] [ ۰۱:۲۴:۵۶ ] [ كاردوك ] [ نظرات (0) ]

چرا بايد جواز كسب رويه كوبي مبل دريافت كرد؟ اشتغال يكي از عوامل مهم در جامعه ما به شمار مي‌رود و هرچقدر كه ميزان اشتغال در جامعه بالاتر باشد اقتصاد افراد نيز قوي‌تر خواهد بود. رسته‌هاي شغلي زيادي در جامعه امروزي وجود دارند كه هر كسي بتواند با فعاليت در آن‌ها هزينه‌هاي زندگي خود را تامين نمايند. يكي از رسته‌هاي پرطرفدار صنفي رويه كوبي مبل است. براي فعاليت در اين رسته مي‌بايست حتما جواز كسب از اتحاديه دريافت بشود. در ادامه در مورد نحوه دريافت جواز كسب توضيحات كامل تري را در اختيارتان قرار داده ايم، با ما همراه باشيد. براي گرفتن پروانه كسب كليك كنيد.

 

براي دريافت جواز كسب با كمترين دردسر مي‌توانيد با كارشناسان مركز مشاوره كاردوك از طريق شماره 02166418908 و واتس آپ 09351520300 تماس بگيريد.

 منبع: جواز كسب رويه كوبي مبل

جواز كسب رويه كوبي مبل از طرف كدام اتحاديه صادر مي شود؟

رويه كوبي مبل زير مجموعه اتحاديه اصناف درودگران و مبل سازان با كد آيسيك ۳۶۱۰۲۹ است. در اين اتحاديه براي رسته‌هاي شغلي زير نيز جواز كسب صادر مي‌شود:

  • رويه كوبي مبل
  • نجاري
  • فروشندگي مصنوعات چوبي
  • اتاق سازي چوبي كاميون
  • چوب بري
  • قاب سازي، معرق كاري و خاتم كاري
  • كابينت سازي چوبي آشپزخانه
  • پرس كاري چوبي
  • قالب سازي چوبي كفش و غيره
  • منبت كاري
  • جعبه سازي
  • كلاف سازي
  • رنگ كاري چوبي
  • توليد و عرضه مبل
  • خراطي
  • درودگري
  • دفتر كار

شرايط دريافت مجوز كسب رويه كوبي مبل

براي دريافت جواز كسب رويه كوبي مبل مي‌بايست داراي شرايطي بود تا اتحاديه به آساني جواز كسب را صادر كند. حداقل اين شرايط به شرح زير مي‌باشند:

  • واحد صنفي بايد حداقل بيست متر مربع مساحت داشته باشد.
  • ايجاد دفتر كار در مكان‌هايي كه كاربري اداري دارند مانعي ندارد.
  • لوازم كار بايد بر اساس ضرورت و عرف اتحاديه باشند كه شامل اره، فلكه، پنج كاره، ديولت است.
  • دارا بودن لوازم آتشنشاني و ايمني ضروري است.
  • ضوابظ و مقررات وزارت كار و امور اجتماعي بايد رعايت گردد.

مراحل دريافت پروانه كسب رويه كوبي مبل

براي دريافت مجوز رويه كوبي مبل از اتحاديه مي بايست مراحل زير را انجام دهيد:

  • از طريق سامانه ايرانيان اصناف درخواست خود را ارسال مي‌كنيد
  • پس از بررسي‌هاي اوليه از طرف ارگان مربوطه در مرحله اوليه درخواست مورد بررسي قرار مي‌گيرد. حدودا 10 روز طول مي‌كشد.
  • در صورت پذيرش اوليه امكان ارسال مدارك به وجود مي‌آيد.
  • پس از ارسال مدارك و پذيرش اسناد، به واحد مذكور بازرسي جهت بازديد از اتحاديه ارسال مي‌شود.
  • در مرحله بعد هيئت مديره اتحاديه با توجه به شرايط فرد، در مورد او تصميم‌گيري نموده و اگر داراي صلاحيت بود، تاييديه دريافت جواز كسب را به او ارايه مي‌نمايند.
  • در مرحله آخر پرداخت وجوه الزاميه اتحاديه از طريق سامانه ايرانيان اصناف بايد انجام شود. (حق عضويت سالانه ۳۰۰۰۰۰۰ريال و وروديه سال اول 800۰۰۰۰ريال)

دو نكته

  1. در تمامي مراحل مي‌توانيد از طريق پيگيري ثبت نام در سامانه ايرانيان اصناف از روند پرونده خود مطلع شويد. 
  2. براي ارسال مدارك سه ماه فرصت وجود دارد. 

در مرحله آخر اگر فرد صلاحيت دريافت جواز كسب را داشت رئيس اتحاديه جواز كسب او را براي يك سال صادر نموده و بعد از يك سال براي يك دوره پنج ساله يا ده ساله تمديد مي‌نمايد. براي آشنايي با روش تمديد پروانه كسب كليك كنيد.

براي آشنايي بيشتر با مراحل گرفتن جواز كسب كليك كنيد.

مدارك مورد نياز براي گرفتن پروانه كسب رويه كوبي مبل

  • تصوير شناسنامه
  • تصوير كارت ملي
  • تصوير اجاره نامه يا سند مالكيت واحد صنفي
  • يك تصوير 3*4
  • تصوير آخرين مدرك تحصيلي
  • كارت پايان خدمت يا گواهي معافيت دائم و يا دفترچه اعزام به خدمت براي آقايان
  • فيش واريز حق عضويت در اتحاديه
  • گواهي گذراندن ده ساعت آموزش لازم براي يادگيري كار
  • گواهي موافقت اداره اماكن نيروي انتظامي
  • گواهي عدم سو پيشينه كيفري
  • گواهي عدم اعتياد
  • گواهي صلاحيت فني
  • كارت سلامت از وزارت بهداشت

فرد متقاضي سه ماه فرصت دارد كه مدارك بالا را به اتحاديه تحويل دهد تا جواز كسب صادر شود. پس از اينكه مدارك بالا به اتحاديه تحويل داده شد، رئيس اتحاديه شرايط فرد را مي‌سنجد و اگر او صلاحيت فعاليت در اين حوزه را داشت براي او جواز كسب صادر مي‌كند.

هزينه دريافت پروانه كسب چقدر است؟

برخي از افراد تصور مي‌كنند كه دريافت جواز براي  رويه كوبي مبل نياز به صرف هزينه زيادي دارد و به همين‌خاطر از دريافت مجوز و آغاز فعاليت خودداري مي‌كنند كه در اين باره بايد بگوييم دريافت مجوز در اين حوزه هزينه زيادي ندارد. هزينه دريافت مجوز چيزي حدود پانصد هزار تومان تا دو ميليون تومان است كه با توجه به نوع واحد صنفي فرد تعيين مي‌گردد.

مدت زمان صدور پروانه كسب چقدر است؟

براي دريافت مجوز كسب رويه كوبي مبل زمان زيادي لازم نيست و همين كه فرد از طريق سامانه درخواست مجوز نمايد، حدود يك الي دو ماه كل فرايند صدور جواز طول مي‌كشد. با سيستماتيك شدن فرايند ثبت نام و به حداقل رسيدن مراجعه حضوري، اتلاف وقت بين سازمان‌هاي مربوطه نيز كاهش يافته و متقاضيان واجد شرايط به راحتي مي‌توانند شروع به كار نمايند. براي آشنايي بيشتر با سامانه ايرانيان اصناف كليك كنيد.

 

براي دريافت جواز كسب با كمترين دردسر مي‌توانيد با كارشناسان مركز مشاوره كسب و كار كاردوك از طريق شماره 02166418908 و واتس آپ 09351520300 تماس بگيريد.

منبع: جواز كسب رويه كوبي مبل


ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
برچسب: جواز كسب رويه كوبي مبل،
موضوع:
[ ۸ بهمن ۱۳۹۹ ] [ ۰۲:۲۷:۵۸ ] [ كاردوك ] [ نظرات (0) ]

براي گرفت جواز كسب شيريني فروشي بايد از كجا شروع كرد؟ كيك و شيريني از جمله خوراكي‌هاي پرمصرف در كشور به حساب مي‌آيند و از آنجا كه طرفداران زيادي دارند واحدهاي صنفي زيادي در شهرها به فعاليت در زمينه قنادي و شيريني پزي پرداخته‌اند. براي فعاليت در رشته قنادي حتما بايد ابتدا جواز كسب دريافت كنيد. در ادامه در مورد جواز كسب قنادي و شيريني پزي توضيحات مختصري را خدمتتان ارائه نموده‌ايم، با ما همراه باشيد. براي گرفتن پروانه كسب كليك كنيد.

 

براي دريافت جواز كسب با كمترين دردسر مي‌توانيد با كارشناسان مركز مشاوره كاردوك از طريق شماره 02166418908 و واتس آپ 09351520300 تماس بگيريد.

 منبع: جواز كسب شيريني فروشي

جواز كسب قنادي و شيريني پزي از طرف كدام اتحاديه صادر مي شود؟

قنادي و شيريني پزي در تهران زير مجموعه اتحاديه اصناف قنادي، شيريني و كافه قنادي و داراي كد آيسيك ۱۵۴۶۱۷ مي‌باشد. در اين اتحاديه براي رسته‌هاي شغلي زير نيز جواز كسب صادر مي‌گردد:

  • كافه قنادي
  • قناد
  • شيريني فروش به صورت سرد فروشي
  • كارگاه توليد شيريني
  • كيك يزدي پز
  • سوهان پزي
  • پشمك‌سازي
  • فروشندگان مواد و لوازم قنادي و تزئينات سفره عقد
  • توليد زولبيا، باميه و گوش فيل
  • توليد پيراشكي و سوخاري
  • توليد كاكائو، شكلات، كاك، يوخه سوخاري، گز، نوقا، قطاب سازي، كلوچه و آريس

شرايط دريافت جواز كسب شيريني فروشي

براي دريافت مجوز قنادي و شيريني پزي مي‌بايست برخي شرايط را دارا بود تا اتحاديه جواز كسب را صادر نمايد. اين شرايط به شرح زير مي‌باشند:

  • حداقل مساحت لازم براي قنادي ۱۸متر و براي شيريني پزي ۴۰متر مربع مي‌باشد.
  • تمامي لوازمي كه براي انجام كار در واحد صنفي مورد استفاده قرار مي‌گيرند مي‌بايست طبق عرف اتحاديه باشند.
  • تمامي نكات بهداشتي مي‌بايست در واحد صنفي به خوبي رعايت شود.
  • فرد متقاضي حتما بايد صلاحيت جسماني داشته باشد و براي اثبات آن كارت معاينه پزشكي دريافت كند.

مراحل دريافت جواز كسب شيريني فروشي

براي دريافت مجوز قنادي و شيريني پزي از اتحاديه مي بايست مراحل زير را انجام دهيد:

  • از طريق سامانه ايرانيان اصناف درخواست خود را ارسال مي‌كنيد
  • پس از بررسي‌هاي اوليه از طرف ارگان مربوطه در مرحله اوليه درخواست مورد بررسي قرار مي‌گيرد. حدودا 10 روز طول مي‌كشد.
  • در صورت پذيرش اوليه امكان ارسال مدارك به وجود مي‌آيد.
  • پس از ارسال مدارك و پذيرش اسناد، به واحد مذكور بازرسي جهت بازديد از اتحاديه ارسال مي‌شود.
  • در مرحله بعد هيئت مديره اتحاديه با توجه به شرايط فرد، در مورد او تصميم‌گيري نموده و اگر داراي صلاحيت بود، تاييديه دريافت جواز كسب را به او ارايه مي‌نمايند.
  • در مرحله آخر پرداخت وجوه الزاميه اتحاديه از طريق سامانه ايرانيان اصناف بايد انجام شود. (حق عضويت سالانه ۳۰۰۰۰۰۰ريال و وروديه سال اول 8۰۰۰۰۰۰ريال)

در مرحله آخر اگر فرد صلاحيت دريافت جواز كسب را داشت رئيس اتحاديه جواز كسب او را براي يك سال صادر نموده و بعد از يك سال براي يك دوره پنج ساله يا ده ساله تمديد مي‌نمايد.

مدارك مورد نياز براي گرفتن پروانه كسب قنادي و شيريني پزي

  • تصوير شناسنامه
  • تصوير كارت ملي
  • تصوير اجاره نامه يا سند مالكيت واحد صنفي
  • يك تصوير 3*4
  • تصوير آخرين مدرك تحصيلي
  • كارت پايان خدمت يا گواهي معافيت دائم و يا دفترچه اعزام به خدمت براي آقايان
  • فيش واريز حق عضويت در اتحاديه
  • گواهي گذراندن ده ساعت آموزش لازم براي يادگيري كار
  • گواهي موافقت اداره اماكن نيروي انتظامي
  • گواهي عدم سو پيشينه كيفري
  • گواهي عدم اعتياد
  • گواهي صلاحيت فني
  • كارت سلامت از وزارت بهداشت

فرد متقاضي سه ماه فرصت دارد كه مدارك بالا را به اتحاديه تحويل دهد تا جواز كسب صادر شود. پس از اينكه مدارك بالا به اتحاديه تحويل داده شد، رئيس اتحاديه شرايط فرد را مي‌سنجد و اگر او صلاحيت فعاليت در حوزه قنادي و شيريني‌پزي را داشت، براي او جواز كسب صادر مي‌كند. براي آشنايي با روش تمديد پروانه كسب كليك كنيد.

براي آشنايي بيشتر با مراحل گرفتن جواز كسب كليك كنيد.

هزينه دريافت پروانه كسب قنادي و شيريني پزي

برخي از افراد تصور مي‌كنند كه دريافت جواز براي قنادي و شيريني پزي نياز به صرف هزينه زيادي دارد و به همين‌خاطر از دريافت مجوز و آغاز فعاليت خودداري مي‌كنند كه در اين باره بايد بگوييم دريافت مجوز قنادي و شيريني پزي هزينه زيادي ندارد. هزينه دريافت مجوز چيزي حدود پانصد هزار تومان تا دو ميليون تومان مي‌باشد كه با توجه به نوع واحد صنفي فرد تعيين مي‌گردد.

مدت زمان صدور پروانه كسب قنادي و شيريني پزي چقدر است؟

براي دريافت مجوز كسب قنادي و شيريني پزي زمان زيادي لازم نيست و همين كه فرد از طريق سامانه درخواست مجوز نمايد، حدود يك الي دو ماه كل فرايند صدور جواز طول مي‌كشد. با سيستماتيك شدن فرايند ثبت نام و به حداقل رسيدن مراجعه حضوري، اتلاف وقت بين سازمان هاي مربوطه نيز كاهش يافته و متقاضيان واجد شرايط به راحتي مي‌توانند شروع به كار نمايند.براي آشنايي بيشتر با سامانه ايرانيان اصناف كليك كنيد.

 

براي دريافت جواز كسب با كمترين دردسر مي‌توانيد با كارشناسان مركز مشاوره كسب و كار كاردوك از طريق شماره 02166418908 و واتس آپ 09351520300 تماس بگيريد.

 

منبع: جواز كسب شيريني فروشي


ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
برچسب: جواز كسب شيريني فروشي،
موضوع:
[ ۵ بهمن ۱۳۹۹ ] [ ۰۵:۲۳:۴۳ ] [ كاردوك ] [ نظرات (0) ]

چرا بايد مجوز آتليه عكاسي و فيلم برداري گرفت؟ امروزه در هر مراسمي يك ‌عكاس حضور خواهد داشت تا تمام لحظات مراسم را فيلمبرداري كند و در واقع اين لحظات را ثبت نمايد. افراد زيادي در كشور به عكاسي و فيلمبرداري علاقه دارند. براي كار در اين رسته و تاسيس يك واحد صنفي در همين زمينه ابتدا بايد جواز كسب دريافت كنيد. در ادامه نحوه دريافت جواز كسب فيلمبرداري و عكسبرداري از مجالس ‌را شرح داده ايم، با ما همراه باشيد. براي گرفتن پروانه كسب كليك كنيد.

 

براي دريافت جواز كسب با كمترين دردسر مي‌توانيد با كارشناسان مركز مشاوره كاردوك از طريق شماره 02166418908 و واتس آپ 09351520300 تماس بگيريد.

 منبع: جواز كسب آتليه عكاسي

مجوز كسب فيلمبرداري و عكسبرداري از مجالس توسط كدام اتحاديه صادر مي شود؟

فيلمبرداري و عكسبرداري از مجالس در تهران زير مجموعه اتحاديه صنف عكاسان و فيلمبرداران مجالس با كد آيسيك ۷۴۹۴۱۵ است. در اين اتحاديه براي رسته‌هاي شغلي زير جواز كسب صادر مي‌شود:

  • عكاسي و فيلمبرداري ديجيتالي و معمولي
  • عكاسي و فيلمبرداري معمولي و ديجيتالي به همراه چاپ عكس رنگي
  • كارگاه توليد عكس رنگي ماشيني و دستي
  • تعمير گاه دوربين و تجهيزات و مواد اوليه عكاسي و فيلمبرداري
  • دفتر عكسبرداري و فيلمبرداري مجالس
  • ميكس و مونتاژ فيلم و عكس مجالس
  • دفتر عكسبرداري و فيلمبرداري و ميكس و مونتاژ مجالس
  • فروشنده لوازم عكاسي و فيلمبرداري
  • چاپ عكس رنگي ماشيني فوري

شرايط دريافت مجوز آتليه عكاسي و  فيلمبرداري از مجالس و ميكس و مونتاژ

براي دريافت مجوز فيلمبرداري و عكسبرداري از مجالس مي‌بايست داراي برخي شرايط بود تا اتحاديه مجوز كسب را به سادگي صادر كند. اين شرايط به شرح زير مي باشند:

  • در رشته شغلي شماره نه حق فروش عكس‌هاي چاپ شده را ندارند.
  • واحد صنفي مورد نظر مي‌بايست حداقل سي متر مربع مساحت داشته باشد.
  • صدور كارت فيلمبرداري مي‌بايست طبق ضوابط آيين نامه باشد.
  • داشتن تجهيزات و ابزار كار طبق عرف اتحاديه الزامي است.
  • رسته هاي شغلي ۳،۶ و ۷مي‌توانند سفارشات ديگر واحدهاي صنفي زير مجموعه اتحاديه را نيز بپذيرند.
  • فرد متقاضي مي‌بايست صلاحيت فني خود را در اين رسته به اثبات برساند.
  • رسته‌هاي ۱،۲،۵،۶،۹ بايد نگاتيو عكس را در بايگاني واحد صنفي نگهداري كنند.
  • رسته‌هاي شغلي ۱،۲،۵،۷،۹ مي‌توانند با رعايت مقررات كارت شناسايي نيز صادر كنند.
  • تمامي نكات بهداشتي بايد در واحد صنفي رعايت گردد.

مراحل دريافتمجوز آتليه عكاسي و فيلمبرداري از مجالس

براي دريافت مجوز فيلمبرداري و عكسبرداري از مجالس از اتحاديه مي بايست مراحل زير را انجام دهيد:

  • از طريق سامانه ايرانيان اصناف درخواست خود را ارسال مي‌كنيد
  • پس از بررسي‌هاي اوليه از طرف ارگان مربوطه در مرحله اوليه درخواست مورد بررسي قرار مي‌گيرد. حدودا 10 روز طول مي‌كشد.
  • در صورت پذيرش اوليه امكان ارسال مدارك به وجود مي‌آيد.
  • پس از ارسال مدارك و پذيرش اسناد، به واحد مذكور بازرسي جهت بازديد از اتحاديه ارسال مي‌شود.
  • در مرحله بعد هيئت مديره اتحاديه با توجه به شرايط فرد، در مورد او تصميم‌گيري نموده و اگر داراي صلاحيت بود، تاييديه دريافت جواز كسب را به او ارايه مي‌نمايند.
  • در مرحله آخر پرداخت وجوه الزاميه اتحاديه از طريق سامانه ايرانيان اصناف بايد انجام شود. (حق عضويت سالانه ۲۰۰۰۰۰۰ريال و وروديه سال اول 800۰۰۰۰ريال)

در مرحله آخر اگر فرد صلاحيت دريافت جواز كسب را داشت رئيس اتحاديه جواز كسب او را براي يك سال صادر نموده و بعد از يك سال براي يك دوره پنج ساله يا ده ساله تمديد مي‌نمايد.

مدارك مورد نياز براي گرفتن مجوز آتليه عكاسي و فيلمبرداري از مجالس

  • تصوير شناسنامه
  • تصوير كارت ملي
  • تصوير اجاره نامه يا سند مالكيت واحد صنفي
  • يك تصوير 3*4
  • تصوير آخرين مدرك تحصيلي
  • كارت پايان خدمت يا گواهي معافيت دائم و يا دفترچه اعزام به خدمت براي آقايان
  • فيش واريز حق عضويت در اتحاديه
  • گواهي گذراندن ده ساعت آموزش لازم براي يادگيري كار
  • گواهي موافقت اداره اماكن نيروي انتظامي
  • گواهي عدم سو پيشينه كيفري
  • گواهي عدم اعتياد
  • گواهي صلاحيت فني
  • كارت سلامت از وزارت بهداشت

فرد متقاضي سه ماه فرصت دارد كه مدارك بالا را به اتحاديه تحويل دهد تا جواز كسب صادر شود. پس از اينكه مدارك بالا به اتحاديه تحويل داده شد رئيس اتحاديه شرايط فرد را مي‌سنجد و اگر او صلاحيت فعاليت دراين حوزه را داشت براي او جواز كسب صادر مي‌كند. براي آشنايي با روش تمديد پروانه كسب كليك كنيد.

براي آشنايي بيشتر با مراحل گرفتن جواز كسب كليك كنيد.

هزينه دريافت پروانه كسب فيلمبرداري و عكسبرداري از مجالس

برخي از افراد تصور مي‌كنند كه دريافت جواز براي فيلمبرداري و عكسبرداري از مجالس نياز به صرف هزينه زيادي دارد و به همين‌خاطر از دريافت مجوز و آغاز فعاليت خودداري مي‌كنند كه در اين باره بايد بگوييم دريافت مجوز فيلمبرداري و عكسبرداري از مجالس هزينه زيادي ندارد. هزينه دريافت مجوز چيزي حدود پانصد هزار تومان تا دو ميليون تومان مي‌باشد كه با توجه به نوع واحد صنفي فرد تعيين مي‌گردد.

مدت زمان صدور پروانه كسب فيلمبرداري و عكسبرداري از مجالس چقدر است؟

براي دريافت مجوز كسب فيلمبرداري و عكسبرداري از مجالس زمان زيادي لازم نيست و همين كه فرد از طريق سامانه درخواست مجوز نمايد، حدود يك الي دو ماه كل فرايند صدور جواز طول مي‌كشد. با سيستماتيك شدن فرايند ثبت نام و به حداقل رسيدن مراجعه حضوري، اتلاف وقت بين سازمان هاي مربوطه نيز كاهش يافته و متقاضيان واجد شرايط به راحتي مي‌توانند شروع به كار نمايند. براي آشنايي بيشتر با سامانه ايرانيان اصناف كليك كنيد.

 

براي دريافت جواز كسب با كمترين دردسر مي‌توانيد با كارشناسان مركز مشاوره كسب و كار كاردوك از طريق شماره 02166418908 و واتس آپ 09351520300 تماس بگيريد.

 

منبع: جواز كسب آتليه عكاسي


ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
برچسب: مجوز آتليه عكاسي،
موضوع:
[ ۵ بهمن ۱۳۹۹ ] [ ۱۲:۳۳:۴۳ ] [ كاردوك ] [ نظرات (0) ]

شرايط دريافت جواز كسب خواربار فروشي چيست؟ پروانه كسب خواربار فروشي را كدام اتحاديه صادر مي‌كند؟ امروزه به هر شهري كه وارد شويد خواربار فروشي‌هاي بسيار زيادي را مي‌بينيد كه مشغول به فعاليت هستند. خواربار فروش‌ها معمولا نيازهاي روزانه مردم را تامين مي‌كنند و از اهميت بسيار زيادي برخوردار هستند. براي فعاليت در اين رسته شغلي بسيار مهم، مي‌بايست حتما جواز كسب دريافت نمود. در ادامه نحوه دريافت مجوز كسب براي خواربارفروشي را شرح داده ايم، با ما همراه باشيد. براي گرفتن پروانه كسب كليك كنيد.

براي دريافت جواز كسب با كمترين دردسر مي‌توانيد با كارشناسان مركز مشاوره كاردوك از طريق شماره 02166418908 و واتس آپ 09351520300 تماس بگيريد.

 

منبع : جواز كسب خوار و بار فروشي

 

 

پروانه كسب خواربار فروشي از طرف كدام اتحاديه صادر مي شود؟

خواربار فروشي در تهران زير مجموعه اتحاديه اصناف خواربار فروشان و داراي كد آيسيك ۵۲۲۲۴۱ است. در اين اتحاديه فقط براي رسته شغلي با عنوان خواربار فروشي جواز كسب صادر مي‌گردد.

شرايط دريافت مجوز كسب خواربار فروشي

براي دريافت مجوز كسب خواربار فروشي مي‌بايست داراي شرايطي بود تا اتحاديه به آساني جواز كسب را صادر كند. اين شرايط به شرح زير مي‌باشند:

  • واحد صنفي بايد حداقل ۱۲ متر مربع مساحت داشته باشد.
  • تمامي قوانين و مقررات بهداشتي در واحد صنفي رعايت شود.
  • لوازم كار بايد طبق عرف اتحاديه باشند.
  • فرد بايد صلاحيت فني براي انجام كار را داشته باشد.

مراحل دريافت پروانه كسب خواربار فروشي

براي دريافت مجوز خواربار فروشي از اتحاديه مراحل زير را انجام دهيد:

  • از طريق سامانه ايرانيان اصناف درخواست خود را ارسال مي‌كنيد
  • پس از بررسي‌هاي اوليه از طرف ارگان مربوطه در مرحله اوليه درخواست مورد بررسي قرار مي‌گيرد. حدودا 10 روز طول مي‌كشد.
  • در صورت پذيرش اوليه امكان ارسال مدارك به وجود مي‌آيد.
  • پس از ارسال مدارك و پذيرش اسناد، به واحد مذكور بازرسي جهت بازديد از اتحاديه ارسال مي‌شود.
  • در مرحله بعد هيئت مديره اتحاديه با توجه به شرايط فرد، در مورد او تصميم‌گيري نموده و اگر داراي صلاحيت بود، تاييديه دريافت جواز كسب را به او ارايه مي‌نمايند.
  • در مرحله آخر پرداخت وجوه الزاميه اتحاديه از طريق سامانه ايرانيان اصناف بايد انجام شود. (حق عضويت سالانه ۲۰۰۰۰۰۰ريال و وروديه سال اول 800۰۰۰۰ريال)

در مرحله آخر اگر فرد صلاحيت دريافت جواز كسب را داشت رئيس اتحاديه جواز كسب او را براي يك سال صادر نموده و بعد از يك سال براي يك دوره پنج ساله يا ده ساله تمديد مي‌نمايد. براي آشنايي با روش تمديد پروانه كسب كليك كنيد.

براي آشنايي بيشتر با مراحل گرفتن جواز كسب كليك كنيد.

مدارك مورد نياز براي گرفتن پروانه كسب خواربارفروشي

  • تصوير شناسنامه
  • تصوير كارت ملي
  • تصوير اجاره نامه يا سند مالكيت واحد صنفي
  • يك تصوير 3*4
  • تصوير آخرين مدرك تحصيلي
  • كارت پايان خدمت يا گواهي معافيت دائم و يا دفترچه اعزام به خدمت براي آقايان
  • فيش واريز حق عضويت در اتحاديه
  • گواهي گذراندن ده ساعت آموزش لازم براي يادگيري كار
  • گواهي موافقت اداره اماكن نيروي انتظامي
  • گواهي عدم سو پيشينه كيفري
  • گواهي عدم اعتياد
  • گواهي صلاحيت فني
  • كارت سلامت از وزارت بهداشت

فرد متقاضي سه ماه فرصت دارد كه مدارك بالا را به اتحاديه تحويل دهد تا جواز كسب صادر شود. پس از اينكه مدارك بالا به اتحاديه تحويل داده شد رئيس اتحاديه شرايط فرد را مي‌سنجد و اگر او صلاحيت فعاليت در اين حوزه را داشت براي او جواز كسب صادر مي‌كند.

هزينه دريافت پروانه كسب خواربارفروشي

برخي از افراد تصور مي‌كنند كه دريافت جواز براي خواربار فروشي نياز به صرف هزينه زيادي دارد و به همين‌خاطر از دريافت مجوز و آغاز فعاليت خودداري مي‌كنند كه در اين باره بايد بگوييم دريافت مجوز خواربار فروشي هزينه زيادي ندارد. هزينه دريافت مجوز چيزي حدود پانصد هزار تومان تا دو ميليون تومان مي‌باشد كه با توجه به نوع واحد صنفي فرد تعيين مي‌گردد.

مدت زمان صدور پروانه كسب خواربار فروشي چقدر است؟

براي دريافت مجوز كسب خواربار فروشي زمان زيادي لازم نيست و همين كه فرد از طريق سامانه درخواست مجوز نمايد، حدود يك الي دو ماه كل فرايند صدور جواز طول مي‌كشد. با سيستماتيك شدن فرايند ثبت نام و به حداقل رسيدن مراجعه حضوري، اتلاف وقت بين سازمان هاي مربوطه نيز كاهش يافته و متقاضيان واجد شرايط به راحتي مي‌توانند شروع به كار نمايند. براي آشنايي بيشتر با سامانه ايرانيان اصناف كليك كنيد.

 

براي دريافت جواز كسب با كمترين دردسر مي‌توانيد با كارشناسان مركز مشاوره كسب و كار كاردوك از طريق شماره 02166418908 و واتس آپ 09351520300 تماس بگيريد.

منبع : جواز كسب خوار و بار فروشي


ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
برچسب: جواز كسب خواربار فروشي،
موضوع:
[ ۳ بهمن ۱۳۹۹ ] [ ۱۱:۵۰:۵۰ ] [ كاردوك ] [ نظرات (0) ]
[ ۱ ][ ۲ ][ ۳ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
نظرسنجی
[#VoteTitle#]
[#VTITLE#]
     نتیجه

لینک های تبادلی
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : 0
دیروز : 0
افراد آنلاین : 4
همه : 0
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی