كاردوك
مشاوره كسب و كار كاريابي كاردوك

سامانه سيفام درگاه ارائه خدمات به كليه فعالان و بنگاه‌هاي اقتصادي براي مناطق آزاد تجاري و صنعتي است. از اين رو جهت حفظ منافع كشور در زمينه اقتصاد به خصوص در مناطق آزاد براي رسيدن به موفقيت‌هاي بيشتر، سامانه‌اي به نام سيفام طراحي شده است. در اين سامانه ضمن ارائه قوانين و مقررات لازم براي فعاليت در مناطق آزاد، تعدادي از فرصت‌هاي سرمايه‌گذاري كه در هفت منطقه آزاد وجود دارد را مورد بهره برداري قرار مي‌دهد. شما نيز مي‌توانيد از اين امتيازات در كار خود بهره مند شويد. كارشناسان كاردوك اطلاعات لازم جهت شروع و بهره‌برداري انواع فعاليت‌ها در مناطق آزاد تجاري را به شما ارائه مي‌دهند.

براي دريافت خدمات در زمينه سامانه سيفام مي‌توانيد با مركز مشاوره كسب و كار كاردوك از طريق شماره 09351520300 تماس بگيريد.

 

منبع : سامانه سيفام

 

 

سامانه سيفام

سيفام يا سامانه يكپارچه فعالان اقتصادي مناطق آزاد تجاري صنعتي و ويژه اقتصادي، سامانه‌اي است كه توسط دبير شوراي عالي مناطق آزاد طراحي شده است. براي كليه كساني كه در زمينه اقتصادي و تجارت در مناطق آزاد فعال هستند و باعث رشد و توسعه اقتصادي مي‌شوند، سامانه اي راه اندازي شد تا خدمات ويژه اقتصادي مناطق آزاد به صورت يكپارچه و متمركز ارائه شود.

خدمات سامانه سيفام

1- ارائه اطلاعات مربوط به فرصت‌هاي سرمايه گذاري و ثبت درخواست سرمايه گذاري

2- ثبت شركت در مناطق آزاد 

3- ثبت درخواست گواهي ارزش افزوده

4- ثبت اظهارنامه گمركي

5- ثبت درخواست ورود ماشين آلات و تجهيزات و…

6- دسترسي به كليه سامانه‌هاي ويژه و اختصاصي هر يك از مناطق آزاد تجاري و ويژه اقتصادي

7- دسترسي به كليه سامانه هاي مربوط به مناطق آزاد 

همچنين راحتي استفاده از اين سامانه باعث شده دستورالعمل‌ها و نيازهاي آموزشي و اطلاعاتي درخواست كنندگان به راحتي برطرف گردد.

نحوه استفاده از سامانه سيفام

1- ارائه درخواست كتبي توسط سرمايه‌گذار

2- دريافت درخواست كتبي، ارائه فرم‌هاي طرح‌هاي كسب و كار سرمايه‌گذاري

3- تكميل فرم‌هاي سرمايه‌گذاري توسط سرمايه‌گذار (ارائه طرح كسب و كار و توان فني و مالي مناسب براي انجام طرح)

4- بررسي طرح توسط مديريت سرمايه‌گذاري و در صورت نياز اصلاح طرح توسط سرمايه‌گذار

5- پيشنهاد جانمايي توسط معاونت عمراني و زيربنايي

6- موافقت سرمايه‌گذار با محل جانمايي طرح

7- عقد قرارداد با سرمايه‌گذار و تحويل زمين به فرد

ثبت نام در سامانه سيفام

مرحله اول: عضويت

در مرحله اول عضو شويد و نوع عضويت خود (حقيقي و يا حقوقي) را مشخص كنيد. در مرحله عضويت بايد اطلاعات فردي و مشخصات كامل خود را وارد و ثبت نماييد.

مرحله دوم: تكميل اطلاعات

در اين مرحله شما بايد كليه اطلاعات خود را تكميل كنيد از قبيل كد پستي، آدرس، ايميل و... را وارد كنيد. در وارد كردن اين اطلاعات دقت زيادي به خرج دهيد.

مرحله سوم: دريافت ايميل

وقتي اطلاعات خود را وارد كرديد، يك ايميل تأييد براي شما ارسال مي‌شود و اين به معني تأييد و كامل بودن فرآيند عضويت شماست و مي‌توانيد به كليه خدمات اين سامانه دسترسي پيدا كنيد.

نكته: كليه مراحل ثبت نامي و اطلاعات از خدمات بايد از طريق سايت sso.freezones.ir انجام شود.

مزيت‌هاي سرمايه‌گذاري در مناطق آزاد

1- اشخاص حقيقي و حقوقي كه فعاليت‌هاي اقتصادي متنوعي را در منطقه انجام مي‌دهند، نسبت به هر نوع فعاليت اقتصادي در منطقه آزاد از تاريخ بهره برداري مندرج در مجوز به مدت بيست سال از پرداخت ماليات بر درآمد و دارايي موضوع قانون ماليات‌هاي مستقيم معاف خواهند بود و پس از انقضاي بيست سال تابع مقررات مالياتي خواهند بود كه با پيشنهاد هيأت وزيران به تصويب مجلس شوراي اسلامي خواهد رسيد.

2- واردات كالاي توليدشده در منطقه آزاد به ساير نقاط كشور، تا حد ارزش افزوده در آن منطقه، با تصويب هيأت وزيران از پرداخت تمام يا قسمتي از حقوق گمركي و سود بازرگاني معاف مي‌باشند.

3- ورود كالاهايي كه تمام يا بخشي از مواد اوليه آن از داخل كشور تأمين و در منطقه آزاد توليد مي‌شود، از تمام يا بخشي از حقوق گمركي و سود بازرگاني مربوط به مواد اوليه داخلي معاف خواهند بود.

4- ورود و خروج سرمايه و سود حاصل از فعاليت‌هاي اقتصادي در هر منطقه، آزاد مي‌باشد. مقررات لازم براي جلب و حمايت سرمايه گذاري در هر منطقه و چگونگي و ميزان مشاركت خارجيان در فعاليت‌هاي هر منطقه به تصويب هيأت وزيران خواهد رسيد.

5- حقوق قانوني سرمايه گذاران خارجي كه پذيرش سرمايه آن‌ها به تصويب هيأت وزيران رسيده است، مورد تضمين و حمايت است. سرمايه‌ي سرمايه گذاران مزبور، چنانچه در مواردي به وسيله قانون به نفع عموم ملي شود يا اينكه از سرمايه گذاران ياد شده سلب مالكيت شود، جبران عادلانه خسارت به عهده دولت مي‌باشد. مقررات مربوط به نحوه پذيرش سرمايه‌هاي مذكور و طريق جبران خسارت به موجب آيين نامه‌اي خواهد بود كه به تصويب هيأت وزيران خواهد رسيد.

سؤالات متداول در خصوص سامانه سيفام

مناطق آزاد ويژه كدام مناطق هستند؟

كيش، قشم، چابهار، اروند، ارس، انزلي، ماكو، شهر فرودگاهي امام‌خميني(ره)، مناطق ويژه اقتصادي ايران.

چگونه مي‌توانيم درخواست‌هاي خود را پيگيري كنيم؟

كليه درخواست‌هاي شما در سازمان مسئول منطقه خودتان مورد بررسي قرار مي‌گيرد و دبيرخانه شوراي‌ عالي نقشي در بررسي درخواست‌ها نخواهد داشت.

براي دريافت خدمات در زمينه سامانه سيفام مي‌توانيد با مركز مشاوره كسب و كار كاردوك از طريق شماره 09351520300 تماس بگيريد.

 

منبع : سامانه سيفام

امتیاز:
بازدید:
برچسب: سامانه سيفام،
موضوع:
[ ۱۳ خرداد ۱۳۹۹ ] [ ۱۰:۳۸:۵۶ ] [ كاردوك ] [ نظرات (0) ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : 2
همه : ---
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی