كاردوك
مشاوره كسب و كار كاريابي كاردوك

نگارش طرح توجيهي پارچه كشباف جهت دريافت مجوزهاي لازم و راهنمايي براي راه اندازي واحد توليدي ضروري است. صادرات پوشاك و پارچه در دنيا در سال 2018 برابر با 480ميليارد دلار بوده كه 266 ميليارد آن (با توجه به توليد انبوع وقيمت تمام شده پايين) متعلق به چين مي‌باشد. صنعت نساجي نيمي از صادرات بازار جهاني را در بردارد، آلمان عمده‌ترين صادركننده ماشين‌آلات صنايع نساجي و كشورهاي بنگلادش، ويتنام و هند با دارا بودن نيرو كار ارزان بعد از چين عمده‌ترين توليدكنندگان و صادركنندگان پارچه هستند. آمار صادرات در داخل كشور به نقل از گمرگ ايران 64 ميليون دلار بوده و بخش زيادي از پوشاك وارداتي به نقل از اتحاديه پوشاك از مبادي غيررسمي مي‌باشد كه نشان از جذابيت اقتصادي اين كسب و كار دارد. در ادامه خلاصه اي از ميزان سرمايه و ماشين آلات مورد نياز ذكر شده است. جهت سفارش و نوشتن طرح توجيهي متناسب با امكانات خودتان كليك كنيد.

 

براي دريافت مشاوره در زمينه انواع طرح هاي توجيهي مي‌توانيد با مشاوران مركز مشاوره كسب و كار كاردوك از طريق شماره 02166418908 تماس بگيريد.

 

منبع : طرح توجيهي پارچه كشباف

طرح توجيهي پارچه كشباف | معرفي محصولات

پارچه‌هاي كشباف از تداخل حلقه‌هاي نخ با يكديگر به وجود مي‌آيند و به دو روش تار و پودي توليد مي‌شوند. در روش پودي، يك نخ پود با حلقه شدن در جهت پود يا در جهت عرضي بافت، پارچه مورد نظر را تشكيل مي‌دهد؛ اين كشباف‌ها روي ماشين‌هاي نساجي مدور مانند كيسه‌اي يا لوله‌اي توليد مي‌شوند. در پارچه‌هاي كشباف تاري براي بافت پارچه يك دسته از نخ‌هاي تار به دور خودشان حلقه شده و به نخ‌هاي مجاور پيوند داده مي‌شوند.

البسه كشباف به دليل الزام به رعايت بهداشت بايد از بهترين پارچه‌هاي بافته شده از الياف مناسب همانند نخ‌هاي پلي آميد، فانتزي و اكريليك جهت پوشش زيبا و با كيفيت به موازات حفظ سلامت بدن انسان توليد شوند. اين محصولات در شرايط پاكيزه حاكم بر كارگاه‌هاي صنعتي توليد و هدف از توليد آن‌ها پوششي مناسب، سالم و عاري از آلودگي براي انسان است. طرح، تنوع و رنگبندي اين محصولات بسيار زياد بوده و شامل انواع دستكش، ژاكت، بلوز، شال و ساير مصنوعات كشباف مي‌باشد.

كدهاي آيسيك صنعتي البسه كشباف 

نام محصول كد ISIC
پوشاك كشباف 17301130
كلاه كشباف 17301152
شال گردن 18101341
ژاكت كشباف 17301131
انواع زيرپوش كشباف 17301132
انواع بلوز كشباف 17301135
مصنوعات پوشاك كشباف 17301150
دستكش كشباف 17301151
پوشاك راحتي مردانه و پسرانه 1810412329
انواع لباس خواب زنانه و دخترانه، تاري، پودي، دوخته شده 1810512339

طرح توجيهي پارچه كشباف | تعرفه‌هاي گمركي

توليدات مورد نظر در اين طرح طيف وسيعي از تعرفه‌هاي گمركي را شامل مي‌شود. تعرفه‌هاي تخصيصي به محصولات از شماره تعرفه 6101 شروع و تا 6117 ادامه دارد.

جدول تعرفه گمركي محصولات طرح

نوع كالا شماره تعرفه
انواع پوشاك كشباف (لباس ومتفرعات لباس، كشباف يا قلاب باف) 6101 الي 6115
كلاه كشباف (ساير متفرعات لباس دوخته و مهيا كشباف و اجزاء آن) 6117
شال گردن (ساير متفرعات لباس دوخته و مهيا كشباف واجزاء آن) 6117

      

طرح توجيهي پارچه كشباف | ويژگي‌هاي  محصول

ازنقطه نظر كيفيت و الزامات قانوني، توليد اين محصولات در گروه البسه حلقوي پودي از جنس اكريليك شامل انواع پوشاك تريكو بافتني و كلاه كشباف بافتني و شال گردن بافتني و مصنوعات كشباف تحت عنوان استاندارد ملي شماره 1045 ثبت شده است كه در الزامات مرتبط آن به ويژگي‍‌هايي همانند ثبات رنگ تحت تاثير عوامل خارجي، تغييرات ابعادي، ويژگي‌هاي نخ مصرفي، پرزدهي، شرايط دوخت و الصاق لوازم تكميلي و عيوب غيرمجاز بسته‌بندي و نشانه‌گذاري اشاره گرديده است. 

طرح توجيهي پارچه كشباف | كالاي جايگزين

اين محصولات با ظهور تكنولوژي نوين توليد پارچه‌هاي حلقوي و كش بافت از جنس الياف طبيعي و سنتتيك همانند پلي استر، اكرليك و تكيه بر طراحي‌هاي نوين با استفاده از نرم افزار و كامپيوتر به لحاظ كيفيت، چاپ، رنگ و طرح  ضمن داشتن تنوع بسيار گسترده، تقاضاي بازار انحصاري خود را دارند.

موارد كاربرد پارچه هاي كشباف

اين پارچه‌ها در انواع البسه كشباف مصرف مي‌شوند. البسه كشباف به عنوان پوششي زيبا و حافظ  بدن به كار مي‌روند و براي مصرف‌كنندگان كالايي حياتي هستند. پوشاك در برگيرنده هزاران نوع، طرح و مدل است كه متناسب با تغيير شرايط فصلي، مكاني، زماني و همچنين با توجه به سن و فرهنگ جامعه انواع جديد و متفاوت آن‌ها ابداع، خلق و مصرف مي‌شود. بنابراين در شكل‌گيري و تركيب مصرف و كاربرد پوشاك عوامل متعددي همانند مذهب، شرايط و عوامل طبيعي، معيشت، منزلت اجتماعي در انتخاب جنس، رنگ، شكل، زيورها و ضمايم آن در هر جامعه‌اي مد نظر قرار مي‌گيرد.

 

طرح توجيهي پارچه كشباف | دانش فني پروژه و فرايند توليد

عمده‌ترين بخش طرح توليدي، انتخاب ماشين آلات با توجه به نوع صنعت و خصوصيات آن، فناوري ساخت، ظرفيت توليـد و خريـد و نصب و راه‌اندازي آن‌ها مي‌باشد. در اين طرح براساس بررسي ماشين آلات مورد نياز توليد محصولات كشباف حلقوي پودي ژاپني انتخاب شده كه از طريق نماينده تامين داخلي باقابليت گارانتي، ارائه خدمات فني بخش‌هاي مكانيكال، الكترونيك، بخش برنامه نويسي، طراحي هنري، تامين قطعات يدكي، برگزاري كلاس‌هاي آموزش طراحي و كار با ماشين آلات توليد مشاوره در نظر گرفته شده است.

مشخصات فني ماشين‌آلات اصلي خط توليد

ماشين‌هاي تخت باف سري SIG تلفيقي از كيفيت، بهره‌وري و راحتي در كاربرد هستند كه انتظارات بالاي صنعت جهاني مد را برآورده مي‌كنند. اين ماشين‌ها داراي سيستم كنترل حلقه ديجيتال DSCS مي‌باشند كه يكي از مهم‌ترين پيشرفت‌ها در دنياي مدرن و امروز بافندگي تخت باف به شمار مي‌آيد. اين سيستم مصرف نخ را به طور مداوم كنترل كرده و تغذيه نخ و كشش را براي رسيدن به ثبات در پارچه با تلرانس قابل توجه 1% ± تنظيم مي‌كند كه اين امر در توليد پوشاك حلقوي خصوصا انواع shaping آن ضروري است. 

ماشين آلات سري  SIG

SIG داراي روكشي سريع و كوچك است كه به دليل جرم كم آن و در نتيجه اينرسي كمتر، بازگشت روكش سريع‌تر انجام مي‌شود، همچنين روكش براي بازگشت در انتهاي ماشين به فضاي كمتري نياز دارد و مي‌تواند فضاي بيشتري را با سرعت بالا كار كند و اين امر منجر به افزايش بهره‌وري مي‌شود. 
ماشين‌هاي SIG122 و SIG123 داراي قابليت WideGauge هستند كه امكان بافت چندين گيج را روي يك ماشين فراهم مي‌سازند. بدين ترتيب بدون سرمايه‌گذاري براي خريد چند ماشين براي چند گيج و بدون صرف زمان آماده‌سازي و تعويض گيج‌ها، به سهولت مي‌توان تغييرات مورد نظر را روي ماشين اعمال كرده و دامنه وسيعي از توليدات را با يك ماشين به دست آورد.

ماشين‌هاي سري SIG قابليت كاركردن تا 30 نخ بر را دارند. نخ برهاي جديد اينتارسيا متراكم‌تر و سريع‌تر هستند و امكان تغيير رنگ بيشتري را در يك عرض معين از بافت ميسر مي‌سازند. سيستم بهبوديافته مذكور همچنين بي‌صداتر بوده و به طور ميانگين 3/2 واحد كمتر از سيستم قبلي اينتارسيا ايجاد صدا مي‌كند. 
از ديگر امكانات ماشين‌هاي سري SIG، برخورداري از سيستم قيچي و نگهدارنده نخ، شانه، ورودي USB جهت حافظه‌هاي خارجي، دو سري غلتك كشش پارچه با قابليت تنظيم ديجيتالي، سرپره‌هاي متحرك، سيستم فشاردهنده حلقه و يك منبع تغذيه پشتيباني بعد از قطعي برق مي‌باشد.

سري SSG

ماشين‌هاي تخت باف سري SSG تلفيقي از كيفيت، بهره‌وري و راحتي كاربرد هستند. اين ماشين‌ها داراي سيستم كنترل حلقه ديجيتال DSCS مي‌باشند كه يكي از مهم‌ترين پيشرفت‌ها در دنياي مدرن و امروز بافندگي تخت باف به شمار مي‌آيد. اين سيستم مصرف نخ را به طور مداوم كنترل كرده و تغذيه نخ و كشش را براي رسيدن به ثبات در پارچه با تلرانس قابل توجه 1% ± تنظيم مي‌كند كه اين امر در توليد پوشاك حلقوي خصوصا انواع shaping آن ضروري است.

SSG داراي روكشي سريع و كوچك است كه به دليل جرم كم آن و در نتيجه اينرسي كمتر، بازگشت روكش سريع‌تر انجام مي‌شود. همچنين روكش براي بازگشت در انتهاي ماشين به فضاي كمتري نياز دارد و با سرعت بالا كار مي‌كند، در نتيجه منجر به افزايش بهره‌وري مي‌شود.

ماشين‌هاي SSG122 داراي قابليت WideGauge هستند كه امكان بافت چندين گيج را روي يك ماشين فراهم مي‌سازند. بدين ترتيب بدون سرمايه‌گذاري براي خريد چند ماشين، بدون صرف زمان براي آماده‌سازي و تعويض گيج‌ها به سهولت مي‌توان تغييرات مورد نظر را روي ماشين اعمال كرده و دامنه وسيعي از توليدات را با يك ماشين به دست آورد.

از ديگر امكانات ماشين‌هاي سري SSG، برخورداري از سيستم قيچي و نگهدارنده نخ، شانه، ورودي USB جهت حافظه‌هاي Flash، دو سري غلتك كشش پارچه با قابليت تنظيم ديجيتالي، سرپره‌هاي متحرك، سيستم فشاردهنده حلقه و يك منبع تغذيه پشتيباني بعد از قطعي برق مي‌باشد.  ماشين‌هاي SSG به صورت تك فاز كار مي‌كنند.

نرم‌افزار طراحي SDS-ONE

در ابتدا سيستم SDS فقط قابليت تهيه نقشه به زبان ماشين را داشت اما به نسخه‌هاي بعدي آن قابليت‌هاي زيادي افزوده شد تا جائي كه با ارائه نسخه SDS ONE تحولي عميق در طراحي پوشاك حلقوي پودي به وجود آمد.

 نرم افزار شامل پنج برنامه فرعي به شرح ذيل مي‌باشد

 1-Paint : اين برنامه فضاي لازم جهت طراحي بافت و شبيه‌سازي را در اختيار كاربر قرار مي‌دهد. ابزارهاي مناسب و آرشيو كاملي از انواع بافت‌هاي پايه از خصوصيات اصلي اين برنامه است.

2- Knit : با اين برنامه، كاربر قادر است طرح تهيه شده در قسمت paint را به زبان ماشين تبديل نمايد. بسياري از پارامترهاي اصلي بافت در اين برنامه تعريف مي‌شوند.

3-  PGM : اين برنامه داراي محيطي جامع جهت ترسيم الگو مي‌باشد. ابزارهاي جانبي متعلق به اين نرم‌افزار موجب سرعت بالا و دقت زياد در ترسيم الگو مي‌شود.

4- Textile : در اين برنامه، كاربر توانايي طراحي پارچه‌هاي تاري پودي را دارد. كاربر با قرار دادن نخ‌هاي مورد نظر در جدول مخصوص طراحي پارچه، مي‌تواند هم‌زمان پارچه شبيه‌سازي شده را مشاهده كند.

5- Embroidery : در اين محيط كاربر با استفاده از ابزارهاي مناسب، امكان طراحي، گلدوزي و شبيه‌سازي آن را در اختيار دارد.  

 

طرح توجيهي پارچه كشباف |  فرآيند  توليد، نكات فني و شرايط عملياتي

ماشين آلات پيش بيني شده در اين طرح قابليت توليد انواع البسه و ملحقات آن را به صورت تكه كارهاي يك پارچه و بدون دوخت و سفارشي دارا مي‌باشند. چنان چه توليد به صورت پارچه كشباف و توليد انبوه مد نظر باشد جهت انجام عمليات تكميلي و توليد محصول تا بسته‌بندي و عرضه نهايي مستلزم طي فرآيند ذيل است.

بافت

نخ در دستگاهي بافنده تبديل به پارچه مي‌گردد كه قسمت‌هاي كلي دستگاه و نيز نحوه عملكرد دستگاه بر روي مواد اوليه در ذيل آورده شده است.

نخ مصرفي در اين نوع پارچه‌ها از نوع نخ اكريليك يا انواع نخ‌هاي فانتزي و پلي آميد مي‌باشد. نخ‌ها به صورت دوك‌هاي آماده شده خريداري مي‌گردند. در ابتدا توسط دوك برگردان اين نخ از دوك باز شده تا عيوب آن از قبيل گره، در هم رفتگي، مقدار كشش، پارگي نخ و… مورد كنترل قرار گيرد. نخ پس از طي اين مرحله آماده بافت است. عمل بافت عبارت است از تشكيل پارچه به وسيله درگيري حلقه هايي از نخ با يكديگر كه بر روي سيلندر انجام مي‌گيرد.  

 دوخت زيكزاك اوليه

انواع دوخت شامل قفلي، زنجيري و اورلوگ (زيكزاك) است كه توسط آن لبه‌هاي برش خورده با اين نوع بخيه دوخته مي‌شود. پس از طي اين مرحله اگر پارچه برش خورده احتياج به دانه‌گيري داشت، ابتدا دانه گيري و سپس به قسمت زيكزاك نهايي فرستاده مي‌شود.

دوخت زيگزاگ ثانويه نهايي

پس از طي عمل بافت، پارچه كنترل و عيوب آن برطرف مي‌گردد و به قسمت دوخت تحويل داده مي‌شود.

 دوخت

در بخش دوخت عمليات زير بر روي پارچه بافته شده انجام مي‌گيرد.

الف-كوك:

نوع بخيه آن زنجيري است و اغلب براي اتصال موقت دو قطعه پارچه استفاده مي‌شد و آماده‌سازي قواره براي اطوكشي با بخار در مرحله اوليه توسط اين عمل انجام مي‌شود. در ضمن اگر پارچه مورد نظر احتياج به شستشو داشته باشد قبل از اطوكشي براي شستشو فرستاده مي‌شود.

ب-بخار اوليه اطوكشي:

اطوكشي ضمن توليد به منظور باز كردن درزها، چروك‌گيري و آماده سازي شكل پارچه مطابق طرح يا مدل مورد نظر مي‌باشد.

 برش

پارچه مورد نظر ابتدا گسترده شده و با توجه به نوع پارچه براي سري دوزي محصول از قيچي برقي عمودي پس از قرار دادن الگو در آخرين لايه پارچه و علامت‌گذاري استفاده مي‌گردد.

دوخت

قطعات برش خورده با عمل دوخت قفلي، زنجيري و اورلوگ (زيگزاگ) به هم متصل مي‌شوند. چرخ كاري جز اصلي فرايند دوخت تريكو است و اغلب عمليات دوخت به شرخ ذيل توسط چرخ انجام مي‌شود.

– راسته دوز

نوع بخيه آن قفلي (دوخت با دو نخ) است. از اين نوع چرخ‌كاري براي دوخت روي جيب، يقه، مارك و اتصالات براي محكم شدن بخيه زيكزاك استفاده مي‌شود. بعضي از پوشاك تريكو پس از طي اين مرحله احتياج به پس دوزي و دوخت دكمه و مادگي دارند و سپس به قسمت تميز كاري و دست دوزي فرستاده مي‌شوند. ولي بعضي از البسه‌ها ممكن است احتياج به پس دوزي نداشته و فقط دوخت دكمه و مادگي داشته باشند. بعضاً هم ممكن است مستقيماً از قسمت راسته دوزي به قسمت دست دوزي هدايت شوند.

– پس دوزي

در اين نوع چرخ‌كاري پايين كار يا لبه كار طوري دوخته مي‌شود كه از روي لباس ديده نشود.

 -دكمه دوزي

چرخ‌كاري دكمه براي دوخت انواع دكمه انجام مي‌گيرد.

– جادكمه زني

جادكمه زني كه اصطلاحاً مادگي دوزي نيز مي‌گويند براي انواع جا دكمه استفاده مي‌شود.

 – تميزكاري و دست دوزي

در اين مرحله اضافات نخ و غيره گرفته مي‌شود و دست دوزي براي تكميل كار به خصوص كار تزئيني انجام مي‌گيرد.

 – مارك دوزي

در اين مرحله برچسب‌هاي مناسبي در اندازه‌هاي دلخواه معمولاً به پشت يقه دوخته مي‌شود.

 اتوكاري و بخار نهايي

در اين مرحله توسط بخار و عمل پرس كردن الياف محصول مورد نظر تثبيت شده و به آن شكل داده مي‌شود. پس از طي اين مراحل لباس آماده شده مورد كنترل و بازبيني قرار مي‌گيرد و عيوب آن برطرف شده و بسته‌بندي مي‌گردد.

 

طرح توجيهي پارچه كشباف | بررسي بازار و رقبا

كل جوازهاي تاسيس و پروانه‌هاي بهره‌برداري صنعتي توليد انواع البسه كشباف كشور تا پايان سال 1398 تعداد 834 است كه از اين تعداد 174 واحد صنعتي به توليد رسيده و با ظرفيت 17585 تن البسه كشباف داراي پروانه بهره‌برداري هستند. تعداد 12 طرح در حال احداث داراي پيشرفت فيزيكي بيشتر از 60 درصد نيز در كشور وجود دارد كه با پيش بيني ظرفيت اسمي  پوشاك كشباف در كشور در حال ساخت و ساز مي‌باشند.

 

تعداد كل جوازها و پروانه‌هاي صنعتي كشور البسه كشباف
834
تعداد طرح‌هاي درحال احداث داراي پيشرفت فيزيكي بالاي 60 درصد البسه كشباف
تعداد سرمايه اشتعال ظرفيت واحد
12 216128 473 100374300

 

1348

عدد

 

تن

 

پروانه بهره‌برداري توليد صنعتي البسه كشباف
تعداد سرمايه اشتعال ظرفيت واحد
174 1043634 3916 17589 تن

طرح توجيهي پارچه كشباف | سرمايه ذاري مورد نياز

بر اساس مطالعات انجام شده احداث واحد توليد پوشاك كشباف با كيفيت صادراتي ساليانه 240تن در سال زيرساخت‌هايي به شرح ذيل نياز دارد:

مشخصات عمومي طرح

رديف موضوع برآرود واحد
1 زمين  2000 متر مربع
2 زيربنا كل توليدي ،خدماتي و ستادي 520 متر مربع

 

جدول سرمايه گذاري طرح

رديف موضوع  
1 سرمايه گذاري    54910ميليون ريال
2 اشتغال 24 نفر

 

 شاخص هاي مالي

موضوع  
نرخ بازده داخلي IRR(درصد) 28
دوره بازگشت سرمايه گداري انجام شده(سال) 3/9
درصد فعاليت در نقطه سر به سر 3/42

طرح توجيهي پارچه كشباف | مزاياي اجراي طرح

بخش زيادي از توليدات لباس كشباف به صورت صنفي در كارگاهايي با مقياس كم كه داراي قيمت تمام شده بالايي هستند، توليد مي‌شود. بخشي از مصرف داخلي هم از طريق واردات تامين مي‌شود. مزاياي اجراي طرح به ترتيب عبارت است از:

  • اشتعال‌زايي بالاي نيروي انساني
  • امكان تامين مواد اوليه مرغوب در داخل كشور
  • امكان صادرات محصول با كيفيت به كشورهاي هم جوار
  • قابليت رقابت به لحاظ كيفيت و قيمت تمام شده                 
  • منعطف بودن خط توليد

 

نتيجه مطالعات مالي و اقتصادي

تحقيقات بازار و ارايه معيارهاي محاسبه هر يك از موارد برآورد سرمايه ثابت و در گردش و توضيح پيرامون هزينه‌هاي توليد پيش‌بيني و قيمت تمام‌شده و همچنين سود ساليانه طرح محاسبه گرديده است. بررسي مهم‌ترين شاخص‌هاي اقتصادي طرح با محاسبات مالي كه از نرم‌افزار Comfar III Expert استخراج شده وضعيت قابل قبولي را به لحاظ مالي براي توليد  البسه كشباف استاندارد نشان مي‌دهد.

 

خدمات قابل ارايه  كاردوك به  طرحها و واحدهاي

  • تهيه طرح توجيهي و امكان سنجي طرح با استفاده از نرم افزار كامفار توسط متخصصين كارآمد مهندسي
  • ارائه خدمات در انتخاب ماشين آلات، تاسيسات عمومي و طراحي سايت پلان
  • كمك به تامين نيروي انساني نصب، راه اندازي ماشين آلات و تاسيسات عمومي طرح
  • مشاوره بازاريابي و صادرات محصول با كيفيت به كشورهاي ديگر
  • مشاوره اصلاح تكنولوژي، نوسازي و بازسازي واحدهاي قديمي
  • مشاوره ارتقا بهروري بنگاه

 

براي دريافت مشاوره كسب و كار در ايران و ديگر كشورها مي‌توانيد با كارشناسان مركز كاردوك از طريق شماره 02166418908 تماس بگيريد.

 

منبع : طرح توجيهي پارچه كشباف

امتیاز:
بازدید:
برچسب: طرح توجيهي پارچه كشباف،
موضوع:
[ ۲۴ شهريور ۱۳۹۹ ] [ ۰۸:۴۳:۵۳ ] [ كاردوك ] [ نظرات (0) ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : 1
همه : ---
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی