كاردوك
مشاوره كسب و كار كاريابي كاردوك

راه اندازي ماينر ها با چه روش‌هايي امكان پذير است؟ تغييرات سريع افزايش قيمت رمز ارزها و آغاز فعاليت تعداد زيادي از دارندگان مجوز توليد انواع رمز ارز دركشور، نياز به طراحي مهندسي مناسب‌ترين روش براي استقرار دستگاه‌هاي ماينر توليد كننده رمز ارز، به بهترين شيوه و با قيمت مناسب را ضروري نموده است. اين طراحي و اجرا لازم است بتواند ضمن تضمين شرايط ترموديناميكي مناسب كاركرد دستگاه‌ها، كمترين ميزان مصرف و اتلاف انرژي را داشته باشد. لذا تيم مديريتي و مهندسي كاردوك تصميم به ارائه تجربه عملياتي خود به متقاضيان راه اندازي ديتا سنتر توليد انواع رمزارز ديجيتال نموده است. بدين صورت از اتلاف منايع مالي و زماني صاحبان فارم‌هاي توليد رمز ارزهاي مجازي جلوگيري مي‌نمايد. براي دريافت مشاوره مشاوره سرمايه گذاري ارز ديجيتال كليك كنيد.

 

براي دريافت مشاوره كسب و كار در زمينه توليد و استاندارد توليد دارو در ايران و ديگر كشورها مي‌توانيد با كارشناسان مركز كاردوك از طريق شماره02166418908 تماس بگيريد.

منبع: راه اندازي ماينر    

راه اندازي ماينر | طراحي و اجراي كانكس ماينرهاي توليد رمز ارز ديجيتال

تيم طراحي و مهندسي كاردوك با توجه به نيازهاي اجرايي و فني پياده سازي  فارم توليد رمز ارز مطابق با دستورالعمل‌هاي مصوب و براساس توان مالي و ظرفيت اقتصادي مجوز و در نظر گرفتن امكان تامين انرژي چه از طريق شبكه سراسري و  چه توسط موتور ژنراتورهاي گازسوز و يا در محيط واحدهاي توليد برق كوچك مقياس (CHP) طراحي مي‌نمايد. تيم كاردوك استقرار دستگاه‌ها را با استفاده از سيستم‌هاي خنك كننده مناسب با پوشش فيلترهاي نانو ذرات بگونه‌اي طراحي و اجرا مي‌كند تا بتواند با كمترين مصرف و اتلاف انرژي امكان بهره‌برداري قانونمند را فراهم نمايد. در طراحي توجه به سازه قابل حمل و جابجايي، توجه به ظرفيت پردازنده، توجه به منطقه جغرافيايي و محل استقرار ملحوظ مي‌شود. 

براي آشنايي با معايب و مزاياي استخراج بيت كوين كليك كنيد.

 

راه اندازي ماينر | ويژگي هاي كانكس ماينرهاي توليد رمز ارز ديجيتال

با توجه به توضيحات بايد متوجه شده باشيد كه چيدمان و نحوه راه اندازي دستگاه در ميزان مصرف و سود دهي استخراج از آن‌ها تاثير داشته و در طول مدت عمر بنگاه‌تان نقش دارد. در ادامه 4ويژگي كانكس‌هاي ماينر را شرح داده‌ايم به روش مناسب راه اندازي شده اند. براي مشاهده طرح توجيهي دستگاه هاي ماينر كليك كنيد.

1- اقتصادي بودن در عين كيفيت عملكرد

نظر به اينكه كانتينرهاي پك شده خارجي بسيار گران هستند و سيستم‌هاي خنك كننده پرمصرف برقي را براي سرد كردن محيط كاركرد هش بردها و منابع تغذيه به كار مي‌گيرند؛ لذا از تجربه كاردوك با هزينه بسيار كمتر و كيفيت رقابتي مي‌توانيد بهره ببريد.

2- كاهش مصرف و اتلاف انرژي

نظر به عايق انرژي و صوتي بدنه و  قابليت هدايت دقيق مسير و جريان هواي خنك كردن دستگاه و pcuهاي آن امكان صرفه‌جويي انرژي در عين حفظ طول عمر دستگاه‌ها فراهم مي‌گيرد. دريچه فن‌هاي متحرك با امكان مسدود شده اتوماتيك در زمان استراحت امكان صرفه جويي بيشتر انرژي را فراهم مي‌نمايد. سيستم كنترل الكتريكي برنامه‌ريزي شده استارت و استوپ فن‌هاي خنك كننده بدون نياز به ورود به اتاق ماينر در تنظيم ميزان مصرف انرژي موثر مورد نياز به صرفه‌جويي منايع كمك مي‌نمايد. وجود سايبان به روي مجموعه كابين امكان تاثير گرمايي ناشي از تابش مستقيم اشعه خورشيد را حذف و به صرفه جوري بيشتر انرژي با توجه به تعرفه بالاي آن ميسر مي‌نمايد.

 

3- طول عمر بيشتر دستگاه

جداسازي اتاق كنترل برق، ديتا و مانييتورينگ براساس سيم كشي و تراكينگ و امكان به كارگيري خطوط فيبر نوري در شبكه LAN داخلي و وجود المان‌هاي كاركردي دستگاه‌ها كه هر كدام داراي كنترلرهاي الكتريكي، فيوزهاي مستقل و سنسورهاي متعدد و جداگانه هستند را مي‌دهد. وجود سنسورهاي كابين امكان نگهداري محيط دمايي و مديريت كاركردي مطلوب دستگاه‌ها بدون ورود به كابين آن‌ها را فراهم مي‌نمايد. اين شرايط سبب طول عمر دستگاه‌ها شده كه به عنوان سرمايه اصلي بنگاه بسيار با ارزش مي‌باشند.

 

 

 

براي دريافت مشاوره كسب و كار در ايران و ديگر كشورها مي‌توانيد با كارشناسان مركز كاردوك از طريق شماره 02166418908 تماس بگيريد.

 

منبع: راه اندازي ماينر

امتیاز:
بازدید:
[ ۱ بهمن ۱۳۹۹ ] [ ۱۰:۵۹:۵۱ ] [ كاردوك ] [ نظرات (0) ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : 10
همه : ---
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی