كاردوك
مشاوره كسب و كار كاريابي كاردوك

سامانه امور مالياتي كشور به منظور تسريع امور مربوط به ماليات‌هاي اشخاص حقيقي و حقوقي و ارگان‌هاي دولتي تاسيس شده است. به كمك اينترنت و طراحي سايت‌هاي مالياتي ديگر نيازي به مراجعه حضوري و اتلاف وقت و اوراق نيست. موعديان با وارد شدن به سامانه هاي مربوطه مي‌توانند جهت تشكيل پرونده، پيگيري و ارسال برگه‌هاي مالياتي اقدام كنند. در ادامه براي آشنايي بيشتر با اين سامانه توضيحات تكميلي ارائه شده است.

 

براي دريافت مشاوره در زمينه امور مالياتي از مركز مشاوره كسب و كار كاردوك مي توانيد با شماره 02166418908 تماس بگيريد.

 منبع: سامانه امور مالياتي كشور

 

 

 

سامانه امور مالياتي چيست و در چه سالي تاسيس شد؟

در سال ۱۳۸۱ سازمان امور مالياتي به منظور ارتقا نظام مالياتي كشور افتتاح گرديد. اين سازمان وظايف متعددي دارد. از جمله وظايف اين سازمان مي‌توان به دريافت قبوض مالياتي از اشخاص حقيقي و حقوقي، استعلام بدهي مالياتي افراد و مواردي از اين قبيل اشاره نمود. اين سازمان نيز مانند ديگر سازمان‌هاي دولتي در سال ۱۳۹۵ اقدام به تاسيس سامانه‌اي با عنوان سامانه امور مالياتي نمود.

اين سامانه به منظور انجام امور مالياتي اين به صورت اينترنتي راه اندازي شد. در حال حاضر افراد مي‌توانند امور مالياتي از قبيل پرداخت بدهي مالياتي، ارسال اظهار نامه مالياتي و…. را با استفاده از اين سامانه به انجام برسانند.

با تاسيس سامانه امور مالياتي توسط اين سازمان حجم درخواست‌ها و پرونده‌هايي كه به ادارات مالياتي سراسر كشور ارسال مي‌شد بسيار كاهش يافت. اين به اين دليل است كه مردم با كمك‌ اين سامانه امور مالياتي خود را به صورت غيرحضوري انجام مي‌دهند و به ادارات رجوع نمي‌كنند. آدرس سامانه امور مالياتي intamedia.ir مي‌باشد. براي استفاده از اين سامانه بايد اين عبارت را در مرورگر خود سرچ كنيد و وارد سايت شويد. پس از ورود به سايت مي توانيد از خدمات آن به صورت  آنلاين استفاده كنيد. براي دريافت كد اقتصادي كليك كنيد.

 

خدمات سامانه امور مالياتي

سامانه امورمالياتي خدمات مختلفي را به افراد ارائه مي‌كند. اين سامانه با خدمات ارزشمندي كه به كاربران ارائه مي‌دهد از اتلاف وقت نيز جلوگيري مي‌كند. در زير مهم‌ترين خدمات سامانه امورمالياتي كشور را نام برده‌ايم:

  • ثبت نام و دسترسي به پرونده‌هاي مالياتي
  • پيش ثبت نام به صورت الكترونيكي
  • درخواست ابلاغ الكترونيكي
  • خلاصه پرونده الكترونيكي و مشاهده پرونده در سايت
  • ثبت اظهار نامه‌هاي مالياتي به صورت الكترونيكي
  • صورت معاملات فصلي الكترونيكي
  • ارسال اظهارنامه ماليات بر ارزش افزوده توسط مشمولان
  • اظهارنامه عملكرد افراد حقوقي
  • اظهارنامه عملكرد اشخاص حقيقي

 

مزاياي استفاده از سامانه امور مالياتي براي كاربران

استفاده از سامانه امورمالياتي مزاياي بي‌شماري را براي كاربران به همراه خواهد داشت. در زير چند مورد از مهم‌ترين مزاياي استفاده از اين سامانه را براي‌تان شرح داده‌ايم:

جلوگيري از اتلاف وقت و هزينه

با استفاده از اين سامانه نياز به مراجعه حضوري به ادارات مالياتي نخواهيد داشت. از اين رو هم در وقت خود صرفه جويي مي‌كنيد و هم برخي هزينه‌ها را براي رفت و آمد پرداخت نخواهيد كرد.

انجام امور مالياتي در مدت زمان سريع‌تر

از زمان راه اندازي اين سامانه پرونده‌هاي مالياتي ارسالي به ادارات بسيار كاهش يافته است. از اين رو اگر از اين سامانه استفاده كنيد در مدت زمان كمتري به نتيجه خواهيد رسيد و درخواست‌تان سريع‌تر مورد برسي قرار مي‌گيرد.

عدم نياز به گرفتن نوبت

اگر بخواهيد به صورت حضوري به سازمان امورمالياتي رجوع كنيد بايد وقت بگيريد و در نوبت بايستيد. اما با استفاده از اين سامانه مي‌توانيد بدون دريافت نوبت امورمالياتي خود را در چند دقيقه انجام دهيد.

 

براي دريافت مشاوره در زمينه امور مالياتي از كارشناسان كاردوك مي توانيد با شماره 02166418908 تماس بگيريد.

 

سوالات متدوال

آيا مي توان قبوض مالياتي خود را از طريق سامانه امورمالياتي كشور پرداخت نمود؟

بله مي‌توانيد با رجوع به اين سامانه در چند دقيقه قبوض مالياتي خود را پرداخت نماييد.

سامانه امور مالياتي در چه سالي راه اندازي شد؟

اين سامانه در سال ۱۳۹۵راه اندازي شد.

 

منبع: سامانه امور مالياتي كشور

امتیاز:
بازدید:
[ ۸ مهر ۱۴۰۰ ] [ ۱۰:۳۷:۴۲ ] [ كاردوك ] [ نظرات (0) ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : 4
همه : ---
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی