كاردوك
مشاوره كسب و كار كاريابي كاردوك

 

 

دكمه پلاستيكي

با توجه به مصرف روزانه پوشاك، اين صنعت به يكي از صنايع مناسب جهت اشتغالزايي تبديل شده است و افراد مختلف در سراسر جهان به عنوان زمينه اي جهت سرمايه گذاري، به سراغ توليدات پوشاك مي‌روند. براي توسعه صنعت پوشاك بخش‌هاي مختلفي نيز در حال فعايت هستند كه يكي از آن‌ها بخش توليدات دكمه هچون انواع دكمه‌هاي پلاستيكي است. انواع مختلف دكمه‌ها طي سال‌هاي دور وارد زندگي انسان‌ها شده است و در اوايل اگر در لباس فردي از دكمه استفاده مي‌شد نشان دهنده جايگاه اجتماعي او بود. به مرور تمامي اقشار جامعه توانستند لباس‌هاي خود را با دكمه‌هاي رنگارنگ زينت ببخشند. امروزه نيز از دكمه‌ها علاوه بر كاربردي كه در پوشاك دارد به عنوان زينت و زيبايي لباس‌ها نيز استفاده مي‌كنند. راه اندازي كارگاه توليدي انواع دكمه‌هاي پلاستيكي مي‌تواند زمينه اي را براي سرمايه گذاري جوانان كشور فراهم كند. براي تهيه و سفارش طرح توجيهي كليك كنيد.

اهميت دكمه در صنعت پوشاك

توليد كنندگاني كه قصد دارند در زمينه توليد انواع دكمه‌هاي پلاستيكي فعاليت كنند بايد توجه داشته باشند كه طراحي و ساخت انواع دكمه با صنعت مد گره خورده است؛ به اين معني كه با تغيير مد و سبك پوشاك بايد نوآوري‌هاي بيشتري نيز در زمينه توليد دكمه ايجاد شود. بنابراين صنعت توليد دكمه به عنوان صنعت تكميل كننده پوشاك نيز دائما در حال تغيير و پيشرفت است.

دكمه‌ها تكميل كننده پوشاك هستند، بنابراين طراحي و زيبايي ظاهري آن‌ها بسيار در آراستگي و زيبايي پوشاك توليد شده نقش دارد. از سويي ديگر طي سال‌هاي اخير هدف توليد كننده‌هاي بزرگ، توليد لباسي سازگار با محيط زيست است كه همين موضوع آن‌ها را به سمت استفاده از مواد اوليه ديگر همچون چوب در توليد دكمه سوق داده است.

ميزان سرمايه لازم جهت توليد دكمه | طرح توليد انواع دكمه پلاستيكي

اكثر سرمايه گذاران ورود به صنعت توليد دكمه و فعاليت در آن را بسيار كوچك تصور مي‌كنند در حالي كه زماني فعاليت در زمينه توليد دكمه سودآور و پربازده است كه صفر تا صد توليد انواع دكمه‌هاي پلاستيكي توسط توليد كننده انجام شود تا قيمت نهايي نيز به حداقل برسد و به صرفه باشد. همين موضوع نيازمند اين است كه توليد كننده تمامي تجهيزات و ماشين آلات لازم جهت توليدات متنوع دكمه را تهيه نمايد تا كسب و كار را از لحاظ اقتصادي توجيه پذير نمايد. بنابراين فعاليت در زمينه توليد انواع دكمه‌هاي پلاستيكي نيازمند سرمايه بالايي است.

روش‌هاي توليد دكمه

به طور كلي انواع دكمه‌هاي پلاستيكي در كشورمان به دو روش توليد مي‌شوند.

روش اول توليد دكمه روش قالبي | طرح توليد انواع دكمه پلاستيكي

در اين روش سرمايه بيشتري جهت خريد انواع دستگاه‌هاي پرس و همچنين تزريق پلاستيك نياز است.

روش دوم توليد دكمه روش تيغه اي | طرح توليد انواع دكمه پلاستيكي

اين روش به دليل اينكه به دستگاه‌ها و تجهيزات كمتري نياز دارد نيازمند سرمايه كمتري نسبت به روش قالبي است.

در هر كدام از روش‌هاي فوق جهت توليد انواع دكمه‌هاي پلاستيكي به بخش‌هاي مختلفي جهت مخلوط كردن مواد شيميايي، بخش پوليش و بسته بندي نياز است. در واقع در كنار هم داشتن بخش‌هاي مختلف است كه در نهايت توليد دكمه را اقتصادي و پربازده مي‌كند. نبود هر كدام از بخش‌هاي مذكور مي‌تواند هزينه‌هاي توليد را افزايش دهد.

ميزان واحد‌هاي توليدي دكمه در ايران

طبق آمار توليدي‌هاي دكمه در ايران از تعداد پاييني برخوردار هستند و در مقابل تقاضا براي انواع دكمه‌هاي پلاستيكي از سوي توليد كنندگان پوشاك زياد است. به طوري كه امروزه عمده محصولات و دكمه‌هاي مورد استفاده در كشور، وارداتي هستند و از كشورهايي همچون چين و هند وارد ايران مي‌شوند. از سويي ديگر قيمت تمام شده جهت ترخيص انواع دكمه در گمرك بسيار پايين است، به همين دليل قاچاق دكمه امري بيهوده است و تمامي دكمه‌هاي وارداتي به صورت قانوني وارد بازار ايران مي‌شوند. جهت تهيه طرح توجيهي صنايع شيميايي و دارويي با كارشناسان كاردوك تماس بگيريد.

عمده توليد كنندگان در جهان

در ميان تمامي كشورهايي كه در زمينه توليد دكمه فعاليت دارند دو كشور چين و هندوستان بيشترين دكمه را در جهان توليد و صادر مي‌كنند. همانطور كه پيش تر نيز اشاره كرديم اغلب دكمه‌هاي وارداتي ايران نيز از اين دو كشور هستند.

وضعيت فروش و مصرف دكمه در ايران

كارشناساني كه در زمينه پوشاك و مد فعاليت دارند بر اين باورند كه با توجه به پوشاك مصرفي در جامعه خواهيد ديد كه به طور متوسط هر لباس 10 دكمه دارد. پس با توجه به ميزان پوشاك توليدي به اهميت توليد دكمه پي خواهيد برد.

خلاقيت در توليد دكمه | طرح توليد انواع دكمه پلاستيكي

همچنين ميزان فروش و بازگشت سرمايه در اين صنعت تا حدود زيادي وابسته به ذوق هنري و خلاقيت طراحان است. به طوري كه سرمايه گذاران سعي مي‌كنند در دو بخش دكمه‌هاي مطرح و دكمه‌هاي خاص سرمايه گذاري كنند.

به طور مثال توليد دكمه از برخي مواد اوليه همچون صدف تا حد زيادي مي‌‌تواند براي توليد كننده پرسود باشد.

توليد دكمه در ايران

در صنعت پوشاك، دكمه‌ها جزو اجزا ناچيز اما مهم هستند چراكه در جهت زيبايي ظاهري لباس‌ها بسيار كاربرد دارند. توليد اين محصولات ساده و در عين حال بازدهي بالايي را براي سرمايه گذار به همراه دارد.

در حال حاضر صنعت توليد دكمه در كشورمان به عنوان صنعتي مكمل براي توليد پوشاك شناخته مي‌شود كه زمينه ايجاد شغل را براي بسياري از افراد ايجاد كرده است. بد نيست بدانيد برخي از توليد كنندگان پوشاك در كشورمان خود اقدام به توليد دكمه‌هاي متناسب با پوشاك توليدي خود مي كنند و گاهي نيز طرح‌ها و دكمه‌هاي توليدي خود را به توليد كنندگان دكمه مي‌فروشند. در ديگر كشورها همچون آمريكا و آلمان كه در آن‌ها صنعت مد صنعت بسيار پررونق است؛ هر برند داراي طراح مخصوص براي دكمه‌هاي لباس‌ها نيز است. توليد كنندگان دكمه با پرداخت مبالغي سعي مي‌كنند با خريد طرح‌هاي دكمه برند‌هاي نام آشنا و توليد انبوه به سود خوبي در اين زمينه برسند.

قيمت دكمه‌ها | طرح توليد انواع دكمه پلاستيكي

قيمت دكمه‌هاي مختلف وابسته به متريالي هستند كه در توليد آن‌ها استفاده مي‌شود. امروزه دكمه‌هايي از جنس‌هاي مختلفي شامل پلاستيك، صدف، چوب، مواد طبيعي و … توليد مي‌شوند كه در نهايت قيمت تكي و عمده دكمه‌ها را تعيين مي‌كنند.

براي آشنايي بيشتر با ساير طرح توجيهي صنعتي كليك كنيد.

خدمات قابل ارايه كاردوك به طرح‌ها و واحدهاي توليد كننده

براي تهيه طرح توجيهي در زمينه‌هاي مختلف مي‌توانيد با كارشناسان تماس بگيريد. از جمله خدمات مركز مشاوره كسب و كار كاردوك مي‌توان به موارد زير اشاره داشت :

  • ارائه خدمات در انتخاب ماشين آلات، تاسيسات عمومي و طراحي سايت پلان
  • تامين نيروي انساني نصب و راه اندازي ماشين آلات و تاسيات عمومي طرح توليد
  • مشاوره فرمولاسيون مواد اوليه
  • مشاوره اصلاح تكنواوژي، نوسازي و بازسازي واحدهاي قديمي
  • مشاوره صادرات محصول با كيفيت به  كشورهاي ديگر
  • تهيه طرح توجيهي و امكان سنجي طرح با استفاده از نرم افزار كامفار توسط متخصصين كارآمد مهندسي
  • ثبت نام در سامانه بهين ياب و سامانه مختلف

براي دريافت مشاوره از متخصصان مركز مشاوره كسب و كار و كاريابي كاردوك جهت نوشتن طرح توجيهي مي‌توانيد با شماره 02166418908 تماس بگيريد.

 

 

 

منبع: طرح توليد انواع دكمه پلاستيكي

امتیاز:
بازدید:
[ ۲۲ فروردين ۱۴۰۱ ] [ ۰۷:۲۷:۵۸ ] [ كاردوك ] [ نظرات (0) ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : 5
همه : ---
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی