كاردوك
مشاوره كسب و كار كاريابي كاردوك

 

 

انواع كفپوش

در ادامه ويژگي‌ها، مزيت‌ها و جنس 8 نوع كفپوش را شرح داده ايم. اين كفپوش ها بسته به فضا و كاربردشان داراي تفاوت‌هايي هستند كه بايد در هنگام خريد به آن‌ها توجه داشته باشيد.

1- كفپوش لمينيت

كفپوش لمينيت چند لايه داراي رويه ملامينه فشرده و صافي است كه در طرح و نقش‌هاي متنوعي همانند چوب و رگه‌هاي سنگ با رنگ بندي ها مختلف توليد مي‌شود. از اين كفپوش‌ها اغلب در داخل واحد ها مورد استفاده قرار مي‌گيرند. قيمت مناسب و طراحي منحصر به فرد آن (كه شباهت زيادي با پاركت دارد)، موجب محبوبيت آن‌ها شده است.

2- انواع كفپوش | كفپوش هاي ارتجاعي

كفپوش‌هاي ارتجاعي به دليل استفاده از مواد اوليه الاستيسيته قابليت انعطاف و ارتجاعي دارند. معمولا از اين محصولات در سالن‌هاي ورزشي، باشگاه‌ها، مهد كودك و مكان‌هايي كه نياز به كف سازي ارتجاعي دارند، مورد استفاده قرار مي‌گيرد. علاوه بر انعطاف پذيري با ويژگي هاي ديگري چون مانع از سر خوردن، ضد آب بودن، سبك و قابل حمل بودن، دو رو بودن و …. توليد و عرضه مي‌شوند.

3- كفپوش طبيعي از سنگ مرمر

كفپوش سنگ مرمر نشاني از اشرافيت و زندگي مجلل است. كفپوشي مرمر بسيار زيبا مقاوم و با دوام داراي رنگ و طرح بسيار زيبا، شيك و طبيعي اما بسيار گران است. از اين كفپوش ها هم در طراحي داخلي و هم در نماي ساختمان و هم در راهروها و ساير قسمت هاي ساختمان استفاده مي‌شود.

4- انواع كفپوش | كفپوش PVC

كفپوش pvc از رايج ترين كف‌پوش‌هاي موجود در جهان است. اين كفپوش را مي‌توان در تمامي بخش‌هاي ساختمان از جمله اتاق‌خواب، آشپزخانه، اتاق نشيمن، اتاق كار، اتاق بازي، ورودي، پاسيو و راهروها به دليل زيبايي، دوام و ارزاني به كار گرفت. اگر قصد توليد اين كفپوش‌ها را داريد مي‌توانيد جهت اطلاع از تجهيزات مورد نياز و خط توليد كفپوش pvc كليك كنيد.

 

5- كاشي و سراميك

كاشي و سراميك از مصالح مقاوم با قيمت نسبتاً مناسب است. كاشي و سراميك در آشپزخانه، حمام و دستشويي و قسمت‌هايي از اتاق پذيرايي  به كار مي‌رود. مي‌توان گفت از آن هم براي تزئين و  هم پوشش ديوار و كف استفاده مي‌شود.

6- انواع كفپوش | كفپوش  هاي شيميايي يكپارچه

اين كفپوش‌ها معمولاً از جنس رزين‌هاي لاتكس، پلي استر، پلي يورتان يا تركيبات اپكسي هستند كه به ‌صورت مايع همراه با يك سخت كننده به‌ كاربرده مي‌شوند. مناسب مكان هاي پرتردد مثل پاركينگ و كف مراكز توليدي و صنعتي هستند.

7- كفپوش چوبي

كف‌پوش‌هاي چوبي زيبا، ماندگار و با دوام هستند. قيمت اين كف‌پوش‌ها به دليل استفاده از چوب‌هاي نسبتاً سخت به شكل الوار و فرآوري و پرداخت  شده صنعتي به شكل پاركت همانند چوب‌هاي راش، افرا و ملج بسيار گران بوده و نصب آن بسيار مشكل است. مصرف آن‌ها به تناسب معماري و موقعيت و قيمت ساختمان استفاده مي‌شود.

8- كفپوش سنگ مصنوعي

سنگ مصنوعي به شكل نما و دكوراتيو، كفپوش و كتيبه آميزه‌اي از مواد و رنگ دانه‌هاي معدني، سنگ‌هاي دانه بندي شده و نوعي از رزين‌هاي پليمري است كه داراي مقاومت فيزيكي و شكل‌هاي ظاهري بسيار زيبا مي‌باشد. سنگ هاي مصنوعي به دليل قابليت ساب پذيري شان امكان ترميم دارند و مانند سنگ هاي طبيعي زيبايي و جلوه خاصي به فضا مي‌دهند.

براي سفارش نوشتن طرح توجيهي كفپوش pvc كليك كنيد.

خدمات قابل ارايه  كاردوك به  طرح‌ها و واحدهاي توليد كننده

  • تهيه طرح توجيهي و امكان سنجي طرح با استفاده از نرم افزار كامفار توسط متخصصين كارآمد مهندسي
  • ارائه خدمات در انتخاب ماشين آلات، تاسيسات عمومي و طراحي سايت پلان
  • تامين نيروي انساني نصب و راه اندازي ماشين آلات و تاسيات عمومي طرح
  • مشاوره فرمولاسيون مواد اوليه
  • مشاوره اصلاح تكنولوژي، نوسازي و بازسازي واحدهاي قديمي توليد
  • مشاوره صادرات محصول با كيفيت به كشورهاي ديگر
  • ثبت نام در سامانه بهين ياب و سامانه مختلف

براي دريافت مشاوره كسب و كار در ايران و ديگر كشورها مي‌توانيد با كارشناسان مركز كاردوك از طريق شماره 02166418908 تماس بگيريد.

 

 

منبع: انواع كفپوش | معرفي انواع كفپوش هاي مورد استفاده در ساختمان

امتیاز:
بازدید:
برچسب: انواع كفپوش،
موضوع:
[ ۱۴ دى ۱۴۰۱ ] [ ۰۱:۰۱:۲۸ ] [ كاردوك ] [ نظرات (0) ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : 1
همه : ---
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی