كاردوك
مشاوره كسب و كار كاريابي كاردوك

 

 

طرح توجيهي توليد تلويزيون | معرفي محصول

تلويزيون بعنوان يك وسيله ارتباطي دستگاهي است كه داراي يك گيرنده ويژه صدا وتصوير از طريق امواج الكترو معناطيسي است  كه با تحول تكنولوژي و امكان دريافت امواج از شبكه هاي ماهوره اي كاربرد بسيار وسيع تري را بلحاظ كمي و كيفي پيدا كرده است  نسل هاي نوين اين دستگاه امكان دريافت و پخش‌ برنامه  بسيار متنوعي را مطابق با سلايق مختلف انسانها  فراهم نموده است  بگونه اي كه اكنون در جهان بعنوان جز لاينفك وسايل خانگي و   اداري جاي خود را در زندگي انسانها بازكرده  است . در اين طرح هدف توليد  تلويزيون هاي  HD   و  FHD  و UHD  در سايز هاي 32 الي 65 اينج در مدل هاي  مختلف است   سيستم ها داراي   DVBT2   ، ريموت  و اسمارت هستند و با سيستم عامل اندرويد  AOSP11    كار  مي كنند حافظه RAM  يك گيگا بايتي و  ROM  هشت   گيگا بايتي را استفاده مي نمايند  فريم هاي بدنه تلويزيون قابليت رنگ پذيري با مواد پلاستيك استاندارد را دارند  استاندارد  پانل ها  از رتبه   شفافيت A+     grade   و  k4  تبعيت مي كند  و ميزان شفافيت  آن  از  200 الي  nits 380  بسته به نوع محصول مي تواند متغير باشد  و  بر اساس سفارش و مدل   ماژول هاي بلوتوث  وواي فاي ، طرج پانل  ، ميزان حافظه ،تعداد اسلت بو اس  پي  ، مدل ريموت ، استند فلزي بصورت انتخابي در دسترس مي باشد و در توليد انواع  تلويزيون  هاي LED   از تكنولوژي و پلاتفرم‌هاي نوين و استاندارد  توليد قطعات و مونتاژ و كنترل كيفيت  استفاده مي‌شود .  در اين طرح هدف توليد محصولاتي است  كه در آنها از تكنولوژي و پلاتفرم هاي نوين محصولات  اسمارت  استفاده شده است.

 

معرفي كدهاي ISIC | طرح توجيهي توليد تلويزيون

ISIC نوعي طبقه‌بندي استاندارد براي فعاليت‌هاي اقتصادي توليدي است. هدف اصلي كديشن ISIC فراهم كردن مجموعه‌اي از رده‌هاي فعاليتي است به‌طوري‌كه در آن بتوان موجوديت‌هاي اقتصادي را بر اساس نوع فعاليتي كه انجام مي‌دهند طبقه‌بندي كرد. وزارت صنعت، معدن و تجارت از اين طبقه‌بندي براي دسته‌بندي فعاليت‌هاي صنعتي استفاده مي‌نمايد. بر اساس سيستم طبقه‌بندي آيسيك، كد آيسيك دورقمي 32 مربوط به محصولات  صوتي تصويري  بوده و كدهاي فعاليت‌ها طرح به شرح ذيل ارائه گرديده است.

 

ال اي دي         3230512305

او ال اي دي      3230512307

سه بعدي         3230512308 

در اين طرح توليد محصولات فوق با كيفيت صادراتي مد نظر است.

 

 ويژگي‌هاي فني  و استاندرد هاي تلويزيون

ويژگي‌ها و اصلاحيه‌هاي مرتبط با استاندارد كالاها و لوازم‌خانگي برقي در طرج ارائه‌ شده است استاندارد ملي ويژگي‌هاي  است كه توسط موسسه استاندارد و تحقيقات صنعتي ايران تهيه‌شده است در اين استاندارد علاوه بر اصطلاحات و تعاريف ارائه‌شده در استاندارد ملي ايران، اصطلاحات و تعاريف نيز ارائه گرديده است. در تدوين اين استاندارد، كيفيت آن و الزامات فرايندي توليد و كاربرد آن بيان‌شده است. توليد تلويزيون  بايد از استاندارد ملي ايران (به شماره 4582) و آزمون‌هاي مركز تحقيقات صنايع الكترونيك ايران و استانداردهاي بين المللي آزمون ايمني و سازگاري هاي الكترومغناطيسي تبعيت نمايد. اين استانداردهاي حاكم  بر ايمني تلوزيون در شرايط محيطي، پايداري در مقابل نوسانات الكتريكي و مقاومت مطلوب الكترونيكي دستگاه‌ها و قطعات و ترمينال‌ها اتصالات الكتريكي، بست هاي مكانيكي، لامپ‌ها و پانل هاي تصويري و منابع تغذيه، باتري، سيستم كنترل از راه دور و براي دريافت، گيرنده دريافت سيگنالهاي صوتي و تصويري و همچنين كنترل تابش‌هاي خطرناك تبعيت نمايد  . براي مشاهده ساير طرح توجيهي صنعتي نوشته شده توسط تيم كاردوك كليك كنيد. براي مشاهده ساير طرح توجيهي صنعتي نوشته شده توسط تيم كاردوك كليك كنيد.

 

  دانش فني توليدتلويزيون | طرح توجيهي توليد تلويزيون

دركشورهاي جهان  استفاده از شبكه برق متناوب 50 يا 60 هرتر استاندارد مبناي طراحي فرستنده ها و گيرنده هاي  تلويزيون و در نتبجه استاندارد آن است سازگاري استانداردهاي تلويزيون جهان جهت ايجاد تصوير متحرك تلويزيوني در شرايط تعريف شده است  سه استاندارد اصلي تصويري  PAL  ، NTSC وSECAM   در تلويزيون تصاوير متحرك متناسب با  سرعت جابجايي تصاوير براي ايجاد تصوير متحرك با سرعت هاي متفاوت  20  الي  30 فريم در ثانيه  وجود دارد صفحه وپانل نمايش  تلويزيون داراي پيكسل هاي تصوير با فاصله نزديك بهم تشكيل شده است كه هرچه تراكم آنها در واحد سطج بيشتر باشد كيفيت تصوير و اضح تر است . خطوط تصوير  پانل از بالا به چپ و از چپ به  سمت راست اسكن مي شود. يك تصوير تلويزيوني  از 720 تا  1080 خط تصوير با پويش شانه اي  تشكيل شده است در تلويزيون هاي ديجيتال اچ دي  و LCD  سه بعدي ،پلاسما و DLP  و  OLED  در اسكن تصاوير  از تكنيك هاي پيشرفته  استفاده مي شود وبگونه اي كه  ضمن فراهم كردن  وضوح تصوير بالا  و تصوير گسترده آ فابليت پشتيباني از صداي چند كاناله را فراهم مي كند.

موارد كاربرد تلويزيون

با توجه به پيشرفت دنياي ارتباطات و فناوري و وجود تعداد زيادي كانال‌ها و ايستگاه‌ها فرستنده امواج تلويزيوني ماهوره‌اي در سطح كره زمين و امكان دسترسي به برنامه تمامي شبكه‌ها از طريق رسيور و تلويزيون، وجود اين محصول در تمام مراكز خانگي ، اداري، تجاري و صنعتي به عنوان يك نياز اساسي ارتباطي و ضروري براي انسان تبديل شده است.  لذا تلويزيون محصولي است كه توانسته نيازهاي مختلف تفريحي، آموزشي، بهداشتي و اطلاع رساني انسان‌ها را تامين و به جز لاينفك لوازم مورد استفاده در زندگي مردم تبديل كند. توليد آن متنوع بوده و سزيعاً تابع رشد تكنولوژي است. با توجه به مصرف روز افزون جهت جايگزيني محصولات قديمي و تامين نيازهاي جديد توليد آن بايد خود را با رشد تكنولوژي و نياز بازار هماهنگ نمايد. براي مشاهده ساير انواع طرح توجيهي صنايع برق و الكترونيك كليك كنيد.

فطعات اصلي تلويزيون هوشمند |‌ طرح توليد تلويزيون

فطعات اصلي تشكيل دهتده تلويزيون هاي اسمارت  عبارتند از :قاب،   پانل  مشكي  كريستالي ،    قالب نگهدارنده وسط قاب،    صفحه اپتيكي  ،   LGP   (صفحه هادي نور) ،      LED     ،    شاسي پايين    ،     جلد مياني ،     پوشش پشت،    برد مدار اصلي (برد اصلي) ،        برد  هوشمند ،    تيونر/جك ،  درايو پنل تصوير سه بعدي    ،   پاور بورد  ،    سنسور نور محيطي،  ماژول بلوتوث،  ماژول واي فاي و كارت شيكه،  بلندگوها،   پايه فلزي،   دكمه لمسي عملگر ،كنترل از راه دو،  عينك سه بعدي ، دوربين تصويري با مشخصات زير مي باشد.

قاب

قاب بگونه اس است كه كاربر را  جذب محتواي سه بعدي ميكند  زيرا صفحه نمايش تلويزيون به لطف قاب فوق باريك قريباً بدون لبه به نظر مي رسد. اين قاب به دليل  مواد فلزي واقعي كه درآن  استفاده شده است، در برابر ضربه مقاوم است.

پانل كريستالي مشكي

به‌عنوان يك ابزار  براي دستيابي به  قاب 5 ميلي‌متري فراهم نموده و فرآيند ساخت آن تكنيك هاي  اتصال دقيق ، كوچك‌سازي مدار درايور، كريستال مايع، درايو پنل، فيلم و شيشه به كار گرفته شد.

قالب وسط قاب | طرح توليد تلويزيون

قالب مياني فريم نقش پشتيباني از اجزاي اصلي مانند LED، صفحه راهنماي نور، فيلم و سلول را ايفا مي كند.

ورق اپتيكي 

ورق نوري كارايي منبع نور LED را افزايش داده  و درجه اي از يكنواختي براي روشنايي در هر طرف با تكنيك ميكرو لنز حفظ مي كند.

LGP ( صفحه هادي نور )

به عنوان يك جزء نوري مسئول توزيع يكنواخت منبع نور LED در صفحه نمايش كلي، اين ويژگي كيفيت تصوير سه بعدي را با الگوهاي قالب گيري ظريف بهينه مي كند.

LED

LED فوق باريك با بازدهي  بالا، مصرف انرژي كم و   راندمان نوري بسيار مناسب است.

شاسي پايين

شاسي پايين يك جزء بارگذاري شده داراي يك قاب مركزي براي اتصال با اجزاي سيستم است و  از آلومينيوم ساخته شده كه به دليل استحكام بالا و توانايي تحمل گرما ارزشمند است.

جلد مياني

طراحي صاف عقب و  بدون هيچ مفصلي با بكارگيري  پلاستيك تقويت شده در نواحي بين قاب و پوشش عقب در قاپ  مياني فراهم شده است

پوشش عقب | طرح توليد تلويزيون

اين پوشش بگونه اي است كه وزن را به حداقل برساند استفاده از ورق فولادي سازگار با محيط زيست با ضخامت 0.45 ميلي متر اين امكان را فراهم نموده است

برد مدار اصلي (برد اصلي)

از اجزاي اصلي است داراي  فطعات نيمه هادي زيادي روي برد است  كه با فناوري طراحي يكپارچه شده است و امكان اعمال عملكرد هاي بخش هاي محتلف  اصلي تلويزيون را فراهم مي كند..

برد هوشمند

به عنوان بخش اصلي تلويزيون است كه كيفيت تصوير تلويزيون هوشمند را  فراهم مي كند

تنظيم گر نور پس زمينه

اين مولفه با تنظيم روشنايي منبع نور LED بسته به ورودي تصوير، نسبت كنتراست كيفيت تصوير را بهبود مي بخشد و مصرف انرژي را كاهش مي دهد.

 

تيونر /جك | طرح توليد تلويزيون

طراحي افقي اين بخش امكان نصب ديواري باريك و كم فضاي تلويزيون  را فراهم  مي كند

تيونر : به عنوان جزئي براي دريافت سيگنال تلويزيون، اندازه و ضخامت تيونر به حداقل رسيده است.

پايانه4 HDMI : امكان  اتصال  به  تجهيزات جانبي ديجيتال مختلف را فراهم  مي  كند

3 USB : امكان  اتصال با دوربين تلفن ويديويي (MoIP)، HDD، عينك سه بعدي و غيره فراهم مي كند.

برد تصوير سه بعدي

اين يكي از بخش‌هاي اصلي  است كه كيفيت تصوير سه‌بعدي بالا را امكان‌پذير مي‌كند، درايو پنل با برق  ۲۴۰ هرتزي كار مي‌كند و داراي تصاوير سه بعدي و عملكرد تبديل ۲ بعدي به  ۳ بعدي است.

برد پاور | طرح توليد تلويزيون

اين برد مدار كنترل وتامين برق مورد نياز دستگاه همانند صفحه پانل نوري و برد اصلي را تامين مي كند. و امكان  بهره وري انرژي با اجزا و فطعات  جديد پيشرفته را  به حداكثر مي رسد.

سنسور نور محيطي

اين سشنور  امكان تنظيم روشنايي بهينه صفحه را بسته به روشنايي بيروني فراهم مي كند. در مقايسه با تلويزيون هاي ديگر مي توان بيش از 40 درصد در مصرف انرژي صرفه جويي كرد.

ماژول بلوتوث

وجود اين ماژول  امكان  اتصال عينك هاي سه بعدي بي سيم و كنترل از راه دور با تلويزيون را به راحتي افزايش مي دهد.

ماژول واي فاي

اين ويژگي تلويزيون اينترنتي بي سيم و يك محيط تلويزيون هوشمند بهينه را فعال مي كند.

بلندگوها | طرح توليد تلويزيون

با استفاده از بلندگوهاي دو طرفه فوق‌العاده باريك، پهناي باند پخش گسترده‌تر و بيان عالي، صداي دستگاه را تا حد امكان به صداي اصلي نزديك مي‌كند.

پايه چهارگانه

پايه فلزي كرومي يكپارچه است كه  با قاب بسيار باريك ادغام مي شود تا طراحي برجسته را بهبود بخشد.

دكمه لمسي عملياتي

حسگر لمسي و با ضخامت 0.5 ميلي متر براي افزايش راحتي و سهولت دسترسي تعبيه شده است

دوربين تصويري (MoIP)

دوربين مجهز به USB، با امكان تلفن تصويري با كيفيت تصوير HD از طريق تلويزيون هوشمند امكان پذير است.

پايه فلزي ديواري | طرح توليد تلويزيون

اين پايه مي تواند تا 200 كيلوگرم وزن را تحمل كند  آويزان كردن تلويزيون به ديوار درست مانند قاب عكس آسان است و با كاهش قابل توجه فاصله بين پشت تلويزيون و سطح ديوار  تنها 15 ميلي متر، استفاده از فضا را دارد

كنترل راه دور

اين كنترل به عنوان يك دستگاه ورودي براي تلويزيون هوشمند جت  استفاده از مرورگر وب و پيمايش در  آن است كنترل از راه دور امكان ورود آسان متن را با استفاده از پنجره LCD و بلوتوث فراهم مي كند.

عينك سه بعدي | طرح توليد تلويزيون

كيفيت تصوير سه بعدي بهينه شده و مقاومت در برابر تداخل خارجي با اولين كاربرد جهاني بلوتوث براي عينك هاي سه بعدي به دست آمده است. استفاده از اين عينك هاي سه بعدي با سبك ترين لنز و طراحي زيبا ساده است. در آنها حسگر تشخيص حركت  و كليد  روشن/خاموش خودكار نير وجود  دارد

 

خط مونتاژ طرح توليد تلويزيون

عمده ترين ماشين آلات خط مونتاژ  عبارتند از  كانويرهاي،  پالتايز ايستگاهي به تعداد حدودا 25 ايستگاه، ابزار پيچ گوشتي برقي، دستبندهاي ارت،ابزارهاي عمومي سيم چين و انبردست و هويه و.. باركد خوان، كامپيوتر، سيگنال ژنراتور، خط پيش مونتاژ زير مجموعه ها ، بلندگو و صفحه كليد و ..  خط تست ايجينگ دار به تعداد حدودا 20 ايستگاه ،خط تعمير  داراي ابزار هويه لحيم كاري و لحيم كشي، مولتي متر ، پيچ گوشتي برقي  و پنوماتيك ، خط بسته بندي و جك تراك، تراك برقي  دراين خطوط  مونتاژ  بر اساس طرح توجيهي  حهت توليد  قطعات استاندارد تلويزيون  درخط توليد بصورت سلسله مراتبي  در روي نوار نقاله متحرك با قابليت كار از دو طرف و مجهز به ابزار دفيق كنترلي پنومانيك و الكتريكي و سيستم‌هاي روشنايي و كنترل كيفيت مونتاژ فيزيكي مي‌شود. در ابتدا اين خط  پانل تلويزيون روي فريم پلاستيكي نگهدارنده قرار گرفته و سپس بسته به نوع مدل و سايز تلويزيون ماژول‌ها و بردهاي الكترونيك شامل برد اصلي، برد اينور ترمبدل ولتاژ ،بلندگوها، پاور برد، برد كنترل، برد صفحه كليد جلو، برد تايمينگ تي اف تي، برد واي سوز يا زد سوز به همراه برقراري ارتباط توسط سيم‌هاي كانكتور فلت و معمول مورد نياز برقراري ارتباط الكتريكي خاص هر مدل بصورت كنترل شده نصب مي‌شوند.  سپس با بسته شدن  قاب پلاستيكي پشت، تلويزيون بصورت عمودي در خط ويژه بررسي نرم افزاري و فيزيكي كنترل كيفيت برد، تصوير، گيرنده، پاور كورد، سوكت‌ها و پورت‌هاي مختلف، هدفون، يواس پي،كارت شبكه، وي جي اي، ورودي و خروجي صدا و تصوير، خروجي اپتيكال، تيونر آنتن و وايرلس قرار مي‌گيرد. در صورت تطبيق با شاخص‌هاي استاندارهاي فيزيكي و نرم افزاري به بخش بسته‌بندي نهايي محصول منتقل مي‌شود.. براي ثبت نام وام در بهين ياب كليك كنيد.

 

طرح توجيهي توليد تلويزيون | بررسي آمار

بر اساس آمار رسمي منتشره  واردات رسمي در فرودين سال 1398 تلويزيون با ارزش ريالي 15116ميليارد ريال معادل 356هزار دلار بوده است و تعداد واحدهاي توليد تلويزين هاي  نسل‌هاي گذشته و جديد در كشور 172 واحد با ظرفيت اسمي ساليانه  29 ميليون دستگاه و سرمايه گذاري ثابت 18799ميليارد بوده است كه  از اين تعداد 51 واحد با سرمايه گذاري ثابت 8933ميليارد ريال و سرمايه در گردش 7771ميليارد ريال  ظرفيت اسمي 12ميليون دستگاه انواع تلويزيون سه بعدي، LED و OLED  را دارند شده اين در حالي است كه تعدادي از بنگاه‌هاي صنعتي در كشور مشغول به ساخت بخشي از بردهاي الكترونيكي مورد نياز در ساخت تلويزيون‌هاي فوق الذكر هستند. براي ارائه سفارش جهت نوشتن طرح توجيهي كليك كنيد.

 

 

طرح توجيهي توليد تلويزيون | بررسي بازار و رقبا

بر اساس آمار رسمي منتشره تا پايان سال 1396 واردات قطعات تلويزيون با پيش كد تعرفه وارداتي 8529 قريب به 585ميليون دلار بوده است. در فرودين سال 1398اين واردات با ارزش ريالي 15116ميليارد ريال معادل 356هزار دلار بوده است.

تعداد كل بنگاه‌هاي توليد انواع تلويريون نسل‌هاي گذشته و جديد در كشور 172 واحد با ظرفيت اسمي 29ساليانه ميليون دستگاه و سرمايه گذاري ثابت 18799ميليارد ريال مي‌باشد. از اين تعداد 51 واحد با سرمايه گذاري ثابت 8933ميليارد ريال و سرمايه در گردش 7771ميليارد ريال و با ورود 55ميليون يورو ماشين آلات صنعتي با ظرفيت اسمي 12ميليون دستگاه انواع تلويزيون سه بعدي، LED و OLED مشغول هستند.

اين در حالي است كه تعدادي از بنگاه‌هاي صنعتي در كشور مشغول به ساخت بخشي از بردهاي الكترونيكي مورد نياز در ساخت تلويزيون‌هاي فوق الذكر هستند و به مرور دانش ساخت ماشين آلات خط مونتاژ نيز بومي شده و نياز به واردات آن نيست. براي ارائه سفارش جهت نوشتن طرح توجيهي كليك كنيد.

 

طرح توجيهي توليد تلويزيون | مشخصات عمومي  و سرمايه گذاري  

بر اساس مطالعات  انجام شده احداث يك واحدصنعتي توليد تلويزيون با ظرفيت  50000  دستگاه انواع انواع تلويزيون سه يعدي، LED   و OLED معادل   235224  ميليارد ريال سرمايه اوليه نياز دارد. نرخ بازدهي سرمايه گذاري  با احتساب 300 روز فعاليت سالانه نزديك به سه سال برگشت سرمايه اوليه خود را خواهد داشت. در ادامه خلاصه‌اي از نيازمندي‌هاي احداث اين واحد ارائه شده است  بديهي با گذشت زمان و تغييرشرايط اقتصادي لازم است مطالعات پيش امكاسنجي متناسب با مكان اجراي آن  بروز رساني شود .

 

 

طرح توجيهي توليد تلويزيون | مزاياي اجراي طر

توليد تلويزيون با توجه سرعت تغيير تكنولوژي و با دارا بودن  تنوع بسياري زياد بلحاظ فني و سايز و كيفيت تصوير در پاسخ گويي به نيارهاي متنوع انساني و بومي سازي بخش از تكنولوژي ساخت  قطعات و بردها مي تواند ارزش افزوده مناسبي را ايجاد نمايد .با تكيه بر كيفيت و برند سازي امكان صادرات آن به عنوان يك مزيت بالقوه مي تواند باشد. تقاضا و تنوع توليد جذابيت قابل قبولي را براي سرمايه گذاري ايجاد مي نمايد.وجود نيروي انساني متخصص در حوزه الكترونيك مزيتي است كه در بخش تحقيق وتوسعه مي تواند به بومي سازي ساخت بردها و قطعات اكتيو وپسيو تلويزيون كمك نمايد.طراحي ، توليد وبومي سازي ساخت كالاهاي برقي  خانگي با برند معتبر در سطح ملي بعنوان يك مزيت محسوب مي شود.

 

نتايج مطالعات فني، اقتصادي و مالي

تحقيقات بازار و برآورهاي مالي فني واقتصادي تهيه شده طرح و  تحليل شاخص‌هاي مالي و اقتصادي طرح  وضعيت قابل قبولي را بلحاظ مالي براي توليد محصولات نشان مي دهد. حهت  اخذ مجوز هاي توليد اين محصول  وتامين زير ساخت براساس پلان هاي مهندسي  توليد استاندارد و صادرات محور  مي توانيد در تمامي مراحل انجام كار  از زمان بررسي  ايده تا پياده سازي و زمان بهره برداري از مشاوران و كارشناسان خيره وباتجربه كارد.وك كمك بگيريد. اين طرح به عنوان فاز اول مجموعه توليدات لوازم خانگي در ظرفيت‌هاي افتصادي در دستور كار قرارداد جهت اخذ مشاوره واخذ  اطلاعات در تمامي مراحل انجام كار  از زمان بررسي اوليه طرح تا پياده سازي و به بهره‌برداري رساندن آن  مي توانيد از كارشناسان خيره و با تجربه كاردوك كمك بگيريد.

 

خدمات قابل ارايه كاردوك به طرح‌ها و واحدهاي توليد كننده

براي تهيه طرح توجيهي توليد تلويزيون و طرح توجيهي در زمينه‌هاي مختلف مي‌توانيد با كارشناسان تماس بگيريد. از جمله خدمات مركز مشاوره كسب و كار كاردوك مي‌توان به موارد زير اشاره داشت :

  • ارائه خدمات در انتخاب ماشين آلات، تاسيسات عمومي و طراحي سايت پلان
  • تامين نيروي انساني نصب و راه اندازي ماشين آلات و تاسيات عمومي طرح توليد
  • مشاوره فرمولاسيون مواد اوليه
  • مشاوره اصلاح تكنواوژي، نوسازي و بازسازي واحدهاي قديمي
  • مشاوره صادرات محصول با كيفيت به  كشورهاي ديگر
  • تهيه طرح توجيهي و امكان سنجي طرح با استفاده از نرم افزار كامفار توسط متخصصين كارآمد مهندسي
  • ثبت نام در سامانه بهين ياب و سامانه مختلف

براي دريافت مشاوره از متخصصان مركز مشاوره كسب و كار و كاريابي كاردوك جهت نوشتن طرح توجيهي مي‌توانيد با شماره 02166418908 تماس بگيريد.

 

 

 

منبع: طرح توليد تلويزيون | طرح توجيهي توليد انواع تلويزيون LED ، سه بعدي و OLED

امتیاز:
بازدید:
برچسب: طرح توليد تلويزيون،
موضوع:
[ ۲۱ اسفند ۱۴۰۱ ] [ ۱۰:۴۴:۲۹ ] [ كاردوك ] [ نظرات (0) ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : 3
همه : ---
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی